Benzina + TURBO + clasa compacta + pret decent !

Creat de Cloud no.75, Februarie 04, 2008, 05:32:07 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Ce ati alege?

Peugeot 308 Premium Pack 1.6 THP  150CP
Skoda Octavia Elegance 1.8 TFSI 160CP
VW Golf GT 1.4 TSI 140CP
Opel Astra GTC 1.6 Turbo 180CP

Cloud no.75

Relax domnule: Doar te sacaiam, ca stiu ca esti pasionat.. :001_tt2:

Nu ne zici si noua ce useri au ales Golful ? In afara de mine si elikratos ? Mor de curiozitate...

Cat despre ultima ta fraza, stai linistit ca exista: Se numeste Golf GT: 2.0 tdi - 170 cai DPF. Nu prea e mediatizat caci DPF e varza la rularea prin oras. Si pe Octavia RS poti opta pentru motorul asta
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Gabriel

De Octavia RS cu TDi stiam. Nu stiu cum s-a vandut insa. Dar la Golf ... ce-i ala DPF? Nu-i nici TDi nici Gti ... nu conteaza.

Cloud no.75

Se numeste GT. DPF (Diesel Particule Filter) e filtrul lor de particule si au mari probleme cu el. Cel putin la Octavia RS ti se spune din start ca 1 data/luna mergi in service pentru resetare erori
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Gabriel

Ma scuzati, nu ma pot aptine: inginerii germani erau in concediu cand s-a proiectat masina?

SportWagon

In afara cazurilor extreme in care se doreste cistigarea citorva...milisecunde schimbind din "vole" intr-o ... cursa urbana (oare chiar merita?) nemaiapasind ambreiajul (atentie numai pentru cunoscatori, nu incercati asta acasa) o timonerie lunga chiar si imprecisa nu poate constitui o deficienta majora pentru soferul "lambda" ce isi doreste oarece sportivitate (nu ma refer la tine Cloud) si devine potential cumparator de 308 THP.

Sa fim sinceri, Cloud, te-am decodat bine, esti fan Peugeot si ti-ai dori ca marca preferata sa detina suprematia la toate capitolele definitorii pentruo masina si mai nou, experimentind VW, ai o presupusa dezamagire si in consecinta o aparenta inversunare impotriva imperfectiunilor Peugeot care poate fac chiar deliciul masinilor acestui producator.
Asa cum te cunosc nu te vad nicicum fericit la volanul vreunei masini nemtesti de serie din zilele noastre poate cu exceptia lui SCIROCCO "reloaded" daca mecanica va fi la inaltimea design-ului anuntat.
Asa ca "jos masca!" si nu mai provoca "masele" intr-o directie in care stiu sigur ca nu esti dispus sa militezi cu convingere. Am avut timoneria cu miscari generoase pe 406 si sincer nu m-a deranjat (venind de pe Dacie) si in prealabil gustind placerea condusului la bordul unui Audi 80 si Peugeot 605.
Deci nu as dramatiza. Vrei sportivitate maxima? ai dsg-ul la dispozitie. Vrei schimbari superapide dar confortabile? Cutia automata cu convertizor de cuplu. La ce ma ajuta efectiv socurile in grupul motopropulsor transmise caroseriei si ocupantilor? Sa am impresia ca sint sportiv? La ce ma ajuta efectiv un sound obositor a la longue a unui esapament sport? La impresia ca se conduce un supermuscle car? Nimic decit cinematografie pe 4 roti. Viata adevarata e cind zbori cu 300 si crezi ca rulezi la pas. Restul e o altfel de realitate virtuala, inselarea simturilor si nimic mai mult. As face o comparatie cu alte aspecte ale vietii unui om, e creat deja precedentul si de tine si as zice ca ceea ce am pomenit anterior e echivalent cu m**turb***a cu fotografia poster a vedetei preferate in fata. Dar desigur o timonerie precisa si mai scurta in miscari e de preferat. Insa nu e totul.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

#95
Mda, chiar ma intrebam cat va dura pana "unii" se vor "prinde" de anumite chestii..."Unii" s-au prins si vad ca deja prietenul 407 le-a exprimat...

Da, ai interpretat foarte bine, sunt si voi ramane mare iubitor de "lei"...Doar ca ma doare cand vad ca "leii" mei nu sunt cei mai buni, fapt cuantificat prin expresia rece si seaca a cifrelor...
Ai vazut ce scrie sub avatarul meu ? Acum intelegi ce am vrut sa spun...

Nu vreau sa starnesc inutil "apele", dar consider ca discutia asta pe cele n topicuri de comparatii, discutia aprinsa, uneori dura, dar plina de argumente, ne-a fact bine tuturor. Am vrut sa provoc, sa instig, sa enervez, ca sa vad ce e cu adevarat in spatele unora...Sa vedem ce frustrari ascunde alegerea lor auto...Recunosc ca m-am delectat citind posturile voastre inversunate, pacat ca nu am reusit pe deplin sa-l "montez" in discutie si pe "vulpoiul" 407sw, dar rezolvam noi :001_tt2:

Saptamana asta am rulat peste 1,000km si voi mai face inca 500pana duminica. Am avut timp sa ma gandesc la anumite lucruri si nu mi-e jena sa spun ca masina pe care o conduc e departe de a ma face fericit. E ok, e corecta, e o unealta foarte buna, cum bine ati spus...Doar ca atat timp cat ii privesc cu jind pe soferii de 407 cu care m-am intersectat zilele astea...cred ca asta spune tot...

Si ca o concluzie: in nici un caz nu Passat-ul ar fi masina pe care as privi-o parcata pe malul marii in lumina apusului...

ROG MUTAREA ULTIMELOR 2 POSTURI DE PE ACEST TREAD PE CEL CU "PSA VS. VW"
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SportWagon

#96
Citat din: Cloud no.75 din Februarie 20, 2008, 10:45:47 P.M.
Unii" s-au prins si vad ca deja prietenul 407 le-a exprimat...

Da' ce credeai ca esti de capul tau?

Citat... Am vrut sa provoc, sa instig, sa enervez, ca sa vad ce e cu adevarat in spatele unora...Sa vedem ce frustrari ascunde alegerea lor auto...Recunosc ca m-am delectat citind posturile voastre inversunate, pacat ca nu am reusit pe deplin sa-l "montez" in discutie si pe "vulpoiul" 407sw, ...
DA ! Pentru ca userul a recunoscut intentia diabolica de a naste flame-uri se impune aplicarea  :ban: cu scrupulozitate  :police: a regulamentului si sanctionarea userului.:hang: Sanctiunea potrivita este sa ruleze in Passat inca 1 an, pina cind isi va corija atitudinea pe forum. :hammer:
Adminii sa procedeze neintirziat la aplicarea sanctiunii.

P.S. Remarc cu amuzament si cu mai putina surprindere ca dupa discutiile cu argumente pro si contra potrivite mai degraba unui versus, simpatia pentru 308 a crescut considerabil devansind Golf-ul intr-o maniera mai categorica.
Ofer consultanta in domeniul auto,

andrei

Mai, s-ar putea sa fie off topic, dar poate pe Cloud si pe alti pasionati i-ar interesa. Zic ca este intr-un fel off-topic, pt. ca nu este turbo, dar se incadreaza la pret :001_tt2:
Am intrebat si este cam 20.000E. Pe langa 50 de lei poza, cum imi cerusera mie  :blush:

Oricum, s-ar compara onorabil cu retul variantelor mentionate pe acest topic, cu un motor de 4 litri aspirat, cu presiune-nu-stiu-cum, de 20 de nu-stiu-ce, si cu 320 CP.

detaliile http://www.clubpeugeot.ro/site/index.php?option=com_smf&Itemid=72&topic=322.msg18396#msg18396
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

nos2techno

Mai oameni buni, dar de Fiesta ST ati uitat? sau de C2 VTS? sau Corsa OPC?...dupa mine astea sunt compacte...
The OFFICE is for the hardworking people!

dadu

When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Dior


  Eu am ales 308 in primul rand pt aspect. Dar si pt motorul destul de potent, pt interiorul spatios si pt acele vitezometrului. E cea mai frumoasa.
  Octavia pt mine e plictisitoare cu un interior de saraci sincer ma simt gol cand stau intr-o octavia. Sunt constient ca masina e buna dar acum sa cumperi una e ca si cum ti-ai trage un glont in cap. Tinand cont ca a aparut o noua versiune de superb sunt sigur ca o sa apara una si pt octavia. Eu zic ca merita asteptat daca chiar vrei octavia.
  Golful nu-mi place datorita motorului mic. 1.4 e mult prea putin pt o masina indiferent de cp.
  Cat despre astra.. masina e draguta si cu multi cp dar parca are un interior care nu ma atrage mai ales datorita spatiului prea mic.