Peugeot 308 SW

Creat de Gabriel, Februarie 18, 2008, 09:23:48 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Gabriel

Am facut update la galeria foto cu 308 SW.
Galerie foto aici

andreidk

308SW nu imi place din acelasi motiv pentru care nu imi place 308 berlina, anume design-ul cu o singura priza de aer supradimensionata, mascata stingaci de bara parasoc. Nu stiu ce ii face sa creada pe cei de la Peugeot ca o "gura de peste" poate avea  ceva sexy. Aceasta "moda" a fost inceputa cu 407, continuata apoi cu 307 face-lift, 207, 107, 1007, etc.
Nedorind sa jignesc pe nimeni, am sa sustin ca daca, de exemplu, te uiti la un 307 "clasic" (european car of the year 2002)  si la unul "face-lift", nu poti sa nu observi linia fluida a caroseriei primului continuata elegant pe muchia farurilor (care contin si proiectoarele), pe cind cel de-al doilea te surprinde neplacut  atit cu grila supradimensionata, garnisita total neinspirat cu cele doua proiectoare cromate, cit si cu farurile bulbucate. Eu cred ca daca Peugeot ar fi organizat un concurs de uritit masina, nu le-ar fi iesit mai bine. Devansarea lansarii modelului 308 a avut, printre cauze, chiar scaderea dramatica a vinzarilor lui 307 dupa face-lift, probabil datorata esecului de design.
In privinta raportului estetic/functional al unui model sw sau break, oricare ar fi acela, cred ca nu prea exista posibilitati de a-l face sa nu arate ca o cutie pe roti. Acest model are in primul rind un rol functional bine definit, se adreseaza familiei care isi permite o singura masina, ocazional trebuie sa-i care pe toti cu catel si purcel. Cum s-ar spune, nu este nici cal, nici magar.

SportWagon

Gusturiel nu se discuta. Urmeaza ca piata sa dea verdictul.
In privinta caroseriior break sau SW cum sint denumie mai nou, sa stii ca se remarca in toata Europa o tendinta d a prefera break-urile "de stil" gen A4 AVANT, ALFA ROMEO in dauna celor clasice cu aspect utilitar. Break-ul nu mai arte vocatia initiala pomenita de tine ci pur si simpu este o alternativa la berlinee fade si nepractice sau la hatch-urile prea scurte.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Gabriel

Prezentare Peugeot 308SW la emisiunea AutoforumTV de pe Prima

[youtube=425,350]Ak25eIM61pY[/youtube]

Radon

Pai, acum ce ne mai ramane de facut? Decat sa asteptam pana vom putea sa-l luam la pipait si purecat pe indelete, pe viu. De-abia astept!
Daca ar fi fost mancare, as mai fi putut spune doar ca MI-A LASAT GURA APA !

Kman

Din ce spun ei 1.6 THP-ul va avea 3 variante de putere- 140, 150 si 175 CP
Hmmm de 140 CP acum aud.
Asteptam si pretul.

Vlad01

Probabil 140CP cu impreuna cu cutia automata, asa e si la 308 hatchback. Dar arata minunat. Spatiu in portbagaj de 674de litri, e enorm!

Kman

Mai mult ca sigur ai dreptate vlad. E vorba de motorul 1.6 THP in combinatie cu o  cutie automata in 4 trepte.
Uitasem de varianta asta.

SportWagon

Citat din: andreidk din Februarie 22, 2008, 05:46:42 P.M.
308SW nu imi place ... anume design-ul cu o singura priza de aer supradimensionata, mascata stingaci de bara parasoc. Nu stiu ce ii face sa creada pe cei de la Peugeot ca o "gura de peste" poate avea  ceva sexy. Aceasta "moda" a fost inceputa cu 407, continuata apoi cu 307 face-lift, 207, 107, 1007, etc.
...
In privinta raportului estetic/functional al unui model sw sau break, cred ca nu prea exista posibilitati de a-l face sa nu arate ca o cutie pe roti. Acest model are in primul rind un rol functional bine definit, se adreseaza familiei care isi permite o singura masina, ocazional trebuie sa-i care pe toti cu catel si purcel. Cum s-ar spune, nu este nici cal, nici magar.

Nici eu nu sint incintat de 308.
Insa gura imensa de aer nu au incer4cat sa o mascheze stingaci cu bara de protectie ci au incercat sa faca invizibila pe cit posibil bara menita sa protejeze masina in fata fara sa afecteze prea mult aspectul gurii de aer.
Probabil ca nu intelegem noi ideea, imaginea pe care au incercat sa o transmita designerii.
Dar aceeasi gura imensa este de inspiratie FERRARI de care nu am auzit pe nimeni sa sa plinga cu patos.

Cutii pe roti nu mai sint in categoria break de citiva ani incoace si tonul a fost dat de Alpha 156 SW apoi de 159 SW si continuata de LAGUNA BREAK (penultima nereusita si chiar urita fie vorba intre noi) .
Caroseria 407 SW duce si mai departe ideea break-urilor de stil si se detaseaza definitiv de conceptul utilitar dpdv al aspectului raminind totusi net mai practica decit o berlina si chiar mai reusita estetic datorita echilibrarii proportiilor fata/spate.
308 SW nu e foarte stil caci mai putin plonjant in spate insa e si cal si magar, adica si o masina cotidiana mai incapatoare dar si una de week end sau de concedii datorita inaltimii interioare mai mari a habitaclului. Designul lui plateste tribut tendintei de apropiere de monovolumele din clasa compacta, segment in care Peugeot nu propune nici un model.
Ofer consultanta in domeniul auto,

AIR

Ori nu vad eu ori nu exista.M-am tot uitat in poze, filme pe Youtube..dar nu sunt lamurit la 308 Sw acoperisul de sticla nu are o "jaluzea" cand te bate soarele in cap.Ceva care sa se poate strange si extinde la loc?
Pt cei care au 307 Sw, cand prinzi o ploaie cu grindina nu va e teama ca se sparge "sticla" de deasupra capului?
Multumesc pt raspuns!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Radon

La fel ca si la 307SW, si la 308SW (ca si la 308 de altfel) exista acea "jaluzea" care se inchide in caz de nevoie, si care acopera pavilionul vitrat, astfel incat sa nu te bata soarele in cap. Desi, fiind geam atermic, senzatia ca te tampeste soarele ala nu e nici pe departe atat de rea pe cat ar putea parea.
Cat despre grindina... mai repede o sa ajungi sa plangi dupa tabla indoita decat sa se sparga sticla aia. Am vazut 307SW rasturnat in urma unui accident, si care a "aterizat" pe plafon. Ei bine, sticla era intreaga. Greu de grezut, dar se pare ca e foarte rezistenta.

coyote

Da, confirm, e mult mai rezistenta decat tabla. Si mai grea ;)
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

dadu

Mai am eu o intrebare tare: pe halul nostru de drumuri, cum e cu sticla aia deasupra? Si nu ma refer la fragilitate ci la rigiditatea pe care i-o da plafonului.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Gabriel

Masina e mai rigida cu plafonul vitrat decat de tabla pentru ca nu este sticla este un material plastic foarte rigid.

dadu

#29
Intocmai si asta chiar ma face sa ma gandesc la cat de bine e lipit plafonul de tabla si cand o sa intre apa in masina.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!