Politica Importatorului Peugeot in Romania

Vizitator · 25759

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline sw tm

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.459
  • Raul
    • Vezi Profilul
Răspuns #270 : Aprilie 01, 2010, 06:10:24 p.m.
Atata vreme cat rageti ca niste lei nu-i nici o problema... :001_tt2:



Offline dadu

  • GT Line
  • ****
    • Mesaje postate: 936
    • Vezi Profilul
Răspuns #271 : Aprilie 01, 2010, 08:42:39 p.m.
Cand vrei, ti-arat si cum dau cu laba. ;)

When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!


Offline sw tm

  • GT
  • *****
    • Mesaje postate: 1.459
  • Raul
    • Vezi Profilul
Răspuns #272 : Aprilie 01, 2010, 11:53:36 p.m.
Daca ai l**a inseamna ca ai si coama!  :blushing:



Offline dadu

  • GT Line
  • ****
    • Mesaje postate: 936
    • Vezi Profilul
Răspuns #273 : Aprilie 02, 2010, 08:54:31 a.m.
Am si d-aia.

When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!


Offline SportWagon

  • Global Moderator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 1.397
  • Power, Beauty & Soul
    • Vezi Profilul
Răspuns #274 : Aprilie 02, 2010, 11:49:54 a.m.
Sinteti  :offtopic: si daca mai continuati sa dati cu laba pe tastatura in afara subiectului va dau cu ciocul la modictator.

Nu mi-a venit rindul sa vand masina, am vindut-o deja sotiei si mi-a cazut cu tronc BMW-ul seria 5 noua.
Acum 2 ani Peugeot inca era pe val, 207 era proaspat, 308 tocmai ce aparuse, 407 inca se mai putea configura cu motorizari de top si nu stiam nimic de noile tendinte in designul marcii.
Deci nu era momentul sa fac scandal. E adevarat ca 308 avea niste preturi scandalos de mari dar asta e dreptul vanzatorului sa isi stabileasca pretul.Mai nou am vazut ca asta e boala in tot PSA-ul, a aparut noul C3 care in varianta cu parbriz extins se apropie sinucigas de mult ca pret de un C5. 
Cine sa ii mai inteleaga?

Ofer consultanta in domeniul auto,


Offline Racer

  • Junior
  • *
    • Mesaje postate: 23
    • Vezi Profilul
Răspuns #275 : Februarie 15, 2011, 02:57:06 p.m.
Mai baieti,salutare dupa o vreme lunga in care nu am fost activ pe forum.  Despre Peugeot Romania numai de rau.  Este o schimbare la Bucuresti zilele astea. A venit trupa de la Hyundai sa vedem ce o sa faca astia. In legatura cu politica PGT Romania, trebuie sa precizam ca ea este in stransa legatura cu politica PGT Franta. Daca aia din Franta nu se regandesc la timp e nasol. Ei sa culca pe laurii din Europa pe care ii au cu 207,dar nu stiu cat o sa tina si astia. La Timisoara in schimb e foarte foarte grava treaba cu Mega Group. Parerea mea e ca in curand Timisoara nu va mai avea concesiune Blue Box. Ma uit pe rapoartele APIA din luna decembrie 2010:in primele 40 de modele,tine-ti cont primele 40 nu se regaseste nici un PGT.  :clap: La topul pe marci din aceeasei luna PGT e pe pozitia 1. :clap: 1 am spus? Da. Adica 11. De doua ori pe 1. Vedeti baieti ca nu e asa rau.  Deci PGT e devansata  de Suzuki(locul7) .Suzuki? Hai ma ,nu mi-as cumpara Suzuki nici daca ar fi gratis si la 1 bucata mai mi-ar da 3 in plus.   Locul 9 Hyundai. Hyhy. Locul 6 Chevrolet. Cine ma? Locul 10 Mercedes. Mercedes inaintea lui PGT. Sa ori de ras nu alta. Deci pentru PGT Franta. TREZIREA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Offline SportWagon

  • Global Moderator
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 1.397
  • Power, Beauty & Soul
    • Vezi Profilul
Răspuns #276 : Iunie 26, 2018, 12:17:13 p.m.
Legat de acest subiect, tine tot de politica importatorului in Romania, incheierea contractele de dealership si urmarirea respectarii conditiilor de catre dealeri, alegerea acestora, etc.
Recent (in dec 2017-ian 2018) s-a produs un switch de dealeri in Iasi de la UNION CARS cate CASA AUTO. Motivele ne sint oficial necunoscute si tin ma degraba de relatia de colaborare dintre importator si dealer si din cite constatam interesul posesorului de Peugeot, Citroen a ramas pe un loc secund.

Revenim cu informatii in urma inchiderii dealer-ului SERVUNION / UNIONCARS si service-ului Peugeot din Iasi din zona BUCIUM.

Cu totii am sperat la servicii de acelasi nivel sau chiar mai bune. O radiografie a situatiei actuale mai jos:

-Actualmente service-ul pentru autoturisme Peuget imparte acelasi spatiu cu cel pentru Opel.
-Spatiul este mult mai mic, numai 2 mecanici specializati de la service-ul Peugeot au ramas la noul service
-Exista o singura persoana pentru receptie service Peugeot care mai trebuie sa indeplineasca si alte sarcini drept pentru care chiar daca te prezinti la service nu esti preluat decit cu intirziere
-Responsabilii nu au manifestat preocupare pentru interesul clientului ci pentru propriile interese ale concesiunii
-Tarifele sint MULT MAI MARI, nu mai exista reducerea de 20% la manopera pentru masini cu vechime peste 4 ani, acordata in cadrul politicii SERVUNION/UNIONCARS
-Se ofera o reducere a tarifelor de pina la 20% exclusiv in cadrul unei campanii TRUST numai pentru montajul anumitor piese cuprinse in campania respectiva
-Tarifele sint mai marei cu cel putin 50% fata de cele constatate la service-ul UNIONCARS insa servicille nu a crescut in calitate
-Timpul de asteptare pentru o programare este mai mic acum, poate ajunge si la 24h (pentru cunoscatori acestaindica un numar foarte redus de clienti mai ales ca este de presupus ca se lucreaza pe maxim 2 elevatoare pentru Peugeot (sint 2 mecanici Peugeot)
-Show-room-ul este plasat la distanta de service intr-o alta cladire la circa 2-300m
Overall cele constatate sint mai degraba descurajante, nici SERVUNION/UNIONCARS nu erau deasupra oricarei critici dar patronii puteau luau pulsul direct pentru ca erau prezenti in concesiune si in caz de nevoie de "apasat pe butonul rosu" se putea face o sesizare directa la acestia cu sperante de luare a unor masuri in timp foarte scurt. Oricum de voie/de nevoie interesul clientului ajungea sa fie satisfacut intr-un interval rezonabil si intr-o masura multumitoare in vechiul service.

Cert este ca sunt foarte multe aspecte de imbunatatit la noul service incepnd cu atitudinea pentru marca si pentru posesorii acestora si continuind cu investitii indispensabile.  Practic overall este un downgrade suferite de calitatea serviciilor sub toate aspectele, in conditiile in care tarifele s-au vazut aliniate practic cu cele de la service-ul Mercedes.

Ofer consultanta in domeniul auto,