Preturile si echiparile Peugeot 4007

Creat de Gabriel, Martie 24, 2008, 11:55:57 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Gabriel

Suntem primii care anuntam preturile si dotarile pentru 4007 in Romania. Le gasiti pe prima pagina a portalului.
Va invit aici sa discutam despre oferta Peugeot 4007 in Romania.

Kman

Surprinzatoare atat preturile cat si dotarile.
Daca facem o comparatie cu 308 se va vedea ca pretul la 4007 nu e mare de loc.
In echiparea confort motrizarea benzina de 170 CP e cam tot ce ai nevoie la o masina, iar la 23.000 euro pretul CIP....
Oricum pare mult mai corect pretul lui 4007 fata de 308, problema cea mai mare este ca se va astepta destul de mult pentru el.

turbojack

La pretul asta se bate bine cu "gipurile" coreene pe acest segment de piata .
Daca finisajele sunt la nivelul lui 308,va avea destui clienti.

mjustin

#3
Bine punctat, se pare ca la ce se ofera la 4007 pretul pare mult mai corect. Poate asa a fost gandita strategia sa existe clienti si pt.4007.


Gabriel

De remarcat ca motorul pe benzina si cutia de viteze CVT de origine Mitsu.
Preturile sunt intradevar civilizate dar nu va astpetati sa va dea pe spate interiorul. Din cate stiu eu e identic cu cel de la Outlander, interior pe care eu l-am vazut si clar nu e de Peugeot. E un interior corect si cam atat. Oricum e peste coreene.
Greselile in editarea stirii vor fi corectate. M-am grabit pentru ca "frigea".

dlliviu

4007 PREMIUM 2.2 HDI - 27.404 cel putin din 'scripte' e ca  Opel Antara, 4007-le avand in plus randu 3 de banchete 20 CP si aprox 1000 E... dar sigur vor face si ei o reducere la vanzare si va ajunge tot pe acolo...
Ramane de vazut interiorul ... 

Ce n-ati pus si voi oferta asta acum 2 luni.:)   Oricum cand va apare si in BR o sa trec sa-l 'pipai' cel putin sa ma oftic total  >:(

dadu



4007 PREMIUM 2.2 HDI Manuala / 6 2179cc (156 CP) 27.404 DDU
Nivel de echipare PREMIUM (in plus fata de CONFORT PACK):
    * bancheta cu 2 locuri randul 3
    * jante din aliaj 16"
    * proiectoare ceata
    * volan si schimbator viteze imbracate in piele
    * bare plafon portbagaj suplimentar
    * MP3 player
    * trepte laterale negre

N-am apucat sa studiez prea bine oferta dar la prima vedere mi se pare scump dar de asteptat fata de politica lor din ultima vreme.
Decent? Niciun model nou de la Peugeot nu mai e decent.
La pretul de mai sus, e prost echipata si scumpa, aproape cat un Freelander 2, mai bine echipat!
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Kman

Pai studiaz-o mai bine si argumenteaza afiramtia ta ca e prost echipata.
Ce ar trebui sa mai aiba masina cand deja din echiparea confort ofera aproape tot ce e necesar:
Nivel de echipare CONFORT PACK:

    * a 3-a lampa STOP, ceas digital
    * geamuri electrice fata si spate
    * reglaj electric inaltime faruri
    * ESP
    * ABS + EBD
    * centuri de siguranta pretensionate cu prindere in 3 puncte
    * imobilizator electronic motor
    * roata de rezerva pentru utilizare temporara
    * aer conditionat automat monozona
    * comenzi audio pe coloana de directie
    * inchidere centralizata + sistem blocare usi spate
    * scaun sofer reglabil pe inaltime
    * airbag frontal pentru sofer + pasager cu posibilitatea decuplarii airbag pasager
    * compartiment bagaje iluminat
    * incuiere automata a portbagajului si usilor la peste 10 km/h
    * servodirectie variabila
    * airbag-uri toracice fata si perdea fata/spate
    * computer de bord
    * lampi semnalizare laterale
    * servofrana
    * avertizor sonor faruri aprinse sau cheie uitata in contact
    * ecran multifunctional alb/negru
    * luneta cu degivrare
    * sistem asistenta la franarea de urgenta
    * bancheta spate culisanta cu spatar reglabil si rabatabila automat
    * oglinzi retrovizoare exterioare reglabil electric si incalzite
    * sistem ISOFIX pentru fixare scaun copii
    * bare si oglinzi exterioare in culoarea caroseriei
    * faruri cu geam clar
    * parasolare cu oglinda de curtoazie
    * sistem recirculare aer
    * bord cu turometru si iluminare portocalie
    * faruri cu apridere automata
    * plafoniera cu temporizare
    * trusa medicala, triunghi reflectorizant si stingator
    * caroserie galvanizata
    * filtru polen
    * Radio CD
    * volan cu 4 brate reglabil pe inaltime si adancime.

Din celelealte echipari as alege proiectoarele, mp3-ul si farurile xenon, dar as putea trai fara ele.
Gandeste-te ca motrizarea benzina de 170 de cai si echiparea confort costa vreo 27 000 cu TVA.
Mie nu mi se pare mult deloc.

turbojack

De exemplu ,Kia Sorento varf de gama costa 36500 euro cu toate taxele incluse.
Din ce observ la 4007 ,pozitia ecranului navigatorului este cam neinspirata ,la nivelul volanului,comod de manevrat,insa incomod de urmarit.

dadu

Corect. Reformulez: in aceeasi bani, imi iau alt SUV care este mult mai dotat (si nu e coreean).
Dupa 6 luni de rumegat ofertele de SUV-uri, le cam stiu pe dinafara ;) si cam ce e enumerat mai sus, au aproape toti in standard.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Radon

Oricum fotografia aia nu are legatura cu echiparea descrisa, navigatie este doar optiune pe echiparile superioare, nu exista la Confort. De aratat, consola arata cam nasol si fara navigatie...

turbojack

#11
Citat din: dadu din Martie 24, 2008, 05:19:21 P.M.
... cam ce e enumerat mai sus, au aproape toti in standard.
Care sunt acei "toti" ,necoreeni?
Putem enumera cateva masini din clasa lui 4007,doar asa pentru a ne crea o imagine comparativa.

Kman

Sper ca nu Tiguan, ca asta s-ar potrivi descrierii. Adica necoreean si mai bine echipat in aceeasi bani...

Radon

Nu stiu zau daca mai bine echipat si in aceeasi bani inseamna Tiguan. Eu stiu pe cineva (fan 3V) care a renuntat la Tiguan din cauza acesti echipari si a pretului beton pe care il presupunea. Si asta ca sa ai pe masina chestii de bun-simt, nu de genul navigatie sau alte gadgeturi. O sa ma documentez cand o sa am timp sa putem compara si cu Tiguan. Desi, dupa mine nu suporta comparatie. Dar de dragul comparatiei, o sa o facem si pe asta.

Kman

In orice caz nu vreau sa incepem un comparativ aici (daca se considera necesar sa se deschida un alt topic), doar ca nu as da tractiunea integrala de pe mitsu pe cea de la vw.