Peugeot 307 vs Citroen C4

Creat de Ovidiu, Aprilie 09, 2008, 01:03:51 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

AlexPGT

406 a fost si este o masina extraordinara. PGT au luato n barba cu 407 dar nu despre asta vorbim aici. Pt cei care s-aau urcat intr-un C4, dar si intr-un PGT 307, stiti despre ce urmeaza sa vorbesc. Citroen ca membra a peugeot group nu se bucura de ultimele tehnologii in materie de motoare si calitatea designului. Daca nu sunteti soferi de duminica, si faceti mai mult de 20 000 km intr-un an, atunci va veti da imediat seama ca designul interior la C4 indiferent de tip, este FOARTE obositor pt ochi, mai ales condus noaptea. Volanul fix este o gaselnita care, dupa parerea mea , incapaciteaza reactiile soferilor de a evita un pericol iminent (de ex o groapa in asfalt :P ) dar sa nu exageram. Ca preturi Citroen este sub PGT, si, ca la orice masina, se cumpara si marca. Insa calitatea obiectelor folosite in interior este superioara la PGT si acest lucru e incontestabil. Din pacate pt Citroen, nu va depasii niciodata PGT din nici un punct de vedere. Va spun asta dintr-un punct de vedere, zic eu, obiectiv pt ca familia mea detine si Toyota, Peugeot, BMW si Volkswagen. Parerile personale nu se discuta, se impartasesc doar. Multumesc ca aveti rabdare sa cititi si postul meu :)

Dior


  Mie imi place mai mult c4. Nu stiu daca e mai bun, dar imi place volanul si aspectul care la coupe e chiar frumos.

T.rac3Er

#32
Buna ziua dragi membri ai clubului peugeot. M-am inscris si eu in cautarea de informatii despre 1.6T. Si iata ca am ajuns la un versus familiar / familial (fiecare depinde unde se gabdeste). Din moment ce c4 e contruit pe platforma de 307 si e mai nou aparut, beneficiaza minim de aceleasi aspecte pozitive.
A introdus pug ceva modificari tehnice la 307 face lift? Nu stiu si as fi curios.
Revenind la multele preconceptii legate de ecran, volan, design (c4coupe), nu pot decat sa le confirm. Sunt preconceptii. Eu voiam sa imi cumpar golf4 din jermania (deh, auzisem ca sunt bune, nemtoaice, bla, bla) si am ajuns sa imi cumpar c4 coupe nou. 307 iesea clar din schema fiind aceeasi marie cu o palarie mult mai scumpa (aici intervine politica de preturi hotistica practicata la pug spre detrimentul lor). In plus e o masina cu un design clar monovolumic incadrat intr-un hatch. 306 era mult mai apropiat de liniile laterale ale unui hatch compact.
Designul interior la 307 e banal, si la bani in plus clar iesea din formula.
- acum la partea electronica, care "ar avea probleme". hmm...povesti iesite din curi nestiutoare. Daca veti citit toate forumurile de c4 si intervieva toti posesorii nici unul nu se va lega de probleme la display (ma interb ce alte electronice o avea in plus. Cititi pe wikipedia.org mai multe despre ce e c4).
Volanul cu butuc fix e excelent. Pe langa design e si mai usor de folosit la limita. Daca intr-un volan obisnuit bratele de legatura cu trunchiul poate vor pune probleme, la butucul fix nu vei resimti probleme.
Acum intervin aspectele subiective. Pt. cei care nu sunt "blocati la minte" si vor sa cumpere o masina noua/sh displayurile nu vor fi o problema . Chiar un avanataj. ex: am testat c-crosser-ul de curand si cu stupoare am sesizat ca nu vedeam viteza cu, care rulam decat dupa ce ma-am chinuit prin volan sa o disting. Vitezometrul urias digital amplasat central face vizibila viteza de rulare in conditii optime si f repede. Calculati timpii prin care se face observarea vitezei la o masina obisnuita si la acel display central aflat in imediata apropiere e zonei de unde se percepe drumul. Cu putin efort e necesara doar viziunea periferica.
Comenzile audio de pe volan sunt extraordinar de accesibile chiar si in curba (va comunic din experienta. Degetul mare de la mana dreapta / stanga f usor poate sa butoneze diversele comenzi)
-turometrul amplasat la volan este de asemenea un aspect pozitiv. Turatia este intinsa pe orizontala (vezi Honda s2000) confera o mult mai buna apreciere a folosirii motorului.
PS: displyurile digitale fac masina imuna la manelistii ahtiati dupa viteza maxima  :biggrin: si dupa cunoscatorii de ture la diesel / benzina (exceptam loganul cu turometru comun)
-la coupe scaunele au sustinere laterala excelenta si la berlina au caracter comfort (la comanda se pot folosi scaune cu sustinere laterala, logic)
la performante nu au de ce sa fie diferente (nu am avut ocazia unui vs pe strada cu un 307 1.6i fiind mult mai incantat de distrugerea mitului cu dieselurile la nemtoaice [a;ta poveste])
-307 in 5usi arata din anumite unghiuri mult mai interesant decat c4 5 usi, in schimb 307in 3 usi arata ca 5usi, deci look sub c4.
-comportamentul rutier este exact la fel (doar e aceeasi platforma) diferenta facand-o cel de la volan
...
In fine, as vrea un vs cu un 308 1.6 120cp pe drumuri...vine c4 facelift in toamna cu noile motorizari.
Asa ca pregatiti un nou topic.

Laurentiu307

   Am avut ocazia sa vin din Franta atat la volanul unui Peugeot 307hdi 3usi cat si la volanul unui Citroen c4hdi 3usi ,ambele cu motorul de 1.6 110hp, pot sa va spun ca ambele sunt masini foarte bune. Ca si performante , fiind vorba despre aceeasi masina cu alta haina sunt la fel adica foarte bune (Cuplu foarte bun,silentiozitate,stabilitate foarte buna in curbe (dealul Negru),cutie precisa...).
   Ca si design parerea mea este ca c4-ul este superior datorita formei sale deosebite. Afisajul electronic central este foarte tare si volanul cu centru fix nu incomodeaza deloc nici cand trebuie evitata o groapa in ultima clipa , ba este chiar foarte usor de folosit. Suparatoare la partea din spate la c4 este acea margine neagra care desparte geamurile, care de multe ori noaptea te face sa nu vezi farurile celor din spate.
   Intre un 307 si un C4 eu am ales un 307 pe care inca il iubesc.