207 vs. 147

Creat de turbojack, Februarie 16, 2007, 11:40:07 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

turbojack

O lupta intre "mercedesurile" franceze si italiene.
Voi prezenta in continuare Alfa Romeo 147,fiind mai obisnuit cu ea,in schimb astept reply serios din partea posesorilor de 207,cu fotografii pesonale,live si nu "furate" de pe internet.

turbojack

Niste interioare (nu sint piele).

turbojack

Ce are sub ochi soferul...

Seby

frumoase masini...am o slabiciune pt. 147...la un momentdat vroiam sa schimb pejo-ul cu o alfa...dar am ajuns la concluzia ca pejo-urile sunt mai fiabile decat alfa romeo...
...face the future...

turbojack

Asa ceva apare pe display cind deschizi usa...

turbojack


turbojack

#6
Butoanele de la climatizor sint bestiale...iar cutia are 6+1 trepte...


@Seby,trebuie sa te contrazic in privinta fiabilitatii alfei.
Asta are 61 000 km,i s-au schimbat 3 filtre ulei,4 schimburi de ulei motor,4 filtre polen,1 de motorina,1 de aer si atit,este impecabila ,parca ieri iesita din fabrica.Sub scut nu am gasit strop de ulei,doar praf si sa nu crezi ca pe aici nu sint drumuri proaste.
In RO ,la Pug se da garantie 30 000 km la suspensii. :-\ ???

Seby

@turbojack...probabil asa o fi...tu trebuie sa stii ca tu esti expertul...dar si pe forum la alfa si ca-m in toate topurile de fiabilitate alfa e dupa pejo cel putin cu 5 locuri...acum nu stiu ce sa mai zic...eu in principiu m-am luat dupa statistici si dupa ce am citit...oricum fata de pejo e mai sportiva si pt. cei ce vor un pic de senzatii in spatele volanului e mult mai bine in alfa :)
...face the future...

Kman

Doua masini din clase diferite si cu filosofii diferite. Alfa "cuoere sportivo", iar Peugeot "placerea de a conduce"
Daca te gandesti economic la revanzare castig va avea 207 ..deh generatie mai noua valore de ravanzare alta.
Alfa 147 la sfarsitul peroadei ....
Ca dimensiuni cu noua politica a producatorilor de a mari deimensiunile noilor modele se cam anuleaza diferenta de clasa intre 207 si 147, diferenta ce era in favoarea Alfei.
Alfa se vrea a fi in zona premium compact si sta bine la motorizari si chiar la trenul de rulare. Nici cu 207 nu imi e rusine si cu motorul de 1.6 THP in 150 de caluti te bati cu 2.0 de la 147 tot 150 cai.
Despre fiabilitate sunt legende mai ales in ziua de azi cand indiferent de producator e o chestie de noroc.
Mai departe e o chestie da gust si de bani.

marius.v

Citat din: turbojack din Februarie 17, 2007, 02:44:34 A.M.
Butoanele de la climatizor sint bestiale...iar cutia are 6+1 trepte...


@Seby,trebuie sa te contrazic in privinta fiabilitatii alfei.
Asta are 61 000 km,i s-au schimbat 3 filtre ulei,4 schimburi de ulei motor,4 filtre polen,1 de motorina,1 de aer si atit,este impecabila ,parca ieri iesita din fabrica.Sub scut nu am gasit strop de ulei,doar praf si sa nu crezi ca pe aici nu sint drumuri proaste.
In RO ,la Pug se da garantie 30 000 km la suspensii. :-\ ???

Turbojack, sunt drumuri proaste dar nu ca si la noi.
Si sunt de 20 de ori mai putine decat la noi.
O alfa 147 din Baia Mare a schimbat pana la 50000 doua seturi complete de amortizoare si nenumarate bucsi.
Proprietarul e disperat sa o vanda, nu are inca doi ani, numai ca nu reuseste!
Si se poarta cu ea ca si cu oul rosu!
Numai ca are de facut saptamanal doua drumuri de Cluj!
A zis ca vrea Logan!
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

rara

Oricum e frumasa si alfa. Mai departe e exact ce spunea K-man, doua masini cu filosofii diferite.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

Gabriel

Povestea Alfei Romeo seamana cu povestea celei mai frumoase fete din sat care ramane nemaritata. Probabil ca de vine e criza prin care a trecut grupul Fiat in ultimii ani si marketingul fad, clasic si plicticos adoptat. Pacat! Orice model Alfa e frumos si toata lumea intoarce capul dupa el dar nimeni nu prea sta la coada la dealeri. Se pare ca multe din problemele de fiabilitate au fost rezolvate, dar tot mai e ceva cale pana la clasa afisata de un BMW, acesta fiind de fapt segmentul in care lupta Alfa. Multe din problemele de imagine ale marcii vin si din scurtul mariaj cu GM. Multe din motoarele pe benzina au fost grefate din banca de organe GM. Mandria motoristilor italieni a fost salvata partial de dieselurile JTD.
Probabil ca vanzarile slabe ale Alfei in Romania se datoreaza mai ales legendei conform careia orice Alfa sufera la fiabilitate. Si daca in vest lumea mai trece cu vederea asta doar pentru a trai ceva din spiritul pur italian, romanii sunt prea saraci pentru asa ceva si atunci prefera o masina frumoasa si corecta, de exemplu 307.

asterisc

@mariusv:
mai, nu calcula asa, pentru ca tronsonul cluj-vatra dornei e... pulbere.
Eu faceam saptamanal Cluj - Bistrita, dar am gasit o alternativa din cluj catre reghin, pentru ca drumul e praf. De 2 ani de cand am masina, se tot repara.
Il inteleg ca i s-or dus bucsele, sunt curios cat o sa mai tina ale mele.
Reality is for those who can't face Science Fiction

SportWagon

Cu scuzele de rigoare pentru interventia seaca, 147 e din clasa compacta deci se compara mai degraba cu 307. Poate in rest aveti dreptate.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Val S

Salut,
Trebuie clarificat ca 147 este in clasa compacta (veche) adica cu Golf 4 si 307, etc. Nu o putem compara cu 207, care este din clasa mica noua. La anul va apare 149 pe care o vom compara cu 308, etc.
Toate Alfele se considera in clasa premium (latina) sport, de aceea sunt cam scumpe. Oricum, nu sunt masini pentru familisti.
Eu conduc una de 3 luni, are 7000 Km, 1,9 JTDM - 150 Cp si credeti-ma ca este o bestie. Iar motorul cred ca poate mai mult de atat. O sa vedem asta. Sigur, nu e atat de confortabila si versatila ca 307-le de acasa, dar este  o masina reusita.