Peugeot 307 vs Golf V

Creat de Don Juan de Husi, Februarie 17, 2007, 03:55:18 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

marius.v

Citat din: cristic din Iunie 06, 2007, 01:18:16 P.M.
Poate 1.9TDI 130CP pe G5 ala era un motor cipuit. In rest astea sunt motorizarile disponibile pentru Golf5 Diesel:


  • 2.0 SDI 75CP
  • 1.9 TDI 90CP
  • 1.9 TDI 105CP
  • 2.0 TDI 140CP
  • 2.0 TDI 170CP
Ai dreptate e un 2.0 de 140 CP.
Dar nu e multumit deloc de el.
Si papa la ulei...
De nou!
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

cristic

2.0 TDI este un vorace consumator de ulei :) La noi in firma circula zvonuri ca VW acusi pentru motorul asta o sa dea doua consumuri la 100km, unul de motorina si unul de ulei.  :001_tongue:

Ceea ce este frumos la VW este lista de optionale cand iti cumperi masina. Sunt mult mai multe variante decat la Peugeot.

Cloud no.75

si sa nu uitam ce e superb la VW: CUTIA DE VITEZE....Mama lor de francezi, cum se incapataneaza ei sa le faca pe toate si unele chestii de ies prost
2.0tdi e consumator mare de ulei: cam 1l/2000km

la 1.9 tdi pe care il conduc eu consumul e cam de 0.7l la 10 000km, in conditii in care masina e alergata intens
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




ashtefan

Citat din: Cloud no.75 din Iunie 07, 2007, 03:01:04 P.M.
la 1.9 tdi pe care il conduc eu consumul e cam de 0.7l la 10 000km, in conditii in care masina e alergata intens

Mai nenea Cloud, aia 0.7l/10 000 km cred ca sunt de ulei, nu de motorina, nu de alta dar poate citesc si altii si or sa puna 1 litru de motorina in rezervor la plecarea in concediu :001_tongue:. Bafta.
Tanti Auguri!

ventura

Citat din: Cloud no.75 din Iunie 07, 2007, 03:01:04 P.M.
2.0tdi e consumator mare de ulei: cam 1l/2000km
la 1.9 tdi pe care il conduc eu consumul e cam de 0.7l la 10 000km, in conditii in care masina e alergata intens

Citat din: ashtefan din Iunie 07, 2007, 06:19:13 P.M.
Citat din: Cloud no.75 din Iunie 07, 2007, 03:01:04 P.M.
la 1.9 tdi pe care il conduc eu consumul e cam de 0.7l la 10 000km, in conditii in care masina e alergata intens

Mai nenea Cloud, aia 0.7l/10 000 km cred ca sunt de ulei, nu de motorina, nu de alta dar poate citesc si altii si or sa puna 1 litru de motorina in rezervor la plecarea in concediu :001_tongue:. Bafta.

:offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:

Citeste cu atentie .. tu esti cel care nu ai dedus corect.  :oops:

cristi_307

Ambele sunt masini bune..dar 307 e mai modern in timp ce golful e prea clasic la interior :offtopic:

n_costique

#21
Dilema mea din vara: o masina buna sau una frumoasa? Am descoperit ca la pomul laudat sa nu te duci cu sacul , asa ca am ales sa i-mi placa aspectul si peste 10 ani. Din punct de vedere mecanic orice masina si producator are probleme asa ca pentru mine e vorba de noroc. Pe mine nu ma da norocul afara din casa , dar sper ... De asta Golful 5 nu a avut nici o sansa. S-a mai adaugat si faptul ca e o masina banala pe care si-au luat-o prea multi "******" .

mod edit: mai usurel cu aprecierile. in fond, fiecare e liber sa aleaga, asta nu ne da dreptul sa ne consideram mai destepti ca ei.

Kman

#22
In numarul special al AMS dedicat motoarelor diesel este un test comparativ intre 308, golf si astra cu motorizarile de 1,9TDI, 1,9 CDti ai 2.0 HDI.
E inutil sa mentionez castigatorul.
Calsamentul arata astfel:

1- Golf- Confortabil,economic, si stabil, Golf convinge prin echilibrul calitatilor sale. Doar rafinamentul motorului TDI lasa de dorit.
2- Astra- pretul mic, in echiparea de bazasi tiunta de drum neutra nu compeseanza minusul duritatii suspensiilor,dar si caracterul zgomotos al motorului diesel.
3- 308- Noul 308 nu reuseste sa detroneze liderul clasei. Doar rafinamentul motorului HDI si manevrabiliatatea de un bun nivel nu sunt suficiente pentru locul 2.

Autorul scrie ca 308 reuseste cei mai buni timpi in testele dinamice, chiar daca subvireaza un pic.
In schimb, accesul pentru persoanele inalte incomod, ceasurile pe fond alb putin lizibile datorita refelxiei geamului, comutatoarele de pe consola sunt cam departe de sofer, deschidera busonului de benzina cu cheia e arhaica (sic), iar rabatarea banchetei e greoaie datorita tetierelor.
E mai bine echipat decat colegii de test, e mai incapator decat golf, are cel mai rafinant motor in test, cele mai bune distante de oprire, cel  mai bun in testul miu-split, cel mai mare rezervor, si cea mai mare autonomie, cel mai ieftin la pretul comparat, sta cel mai bine la zgomotul interior si cu toate acestea nu reuseste sa se claseze decat pe locul 3.
Adica ce Dumnezeu ti-ai putea dori mai mult la o masina !!
Si cu toate astea a iesit doar pe locul 3!

turbojack

Partea buna este ca au fost doar 3 masini in clasament... :cursing:

Kman

Exact la asta ma gandeam si eu turbina.
Daca erau vreo 7 era mai mare rusinea pt leu sa se claseze pe 7. Asa macar e pe podium....

Cloud no.75

Ia vezi si testul de clasa medie. Ghici cine e pe primul loc. Bine ca nu au mai pus si 407-le, asa au iesit altii ultimii
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Kman

Da stiu.
Pare sa aiba cineva ceva ceva cu masinile frantuzesti.
Previzibil- vw pe primul loc, ford pe 2, pe 3 renault si toyota avansis care e ceva mai veche pe 4

Gabriel

Astia de la AMS incep sa ma scoata din sarite cu "obiectivitatea" lor.

dadu

DA, nici eu nu  prea mai dau doi bani pe AMS mai ales de cand cu testele facute de nemti si masterteste modificate de ei dupa bunul lor plac.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Kman

In ultimul timp daca citesti articolele scrise de ei una reiese din notele acordate si alta din cele scrise.