Peugeot 307 vs Golf V

Creat de Don Juan de Husi, Februarie 17, 2007, 03:55:18 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

coyote

Sa va reamintesc cum sunt facute aceste clasamente? Pe baza caror criterii? Nu va reamintesc asta. Va amintesc doar ca in ultima vreme, bugetul de publicitate al Pejo a scazut un pic. Cam asa, de locul trei :))
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

Kman

 Totusi 308 a obtinut "Volanul de Aur" in Germania chiar si cu acest buget chitros de publicitate.

coyote

Dragul meu, vorbeam de Peugeot in Romania. Ca doar e vorba de AMS Romania, nu?
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

Kman

E un test preluat din AM und S.
NU am specificat.
Daca era scris de ai nostrii nu il luam in seama.

coyote

In acest caz suspectez doar sbiectivismul german... Totusi, mai jos de locul 2 in acel clasament nu avea cum sa ajunga. Chiar admitand (desi nu este asa) ca ar fi mai bun Golful, locul 2 revenea CLAR lui 308.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

Kman

La asta m-am gandit si eu.
Hai sa zicem ca intre golf si 308 e destul de greu de decis obiectiv vorbind (desi nu e asa greu de decis :001_tt2:).
In nici un caz nu vad 308 sub opel astra, care in afara de cei 150 cp ai motorului nu prea vad ce ar in plus fata de 308 ca sa termine in acest test pe locul 2.

marius.v

Citat din: coyote din Iunie 04, 2008, 09:49:56 P.M.
Dragul meu, vorbeam de Peugeot in Romania. Ca doar e vorba de AMS Romania, nu?
AMS Romania este foarte bine controlat de AMS Germania.
Testul facut de AMS ma lasa rece atata timp cat in test este si o masina germana.
Subiectivism nene, dar nici chiar asa.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

dadu

De fiecare data cand in AMS.ro apare un test, verific si pe AMS.de si normal ca NU apare acelasi clasament. Poate la mai vine mintea la cap cu schimbarea redactiei.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

GXG

#38
In master-testul din AMS de acum 3 ani parca, 307 1.6HDi 110 cp cu jante de 16 a iesit "la mustata" in spatele golfului cu motor de 1.9TDi desi l-a cam batut peste tot unde conta.

Atunci probabil mai era un punctaj ascuns -10p ca nu e nemteasca.
Acum, probabil ca acel criteriu conteaza jumatate din punctajul final. 50% ca e nemteasca si apoi numaram punctele :)) Presa germana... numai buna de folosit ca hartie igienica colorata (nu am zis nimic de masini, doar de presa). E ciudat cum in toate testele revistelor germane, golf, passat si audi4  castiga intotdeauna, ahem!, prin  "calitatea de all-rounder" ( :)) cum ar putea sa justifice altfel rezultatul cand in parte, cam pe rice criteriu nu exceleaza?), desi studiile JDPower, sau in acest caz Volanul de Aur spun  altceva.

Cred ca la nemti melodia "Minte-ma!"... minte-ma frumos, ar prinde foarte bine. :D
My ex - Peugeot 307 1.6 HDi
Seat Ibiza 1.2
Mitsubishi Outlander 2.0DID
Citroen Berlingo 2.0 HDi

Cloud no.75

Citesc ce scrieti voi si parca imi citesc gandurile...

Consider ca singurul test obiectiv este sa mergi la fiecare dealer si sa testezi CHIAR tu fiecare masina...Presa preseaza "stiti voi ce"

De asta apreciez Top Gear: spun in fata ca nu sunt obiectivi, dar macar sunt haiosi...

In AMS, vorba lui K-man, una citesti la fiecare capitol si alta iese la punctaj
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




AlexPGT

Mai... oricum am lua-o, Peugeot-ul le-a cam furat astora de la VW piata, cel putin la modelele mici, pt ca, sa fim seriosi, Passatul e mult mai vandut decat 407, dar nu la fel sta treaba la VW golf si polo. 207 si 307 nu au fost depasite.
Un plus la 307 este garda la sol destul de inalta (fiind una dintre cele mai inalte masinutze:), parbrizul lung si o vizibilitate destul de mare ( a geamurilor laterale in special dar si a lunetei). Un minus este stabilitate pe sosea scazuta din cauza gardei la sol, designul interior care este destul de simplist (nici eu nu sunt adeptul complicatiilor, dar 2 butoane in plus nu stricau --> vezi 308)
La VW golf, sincer imi place designul interior, se vede ca e mai lucrat decat cel de la Peugeot, INSA e o masina de asfalt bun. Este mult mai fragila decat 307, si asta va spun din proprie experienta. In plus, faptul ca peugeotul a optat pt motoare din fonta (care reduce mult stabilitatea fiind greutatea mai mare pe fata decat pe spate deci un centru de greutate mai indepartat de "centrul masinii"), a rezultat in rezistenta si performante mai mare pt motorul de peugeot. Sa va dau un exemplu, eu am avut inainte un 407 si l am vandut in asteptarea noului face lift. Am ramas la 307 pe care insa o alerg puternic, la viteze mari. Desi am mers frecvent aproape de 4000 rpm (3700), deci intre 170-190 km/h, inca nu au aparut probleme, si nici la turatii mici nu au fost probleme (in oras deseori apare fenomenul de  pierdere de presiune). La GOLF am mers la 3500 rpm vreo 700 km, si vreau sa zic ca dupa cateva zile am observat un consum de carburant in plus, lucru care s a agravat din ce in ce mai mult, astfel a trebuit sa o vand la 8700 de km !!! Cei din Bucuresti care m au mai vazut prin oras,nr B 67 WSX, stiu despre ce vorbesc cand zic "condus agresiv". De asemeni am si o Honda CBR 600 RR :) Asfalt uscat la toata lumea !