Mihai B: 307 SW - "JUJU"

Creat de Mihai B, Iunie 06, 2008, 08:15:12 P.M.

« precedentul - urmãtorul »

0 Membri ºi 1 Vizitator vizualizeazã acest subiect.

ventura

Toate 4 bucatile au costat 333 lei. E oarecum alambicata formularea.

Mihai B

   Au costat 333 lei. Poze o sa fac sambata. Vin ambalate in set de cate doua bucati(pentru usi si pentru al treilea rand de geamuri).

Mihai B

   De ceva timp am avut probleme cu un bec xenon, cel de pe partea Ã...Ÿoferului. Problema asta am mai avut-o, dar abia acum am descoperit cauza. Firul (+) ce alimenteazÃ,,Æ' becul (firul de la instalaÃ...£ia maÃ...Ÿinii) avea papucul slÃ,,Æ'bit, astfel existând un contact slab in acel loc. Am fixat papucul cu un cleÃ...Ÿte, usor fÃ,,Æ'rÃ,,Æ' a-l deteriora Ã...Ÿi pentru mai multÃ,,Æ' siguranÃ...£Ã,,Æ' l-am lipit cu cositor.
    Problema rezolvatÃ,,Æ'... Acum se becul aprinde mereu, nu numai când vrea el  :clap:. InstalaÃ...£ia xenon este after-market.
    MaÃ...Ÿina are acum 63 200 km. Am o singurÃ,,Æ' problemÃ,,Æ' care a apÃ,,Æ'rut odatÃ,,Æ' cu rÃ,,Æ'cirea vremii. La pornirea cu motorul rece, acesta are niÃ...Ÿte întruperi, ca Ã...Ÿi cum ar merge în trei pistoane. O sÃ,,Æ' verific asta la urmÃ,,Æ'toarea revizie, dacÃ,,Æ' nu se accentueazÃ,,Æ'.

AIR

Vezi sa nu ai vreo bujie incadescenta cu un contact imperfect, am mai auzit de asa ceva, si o purjare a filtrului de motorina ar fi bine venita.Diminetile sunt deja reci si in rezervor poate aparea condensul.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Mihai B

    Am stat cu  :eek: pe maÃ...ŸinÃ,,Æ' Ã...Ÿi...nimic; porneÃ...Ÿte fÃ,,Æ'rÃ,,Æ' acele probleme. Temperatura cea mai scÃ,,Æ'zutÃ,,Æ' la care am pornit motorul a fost 4Ã,°C. De data asta am avut rezervorul plin.

Mihai B

    Am rezolvat problema cu pornitul la rece. Normal cÃ,,Æ' mÃ,,Æ' liniÃ...Ÿtisem, dar a apÃ,,Æ'rut din nou. AÃ...Ÿa cÃ,,Æ' am luat la "puricat" motorul Ã...Ÿi am gÃ,,Æ'sit problema. Este un furtun ce vine de la debitmetru la turbina, furtun ce nu era fixat bine astfel cÃ,,Æ' trÃ,,Æ'gea aer pe acolo.

Mihai B

   Am promis mai acum ceva timp niÃ...Ÿte poze cu storurile laterale.  :blushing:

   IatÃ,,Æ'-le :

http://img682.imageshack.us/g/picture009c.jpg/

   P.S. Am încercat sÃ,,Æ' editez postul anterior dar nu m-a lÃ,,Æ'sat ... cicÃ,,Æ' am depÃ,,Æ'Ã...Ÿit timpul în care mai pot sÃ,,Æ' modific un post...Ã...Ÿi asta la câteva minute de când l-am scris?!

Radon

40 de minute nu sunt "cateva"... daca imi amintesc eu bine, limita e de 30min.

Mihai B

   Am încercat sÃ,,Æ' modific, exact aÃ...Ÿa cum am spus, la câteva minute dar nu am reuÃ...Ÿit. Apoi peste 40 minute am adÃ,,Æ'ugat altul.

Mihai B

  DupÃ,,Æ' o perioadÃ,,Æ' lungÃ,,Æ' de când nu am mai postat aici, revin cu o problemÃ,,Æ' cu care m-am confruntat acum o sÃ,,Æ'ptÃ,,Æ'mânÃ,,Æ'.
  La puÃ...£in timp de la plecarea din parcare s-a rupt o bucatÃ,,Æ' din arcul de pe stânga spate (oi fi eu prea greu ?!  :blushing:).
  Plec din parcare, virez dreapta pentru a intra la Ã...Ÿosea moment în care aud un zgomot asemÃ,,Æ'nÃ,,Æ'tor cu cel al unei pietre ce loveÃ...Ÿte tabla. Merg mai departe, crezând cÃ,,Æ' era vreo piatrÃ,,Æ' de pe drum (erau câteva pe acolo). Prin oraÃ...Ÿ la fiecare denivelare, zornÃ,,Æ'ia de parcÃ,,Æ' aveam o talangÃ,,Æ' dupÃ,,Æ' mine (am mers cam pe o distanÃ...£Ã,,Æ' de 8 km).
  MÃ,,Æ' uit sub maÃ...ŸinÃ,,Æ' Ã...Ÿi vÃ,,Æ'd o bucatÃ,,Æ' de arc agÃ,,Æ'Ã...£atÃ,,Æ' de ceea ce mai rÃ,,Æ'mÃ,,Æ'sese din el (s-a rupt prima spira de sus a arcului).
  M-am uitat pe partea secÃ...£ionatÃ,,Æ' a arcului Ã...Ÿi se vede o zonÃ,,Æ' ruginitÃ,,Æ' deci din caza unei fisuri arcul a cedat.

a_mic

Regret. Cel mai probabil nu posibila greutate mare a soferului este cauza, sofer situat dealtfel foarte departe de arcul cu pricina ci, cu mult mai probabila, o intruziune in structura alcatuitoare a arcului (zgura, corp strain in otelul lui). Un defect de material ce nu se poate observa decat cu mijloace de investigare de mare complexitate, inaplicabile unui amarat de arc...
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

Mihai B

  Cu siguranÃ...£Ã,,Æ' arcul a fost fisurat. Fisura (care se observÃ,,Æ' pe zona unde s-a rupt) este rezultatul, cel mai probabil, a incidentului pe care l-am avut acum 3 ani când maÃ...Ÿina a fost lovitÃ,,Æ' in acea roatÃ,,Æ'.

  ÃŽncÃ,,Æ' mai aÃ...Ÿtept sÃ,,Æ' vinÃ,,Æ' arcul, cÃ,,Æ' Eurial-ul nu îl are pe stoc. Costul arcului este de 351 lei  :crying:
 

Mihai B

      Am schimbat arcul la o săptămână de la comanda pentru el. Parcă s-a schimbat un pic din comportamentul la drum al maÅŸinii, în sensul că au cam dispărut niÅŸte zgomote care apăreau la denivelări mai mari. Mai exat era o bătaie de fier pe fier care acum nu se mai aude deloc. Odată cu arcul am cerut să schimbe ÅŸi cele două suporturi de plastic din capetele arcului.
      Dacă tot am ajuns la service, am cerut ÅŸi o diagnoză a motorului (îmi scotea fum albastru la pornire timp de câteva secunde). Rezultatele au fost foarte bune adică nicio problemă cu funcÅ£ionarea motorului.  Nu au putut să-mi spună nimic de acest ulei care se pierde la pornire.
      După câteva zile de studiat motorul, am văzut prezenÅ£a a unei cantităţi mici de ulei pe furtunul care vine la turbină (între filtrul de aer ÅŸi turbină). Acel furtun comunică cu capacul de la chiuloasă. M-am gândit că ar putea fi vorba de filtrul de aer care poate fi înfundat.
      Am cumpărat un filtru de aer de la un magazin de piese auto ÅŸi l-am schimbat pe cel vechi, care era cam îmbâcsit cu praf (filtrul a costat 44 lei în comparaÅ£ie cu cel de la reprezentanţă care era peste 70 lei).
      Nu înÅ£eleg de ce au pus filtrul de aer în spatele motorului  :blink:. Pentru a ajunge la el am scos jumătate din motor  :cursing:, mai exact am scos totul din partea dreapta a motorului (baterie, toate plasticele din acea zonă ÅŸi alte câteva conducte de combustibil). După ceva ore de muncă (mai ales că a fost prima oară) am schimbat filtrul.
      AÅŸa am scăpat de fumul albastru la prima pornire a motorului.
      Acum am cu maÅŸina aproape 73 000 km, fără probleme majore. Mă declar foarte mulÅ£umit de maÅŸină.

AIR

O observatie tu la cati km schimbi filtrul de aer?
A doua in sfarsit pot sa citesc ce scrii.Daca ai pe furtun ulei nu cumva furtunul e crapat si plange?
Eu as incerca sa depistez si pierderea de ulei si eventual sa o rezolv.
Mult succes cu noul arc!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Mihai B

     Până în acest moment am făcut toate reviziile, chiar mai devreme de cei 15 000 propuÅŸi de producător. Toate reviziile au fost făcute la Eurial.
Acum a fost prima dată când am schimbat eu ceva la motor. Cele intermediare le-am făcut până a ieşit maşina din garanţie.
     Am depistat pe unde intra uleiul în camera de ardere. ÃŽn poză este încercuită zona de unde uleiul ajungea prin acel furtun.



     DimineaÅ£a, înainte de a porni motorul, am scos acel furtun, l-am curăţat de ulei, l-am pus la loc ÅŸi am pornit maÅŸina. Nu a mai scos fum albastru deloc. De aici am dedus că este posibil ca filtrul de aer să fie îmbâcsit de praf (probabil nu a fost schimbat). Am schimbat filtrul de o săptămână ÅŸi de atunci nu mai apare fumul la pornire ÅŸi nici urmă de ulei prin acel furtun.