Conceperea unui 407 chiar inaintea nuntii parintilor

Creat de costin_dsm12, Iunie 24, 2008, 02:54:13 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

costin_dsm12

        Ajungi, la un moment dat, la o varsta la care tot ce se-ntampla nu mai e despre tine sau pentru tine... Incepi sa gindesti totul pentru doi, ba chiar pentru trei sau patru.

        In aceasta idee ma vad nevoi  :biggrin: sa ma hotarasc asupra unui Peugeot 407 pentru noua familie din care voi face parte din 1 Noiembrie 2008 :clap:. E greu in ziua de azi sa faci o alegere in privinta masinii de famie, si asta pentru ca trebuie sa te gandesti la fiecare mic aspect pe care aceasta masina trebuie sa il indeplineasca in viata ei alaturi de familie(pana la urma urmei este un membru de baza al familiei).
        Spatii de depozitare, locul pe scaune si implicit confort, sisteme de prindere ISOFIX, marimea porbagajului, prize de tot felul, zgomot la rulare, etc.... o gramada de lucruri, nevoi si pana laurma si placerea de a o avea in familie,... toate astea pentru o masina. Multi ar gandi-o ca pe o unealta, tabla cu motor si mai stiu eu ce, dar nu cred ca e si cazul NOSTRU.
        As putea continua la nesfarsit cu nevoi si alte mofturi pe ca le-am dori la noua masina, dar nu asta e important, important este ca am ajuns la o oarecare concluzie: Peugeot 407 2.0 HDi FAP Premium - Or Blanc sau Peugeot 407 SW 2.0 HDi FAP Premium - Or Blanc.

        Si aici va cer ajutorul: se merita diferenta de 4000 de euro intre SW si Berlina.
        @407SW si Cloud no.75 va rog ajutati-ma.

Multumesc,
Costin
       
206 HDi, Nature will remember.

a_mic

Frumos "subiectul". Desi nu ma cheama nici NOR si nici 407, imi permit sa-mi exprim opinia caci, la urma urmei, traim intr-o tara libera. Ma gandeam ce as face in pielea ta si ce as alege. Intai as elimina din start unele aspecte, respectiv zgomotul la rulare: diferentele intre cele doua tipuri imi par nesemnificative si, poate, doar urechea unui solist de opera sa le deceleze. Apoi, ISOFIX-ul se poate comanda pentru ambele tipuri. In schimb, as gandi mai mult asupra scopului masinii: aici sunt de luat in calcul cele doua variante pentru cele doua motorizari (egale) alese prin prisma "look"-ului oferit: Coupe-ul este usor mai agresiv, mai sport, mai masculin intr-o oarecare masura, SW-ul are o eleganta mai accentuata si mai "familiala". Apoi, ca volum util, adaptabil nevoilor voastre, evident SW-ul are un atu in plus: rabatarea banchetei spate iti permite sa-l transformi intr-o masina capabila sa transporte volume mari.
Subiectiv vorbind, mi-as alege SW-ul pentru finetea liniilor asortata cu scopul: placerea de a ma insoti proaspata familie.
Daca vorbim de 3 sau 4, o buna bucata de vreme pentru 2 mari + 2 mici, ambele masini isi vor arata utilitatea. Daca vorbim insa de 2 mari + 2 mari (parinti, socri, cumnati, cumetri, nasi si/sau fini), sa nu te astepti la un confort iesit din comun pe bancheta din spate pentru nici-unul din cele doua tipuri prezentate.
Poate ca ar mai trebui sa spun ceva: nu ai ajuns inca la varsta la care sa-ti iei masina pentru tot restul vietii deci... alege ce-ti place si, cand o fi, o schimbi pentru una mai adaptata nevoilor tale.

Succes in alegere si... CASA DE PIATRA SA AVETI !
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

Cloud no.75

Pentru o familie...407sw obligatoriu. Vei vedea cate lucruri are nevoie un "bebe" dupa el si vei aprecia capacitatea marita a portbagajului.

Culoarea o prinde super bine, nu-ti fa griji.

Incearca sa pui macar un Xenon pe ea, chiar merita.

Bafta !
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




costin_dsm12

Multumesc pentru raspunsul asa de rapid.

         Cu siguranta, indiferent de varianta, va avea Xenon, asistenta la parcare, vopsea metalizata si inca nu m-am lamurit daca berlina mai are pachetul spate optional(geamuri electrice spate, airbag-uri laterale si perdea spate, parasolare geamuri spate).


        @a_mic: imi cer scuze ca nu am specificat, dar este vorba de BERLINA vs SW si nu COUPE vs SW.
Stiu ca la viteze mai mari SW face un zgomot mai mare datorita pavilionului vitrat(un aspect mai deranjator la noul 308). Sistemul ISOFIX ma interesa daca exista in standard, el apare ca si echipare pe hartie, dar nu am gasit in masina braket-urile in care ancoreaza scaunele ISOFIX. In ceea ce priveste  faptul ca nu imi iau "masina pentru tot restul vietii" este cam cu "dute-vino", 407-le il vom lua in leasing si deci trebuie sa ma gandesc la o utilizare de cel putin 3 ani(sa nu ma intelegi gresit chiar mi-a placut foarte mult articolul lui NOR, dar poate cu alta ocazie visul ala se va implini).
OT: i-am rugat pe cei doi sa ma ajute pentru ca i-am vazut cei mai activi in zona 407, sorry - no offence.
Multumim de URARI!

        In momentul de fata avem un pug mic (206 1.4 HDi) care isi face treaba cu stoinicie (consum de 4,3 la 100Km, in conditii normale, si facem cam 3000 de km pe luna). Cred ca ar putea indeplini necesitatile unei familii de 3 cu oarece efort dar arface-o, insa nu vrem sa fortam nota si aici ma refer la siguranta. Ma intereseaza ca masina sa fie blindata cu airbag-uri in spate si sa fie mai robusta. In ziua de azi, in trafic, trebuie sa te pazesti de altii si in acelasi timp si pe altii :censored:, am facut multi km de cind am masina si cite am vazut in Romania noastra..... :death:.

Astept cu nerabdare parile voastre....
206 HDi, Nature will remember.

Kman

Pavilionul vitrat de la SW inseamna altceva  nu zgomot mai mare la viteze mari. Nu influenteaza zgomotul, pavilionul vitrat. In schimb iti va oferi o ambianta interioara senzationala pe care ti-ai dori-o si la celelalte masini ce le vei avea.
De utilitatea sw-ului nu are rost sa discutam intr-un versus cu cea a berlinei. Designul e o chestie de gusturi, dar as vrea sa il vad pe cel ce afirma ca 407 sw e o masina urata. Ba dimpotriva mie mi se pare una din cele mai reusite masini break, daca nu cea mai reusita.
Daca banii in plus platiti pe sw nu sunt o problema atunci sw e alegerea ideala. Isi indeplineste rolul de masina de familie cu brio, dar poti merge cu ea si la opera!!!

SportWagon

Vrei spatiu si aspect utilitar, practic inainte de toate? Atunci optezi pentru 307 SW sau break sau pentru un monovolum din clasa compacta sau chiar mai mare.
Vrei o masina mai "normala" nu un break inaltat sau monovolum, privilegiezi eleganta, designul, aspectul mai sportiv, placerea condusului CONFORTUL superior in rulare, stabilitate si siguranta sporite, dar in acelasi timp esti tata de familie si vrei o familiala? Atunci poti opta pentru 407 SW.
Spatul in spate e mai moderat dar daca nu conduci in spatele stilpului dintre portiere si nu ai peste 1,80 ca sa reculezi scaunul si nici nu iei in spate jucatori de baschet sau manechine cu picioare pina-n git atunci e ok.
ISOFIX nu trebuie facuta o fixcatie pentru el caci e anevoios de folosit, Scaun de copil normal in centuri e ok. Din experienta.
Zgomot la rulare din pricina acoperisului? Nicidecum. Cred ca sticla e mai izolanta fonic decit tabla. Opteaza pentru vitraj dublu lateral, izolant fonic, termic, optiune nu chiar ieftina dar e ca si cum ai pune termopane la masina.
Pentru Parasolarele spate exista solutia cea mai buna ce consta in parasolare after market accesoriu original PEUGEOT ce au EXACT forma geamului si e ca si cum ai avea folie, in plus le scoti de cite ori vrei tu.
A propos: am vazut un 407 sw, sh, intretinut, garaj,  de vinzare 2.0 hdi, bej inchis, cvasifull, navi, piele, prima generatie cu laterale spate fumurii din fabrica, inclusiv al treilea geam triunghiular, vreo 50 000 km .  Daca te intereseaza iti dau detalii.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

Inca o completare la ce a spus K-man ref la sw:

Pare ciudat, dar am un prieten cu copil mic si cand il duce cu SW, copilul e foarte linistit, caci priveste prin plafon si are o senzatie foarte mare de de spatiu datorita suprafetei vitrate generoase. In contrapartida, in compacta sotiei, e foarte agitat si plangacios...

Ca si dotari, gandeste-te la:
Xenon
Airbaguri laterale si cortina inclusiv spate
Asistenta parcare spate
Scaune incalzite ?

Daca intri in buget, eu ti-as recomanda o cutie auto. Pe motorul 2.0hdi se pune cutia auto cu 6 trepte, se cupleaza perfect cu motorul. Avand in vedere caracterul familial al masinii, asta presupune o grija in minus la condus si un plus de atentie pentru pasageri.
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SportWagon

Daca nu e f frig in zona ta si daca nu iei in calcul sa mergi des la ski cu ea poti opta pentru scaune cu comanda electrica in locul celor incalzite (ideal ar fi ambele). Si iata si motivul: in lipsa comenzilor electrice la scaune nu vei putea face reglajul sezutul scaunului modificind inaltimea partii din fata fata de cea din spate., iar reglajul pe inaltime e mai anevoios. Airbag-urile sint importante si cortina si laterale in spate. Asistenta la parcare e buna, si mai ales in fata.
Superinchiderea centralizata, comanda blocare usi spate copii din interior e iarasi utila. Alarma din fabrica nu merita.
Ofer consultanta in domeniul auto,

costin_dsm12

    Initial am plecat de la 407 berlina 2.0 Hdi FAP PREMIUM an fabricatie 2007 - ca a fost o oferta de lichidare stoc a TRUST-ului, unde primeai Taxa de prima inmatriculare si RCA/primul an - GRATUIT; leasing cu avans 0% pe 60 de luni si dobanda 5,9% prin EURIAL, INTERNATIONAL si mai erau vreo doua. ASTA A FOST LA INEPUT.
    Mai discutand cu viitoarea sotie si fosti colegi de SERVUNION SV si IS am ajuns la concluzia ca daca avem de castigat ceva acum la inceput cu siguranta vom avea de pierdut la revanzare. Plus ca luam ce gaseam pe stoc, asa am ajuns la concluzia ca cel mai bine este comanda fabricatie.
    Dupa alte discutii cu aceeasi oameni am ajuns sa fiu total debusolat 407 berlina sau SW.
    407 berlina a cam cazut de pe pedestal in momentul cand am aflat ca pachetul spate(geamuri electrice spate, airbag-uri laterale si perdea spate, parasolare geamuri spate). nu mai exista(informatie de care inca nu sunt 100% sigur), dupa cum spuneam in posturile anterioare, vreau ca masina sa fie blindata in spate. A... si faptul ca nu se mai poate comanda tapiteria Cuir Terre de Cassel la nici-o culoare(inca mai cercetez acest aspect).
    Ea inca mai ramine in calcul doar datorita faptului ca e in jur la 21.000 DDP(bugetul alocat initial) si ca are o aliura bussines(masina va fi folosita si la intalnirile cu viitorii clienti).
    Balanta acum se inclina spre 407 SW datorita urmatoarelor aspecte:
      1. Pavilon vitrat, am facut un Iasi-Bucuresti dus-intors cu 307 SW si am ramas marcat pe viata;
      2. Pachetul spate care momentan nu mai este diponibil la berlina(informatie in curs de cercetare);
      3. Spatiul interior, mai ales al porbagajului, net superioare;
      4. Tapiteria Cuir Terre de Cassel care se poate comanda pe cluoarea Or Blanc(stiu ca nu va fi usor de intretinut, dar este un lucru pe care mi-l asum).

    Si am ramas blocat aici... asta datorita diferentei de pret....(nu ar fi o problema catastrofala, dar creste putin bugetul pe parte de cheltuieli)

    @407SW: merci de sfaturi si de "pont", dar ne dorim o masina noua, mai ales ca o vom lua prin leasing.
    @Cloud no.75: Scaunele incalzite nu sunt un accesoriu tocmai util; din experienta mea, aceste scaune iti pot da niste dureri de spate... datorita diferentei de temperatura masina(scaun incalzit) si afara. Iar despre cutia automata... nu ma incadrez in buget.
206 HDi, Nature will remember.

Cloud no.75

Eu in Brasov fiind mare parte din timp am apreciat in fiecare zi utilitatea scaunelor incalzite. Din punctul meu de vedere reglajul electric e un moft, dar scaunele incalzite sunt o reala placere...

Vad ca preferi pielea in locul cutiei automate....Interesant. Daca circuli putin, sa zicem ca as putea sa fiu de acord cu tine, dar la peste 20k/an o automata e un deliciu
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




a_mic

Avand in vedere standardele de siguranta si confort pe care le-ai afisat aici, ma gandesc ca un drive-test de cateva sute de km si cateva zile cu o automata te va convinge. Din pacate, nu sunt in situatia de a-ti oferi asa ceva dar, poate gasesti indrumare pe-aici sau, de ce nu, chiar singur solutia.
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

Cloud no.75

Din pacate nu exista 407 bva la vreun drive-test in Ro.
Vanez de mult problema.

Insa, am cateva sute de km facuti intr-un 406 2.0hdi de 110 cu bva si mi-a placut la nebunie. Poti sa ai incredere, caci sunt pretentios :))
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SportWagon

Daca un consum mai mare in oras nu te deranjeaza si nu ai prejudecatile celor care se simt barbati sau chiar "piloti" doar "amestecind uleiul" cu levierul schimbatorului de viteze atunci renunta la pielea care la Peugeot nu e cea mai stralucita nici ca finete nici ca design al tapiteriei si nici practica (cu atit mai putin cea beige) nici confortabila in lipsa ventilatiei din scaune si opteaza pentru BVA6 in avalul unui motor potent.
Stiu un 407 care a fost configurat high end insa deliberat fara piele. Poate doar lipsa mirosului de piele din interior sa ii lipseasca insa evitarea disconfortului produs de piele pe timp calduros extrem sau foarte friguros e de preferat.
Se spune ca pielea e natural si nobila si recunosc ca imi insusesc acest stereotip si chiar snobism dar ma tem ca pe tapiteria masinilor e o reminiscenta a unor epoci demult apuse cind inovatiile si avansul tehnologic al industriei textile de astazi nu erau nici macar banuite.
Nu pledez pentru pielea in masina asa cum la fel de bine pledez pentru mobila din lemn masiv cu aspect clasic in casa in dauna celei din pal.\Atrfel stau lucrurile cind vorbim despre piele Alcantara perforata pe scaune ventilate.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

Absolut de acord cu 407sw.
De piele vorbim doar daca e perforata si e cuplata cu sistem de ventilare. Adica cel putin E Klasse...

Eu as merge pe o mixta - piele+stofa si obligatoriu BVA. Incearca sa treci peste parerile "barbatilor adevarati" : "eu prefer cutia manuala, caci conduc sportiv si vreau sa simt masina"...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




costin_dsm12

    Salutare, oameni buni
Din pacate, datorita programului meu in ultimile zile, si probabil urmatoarele, nu prea am putut posta.
    Intre timp am renuntat la tapiterie, din mai multe motive(am sa detaliez zilele care vin), dar cu siguranta "regele junglei" va avea BVA.
    Datorita faptului ca 407 este la sfirsitul "primei etape de fabricare", pana apare noua versiune, nu se mai poate configura chiar cum vrea clientul..... >:( :confused1: :death:
    Pe curand.....
206 HDi, Nature will remember.