New comer : Opel INSIGNIA

Creat de SportWagon, Iulie 05, 2008, 03:34:27 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

SportWagon

Desi am optat pentru Peugeot si sintem intr-o anumita masura fani ai marcii asata nu inseamna ca nu vedem si ce propun ceilalti constructori.

http://www.e-transport.ro/OPEL_INSIGNIA_VA_FI_PREZENTATA_PENTRU_PRIMA_DATA-i44-news14637-p82.html
Ofer consultanta in domeniul auto,

dadu

O masina pe care o astept de mult timp. Tot timpul am avut senzatia ca o sa fie putin americana dar ramane de vazut. Daca e americana sau japoneza.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

SportWagon

#2
Am vazut-o si pipait-o in realitate.
Nu stiu daca de vina e subiectivismul meu, obisnuinta cu masina mea actuala sau intr-adevar nu se mai fac masini cum trebuie.
Am descoperit destule inadvertente in design-ul habitaclului incit ma intreb ce design-eri si ingineri au proiectat-o/construit-o.
Nu am testat-o asa ca nu pot face decit consideratii estetice.
Am avut senzatia in citeva rinduri ca au fost atenti in extrem la anumite detalii, linii si au gindit anumite chestii cu o oarece rabdare si aplecare pe amanunte de mare efect vizual insa ca dintr-odata la sfirsitul programului parca au finalizat repede si astfel ies in evidenta anumite imperfectiuni flagrante .

De exemplu contrastul intre banda de ornament care se intinde de pe portiere pe plansa de bord insotind curbura de pe plansa de bord la baza parbrizului si grila extrem de brut conceputa de pe centrul plansei de bord, sub parbriz, pentru dezaburire.
Surprind si anumite parti din cauciuc "flotante" menite sa astupe golurile la colturile capotei motor dinspre parbriz.
Grila fata care e mult prea rotunjita si nu e deloc expresiva, agresiva nici atit.
Abundenta de crom-plastic de pe calandru, din rama farurilor de ceata, etc.nu e chiar eleganta c mai degraba excesiva si fara clasa.

Consola centrala "beneficiaza" de un material jenant iar conceptia comenzilor (butoanelor) de pe aceasta nu are nici estetica nici logica si e si inutil de inghesuita.
Anumite efecte de stil de genul margini in relief a unor parti care sint aplicate peste altele in jurul levierului de viteze si mai sus pe consola sint cel putin inedite insa sigur inutile si greu de "asimilat".
Integrarea capitonajelor portierelor fata cu plansa de bord e impresionanta (ce-i drept mai mult in fotografii panoramice si filme de prezentare decit in realitate). Ideea nu e noua dar e laudabil ca au urmat-o cu fidelitate. In versiunea fara ecran color apare un compartiment de depozitare dintr-un material plastic nedemn de clasa medie.

Ambutisarea laterala in forma reluata si pe capitonajul portierelor este interesanta dar prea putin vizibila in realitate.
Exterior impresia este ca liniile sint prea arcuite, nu e deloc lamelara, nu are o fluiditate asa cum gasim la Passat CC, la 407, etc.
Pare ca a fost comprimata pe lungime si cocosata la mijloc.
In poze arata (la trecut) mult mai bine.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Radon

Am avut si eu ocazia sa o vad de aproape. Prima impresie e buna, de asta am si avut curiozitatea sa merg putin mai departe, fiindca mi-a atras privirea. Liniile caroseriei mi-au placut, nu zic nu.
Insa intrat in habitaclu, am zis ca mai bine uit de ea. Pentru mine, obisnuit cu un hectar de parbriz la 307SW si cu ditamai luneta, vizibilitatea in Insignia era redusa cu 50%. Nu cred ca as putea parca cu spatele fara sa ma rezem de zid, gard, masina din spate, decat cu asistenta la parcare. Iar parbrizul... cred ca e jumatate cat al meu.
Asa ca n-am mai stat sa analizez restul, si mi-am vazut de drum.
Si am inteles ca pretul pleaca de undeva de la 19000 euro. La banii astia, astept sa vad 3008.

Kman

#4
O sa fie greu sa te mai obisnuiesti cu ansamblul parbriz/luneta dupa ce ai condus un 307sw.
Revenind la Opel mentionez ca l-am vazut pe afara, nu si in interior, dar am citit mai multe teste cu el.
Poate ca nu o fi asamblata perfect, poate ca designul nu e intodeauna cel mai reusit pentru unele componente, dar daca este sa face comparatie cu 407 (desi nu e fericita comparatia avand in vedere ca 407 se apropie de sfarsitul vietii), atunci o sa vedem ca trecand peste unele chstii de detaliu reclamate de colegul 407sw, gasim o sumedenie de avantaje, care la 407 sunt doar vise.
Iar daca facem si o comparatie la nivel echipare/pret, parca nu mai putem afirmam ca Insignia e model nou, iar 407 e la sfarsitul vietii.
Revenind la dotarile lui Insignia o sa avemn surpriza sa gasim faruri xenon biadaptive, suspenie adaptiva, usb si intrare auxiliara, priza de 230V, iluminarea cadranelor de bord in alb si rosu in functeie de modul ales sport sau tour, si alte o garamada de minunatii.
Paleta motoarelor poate multumi pe oricine. Motrizari pe benzina aspirate sau turbo ce pleaca de la 115 CP pana la V6 de 260CP.
Mici in materie de motoare diesel nu sta rau. Trei agregate cu puteri cuprinse intre 110CP si 160CP.
La un pret  20462 euro CIP (modelul testat in ultimul numar AMS), ai pana si navigatie  cu dvd si faruri cu bixenon.
No comment...

n_costique

Mai vedem , ca multe arata bine pe hirtie pina sa semnezi actul de propietate si s-o iei la drum. 3008...din poze nu ma inspira! chiar din contra!

Vlad01

Dam cu bota-n el dar ati uitat cel mai important lucru: performantul dieselache ce se afla pe versiunile de top:

Opel Insignia 4 usi Edition
2.0 CDTi, 190cp
pret: 25.850 EUR

Sincer chiar imi place masina asta, dar adevarat ca am vazut-o doar pe dinafara. Mi se pare ca aduce ceva nou, ca dovada ca i-au schimbat si numele.

Radon

Da, performantul dizelache care suna ca o uzina. Nu numai de afara, ci si din interior. A ramas ultimul dinozaur in viata. Care rage cat il tin puterile, simtind ca i se apropie si lui sfarsitul. :lol:
Se recomanda la pornirea la drum cu aceasta motorizare a nu se uita acasa colectia de muzica heavy-metal.  :taz:
Acum, serios, zgomotul motorului depaseste un pic media celorlate concurente. Si nici mama izolarii fonic n-a prea reusit sa faca nimic in sensul asta. Rasuna habitaclul, rasuna valea!

Vlad01

#8
Coane Radon...la 190 CP din partea mea poa sa rasune muntii... ca trec ca vantul si ca gandul pe langa hdi-ul de 136CP (140CP mai nou). Intelegi mata? O sa rasune si vajaitul cu care trec pe langa el   :biggrin:.

Radon

Ma Vlade, cand treci tu pe langa mine e traba ta cum vajaie, ca nu il aud io! Nu io ajung acasa chiaun de cap! Pe mine si a mea ma derajeaza, parca e un pic cam zgomotoasa fata de cum as vrea eu. Da, na, o fi varsta, io nu mai am trageri din astea de trecut ca vantu pe langa altii. Prefer confortul si siguranta. Si zgomotul excesiv e daunator la confort.

Ah, si vezi ca Radon se scrie cu majuscula! Nu ma fa sa te ard!  :001_tt2:

Vlad01

Iaca modificasi  :001_tongue:. N-am eu trageri d-astea vitezomane, in general respect viteza legala. Doar ca atunci cand apas pedala...imi place sa fuga de sub mine vorba aia  :biggrin:. Da pana la urma tot la HDi-ul de 136CP am ajuns  :001_tongue:. Mai multe detalii, la intalnire  :001_smile:.

Kman

Din testele facute cu Insignia se pare ca toti il critica la motorizarea de 160CP diesel ca motorul nu are pic de rafinament si e zgomotos rau.
Da nu va luati diesel
Au si un 2 litri benzina turbo de 230CP

turbojack

Citat din: K-man din Februarie 03, 2009, 07:42:48 P.M.
Au si un 2 litri benzina turbo de 230CP
:cursing: Asta da lectie la Peugeot,ca pun motoare "adevarate" si pe clasele superioare.
Acel motor este de pe ASTRA OPC,de aceea ma cam supar ca nu vad motorul de pe RC (renumitul THP) montat pe 308 si nici sanse sa-l vad nu exista...

Cloud no.75

Eu sunt mai pragmatic si mai...transilvanean: Opel ma lasa rece, indiferent de model. Testat si compacte si medii. Ok, sunt la nivel de Fiat. Si pentru asta tot nu imi doresc asa ceva.
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Vlad01