3008 - Primele impresii

Creat de Gabriel, Decembrie 22, 2008, 01:59:19 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Kman

Eeee daca va fi bine peste 30 000 am zis ca mai bine Volovo xc60 unde cu 35000 cu tva iti poti configura o masina mai mult decat decenta.

maryusdanyel

E superba masina.Bordul si volanul imi plac cel mai mult.

Referitor la pret,ma gadesc totusi ca nu are cum sa coste cat un 4007 care costa intre 26-34.000 euro(TVA inclus).

Kman

Or sa se intersecteze pe o plaja destul de larga preturile.
Daca un 308 sw in echiparea de varf se duce la 25000, greu de crezut ca 3008 va fi sub pretu asta cu mult.

turbojack

Daca depaseste 35 000 Ăą,ÂŹ ,nu are nici o sansa sa se vanda cu foamea actuala de clienti.
Dupa cum il vad ca arata,s-ar vrea un fel de competitor al lui Espace care nu ajunge la 35 000 Ăą,ÂŹ nici in varianta full,dar care are totusi pornire cu card si buton START ENGINE care m-a incantat: il apesi masina facand tot,incalzeste bujiile incandescente si invarte motorul exact atata cat e nevoie pentru a porni.Dar daca nu mai ai baterie... :devil2: ...e groasa rau,deoarece nici pe platforma nu o urci cu patru roti blocate (sau doua)de frana electrica.
Frana de mana automata?Asta inseamna ca sunt electrice.Clar.  :001_huh: Mecanicii nostri nu sunt obisnuiti cu asa ceva si sunt extrem de greu de depanat.Dar asta sa fie ultima noastra grija,cand masina arata atat de bine. :clap:

Gabriel

Citat din: turbojack din Ianuarie 15, 2009, 11:31:08 P.M.Dupa cum il vad ca arata,s-ar vrea un fel de competitor al lui Espace

Nu e concurent pentru Espace pentru ca are aprox. aceiasi lungime cu 308. Va urma insa un 3008 cu ampatament marit care a fost surprins camuflat in niste teste

edy 1.6sx

#20
Se ridica prea multe probleme asa dintr-odata fara sa fie vazuta in realitate. Masina arata superb, dar totusi nu vreti sa comfirme ?. Oricum interiorul este futurist si sper si eu sa avem membrii posesori de o astfel de bijuterie.

In privinta pretului mi se pare ca se fac prea multe speculatii. Consider ca pentru un Peugeot 3008 pretul va fi totusi unul decent. Sper sa nu ma insel. Iar comparatia cu un Volvo mi se pare cel putin indecenta. Oricum cine iubeste un Peugeot din inima nu ridica atatea "probleme".


Mod. edit: Foloseste functia "Edit" si evita sa postezi doua posturi consecutive.

Kman

Concurentii lui 3008 eu ihi vad Nissan Qashqai, Ford Kuga si Renault Koleos.
Referitor la pret, erau niste speculatii facute pe baza actualelor modele din gama Peugeot.
Cat de decente sunt preturile ultimelor modele lansate de Peugeot s-a vazut. Pret decent la ele gasesti in echiparea de baza.
Referitor la iubirea din inima am depasit perioada. Prefer sa iubesc cu capul.

tnt

Citat din: edy 1.6sx din Ianuarie 16, 2009, 01:48:23 A.M.Oricum cine iubeste un Peugeot din inima nu ridica atatea "probleme".

Edy, tocmai pentru ca suntem impatimiti ai acestei marci, o intoarcem pe toate partile. Ai sa vezi ca in acest club, exista o adevarata manie in a intoarce masinile pe toate partile, si ai sa gasesti pareri foarte obiective despre diferite marci de masini. Aici nu merge "Am Peugeot, asta e cea mai tare masina!"  :thumbup1:

cos_mj

Parerea mea este ca pretul de pornire nu o sa depaseasca 20.000 - 21.000 euro pt varianta standard.

Ca o noutate, in aceste zile este prezentat la Paris la o reuniune noul model 2007. Da, 2007! Din pacate nu se pot face poze...
Scot acidul din apa plata!

Kman

Pai probabil ca va fi 20-21000 pt un 1.6VTi in echiparea de baza.
Pentru o diesel cu o echipare rezonabila va fi pe la 25000

dadu

#25
Poate DDU.


Citat din: cos_mj din Ianuarie 16, 2009, 09:11:28 A.M.
Ca o noutate, in aceste zile este prezentat la Paris la o reuniune noul model 2007. Da, 2007! Din pacate nu se pot face poze...

Adica pregatesc un 2007 si 207 face-lift in acelasi timp? Si acele noi cutii pe care le tot promit? Start&Stop? Noile suspensii (cica) si noul 2.0 hdi?
Iar visez.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

costin_dsm12

206 HDi, Nature will remember.

Spencerul

#27
  Ia uitati-va la poze din mai multe unghiuri: http://www.sotto.ro/articol/Modele%20noi/2611/Noul-Peugeot-3008-Cate-putin-din-mai-multe-clase.html

   Sper ca nu am gresit ca am dat linkul. Daca am gresit imi cer scuze:)
  Parerea mea este ca e o masina destul de reusita. Sa vedem ce vor spune viitorii proprietari dupa ce apare pe piata. 
Sunt nou aici dar incerc sa ma integrez...

SportWagon

#28
Nu putem decit sa ne exprimam parerea legata de design.
Design-ul, chestie de gust e drept, surprinde cel putin prin anumite detalii care cred ca ar fi trebuit gindite diferit:
-farurile care te duc cu gindul la FOCUS, penultima varianta, foarte neinspirata si urita forma chiar daca se integreaza in partea frontala.
-lampile spate fanteziste, irational de complicate, nici o linie nu reusesc sa dea masinii decit comica
-lipsa protectiilor laterale utile pentru un allroad (macar dpdv estetic)
-diametrul rotio rpare prea mic
-plansa e bord nu e urita intr-adevar, insa asimetria ei surprinde si rupe traditis interioarelor specifice Peugeot in ultimii ani (inaugurate dupa 306 si 406 incoace)
Sincer prefer un bord simetric
Seamana cu ideea plansei de bord de la noile modele AUDI dar parca sint mai bine integrate comenzile in acesta de la Peugeot.
Modularitatea este similara cu cea de la 407 SW.
In fine silueta pare prea inalta si scurta insa insuficient de inalta pentru a fi monovolum dar prea inalta pentru a fi SUV compact cu alura stabila.
Sincer prefer silueta unui A6 ALLROAD, SUBARU OUTBACK, XC60, chiar vechiul XC70, o caroserie care sa aiba o linie dinamica nu "cocosata".
Specialistii in offroad sau macar allroad (SUBARU, VOLVO, AUDI, BMW, TOYOTA partial, Mercedes(doar SUV si 4x4), NISSAN inainte de epoca Renault prefera 2 concepte diferite: SUV cu veleitati offroad chiar daca limitate din cauza luxului modelului fie break-uri allroad si sincer prefer aceasta politica.
Constructorii generalisti Renault (SCENIC 4X4, Koleos, NISSAN mai nou cu QASHKAI, Peugeot ultimul intrat in club au mixat 2 genuri: monovolumul compact grefat pe un sasiu cu aptitudini allroad.
DPDV al versatilitatii pare o idee buna insa ma tem ca silueta inalta compromite stabilitatea (prin centrul de greutate ridicat) in offroad si chiar si in allroad. Agreez mai putin acest concept.
Ofer consultanta in domeniul auto,

turbojack

#29
Referitor la link-ul pus anterior,deja imi permit o critica de ordin tehnic,citez: " Din 2011, modelul 3008 va fi oferit si cu tractiune integrala, dar nu una chiar clasica. Pachetul de tractiune integrala este asigurat de un motor electric care va antreba doar puntea spate".
Adica dupa ani buni in care Audi produce "allroad" ,Volvo ,Rover ,BMW, Alfa au versiuni "crossover",se trezeste si firma cu leul pe capota sa produca asa ceva ,insa abia din 2011,e drept insa ca vine cu ceva foarte inovator ,o versiune electrica ,deci ecologica.
Apoi...am privit poza asta:


Unde vad pe spate aceeasi punte semiindependenta deformabila ,iar pe fata eternul sistem McPherson simplu ,cu de mult consacratul arc spiral inclinat de diametru mare (montat si pe 205).Ma dezamageste si asta vis-a vis de ce vad la concurenta.Imi aduce aminte de un comentariu al lui Clarkson,referindu-se la un Mustang Shelby : o masina minunata ,puternica ,insa cu o suspensie antica,o teava la capete cu niste roti (criticand astfel absenta unei suspensii spate multilink).
Vazand astea,imi pot lua adio sa atac un teren cot la cot cu un Forester. :crying: