3008 - Primele impresii

Creat de Gabriel, Decembrie 22, 2008, 01:59:19 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Kman

Pai nu aveau de unde sti stimate turbo ce o sa puna in 2011 pe masina si au lasat actual configuratie.

P.S. Da vad ca esti suparat tare rau pe leu!!

GXG

Peugeot nu se va compara niciodata cu Forester in teren accidentat. Nu e in stare. Cu noul forester(suv) nu prea am mers, dar vechiul forester m-a dat pe spate! Eu masina mai robusta si sportiva in acelasi timp nu am vazut! Pacat ca desi as avea bani sa imi iau unul second (asta nou nu ma incanta), nu ma tine sa las cate un salariu lunar la benzinarie.
Sorry, de offtopic, dar am mai sustinut, lui 3008 ii puteam ierta tot daca avea infatisarea conceptului intial. Asa, incearca multe si nu face nimic.
Se va bate cu Qasqai(sau cum ma-sa s=o scrie) si cu Altea Freetrack, dar si-o va lua crunt daca va pastra actuala politica de pret si nu va primi un 4x4 veritabil (doar au colaborare cu Mitsu).
My ex - Peugeot 307 1.6 HDi
Seat Ibiza 1.2
Mitsubishi Outlander 2.0DID
Citroen Berlingo 2.0 HDi

turbojack

@K-man ,nu sunt suparat pe leu,ci mai degraba mahnit.
Cand lumea cerea pe piata SUV-uri ,incat pana si Porsche a creat unul ,Peugeot mergea pe linia lor de marketing,cu patru modele de baza.Cand deja era piata inundata de asa ceva,au creat 4007.
De mult deplang lipsa unei versiuni 4x4 pe modelele Peugeot,in conditiile in care aproape toate marcile europene aveau asa ceva inca din anii '90.
Revenind la 3008,nu pot sa nu remarc botul bombat adoptat in ultimii ani de concernul AUDI. :001_tt2:

SportWagon

Nu pot decit sa subscriu mihnirii si consternarii exprimate de TURBO.
Peugeot este un constructor cu modele cu stil mai clasic, mai putin demodabile (ma rog era) e politica lor si o respect.
Insa sa bagi capul in nisip ca strutul si sa nu propui monovolum in clasa compacta (ci doar un 307 SW in forma unui break inaltat) cind SCENIC spargea topurile de vanzari in Franta si nu numai, sa nu propui versiuni sportive in clasa compacta unde GOLF face legea si acapareaza cu GTI grosul vanzarilor de compacte sportive in conditiile in care PGT are modele de succes in WRC iar VAG e absent din sportul auto (cu exceptia Touareg in PARIS-DAKKAR si Audi la 24H, sa nu propui 4X4 SUV cind vorba lui TURBO cind pina si PORSCHE care facea dintotdeauna masini turtite a reusit sa scoata un frumos monstru umflat 4x4, sa nu ai niciun model cu tractiuine integrala in clasa medie atit timp cit A4, A6 quattro sau ALLROAD si SUBARU isi impart toata piata (pe care ulterior a ajuns si VOLVO) dupa ce ai avut exeprienta anterioara cu 405 4X4 mi se pare ori prostie crasa ori infatuare extrema.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Gabriel

1. 307SW nu poate fi corelat cu nici un model de la concurenta. E un break, dar un altfel de break si nimeni nu avea asa ceva in oferta la vremea aia. Eu cred ca masina a avut un rol clar mai ales ca nu trebuia sa fure clientii Citroen.
2. in conditiile in care profitul dicteaza, familia Peugeot a mizat pe cartea castigatoare PSA fiind intre cele mai profitabile companii auto. Cred ca, din pacate pentru noi cei care suntem cu sufletul langa marca, au lucrat dupa niste calcule si previziuni foarte bine facute.

turbojack

#35
Citat din: Gabriel (BeeJay) din Februarie 05, 2009, 11:03:11 P.M.
... au lucrat dupa niste calcule si previziuni foarte bine facute.
Care in acest moment lucreaza in defavoarea lor.Un concern ce cauta aliante,este in impas,poate chiar unul de imagine.
Acum cred ca un constructor iese din impasul financiar prin construirea de masini ieftine si economice si nu prin unele sofisticate.Mi-e teama ca 3008 va lasa aceeasi impresie ca si 4007,adica aceea ca "a pierdut trenul".
Dar sa revenim la al nostru 3008 ce vine,vine,vine...

sw tm

#36
Citat din: Gabriel (BeeJay) din Februarie 05, 2009, 11:03:11 P.M.
1. 307SW nu poate fi corelat cu nici un model de la concurenta. E un break, dar un altfel de break si nimeni nu avea asa ceva in oferta la vremea aia. Eu cred ca masina a avut un rol clar mai ales ca nu trebuia sa fure clientii Citroen.

Pe mine m-a furat!
Initial am vrut sa iau un Picasso dar pina la urma SW-ul m-a cucerit mai mult! :001_wub:

3008 nu va avea aptitudini off-road dintr-un motiv f simplu. Cel putin 90% din potentialii clienti o vor folosi doar pe drumuri normale. Eventual escaladeaza o bordura...
eu unul as cam astepta versiunea electrica si totodata poate si versiunea mai lunga cu, posibil, 7 locuri.

SportWagon

3008 nu va fi 4x4 decit in versiunea hibrida diesel electrica.
In rest dispune de un sistem de control al motricitatii si de un inedit sistem de atenuare a ruliului ce utilizeazam un al treilea amortizor plasat central pe punte care face transferul necesar de efort intre amortizoarele de linga roti.
Ofer consultanta in domeniul auto,

sw tm

Tractiunea integrala hibrida e faina dar pina in 2011 se pot schimba multe.
Nu e prima oara cind Leutul isi schimba planurile.

:offtopic:
Am ajuns la postul 50!

dadu

Nici acum nu sunt in stare sa faca o suspensie buna?
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Gabriel

Cum adica nu e buna suspensia la Peugeot. Mie mi se pare una dintre cele mai echilibrate suspensii in ciuda faptului ca nu e independenta pe spate. Suspensia de pe 308 e un mare pas in fata, parerea mea.

dadu

#41
Daca pun amortizor inseamna ca au preferat o suspensia mai moale si in nici un caz independenta.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Gabriel

Daca nu e independenta asta nu inseamna ca suspensia e neaparat moale. E posibil sa fie un pic mai moale avand in vedere valeitatile de masina de familie.

sw tm

#43
SW-ul se comporta total diferit fata de berlina referitor la puntea spate.
El cu siguranta critica suspensia avand o berlina.
Un amic a avut un 307 si era f nemultumit de suspensie. Asa ca o fi ceva adevarat.
Si oricum, independenta sau nu, taria suspensiei nu are nici o legatura cu asta. Se simte mai mult la abordarea virajelor rapide.

dadu

SW-ul tocmai ai spus o gramada de... chestii.
In fine ciudata alegerea amortizorului.
http://www.netcarshow.com/peugeot/2010-3008/1600x1200/wallpaper_41.htm
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!