Main Menu

alarme si antifurturi

Creat de red, Martie 29, 2007, 09:53:35 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Gabriel

Citat din: Cloud no.75 din Aprilie 05, 2007, 11:54:22 A.M.ia uitati-va la Gone in 60 seconds cu Nicholas Cage
Fain film. Faine masini in film, am vrut sa zic. L-am vazut numai de ...vreo 15 ori.

SportWagon

Eu am preferat dintotdeauna sisteme de securitate aftermarket pe masini (incusiv pe Dacie) incepind de la ENFORCER, BLACK EAGLE si culminind cu VIPER.
Sint mai sigure decit cele din fabrica care nu protejeaza efectiv masina si nu descurajeaza micii vandali.
Cele cu pager sint si mai utile. In plus exista multe functii de confort disponibile la sistemele de alarma aftermarket.
De exemplu cu cele mai noi se poate programa ca la 407 sa execute superinchiderea centralizata printr-o singura apasare de buton la armare, incuierea usilor a punerea contactului si pastrarea lor astfel la luarea contactului, eventual pornire din telecomanda sau/si actionarea altor accesorii din telecomanda.
Tocmai am livrat si montat (nu eu efectiv, personal am fost doar cu coordonarea etapelor de montaj) un sistem cu pornire din telecomanda, pager si cu maximum de senzori si accesorii pe el, inclusiv sirena cu sinteza vocala, foarte spectaculos.
Confortul oferit este semnificativ.
Operatiunea a fost laborioasa dar satisfactia pe masura.
Ofer consultanta in domeniul auto,

andrei

Citat din: Cloud no.75 din Aprilie 05, 2007, 11:54:22 A.M.
...
si la noi sunt interzise de anul asta alarmele de perimetru de anul asta. de asta cele de fabrica nici nu au functia asta.
...



Stie cineva detalii despre asta ? Eu tare as face ceva daca ar fi adevarat, ca am sub geamul blocului niste rable care piuie si urla si fac ca toate alea cand trece pe strada prin dreptul lor orice vehicul care se apropie de 2 tone... limuzine, dubitze, etc, sa nu mai zic de autobuz  >:(

Din ce ma interesasem eu in ianuarie, alarma asta de perimetru trebuie sa urle mai mult de 60 de secunde ca sa se incadreze la "interzisa"... Daca stie cineva mai multe chestii concrete... eventual cineva care are treaba cu legislatia, etc...



Andrei
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

andrei

Eu unul am insistat pt. o alarma cu pager, cand am luat 206-le, dar mi s-a spus ca nu exista modele cu pager care sa fie agreate de Peugeot, ca urmare as fi pierdut garantia. Poate ca era o aberatie, dar oricum eram foarte nerabdator sa imi iau masina, asa ca am renuntat la ideea cu pager-ul. Dar acum imi pare rau ca nu am insistat mai mult.

Daca are cineva idee (poate 407SW ? multumesc!) de modele cu pager care ar putea fi totusi montate in conditii in care sa nu se piarda garantia as fi interesat. Daca nu, oricum, la Peugeot garantia e doar de 2 ani nu 3, asa ca...



Andrei
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

Dic84

m-a mancat si pe mine odata sa-mi pun alarama.si ce alaram:un MAAT 7500 care are pager si o groaza de optiuni pe ea.Solutia:aia de acolo nu au stiut sa mi-o pun pe masina.au pus-o dar nu merge bine.detecta doar usa soferului cand era deschisa,lumina nu se mai aprindea,se arma si se dezarma de una singura.pana la urma m-am suparat si am scos-o singur de acolo ducandu-ma cu ea in mana si cerandu-le banii pe ea.AAAAA...era sa uit...inainte de asta am fost de 2-3 ori la ei sa le spun ca nu merge.imi pusesera baietii la relee si diode pe ea ca atunci cand o popream imi era sa frica sa nu explodeze...faceau un zgomot de-ti venea sa o iei la fuga.Si asa ca mi-au taiat aia firele degeaba pe acolo.
Eu cred ca ca oricum nu poate sa plece cu masina ta pt ca nu e DACIE(am avut dacie si mi-au luat-o in 30 de min - asta de cand am obs eu pt ca probabil in 2 min au si pornit-o)Astea straineze au un cip in ele care nu permite electro valvei de motorina sa se deschida pt a alimenta motorul fara cheie.Va zic eu : cel mai sfant antifurt pt o masina sunt betele alea care se pun ori pe volan/ori pe volan+pedala.

andrei

Asta cu cipul ar mai fi cum ar mai fi, dar betele alea de fier cred ca sunt o jucarie pt. cineva priceput inarmat cu o banala sarma... Pot, cel mult, sa descurajeze prin prezenta lor pe unul nehotarat.
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

turbojack

Citat din: Dic84 din Aprilie 19, 2007, 11:17:49 P.M.
....Va zic eu : cel mai sfant antifurt pt o masina sunt betele alea care se pun ori pe volan/ori pe volan+pedala.

;D ;D ;D Solutia anti bagheta este schimbarea volanului in 60 de secunde (maxim)... ;D ;D ;D
Masinile noi au aproape toate imobilizator prin cipul din cheie.Reversul este ca acel cip este mai degraba cosmarul celor ce le repara, decit a celor ce le fura.

syndicate

Citat din: Dic84 din Aprilie 19, 2007, 11:17:49 P.M.
m-a mancat si pe mine odata sa-mi pun alarama.si ce alaram:un MAAT 7500 care are pager si o groaza de optiuni pe ea.
Si pana la urma ce ai facut? Ma gandeam sa-mi pun si eu un MAAT 7500. Sa insist sau nu?

Dic84

Citat din: syndicate din Mai 02, 2007, 10:59:15 P.M.
Citat din: Dic84 din Aprilie 19, 2007, 11:17:49 P.M.
m-a mancat si pe mine odata sa-mi pun alarama.si ce alaram:un MAAT 7500 care are pager si o groaza de optiuni pe ea.
Si pana la urma ce ai facut? Ma gandeam sa-mi pun si eu un MAAT 7500. Sa insist sau nu?
i-am pus sa o dea jos pt ca imi pusesera atatea diode pe ea de ziceai ca explodeaza masina.si ma saturasem sa ma tot duc la ei ca nu mergea alarma.te sfatuiesc sa-ti pui din aia dar sa te duci la unii care stiu.astia erau praf.alarma e super smechera.dar oricum m-am convins ca degeaba o pui pt ca nu pot sa-ti fure masina di cauza cipului din cheie si aopi daca e sa o sparga o sparge si cu alarma.pana te duci tu la ea el iti fura si bancheta.

78ATI

Salutare!
Are cineva experienta cu montarea alarmelor pe un peugeot 206 (variante multiplexate dupa 2002)?
Mai precis, am o mare rugaminte: Am nevoie de un fir POZITIV (+) permanent in habitaclu, respectiv de firul ce comanda actuatoarele din inchiderea centralizata. Cum pot pot ajunge la ele, eventual detalii / fotografii? sau macar explicatii, daca nu cer prea mult?
Va multumesc!
We donñ€ℱt see things as they are. We see them as we are. (Anais Nin)

turbojack

Citat din: 78ATI din Septembrie 16, 2007, 09:50:53 P.M.
Salutare!
Are cineva experienta cu montarea alarmelor pe un peugeot 206 (variante multiplexate dupa 2002)?
Mai precis, am o mare rugaminte: Am nevoie de un fir POZITIV (+) permanent in habitaclu, respectiv de firul ce comanda actuatoarele din inchiderea centralizata. Cum pot pot ajunge la ele,...

Detalii nu as putea sa-ti dau,fiind nevoie practic de schema culorilor, dar ca idee acel fir pentru actuatoare il poti gasi usor la butonul ce blocheaza usile din habitaclu,iar fir pozitiv permanent vei gasi in spatele tabloului de sigurante (sub volan in stinga),un fir rosu mai gros.
Bafta!

78ATI

Am vazut o mufa chiar in fata tabloului de sigurante (intra in acesta) ce contine 2 cabluri unul rosu respectiv negru de dimensiune 5-6 mm in diametru.
Am sa incerc sa privesc si in spatele acestuia.
Imi cer scuze de formularea putin gresita, cel de-al doilea fir ce ma intereseaza este un fir ce alimenteaza un actuator aflat in componenta inchiderii centralizate. (positiv)
Am schema electrica, insa ceea ce este pe schema nu coincide cu reliatea din punct de vederea al pozitionarii mufelor...se pare ca au survenit modificari in decursul timpului. Ca sa nu mai spun ca nu am vazut nici macar un releu. Poate acestea sunt ascunse dupa panoul de sigurante?
We donñ€ℱt see things as they are. We see them as we are. (Anais Nin)

turbojack

#27
Citat din: 78ATI din Septembrie 17, 2007, 05:43:25 P.M.
Am vazut o mufa chiar in fata tabloului de sigurante (intra in acesta) ce contine 2 cabluri unul rosu respectiv negru de dimensiune 5-6 mm in diametru.
Am sa incerc sa privesc si in spatele acestuia.

Daca ai acces usor din fata incearca sa te conectezi pe acolo (cel rosu este evident, pozitivul).La generatiile noi de masini ,cablajul este atit de fix,rigid si scurt ,incit este aproape imposibil sa faci interventii prin spatele panoului.
Posibil ca acel releu actuator sa se afle chiar in mecanismul de inchidere,de aceea spuneam sa cauti acel fir la butonul de inchidere usi din interior.

78ATI

#28
Am desfacut, verificat masurat citit, mufa respectiva cu cele doua fire: BM04 sunt firele ce vin din compartimentul motor direct de pe baterie, prin intermediul unei sigurante (aflate in compartimentul motor).
O parte din problema am rezolvat (plusul continuu). Urmeaza etapa 2-a gasirea mufei pentru cablajul usilor (fata spate). Cred ca am localizat cam care ar fi, insa era deja intuneric, si nu am vrut sa las "lucrurile in aer".
Ideea de baza, asa cum ai spus turbojack, cablajele efective sunt foarte scurte, micile interventiii fiind posibile doar in cazul extragerii mai multor mufe. pentru a lasa panoul de sigurante sa coboare!

Mai o problema: a desfacut cineva tapiteria scaunelor fata?
We donñ€ℱt see things as they are. We see them as we are. (Anais Nin)

turbojack

Citat din: 78ATI din Septembrie 17, 2007, 09:48:45 P.M.
Mai o problema: a desfacut cineva tapiteria scaunelor fata?
Pentru aceasta operatie iti recomand calduros sa cauti un tapiter auto.Operatia precede obligatoriu demontarea lor de pe masina .