Ionutz:Peugeot 407 2.0HDI Fap

Creat de Ionutz, Mai 15, 2010, 05:17:38 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Ionutz

As vrea sa va prezint si eu masinutza mea.Este un 407 diesel,1997cmc Fap,136CP.Masina a fost inmatriculata pentru prima data in noiembrie 2004, in Franta ,iar din 16 aprilie 2008,a intrat in proprietatea mea,fiind al doilea proprietar.Optionale:tapiterie completa in piele,navigator cu telefon incorporat(sistemul RT3),sistem audio JBL cu subwoofer si magazie de 6 CD-uri in portbagaj,pilot automat(cruise control),torpedou si cotiera refrigerata,scaune incalzite si reglabile electric pe toate directiile si alte "nimicuri" care fac viata la volan mai usoara,cum ar fi oglinda centrala heliomata,senzor de lumina si ploaie,senzori de presiune roti,inchiderea portierelor spate pe interior,ca o siguranta in plus pentru copii.
Cateva poze,sper sa va placa si voua la fel de mult masinutza asta:
http://img32.imageshack.us/gal.php?g=dscf0065z.jpg

Sau slideshow:
http://img32.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=dscf0065z.jpg

Ionutz

Dupa ce saptamana trecuta,dupa o scurta vizita la mecanic,am aflat ca am un suport motor rupt,ieri masina incepuse sa nu mai traga deloc.Sa ma explic mai bine:in acceleratie auzeam turbina ca sufla ca nebuna,dar viteza masinii crestea atat de incet ca parea ca nu am turbo,iar pe teava de esapament iesea un fum negru,de ziceai ca e tractor(ma refer la UTB-uri,nu la astea noi :001_tt2: ).Dupa o zi intreaga de stres si preocupari,ajung iar la mecanic si dupa ce ii explic simptomele,deschide capota si intr-un minut imi arata problema.O crapatura de vreo 8 cm pe un tub care vine de la turbina,spre motor(cred ca ajunge la galeriile de admisie).Azi mi-a schimbat tubul respectiv si suportul motor si pe langa ca trage foarte bine,nici nu mai vibreaza atat de tare.Cheltuieli:128 euro-piese de schimb si 65 euro-manopera;total=200 euro(ciubuc inclus).Ma bucur ca nu am avut vreo problema la turbina,am intrebat cat costa una noua si mecanicul mi-a spus ca e in jur la 1500-1600 euro.  :death:

Ionutz

Astazi i-am schimbat si uleiul,Total 9000 5w30 INEO,plus filtrul ulei,cel de motorina si un aditiv ce curata injectoarele si pompa ce se toarna direct peste filtrul de motorina.Plus o rotula de la suspensie de pe partea dreapta,ce incepuse sa rugineasca si facea cam mult zgomot.In practica,masina e pregatita sa infrunte vacanta din august.

varvy

frumoasa grozav masina....;) sa o conduci sanatos