Leutul meu! Saracutul...

Creat de raduro1985, Septembrie 14, 2011, 05:03:08 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Multe probleme!

Omologare
0 (0%)
Probleme
0 (0%)

Numărul total de membrii care au votat: 0

raduro1985

De curand,(adica in decembrie 2010) m-am ales cu un Peugeot 405(sa nu ma intelegeti gresit, nu il critic).
Cum spuneau si altii, a suferit multe modificari. De la motor(original era un 1.6(BDZ) si acum am un 1.9(DDZ)) pana la multe alte piese. Sa recunosc l-am luat pe frig, nu pornea nici de o culoare, deci l-am luat cu rampa, dupa ce a stat vreo 6 luni parcat undeva langa un service(in strada bineinteles). L-am luat frumos pe zapada, l-am urcat pe rampa si du-o undeva unde sa nu deranjeze pe nimeni, adica la mama soacra in curte. BUN!
De acum probleme. Nu porneste, schimb garnitura de chiulasa, dupa cateva luni, ca era frig si oricum nu puteam lucra iar de mecanici ma lamurisem.
Dupa multa distractie, chei care nu prea le foloseste nimeni (acel Torx T55 pentru prezoanele de la chiulasa) si prezoane rupte, o schimb, si iupii..a pornit.
Vreau sa schimb placutele, cand sa scot un aerisitor de pe etrier fata se crapa etrierul. Am cautat pe net la dezmembrari, le-am luat pe amandoua cu 100ron. Le schimb. Cica erau niste sigurante care tineau placutele pe care intamplator nu le aveam, asa ca ia altele...mult prea scompe pentru 2 bucati de tabla si 4 sarme indoite.
Pe spate, aceeasi distractie cu cilindrii...ii cumpar de noi ca nu sunt foarte scumpi.
Schimb, ulei, garnitura evacuare, garnitura admisie, simeringuri supape, filtru aer, fitru ulei, termocupla de la radiator(ca am dat cu cheia si l-am rupt cand am prin evacuarea)...in total piese de 900Ron. Plus 800 cat am mai dat omului pe masina, ajung la 1700 Ron(fara asigurare, itp, omologare(culoare si motor). Plus inca un milion ca are portiera usor lovita si indreapta, chit, vopsea.
Cateodata ma gandesc ca nu merita...ca oricum o sa mai "bag" 1000ron pe itp si omologari..dar...totusi...e o masina la care eu unul am pus tot sufletul , stiu ca sunt multe noi pe ea...intradevar, am si muncit dar merita.
Cel mai mare atu e: voi avea o limuzina. Asta e pana la urma...aer conditionat, inchidere centralizata, geamuri electrice fata, servodirectie, volan reglabil pe inaltime, si MULT mai confortabila decat MCV-ul de serviciu.
Dar cum am mai spus si pe celalalt forum, nu sta saracuta la relanti la rece. Recunosc, mi-am bagat nasul la carburator...Ce pot face?
Va multumesc, sper sa aveti rabdare sa cititi si mai ales, astept un sfat pentru problema.