Probleme rabatare cheie 407

Creat de SportWagon, Mai 17, 2007, 04:18:39 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Va confruntati cu rabatarea incompleta a cheii de la 407?

Da
19 (79.2%)
Nu
5 (20.8%)

Numărul total de membrii care au votat: 3

SportWagon

Aveti probleme cu mecanismul de rabatare al cheii la Peugeot 407?

Acesta este un topic in care sint invitati sa isi expuna experienta in aceasta problema toti posesorii de 407.
Sint convins ca nu sint singurul care a remarcat ca la Peugeot 407 cheia :
-nu se inchide corect, complet pentru a intra integral in locasul special din telecomanda.
-cheia are joc nu sta ferm.
Cauza este sistemul de rabatare al cheii de la 407 care este defectuos conceput si executat de furnizorul american DEPHI (care a depus bilantul dealtfel, in aprilie 2007).
Peugeot a constatat cu siguranta problema si a remediat-o de ceva luni la noile chei de 407.
Comparati modul de rabatare al cheii la un 407 mai recent cu modul in care se rabate cheia la modelele din anii anteriori. La exemplarele noi cheia se rabate complet si nu mai ramine partial afara din locasul telecomenzii, iar jocul a fost in foarte mare masura eliminat.
Am putea extinde comparatia si la cheile de la alti producatori de masini dar rezultatul ar fi si mai dezavantajos pentru Peugeot.
In conditiile in care preturile pentru 407 sint comparabile sau superioare uneori modelelor echivalente de la alti producatori acest lucru nu este tolerabil.
Extinzind comparatia, cheile de la 307 care sint furnizate de JCAE (un alt furnizor Peugeot) sint net superioare (as spune perfecte) dpdv al mecanismului de rabatare, ceea ce dovedeste ca mecanismul de la cheile de 407 e problema.
Sint invitati toti posesorii de 407 sa confirme sau sa infirme, dupa caz daca se confrunta cu aceasta problema, votind in poll-ul atasat, precizind in postul vostru si anul de fabricatie.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

Chiar daca nu sunt posesor, ci doar utilizator ocazional de 407, imi voi da si eu cu parerea, mai ales ca folosesc una din masinile rivale, de fapt chiar masina din grupul VAG, cei care au introdus aceasta cheie in piata.

Ei bine hai sa spunem lucurilor pe nume: PSA a hotarat reducerea costurilor, tocmai intr-un loc unde se vede...adica cheia pe care o folosesti zilnic de nu stiu cate ori.

Sa o luam metodic: comparatie cheie Passat vs cheie 407
1- aspect:
desi aspectul e asemanator, cheia de Passat paare putin mai solida, detaliile facand diferenta: platicul arata mai bine, e mai putin rugos la cheia Passatului. Partea metalica e din inox la Passat si doar cromata la 407

2- senzatie tactila:
dieferenta majora: cheia de Passat e mult mai placuta, plasticul e mai placut la atingere lasa senzatie de soliditate. La 407 cheia e foarte usoara, parca e de jucarie, plasticul e usor rugos

3- utilizare:
din pozitia inchis, la ambele trebuie apasat pe buton pentru deschidere, dar la Passat nu se poate inchide decat apasand butonul.

In plus, sistemul de culisa e mai buna pentru partea metalica, inchiderea ei se face perfect la Passat, intra bine in locasul ei si nu doar superficial ca la 407

In concluzie: cheia de la Passat din pacate e mai buna ca la 407. De fiabilitate, va zic doar atat: Passatul pe care il conduc are 5 ani vechime si 150 000km la bord...Cheia e originala, nu a fost inlocuita niciodata...Arata si functioneaza perfect....Concluzia o trageti voi...


"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SportWagon

#2
Multumesc Cloud, f. buna interventia si in plus ai dreptate, prin posesori de 407 se poate intelege si utilizator, e foarte bine.

Ofer consultanta in domeniul auto,

SportWagon

Asteptam sa imartasiti experienta voastra cu cheia de la 407.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Kman

Pai poti sa astepti ca nu stiu cine ar mai putea sa iti impartaseasca ceav referitor la 407

Cloud no.75

ha, ha ce paradox, singurii care vb de 407 pe forum sunt unul care nu are 407, dar care a facut drive teste serioase cu toate modelele si unul care are varful de gama....

mi-e rau ;D
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




adrian

hop si eu :)
Ce sa zic, perfecta dreptate ai referitor la cheie. In 60.000 km, nu se mai inchide calumea(adica, partea metalica are un joc....parca ar fi ceva made in china), butoanele se apasa destul de greu...calitate slaba, nu prea se potriveste cu modelul masinii.
I`m not always right, but, i`m never wrong!

SportWagon

Ai dreptate, rezistenta la uzura a cauciucului respectiv lasa mult de dorit. Se confirma ca fie caietul de sarcini indicat fabricantului echipamentului (DELPHI) de catre Peugeot nu a fost suficient de strict, fie nu au facut teste suficiente, fie nu s-au gindit ca se poate intimpla sa se uzeze si sa se degradeze atit de repede, oricum rezultatul este ca reperul se dovedeste slab calitativ, sub asteptari si sub ceea ce ofera concurenta ceea ce dezamageste multi posesori de 407 si, ceea ce e la fel de grav, afecteaza negativ imaginea marcii, caci cheia e si ea un fel de simbol al prestigiului marcii, este primul lucru cu care iei contact inainte sa conduci masina (impresia e si mai important mai ales inainte si dupa primul drive test) este ceea ce tii si privesti in palma ca simbol al posesiei masinii respective si care te poate motiva sau dimpotriva descuraja sa iti doresti masina respectiva, este singurul obiect pe care il iei cu tine cind lasi masina parcata, ca un fel de chintesenta miniaturizata a masinii tale.
Daca un posesor de Peugeot este pus in situatia sa ascunda, sa nu arate cheia pentru a nu stirni comentarii critice e destul de grav.
E surprinzator ca Peugeot dealtfel atent la detalii care incinta ochiul si pot declansa, grabi subiectiv vinzarea a scapat din vedere acest lucru. Desigur la exemplarele mai recente (2007 de ex) sist. de rabatare pare ameliorat sensibil insa ce se intimpla cu cele vechi?
Ofer consultanta in domeniul auto,

SportWagon

Sinteti invitati sa votati in acest topic care trebuie sa genereze un raspuns argumentat la intrebarea lansata.
Multumesc.
Ofer consultanta in domeniul auto,

george_horia

Salutare si bine v-am gasit pe aici. De curand am inceput sa ma numar si eu printre posesorii de Peugeot, achizitionand un 407 2.0 hdi bva4. am postat aici pentru ca si eu am probleme cu cheia si nici a mea nu se rabateaza complet, acum norocul este ca mai am o rezerva care e noua, in rest astept sugestii de la voi cei mai vechi pe aici, ce as putea face sa intre cheia in locasul din telecomanda 
G++

SportWagon

Citat din: george_horia din Octombrie 03, 2007, 06:10:05 P.M.
Salutare si bine v-am gasit pe aici. De curand am inceput sa ma numar si eu printre posesorii de Peugeot, achizitionand un 407 2.0 hdi bva4. am postat aici pentru ca si eu am probleme cu cheia si nici a mea nu se rabateaza complet, acum norocul este ca mai am o rezerva care e noua, in rest astept sugestii de la voi cei mai vechi pe aici, ce as putea face sa intre cheia in locasul din telecomanda 
G++

Salutare, bine ai venit sa intaresti numarul membrilor posesori/utilizatori de 407.

Banuind ca masina este inca in garantie itirecomand calduros sa nu incerci nici o interventie asupra ei.
Pot sa iti sugerez insa sa te adresezi dealerului de la care ai cumparat masina si sa ii expui problema insistind pe faptul ca aceasta este o problema cronica la modelele 407 din anii anteriori. In cazul unui raspuns nefavorabil ai optiunea de a te adresa in scris importatorului TRUST MOTORS.
Expunind problema intr-un mod corect, argumentat si desigur civilizat ai toate sansele sa iti ofere o solutie. SUCCES.
Ofer consultanta in domeniul auto,

bogdan_77

Salut. Sunt si eu posesor de 407 si intr-adevar rabatarea cheii este unul din minusurile acestui model, pana la urma descopar ca pretul acestei masini (de noua) nu reflecta calitatea si asteptarile, lasand de dorit la unele detalii, pe care nu le descoperim decat ulterior. Si ca totul sa fie in tandem, cei de la reprezentanta Peugeot nu aduc numai carcasa pentru a fi inlocuita, ci numai cheia cu totul, cunoscand si ei totusi acest ''disconfort''. Oare cei de la Peugeot au facut aceasta masina pt. a functiona perfect 2 ani? sau 100K Km? :confused1:

CRY

Mi-sa rupt cheia,si am comandat alta noua,care ma costat 540 lei.Din cate pare cheia noua,este mai caliativa.Nu mai are butoane din cauciuc,ci din plastic mai solid.

bogdan_77

Pana la urma mi-am rezolvat singur problema cu rabatarea cheilor,  :clap: mi-a luat vreo doua ore, dar acum sunt foarte multumit. As incerca sa va explic cum am facut, dar a fost o interventie migaloasa si ca atare ar trebui sa scriu mult pe aici. Oricum poate ne mai auzim, posesori de 407 si nu numai.

mjustin

Detaliaza pentru cei interesati chiar daca va fi necesar sa descrii in amanunt operatia pe care ai efectuat-o in rezolvarea problemei.