407 Coupe - Cand visele devin realitate...

Creat de Cloud no.75, Iunie 22, 2007, 04:51:52 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Cloud no.75

@Sony: "Nu trebuie sa incerc ca sa stiu ? "  :censored: :censored: :censored:

Asta e atitudinea ta ? Exceptand cazul in care esti cumva Walter Rohl sau Michael Schumacher, sau macar Dodo Toma, nu mai avem ce discuta daca asa pui problema. Pentru mine e pierdere de timp , timp pe care nu il am.

Nu rad deloc de masina/motorul tau sau al altui membru, ii respect pe toti indiferent de masina, motorizare, dar nu imi plac infumurarea si autosuficienta. Sa spui ca 2.7 hdi bva 6 e masina de femei denota infumurare. Parerea mea...umila   :batman:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Gabriel

Ca unul care s-a dat cu asa ceva, si care s-a mai dat si alte cateva masini care merita atentia (panarame nemtesti ca 911), pot sa confirm ca afirmatia ca 2,7 HDi cu BVA 6 e masina de femei e cat se poate de reala cu o conditie: sa fie toate ca soatza mea care are viteza de croaziera 140 km/h si care tureaza motorul la 5000 rpm in 2 ca sa treaca direct in 5 ca-i mai comod. Da, in cazul asta e masina de femei. Adevarul e ca femeile sunt mai comode la volan si nu prea le place sa mestece cu facaletul dintre scaune. Si adevarul e ca orice masina care scoate 100 sub 10 secunde (8,5 in cazul de fata) e clar o masina de femei pentru ca numai asa pot recupera timpul pierdut in fata oglinzii.

Dior


  Si eu sunt de parere ca masina de care se vb e o masina de puturosi sau femei. Nu stiu de ce peugeot nu doteaza si acest motor cu o cutie manuala.  Lasand la o parte comparatiile de mai sus va spun 2 vb. Orice peugeot cu motor 3lv6 24valve si cutie automata este bun dar cand mergi cu acelas motor si cutie manuala iti dai seama cu adevarat ce pierzi cand ai doar cutie automana indiferent ca acea cutie e BVA 6 sau oricare alta. Nu contest ce este aceasta masina si cat de lin, rapid si spectaculos se misca DAR pierzi asa mult cand nu ai cutia manuala incat in loc de 2.7 ajungi sa cumperi un "amarat" de 2.2 care accelereaza aproape la fel de bine si care consuma cu 3-4 litri mai putin la suta.

cristic

Ca e puturoasa e putin exagerat. E just ca ar fi mai rapida cu o alta cutie non-hidramata.
Ca e de femei, cred ca afirmatia contine putina rautate. :)

De ce nu ofera o cutie manuala pentru 2.7HDi? Cred ca nu se justifica financiar sa scoata asa ceva pe piata... deocamdata.

Gabriel

Manuala nu se ofera din motiv de cuplu imens. Peugeot nu are dezvoltata o cutie manuala performanta de serie care sa reziste la un asemenea cuplu.
Am condus 607 cu motor de 3 litri benzina si cu automata si cu manuala. Ce prefer? Evident, cea automata. Confortul are de castigat enorm iar daca ma mananca sa conduc cu nerv oricat m-as chinui eu nu voi schimba mai bine si mai repede decat o face ea.

Cloud no.75

@Dior: ca fapt divers ai condus cumva masina asta cu cutie automata ca sa spui cu certitudine ca e lenesa ?
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Dior


  @cloud   Repet inca o data. Nu e lenesa dar in comparatie cu aceeasi masina cu acelas motor dar cutie manuala  consuma mai mult, merge mai greu si nu-ti ofera libertatea dupa care ravnesc asa mult. Una e sa faci ce vrei tu si alta e sa faci ce trebuie pt ca masina sa faca ce vrei tu.

mjustin

Deja s-a deviat de la subiect. Cred ca sunteti  :offtopic:
Propun continuarea disputei in topicul "manuala versus automata".

costin_dsm12

     Nu cred ca sunt cel mai in masura sa ma pronunt asupra cutiilor automate(dat fiind faptul ca am condus putine automate), dar totusi am sa-mi expun si eu parearea asupra acestui 407 Coupe(ca tot e vorba despre el in acest topic).

     "Masinuta" descrisa foarte frumos de Cloud no.75, nu este o masina pentru cei carora le firbe sangele prin vene. Acest minunat coupe se adreseaza celor ce au depasit varsta de 40 de ani(aproximativ; +/- 5 ani) si vor o masina puternica, o prezenta aparte pe sosea, usor de condus - la 40 de ani te saturi sa conduci cu telefonul la ureche, sa tii volanul cu cotul si sa schimbi viteza cu cealalta mana, ca sa nu mai zic ca trebuie sa fii atent la trafic.
     Eu cred ca dupa aproape 20 de ani de munca vrei o masina care sa faca cat mai mute pentru tine; Bluetooth pentru telefon, cutie automata pentru lipsta efortului si a grijii de a mai schimba viteze, si multe alte sisteme care sa-ti usureze viatza la volan.....

     Cu o astfel de masina te duci la opera, intalniri si alte evenimente sociale "high-class"(daca-mi permiteti).
     Nu cred ca ai sa te duci vre-odata la opera cu un 911 gts sau cu un F430 Scuderia.
206 HDi, Nature will remember.

Cloud no.75

@Costin: asta e si parerea mea: 407 Coupe e o masina de loisir, o masina care sa te rasfete, nu o masina-monstru gen 911GT3 pe care sa te chinui sa o tii in frau...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Dior


  Dupa aspect pt mine 407 coupe e o masina de viteza, sport. Daca nu e asa atunci de ce motorului 2.7 i se adauga si GT la sf?

costin_dsm12

     E ok afirmatia ta, 407 Coupe e o masina sportiva. DAR, producatorul nu a vrut sa fie o sportiva pur sange. Nu ai sa reusesti niciodata cu un 407 sa faci liniute cu un Ferrari F430 sau un 360 Modena. Cele din urma sunt concepute inca de pe hartie sa fie conduse la limita pe pista de avion sau pe circuit, pe cand 407 Coupe este conceputa pentru cei carora le place sa conduca, sa se bucure de sosea, sa parcurga distante lungi fara ajutorul avionului.
     Intr-o masina pur sport vei obosi dupa cateva ore; o masina de genul asta te termina fizic si psihic, as indrazni a spune.
     Pe cand un 407 Coupe l-am putea alatura unui Bentley Continental GT, un Grand Tourer veritabil. Asta vrea si 407 Coupe pentru utilizatorul sau, dar nu la nivelul lui Bentley.
206 HDi, Nature will remember.

Gabriel

407 coupe nu este o masina sport este un GT (grand tourer). Un grand tourer (in italiana gran turismo) este un automobil performant conceput pentru parcurgea de distante mari. Aproape orice masina care indeplineste criteriile amintite anterior poate fi considerata o grand tourer dar, traditional, in categorie sunt acceptate masinile cu doua portiere si doua locuri sau 2+2 locuri.

Masinile grand tourer difera de masinile sport (Lotus Elise, Porsche 911) prin faptul ca sunt mai mari si mai grele, in mare fac mai putine compromisuri in ce priveste confortul in dauna performantelor sportive. Din acest motiv majoritatea au motorul ampasat in fata nu central. De asemenea suspensiile sunt mai soft pentru un confort sporit pe distante mari. Exista si asemanari automobilele sport, majoritatea avand punte spate motoare sau tractiune integrala. Automobilele grand tourer foarte performante, ca Ferrari 599 GTB Fiorano sau Mercedes SLR McLaren, intra la categoria supercar-uri.

SportWagon

Se simte nevoia sa reatrag atentia asupra consumatorului target pentru 407 Coupe asa cum este el definit de Peugeot. Daca avem asta in mingte vom intelege perfect masina asa cum este ea facuta si de ce e astfel facuta.
As putea afirma chiar, avind in vedere ca 407 Coupe este MAI LUNGA decit orice alt 407 masurind 4,815 m (inclusiv SW care masoara 4,765) si destul de grea (popate chiar cea mai grea) ca ea nu este neaparat cea mai sportiva din gama ci o alternativa propusa de Peugeot in gama medie premium, model de nisa care sa se alature lui 607 in dorinta de a atrage clienti traditionali ai marcilor Premium germane.
Atit timp cit nu confundam 407 cu un hot coupe sau cu o sportiva pura nu riscam sa facem aprecieri gresite.
407 NU ESTE O MASINA SPORT CU PERFORMANTE SPORTIVE PURE PRIN VOCATIE CI UN 407 DE 2+2 LOCURI DE FITZE PENTRU PENSIONATI SAU VIITORI PENSIONATI CU BANI, categorie frecvent intilnita in Franta si alte tari membre mai vechi in UE.
Nu incercati sa il comparati cu un hot hatch sau cu un coupe sportiv si sa nu ii cereti performante pure si dure. Este o masina DE CONFORT dar care nu se lasa rugata sa accelereze. Puterea unui 407 este mai degraba o rezerva care sa asigure un confort psihic driver-ului cu posibilitati financiare dar jnu se cere neaparat exploatata.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

#44
Sa nu uitam ca 407 coupe pe langa faptul ca e mai lunga decat berlina sau sw, este si mai joasa atat de fata, ar mai ales de spate, iar in motorizarea 2.7 hdi este cel mai greu 407: 1800kg aca nu ma insel.
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."