Problema urgenta Filtru de particule+furtun turbo+turbo!

Creat de dragos7k, August 06, 2014, 08:38:18 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

dragos7k

Salut. Am un Peugeot 407 2.0 hdi 100kw si am urmatoarea problema. Am pus motorina de la Petrom ( partener cred ) si  imediat dupa ce am bagat motorina, masina a inceput sa se comporte ciudat, mergea in valuri si nu se accelera. Cred ca motorina este cauza. Dupa ce am parcurs 100km cu motorina respectiva la intoarcere de la 120KM/H a inceput treptat sa scada viteza si nu se mai accelera pana a murit de tot motorul si am ajuns acasa tractat. Urmatoarele probleme dupa o constatare, furtunul intercooler de la turbo spart + filtrul de particule infundat in ultimul hal. Rezolvarea incercata, am schimbat furtunul l-am montat si masina nu se mai accelera la relanti peste 2000rmp si cand am incercat sa plec cu ea mi-a spart alt furtun, cel care duce din senzorul filtrului de particule in filtru respectiv. Acum intrebarea mea este cum pot si cum se curata filtrul de particule sa pot sa plec cu ea si sa intra un pic turbo sa il curete? Sau sa pot sa il curat pe tot? Este o solutie speciala sau simplu cu apa se curata? Am nevoie urgent de raspuns !! Multumesc anticipat!

sw tm

Nu cred ca turbo-ul iti va curata filtrul de particule. O solutie mai buna e eliminarea lui si pacalirea sistemului cu un emulator de fap.

sorin2504

Anulare / Dezactivare definitiva FILTRU DE PARTICULE DPF/FAP/EGR din calculator(ECU)- pentru aproape orice marca auto cu motorizare turbodiesel ce prezinta aceste dispozitive.Filtrele de particule infundate, neregenerabile creaza probleme mari la motoarele diesel echipate cu asftel de dispozitive, ca de exemplu: pierdere de putere prin post injectie, distrugerea motorului prin rulaj frecvent avand postinjectie ,erori pe bord, becuri aprinse, fum negru, distrugerea turbinei , limitare turatii maxim 3000 rpm si viteza maxima redusa, costuri enorme pentru inlocuire filtru DPF/FAP, bani si timp pierdut cu alte solutii inventate precum solutii de curatare "minune", regenerari, spalari Singura solutie testata si 100% functionala pentru rezolvarea problemelor de mai sus este anularea filtrului de particule din SOFT (calculator masina) si FIZICA (eliminarea sau spargerea lui). In urma acesteia nu vor mai exista nici un fel de probleme cu privire la acel filtru de particule pe parcursul vietii automobilului.Anularea filtrului de particule pentru motorizarile turbo diesel se face la nivelul softului de gestionare a injectiei electronice (resoftare ECU). Aceasta operatiune de anulare a DPF-ului (FAP) este acelasi ca al unei operatiuni de chiptuning. Aceasta operatiune NU implica si modificarea puterii masinii ci numai anularea filtrului de particule (DPF/FAP Off).Pret:150 euro.Tel:0723/398318 sau 0756/839139