Peugeot 407 vs. Ford Mondeo vs. Honda Acord

Creat de Kman, August 07, 2007, 11:26:25 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Kman

 In revista Top Gear pe luna august am gasit acest comparativ si as vrea sa va prezint un pic concluziile lor si apoi daca vreti sa discutam un pic...sau un pic mai mult :biggrin:

Asadar... in cadrul testului fiecare masina e prezentat si voi extrage ce mi s-o parut interesant:

Deci..


1.FORD MONDEO- "Castiga testul pentru ca este cel mai confortabil, cel mai potrivit pt o familie, are un pret foarte bun si poate fi o company -car care sa ridice statusul firmei doar prin felul in care arata parcul auto"- sic!!

2.HONDA ACORD- " ..ramane cel mai bun model din clasa pentru sofer. Pozitia de conducere nu e la fel de buna si sportiva ca in Mondeo, insa directia e foarte precisa, cutiea cu 6 rapoarte functioneaza impecabil, iar motorul este senzational. Plocul ur si simplu motorizarea lui Mondeo nu e la fel de reusita, iar masina pare sa stea pe loc fata de cum accelereaza Honda. Acord pierde testul deoarece nu este la fel de spatioasa ca Mondeo, pretul e mai ridicat, iar nivelul dotarilor e mediu fata de ce poate ofer noul Ford."

3.PEUGEOT 407- " Pe ultimul loc se plaseaza 407, care pur si simplu nu are cum sa se impuna in fata celorl doi competitori ai sai. Suspensiile par montate undeva in lateralul masinii, amortizarea e zgomotoasa, directia nu ofera aproape nici un feedback, iar pozitia de conducere este cea mai intalta si scaunele cele mai putin confortabile. In plus motorizarea prezenta aici ( 2.o hdi ) este cea mai lenesa, iar schimbatorul pare ca sta s aiti ramana in mana la fiecare schimbare de treapta. Cursa acestuia e atat de enervanta, se agata intre trepte, iar precizia este doar un vis frumos pentru cutiile frantuzesti. Pretul lui 407 2.0 HDI este motivul pentru care vanzarile acestuia marg atat de bine- practic, masina costa DDP, lafel ca un Mondeo fara TVA, insa distanta dintre el si modelul francez este ca de la Berlin la Turnul Eifel. Mare..."

Iata si concluziile celor de la Top Gear:

1. Mondeo - "...masina e deosebit de spectaculoasa si la interior ,totul e foarte ergonomic si are un design foarte modern. Tinuta de drum e foarte confortabila, sportivitatea fiind lasata pe locul 2. Mondeo e o foarte interesanta masian de familie, cu un pret incredibil d ebun daca privesti masina."

2. Acord - " ..pierde ca nu e la fel de spatioasa si confortabila ca Mondeo....exemplu perfect a ceea ce trebuie sa insemne "driving machine" in acest segment.....directia, franele, transmisia si motorul sunt perfecte pt cineva care isi cumpara o masina din acest segment, dorind sa o conduca cat de sportiv posibil...tinuta de drum sportiva, de aceea se reduce confortul...dezamageste putin pozitia de condus cam inalta si scaunul nu foarte confortabil cu un sezut scurt pt peroanele mai inalte."

3. 407 - " pierde pt ca are cel mai slab motor, cea mai putin confortabila pozitie de condus, cel mai mic interior, atuul sau fiind pretul"


Cam aceste sunt cel mai importante extrase din acest comparativ.

Cloud no.75

sigur ca da....S-au gasit englezii sa faca teste comparative....By the way, Mondeo e masina nationala in Anglia, asa ca e clara faza....

Singura chestie cu care sunt de acord este ca 407 are o cutie FOARTE NASPA, intradevar foarte enervanta...

Banuiesc ca Modeo a fost testat in varianta Ghia sau Titanium pentru ca altfel materialele si finisarile sunt de 2 bani foarte ieftine...

Accord nu are scaune sport ?????? WTF?

Sincer concluziile testului sunt foarte subiective. Sunt de acord ca Accord e peste 407 la cateva capitole, mai putin design si senzatie la bord, dar daca Mondeo e considerat peste 407....
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Radon

Opinia mea? Ca intotdeauna, englezoii astia se dovedesc rigizi si conservatori in gandire. Niciodata masinile frantuzesti n-au fost apreciate de ei, ba chiar au fost denigrate pina la extrem. nici nu cred ca e greu de dedus motivul  :hammer:

asa ca... lasa-neeee, lasa-neeee... sa mearga ei cu ford, mie imi place peugeot. ce daca nu e chiar cea mai buna varianta dpdv tehnic? e FRUMOASA, BAH, INGLISHILOR !  :taz: :taz: :taz:

Kman

Pe mine ma surprinde ca se leaga de motorizarea lui 407 care citez " este cea mai lenesa" in conditiile in care cu mici modificari motorul de 2.0 tdci al lui Mondeo e aceleasi cu  a lui 407. Adica oare cei 4 cp  ai lui Mondeo fac diferenta fata de motorul lui 407?
Legat de motorul lui Honda care a are 2.2 ma intreb de ce nu au luat in calcul motorizarea de 2.2 hdi biturbo ( mai mult ca sigur nu au gasit la test 2.2 hdi )  si atunci ar fi fost altfel.Nu ar mai fi fost "hulit" motorul lui 407.
NU mi se pare chiar fair comparatia macar din punct de vedere al motorizarilor.

Vlad01

Bine mai, astia sunt incredibili de subiectivi  :censored:. Si 307 cica a iesit la ei cea mai nefiabila masina si etc. Sunt niste incuiati  >:(

Cloud no.75

@K-man: stii care e cea mai tare faza ? MOTORUL 2.0TDCI ESTE MOTORUL 2.0 HDI, singura modificare este capacul de plastic de pe motor. Tehnic nu sunt diferente, uita-te la alezaj, cursa, cuplu, cilindree, etc.

Cutia e intr-adevar mai buna, e facuta de ford
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Kman

De asta am si scris despre motorizare. Stiam ca e acelasi motor ca a lui 407, dar car ela mondeo are 4 CP in plus.
A daca se legau de comportamentul dinamic al celor doua masini atunci da...intra in calcul si cutia de viteza, care poate schimba datele problemei pt ca e bien stiut ca doua motoare identice cuplate al cutii de viteza diferite nu "dau" la fel.
Si apoi as fi fost curios care era comportamentul lui 407 cu 2.2 hdi biturbo.
E clar ca 407 are bubelele lui. NU pot zice de comportamentul rutier pt ca am mers acum ceva vreme la un drive test cu el si nu mai tin minte, dar ma pot "lega" de multitudinea de butoane de pe consola centrala care sunt si al naiba de mici, ma pot lega de spatiul interior care o fost sacrifcat in detrimentul designului de asemena de portbagjul care e mic.


GXG

Din punctul meu de vedere alt test facut la misto. Faza cu motoarele e inacceptabila.
My ex - Peugeot 307 1.6 HDi
Seat Ibiza 1.2
Mitsubishi Outlander 2.0DID
Citroen Berlingo 2.0 HDi

rara

Daca stam sa ne gandim un pic....englezii si distanta o masoara in mile, volanul e pe celealta parte, greutatea in pounds asa ca rezultatul nu ma mira deloc. La ei toate sunt pe invers  :ban:


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

Kman

#9
Pana la urma nu contest rezultatul drive testului .
De regula utimul venit in lumea auto castiga si intr-un fel mi se pare normal pentru ca studiind concurentza si luand ce e mai bun de la ei reusesti sa vii cu ceva peste ce e la momentul respectiv- vb de ford
Nu vb nici de design pt ca e o chestie subiectiva.
De asemenea Honda pot fi de acord ca e dinamic peste 407.
Ce ma deranjeaza e ca la 407 in afara de pret prea l-au pus la coltz.


Gabriel

Comparatia dintre TDCI si HDI mi se pare cam trasa de par DAR pot fi diferente de soft (si sunt daca TDCI-ul are cu 4 CP mai mult). Pe langa asta, n-ai cum sa-ti dai seama intr-un drive-test de cat e de bun un motor pentru ca analizezi intreg ansamblul motor-transmisei. Poate rapoartele cutiei de viteza plus un alt soft de managemnt a motorului dau senzatia ca TDCI e mai bun. Em am testat la interval de cateva zile 1.8TDCI si 2.0HDI si, cum era de asteptat, HDi-ul are mai mult suflu dar se simte mai tare cand intra turbina si timpul dintre apasarea pedalei si raspunsul turbinei este mai usor observabil. Oricum 1.8TDCi sau 2.0HDi sunt prea mici pentru caroseriile alea. In privinta suspensiei, amandoua masinile le-am testat pe E85 si pot sa spun ca suspensia de la 407 imi place mai mult in aceste conditii. N-am testat Mondeo pe curbe, dar 407 stiu ca sta bine.

Cloud no.75

aia 4 cai mai mult pe care ii are tdci sunt frectie, sunt chestie de marketing....NU ii are. Am discutat cu cineva de la un dealer ford si mi-a spus ca motorul e identic, doar ca suna mai bine sa zici ca are 140 cai in loc de 136 cai...

in rest...numai...

urcati-va in noul Mondeo si discutam atunci. Pipaiti plasticul de pe consola centrala si iar discutam...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




AIR

Cu toate ca inca imi aduc f bine aminte de un Mondeo 1 Luat din Germania sh, foarte bine finisat si cu materiale bune calitativ; am fost profund deceptionat de calitatea plasticelor de la noul mondeo care e in Showroomul Romcar.E drept ca e un Ambiente adica cel mai chel.
Masina nu imi spune nimic si contrar faptului ca primul Mondeo mi-a placut f mult cel nou ma face sa fug de Mondeo cel nou.
Afectiv pana a merge cu Partnerul eram cel mai legat de firma Ford imi transmitea ceva uman.In noul Mondeo nu am aceasta senzatie, dupa ce m-am suit in el mi s-a parut inutil (chiar daca nu costa nimic) un test drive.Nu imi place interiorul si mai ales Plasticele de la Bord si nu l-as lua .Mai trist e ca si in pozele din catalog e acceeasi calitate a plasticului chiar si la Ghia si Titanium.
Asta e prea anost nu imi transmite nimic.
Poate sunt subiectiv dar daca nu imi place masina la interior nu as cumpara asa ceva! :oops:
E posibil sa se conduca f bine insa nu imi place.
Despre Pug nu imi place schimbatorul de viteze nu e scurt si precis parca e o masea de sta sa cada!
Vw iar nu imi place nu stiu cum e Volvo S40 dar oricum nu Vw, poate Mercedes B 200, dar si acela e ciudat are podeaua de la sofer mai sus decat pragul am avut senzatia ca ma sui cu talpile pe volan.E drept ca veneam si de pe Partner care are scaunul ca cel de Camion adica iti tii picioarele in jos, ca pe un scaun.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

SportWagon

S40 se incadreaza de fapt in clasa compacta. De altfel cele noi sint pe platforma de ford focus.
Ofer consultanta in domeniul auto,

SportWagon

#14
Astazi mi-am facut drum si am mai urcat o data intr-un MONDEO nou.
Nu pot posta comparatii cu cifre, cu masuratori, etc. insa MONDEO se pozitioneaza in clasa medie spre entry-level, middle pe cind 407 este pozitionat clar in zona premium a clasei medii, desigur fara pretentia de concura cu A4 la nivelul calitatii de executie. A propos C-Class actual denota o scadere a pretentiei de premium la interior fata de generatia precedenta.
Accord este poate sporiva dar nicidecum luxoasa, plastic dur peste tot, spartana, etc.
Eu nu as fi de acord sa platesc un MONDEO deci o masina din clasa medie si sa am minerele ext de la portiere, sistemul audio, butoanele climatizarii si multe altele IDENTICE ca in FOCUS sau poate chiar si ca in FIESTA. Nu doar marimea masinii conteaza caci altfel le-am face pe toate identice dar marite la scara ci si cee a ce le diferentiaza la int si ext.
La Peugeot in afara COM-ului, plafonierelor nu prea gasesti elemente comune, din fericire, intre clase. Am o oarece ezitare in afirmatie privitor la minerele ext dar asta doar mai nou caci pe vremea lui 406 lucrurile erau clar delimitate.rezultatul
MONDEO este intr-adevar relativ spectaculos privita ca pieton din fata insa aluzia la ASTON MARTIN de linga repetitorul de semnalizare de pe aripa stirneste hilaritate.  Despre performante discutam de diferente de zecimi de secunda. Oare chiar conteaza? Ford nu dispune de V6 deci rezultatul este repede transat. Mai trebuie sa adaug ceva?

Ofer consultanta in domeniul auto,