4007 in show room

Creat de SportWagon, August 15, 2007, 09:28:17 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

SportWagon

Chiar daca nu este cel mai potrivit post pentru inceperea acestui subforum sparg gheata pentru ca sper sa ca am ceva interesant de spus si de aratat ulterior. Am vazut 4007 pe viu in show room. Se putea face si drive test dar nu mi-am afectat timpul necesar, iar show-room-ul era in plin centrul unui oras.
Ofer consultanta in domeniul auto,

ventura

Citat din: 407SW din August 15, 2007, 09:28:17 A.M.
iar show-room-ul era in plin centrul unui oras.

La noi in Romanica? Banuiesc ca nu.

Vlad01

Pai atunci, asteptam niste poze, poate mai treci pe acolo  :blush:

weeirrr

din pacate modelul nu imi place chiar deloc, grila imensa din botul masinii cam strica tot, si de altfel nici interiorul nu e mai stalucit.
dupa cum vad eu peugeot nu prea stie sa faca masini de acest gen, eu unul vad peugeot ca un constructor de masini stilate si rafinate, masini frumoase in adevaratul sens al cuvantului. 407 pentru mine este masina visurilor mele, dar 4007 nu imi place deloc.

Gabriel

Impresia proasta despre interior vine de la faptul ca e Mitsubishi nu Peugeot.
Chiar cred ca 4007 nu va rupe gura targului la vanzari. In Romania nici atat, Mitsubishi se vinde deja bine iar 4007 nici nu a sosit. Startul e ratat. Mai cred ca 4007 e un fel de experimet pentru ca altfel nu-mi explic cum poti oferi la vanzare o masina cu o singura motorizare, in doar doua echipari si fara cutie automata.

SportWagon

Citat din: 407SW din August 15, 2007, 09:28:17 A.M.
Chiar daca nu este cel mai potrivit post pentru inceperea acestui subforum sparg gheata pentru ca sper sa ca am ceva interesant de spus si de aratat ulterior. Am vazut 4007 pe viu in show room. Se putea face si drive test dar nu mi-am afectat timpul necesar, iar show-room-ul era in plin centrul unui oras.

aici si fotografiile promise (pentru cei care au intrat direct pe forum).:
http://www.clubpeugeot.ro/site/index.php?option=com_content&task=view&id=165&Itemid=60
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

eu zic asa:

fata e interesanta, spatele e un fel de spate de 1007 marit iar interiorul e groaznic: nu are nimic de Pug: nici consola, nici butoane, doar 2 ceasuri pe bord fata de cele 5 de la 407 !!!!!

Interiorul e super copiat de la Mitsu, nu s-au obosit sa-l personalizeze deloc...iar sa nu oferi BVA la asa ceva e o mare tampenie....totusi se va vinde: stiu deja 5 clineti cu comenzi ferme intr-o singura concesiune...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Gabriel

Azi am aflat ca cine viseaza la un 4007 mai trebuie sa astepte pana la anul. Delay-ul se datoreaza faptului ca, daca masina r fi fost adusa in tara imediat dupa lansare, pretul ar fi fost cam mare. Prin urmare importatorul a ales o cale prin care, chiar daca masina ajunge mai tarziu, 4007 va fi mai ieftin.

turbojack

Citat din: BeeJay din Septembrie 27, 2007, 01:16:02 A.M.
... Prin urmare importatorul a ales o cale prin care, chiar daca masina ajunge mai tarziu, 4007 va fi mai ieftin.

Cine il vrea cu adevarat,si-l aduce de "afara".Ghici cine va avea de pierdut?  ;)

SportWagon

#9
Da, aduc la comanda 4007 de la mama lui.

Dar sa revenim la criticile (aspre) asupra lui 4007.
Sint fan Peugeot in ceea ce priveste designul, dar ca si cunoscator al autoturismelor contemporane, de acum avizat, marturisesc ca am fost dezamagit de 4007. Pe cit este 407, in primul vizual dar si tactil, superior la design si la materiale in special la interior pe atit este "moyen" chiar "bas de gamme" pe alocuri 4007 si asta este o caracteristica a masinilor japoneze din clasa respectiva. Acelasi concept de plastic dur la atingere o regasim de exemplu si la HONDA ACCORD. Poate e un pragmatism pe care noi europeenii nu il inteleg (a se vedea noul JEEP CHEROKEE un monsru de plasticaraie la interior). Doar TOYOTA face exceptie in acest sens incepin cu AVENSIS.
Am facut drive test cu OUTLANDER, practic 4007 cu exceptia motorizarii. M-a frapat zgircenia informatiilor disponibile pentru conducatorul auto, de ex afisarea temp apei era selectabila pruintre alte informatii, pe ecranul computerului de bord. Dieselul era unul VW, foarte sonor dar relativ viguros in cuplu cfara senzatii neplacute in pofida ambreiajului care tinea cam prea sus. Mentiune pozitiva pentru volanul tip sport cu trei spite si de diametru redus (cel putin aparent) cu comenzi pe el. Mi se pare insa ca motorul VW era dotat cu turbina spre deosebire de cel de pe 4007 care nu va avea din cite se afirma pina acum.  Neplacut impresionat de suspensia dura si zgomotoasa uneori chiar imprecisa, deci neadapatat unuo offroad cui vocatie. Rotile grele contribuie la acest dezagrement.
In rulare zgomotul motorului devine mai putin evident decit la ralenti insa apar zgomotele aerodinamice. Tratamentul general este mai degraba spartan si nu are nici cea mai mica sugestie de lux.
Remarcabil ca avantaj, plierea/rabatarea rapida a scaunelor din spate, cu actionare din portbagaj.
Nu stiu cit de practica si fiabila in exploatare va fi partea inferioara centrala rabatabila gen platforma a hayonului/spoilerului spate (ca la FIAT MAREA WEEK END).
Designul exterior la OUTLANDER este relativ reusit. Nu acelasi lucru pot afirma si despre 4007.
Concluzie: nu mi-as cumpara aceasta masina, personal nu ii vad utilitatea, as prefera un LEGACY OUTBACK sau mai degraba dar la alti bani un A6 ALLROAD QUATTRO, masina pe care recunosc ca mi-as fi dorit-o dar nu am avut posibilitatile financiare pentru ea.
Oricum daca Peugeot ar scoate pe platforma lui 407 un SW inaltat cu suspensie pneumatica si protectii tip "baroudeur" as avea nebunia  sa imi cumpar doua consecutiv.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

adica un fel de "Octavia Scout"...sau "allroad quattro" ...sau Volvo xc 70...ca sa vorbim de alte pretentii...

interesanta mi se pare urmatoarea cheste: Nici Outlander, nici 4007 si nici C-Crosser nu sunt masini offroad. Sunt niste suv banale: garda la sol pana in 20cm, fara 4x4 permanent, fara dif blocabile, fara suspensii serioase...

Cu garda la sol de 20cm pe care o au...cel mult macadam si cateva borduri mai mici. De bolovani, trunchiuri de copac si traversat rauri in nici un caz
Sistemul de transmisie e penibil: tractiune fata si "la nevoie" transmitere de putere catre spate. Acest "la nevoie" echivaleaza cu minunatul 4 motion de pe golf = bullshit. Din experienta va spun, iarna in zapada, sau sleauri nu pleci cu ea din loc. Cand patineaza fata, ESP taie puterea pe fata si o redistribuie catre spate. Incepe si spatele sa patineze, ESP taie cuplul si da putere in fata. Si o tot "freaca" asa (ma scuzati de expresie) pana iti sapi gropi sub roti si o pui pe burta cand devine "game over"...O tractiune fata bine dozata din ambreiaj te scoate mai repede dintr-o situatie din asta. Genul asta de tractiune este 0 in zapada cu gheata, noroi sau bolovani. In schimb daca iesiti la un gratar si va prinde ploaia pe pasune aveti sanse sa plecati. Dati din roti din plin dar pleci.
Suspensiile independente multilink duc la 0 posibilitatile de incrucisare punti (sa va zica amicul ce bine e cu Mazda), iar temerarii vor vedea cam cat costa sa schimbi un brat rupt intr-o adancitura, sant, vad, etc.
Despre rulaj prin paduri neumblate...pas. Cateva crengi bine plasate intre bratele suspensiei si planetare vor face sa va cautati repede numarul de la Tractari...

Iar acel "4x4lock"...teoretic imparte cuplul 50-50 intre punti in situatii grele...dar sistemul asta l-am vazut sa functioneze bine doar la Xtrail si PathFinder, dar pe ele scrie Nissan si nu are rost sa discutam know-how-ul de 4x4 al lui Nissan.

Deci? la ce e bun acest 4007 ? sa o arzi aiurea prin oras si eventual la un gratar pe marginea drumului. Se va vinde, caci doamnele sunt mari amatoare de "dube" in care sa-si care copiii pe la scoli/gradinite, etc in drumul lor catre birou si li se va parea ca sunt in siguranta ca sunt la inaltime...asta nu o contest. In schimb, se vor distra copios incercand sa gaseasca loc de parcare.

Cu un interior care din punctul meu de vedere NU ARE NIMIC DE PEUGEOT si cu un exterior relativ digerabil senzatia mea este ca acest 4007 va fi la ani lumina distanta de placerea condusului si "sufletul" si caldura interioara oferita de 407. Va fi doar o alta masina asiatica pe care se aplica o rebranduire...

Sunt inrutotul de acord cu prietenul 407sw: casa franceza a fi avut mult mai mult de castigat daca luau 407 sw, reduceau gama de motoare la 2 (2.7hdi si 2.9i, ambele in format BVA) il inaltau si ii aplicau niste protectii de aluminiu si alte praguri si un set de scuturi pe burta.

Cu un set de jante cu design deosebit, ar fi rezultat o masina rafinata, exclusiva, de nisa, care ar fi stat fara jena langa AllRoad, xc 70, Alfa 159 4x4 sau Legacy....Dar, la juma' de pret fata de jucariile mentionate.

Ce zici 407sw: ne apucam de bricolat ?

"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




rara

Mai, mie imi place. SUV ne-SUV, de teren greu sau nu, mie imi place. Oferta asta lipsea din gama lui Peugeot. Daca o luam si altfel cate din asa numitele masini de teren sunt chiar de teren? Dar sunt pline strazile de ele.
In ceea ce ma priveste fata e originala chiar daca controversta, insa spatele e prea "asiatic". Interiorul ca forma e ok insa mai multe imi va spune cand ma voi sui prima data in masina.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

Kman

Una peste alta la criticile aduse ma alatur si eu cu una-- cum e posibil sa scoti o turbina de pe hdi-ul de 2.2 si sa il aduci de la 170 la 156 Cp. Acest 2.2 hdi biturbo de 170 Cp pare un motor mai mult decat reusit si ei il ciuntesc sa il puna pe un SUV care ar trebui sa aiba resurse..no comment

Cloud no.75

@kik: ciuntirea motorului e din cauza lui Mitsu: Pug nu le-a dat hdi, ei si-au luat 2.0 tdi de 140 cai si au pus conditie lui Pug sa-si reduca puterea motorului pentru a nu face de kk Mitsu
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SportWagon

Citat din: Cloud no.75 din Septembrie 28, 2007, 11:46:02 A.M.
adica un fel de "Octavia Scout"...sau "allroad quattro" ...sau Volvo xc 70...ca sa vorbim de alte pretentii...


Sunt inrutotul de acord cu prietenul 407sw: casa franceza a fi avut mult mai mult de castigat daca luau 407 sw, reduceau gama de motoare la 2 (2.7hdi si 2.9i, ambele in format BVA) il inaltau si ii aplicau niste protectii de aluminiu si alte praguri si un set de scuturi pe burta.

Cu un set de jante cu design deosebit, ar fi rezultat o masina rafinata, exclusiva, de nisa, care ar fi stat fara jena langa AllRoad, xc 70, Alfa 159 4x4 sau Legacy....Dar, la juma' de pret fata de jucariile mentionate.

Ce zici 407sw: ne apucam de bricolat ?



Let's do it!!!
Ofer consultanta in domeniul auto,