4007 in show room

Creat de SportWagon, August 15, 2007, 09:28:17 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

dlliviu

In 'clipul' cu  @K si @silver aparea un suv. Si-mi zic: 'Ce mai ? au scos pana la urma si un . '
Nu stiu pe ce lume traiesc dar habar n-aveam de asta.?!?
OnT:
Pozele nu ma conving, vorbele voastre ma intristeaza asa ca astept sa 'bage' si la noi, sa pun mana , si mai Vb.




STAVROS

Binenteles, la cerere........ ..Fisa produs;))

cos_mj

Azi a fost lansarea oficiala a concesiunii Peugeot din Ploiesti si au fost prezente si 2 bucati 4007. Bineinteles ca nu doar la Ploiesti au aparut ci si in Bucuresti...

Ca o prima impresie, designul exterior este destul de reusit, dar interiorul e simplu (prea simplu as zice) dar cu tot felul de gadget-uri - asta la nivelul de top care si la exterior este foarte reusit mai ales varianta pe negru.

Mi-a placut pozitia la volan, pozitia pedalelor precum si cutia de viteze impecabila in comparatie cu cea a 308-lui.

Pare o masina cu un pret corect.
Scot acidul din apa plata!

Radon

Azi am fost invitat de catre concesionarul Peugeot din Sibiu la lansarea modelului 4007 pe piata sibiana, ca sa zic asa.
A fost o lansare in cadru mai restrans, insa mi-a prilejuit mult-asteptata intalnire cu primul SUV Peugeot. Din pacate nu a fost posibil si un test-drive, insa va urma si acesta in curand. Si promisiunile sunt ca vom avea un 4007 la drive-test si pentru urmatoarea intalnire nationala.

Ca sa n-o mai lungesc, sa trecem la impresii. Nu ma pricep sa fac un review profesionist, asa ca o sa va povestesc cum pot.

Am fost placut surprins de cum arata masina in realitate. In fotografii mi se parea mult mai urata, insa privita de aproape nu mai e chiar asa. Am stat in preajma ei pret de vreo 2 ore, si la final a ajuns chiar sa-mi placa. Poate de vina sa fi fost si culoarea, un verde-gri metalizat, Gris Garrigue dupa cum zice la prospect. O prinde fantastic de bine culoarea asta, desi eu unul l-as fi vazut pe 4007 mai degraba in albastru. DIn pacate, nu e de unde albastru.
Ca si dimensiuni, mi se pare ok, nu e tanc, ca alte modele, dar nici mica nu e, asa incat trecand la 4007 de pe un 307SW poti spune ca ai crescut o clasa. Si asta se simte si la dimensiunile exterioare, si la spatiul interior. Pana acum, chiar daca vazusem Outlander-ul, nu l-am vazut niciodata de aproape ca sa pot emite o parere, acum, cu 4007 la indemana m-am edificat si eu referitor la aspectele dimensionale.
La exterior nu prea am ce sa va mai povestesc, poate doar sa mentionez faptul ca la deschiderea usii spate, panoul inferior poate fi si el basculat, ca un oblon, astfel incat se usureaza foarte mult incarcarea, si se faciliteaza totodata transportul obiectelor de lungime mare.
Modelul vizionat azi era un 2.2 HDi de 156CP, cutie manuala cu 6 trepte, in echipare Premium, cu 7 locuri.
Am dat si o cheie, asa, ca sa aud motorul. Suna "cunoscut"...

Radon

Acum, cate ceva despre mult-hulitul interior.

Sincer, aspectul interior nu mi se pare chiar asa de "nashpa" dupa cum stiam din povesti. Seamana ca si linie de design cu 407, asa ca daca ne place 407 nu vad de ce nu ne-ar place 4007. A, ca puteau mai mult... de acord, insa pentru un SUV, interiorul asta putin spartan e ok.
Bordul: eu unul nu mi-am prins nici urechile si nici degetele in "multimea" de butoane. Mi se par destul de intuitive, daca ai mai condus o masina, si in speta un Peugeot, nu cred ca iti ia mai mult de o zi sau doua sa te obisnuiesti cu comenzile lui 4007. Ce nu mi-a placut: panoul de comanda al climatizarii, urasc modelul asta de panou cu 3 butoane mari si rotunde, si fara nici o indicatie vizuala.
Scaunele si pozitia la volan, atat cat am putut sta in el, mi se par confortabile, spre excelent. Mi-a placut si tapiteria, o combinatie de piele si 2 modele de material textil. Placut la atingere.
Spatiul interior este arhisuficient, indiferent de dimensiunile ocupantilor, nu ai senzatia ca dai cu capul de tavan, cu umarul de geam sau cu cotul de pasagerul de langa tine.
Am descoperit multe spatii de depozitare, foarte utile pentru a ascunde multitudinea de mici obiecte pe care le cari dupa tine in masina. Torpedoul este mare, si compus din 2 compartimente, cel inferior pentru acte si alte chestii, cel superios refrigerat, pentru sticle, doze de bauturi. Cele 2 compartimente se por deschide separat. Un spatiu de asemenea foarte util este cel din cotiera centrala.
Portbagajul este suficient de mare pentru ca sa nu mai ai grija ca nu-ti incap bagajele de vacanta. Cu randul 2 de banchete rabatate incape lejer o  bicicleta. Bacheta spate este fractionabila 2/3 si se rabateaza automat, la apasarea unui buton.
Un minus major este randul 3 de scaune, mai bine lasau masina asta de 5 persoane decat sa se laude ca au si versiune cu 7 locuri. Nu stiu zau cine incape sa sada pe acele 2 locuri. Poate sa-ti bagi acolo copii, daca nu au mai mult de 3-4 ani, sau sa fii suficient de beat incat sa nu-ti mai pese ca la fiecare schimbare de directie iti dai cu genunchii in dinti.

Cam atat pentru o prima impresie, care, per total, e pozitiva. Astept cu interes si test-drive-ul, pentru a putea vedea ce poate masina asta, atat pe asfalt, cat si pe drumur mai desfundate. N-am de gand sa trag de ea off-road, nu e pentru asa ceva cu siguranta. Insa un pe drum de munte, ca cele batute de turbojack in ultima perioada, ar trebui sa faca fata. In fine, doar testul imi va clarifica si asta.

Multumesc inca o data celor de la StarMotors pentru amabila invitatie, si sper intr-o colaborare cat mai buna pe viitor.

coyote

Raspundeti sincer: nu-i asa ca iubiti sigla Peugeot din fatza, cu "gaurelele" de rigoare, care este pur si simplu APLICATA? Iar gaurelele sunt, evident, false...
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

Cloud no.75

Reusite poze si reusit si review-ul tau :clap:
In mare sunt de acord cu impresiile tale, sunt si ale mele. Am vazut si eu masina pe viu in Otopeni si intr-o saptamana sper sa apuc si drive-testul si va comunic impresiile. Vad ca in toata tara este doar versiunea 2.2hdi de 160 de cai. Nu am reusit inca sa aflu daca e varianta cu doar 1 turbina, sau au pastrat solutia cu 2 turbine, dar au desumflat motorul cu 10 cai.

Totusi, interiorul e departe de ce m-as fi asteptat. Plastice prea dure, finisari ok, deci un interior perfect de masina japonezo/coreeana...cu sigla de Pug pe volan. Ironic, cutia mi se pare foarte reusita ca si timonerie...

In orice caz, pentru un suv, pretul e ok, dar ca si valoare absoluta, la ~35,000Euro...m-ar durea sufletul sa dau atatia bani pe o masina.


"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




marius.v

Este cu o singura turbina, cu geometrie variabila, de aia are 156 cai.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

Cloud no.75

Aha. Pai si in varianta cu 2 turbine de pe 407 scoate 170 ?
Doar 14 cai e diferenta intre turbine ? Probabil ca s-a umblat si la soft, ma gandesc la livrarea cuplului mai jos din cauza greutatii masinii.
Pareri ?
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




marius.v

#24
Da, s-a umblat si la soft, iar cel cu doua turbine le are cu geometrie fixa, nu variabile si mai mici.
Aici avem una variabila, mai mare, cu un intercooler imens, cu presiune de lucru dubla, undeva la 1.2 bar fata de 0.6.
Si asa cum ai remarcat, este vorba de cuplu livrat la turatie mai mica si evident mare.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

Cloud no.75

Aha, merci de chestia cu turbinele, nu eram sigur.

Abia astept drive-test-ul. Va avea si o sesiune off-road asa ca voi livra impresii complete. Numa' sa se inmatriculeze masina.
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




marius.v

Nombre de cylindres/Disposition 4 en ligne/Tranversale avant. Boßte en bout.
Type Diesel Bi-Turbo à séquentiel parallÚle, à géométrie fixe, haute pression. Echangeur air/air, 16 soupapes
Cylindrée (cm3) 2179
Puissance maxi en kW CEE/ch à tr/min 125/173 à 4000
Couple maxi en Nm CEE à tr/min 370 à 1500
Boßte de vitesses Mécanique
Nombre de vitesses 6 rapports
Are 173 cai.
Deci 17 cai diferenta.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

SportWagon

De cind am inceput sa descopar masinile Peugeot (405, 605, 306, 406) apoi sa le privesc cu interes pentru ca mai apoi sa le conduc (605, 406, 407) este prima data CIND SINT DEZAMAGIT de designul unui Peugeot.
C-crosser este reusit, chiar frumos, adorabil.
Outlander-ul e corect.
4007 e schimoniosit.
Imi pare rau sa o spun.
In rest e tehnica MITSUBISHI imbunatatita de Peugeot la suspensii si grup motopropulsor.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Kman

Aiz prntr-un concurs de imprejurari am dat o fuga pana la Eurial Militari.
Am vazut si eu 4007 si ca si Radon zic ca e mai frumos inrealitate decat in poze. Asta pe dinafara.
De ce zic ca pe dinafara??
Spre stupoarea mea masina expusa in show-room era incuiata!!!! Nu mi-a venit sa cred si am mai incercat sa deschid usa inca o data.
Asta spune totul despre cum se promoveaza Peugeot in Romania. INCREDIBIL!!! Asta e tot ce pot sa spun.
Am plecta de acolo cu un gust amar in gura.

Cloud no.75

Ha ! In Otopeni e descuiata !
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."