Peugeot 308 primele impresii

Creat de cristic, Septembrie 12, 2007, 01:51:14 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Gabriel

Daca m-ai intreba pe mine: scump dom'le, scump.
Si cum prefer benzina....

marius.v

Un cuplu urias, putere mare, consum mic,o cutie automata de exceptie (poate chiar un 7-G tronic de la ZF), comportament de motor pe benzina, plaja de turatii aproape la fel, raspuns instantaneu la pedala,... :clap: :clap: :001_rolleyes: :001_rolleyes: :001_tt1: :001_tt1:
Nu cred ca nu ti-ar place... 8)
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

Gabriel

Nu are cum sa-mi placa mai mult decat un turbo pe benzina.
2.2 HDi de 170 CP (ca de asta vorbim nu de panarama aia fara o turbina care-i pus pe 4007) e dieselul care-mi place cel mai mult. L-am condus, e minunat ... pentru un diesel, pentru ca-i lipsesc turatiile. Un benzinar turbo ofera un cuplu generos inca de la turatii mici si-l pastreaza constant pana la turatii la care un diesel nu viseaza.
Din pacate BVA6 nu apare cuplata pe 2.2 HDi si 2.0 THP nu se intrevede la orizont.


Radon

Citat din: marius.v din Septembrie 22, 2007, 04:38:20 P.M.
Radon, ce zici de 308 SW, 2.2 HDi, BVA6? :001_tt1: :001_wub: :001_smile:
Ce sa zic? Dupa cum am zis mai sus, as prefera pentru urmatoarea achizitie o cutie automata, nu manuala. Iar despre motorul 2.2 HDi, nu stiu, ramane de vazut ce parametri va avea pentru 308SW si DACA se va monta vreodata pe modelul asta de masina. Am dubii...  :blink:
Si inca un aspect, care la mine din pacate conteaza, daca nu din alte ratiuni, macar dintr-o chestie psihologica - consumul. Nu ma pot impaca inca cu ideea unui motor care consuma de uita de el.  :no:

marius.v

Motorul 2.2 HDI 170 CP FAP, montat pe 607, care are 1650 kg gol, consuma 5.2 l/100 km extraurban si 8.5l/100 km urban.
Nu cred ca 308 SW va fi mai greu.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

Cloud no.75

#21
BAIETI, haideti sa fim realisti: daca se va pune 2.2 hdi bva6 pe 308 sw va costa cel putin 23-25 K Euro...adica bani de un 407 Sport 2.0 hdi bva6 cu dotari...

Cati dintre voi ar da 25k pe o compacta ???? Eu, in nici un caz. Astia sunt bani de C Klasse, sau Seria 3 sau Volvo S 40 si nu chele....asa ca...ma scuzati. La banii astia imi iau Focus ST, Megane RS si am 225 de cai pe benzina, piele, xenon si no-offence dar nu cred ca seamana cu 308 ca performante

eu nu cred in compactele "normale " ce sar de 20 000E....
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




andrei

Aici cam are dreptate Cristi...

Si apare alta intrebare: va exista oare vreo alta varianta care sa fie atractiva ?
Ce vreau sa zic: 2.2 HDI BVA6 va fi indiscutabil cam scump ca sa nu te gandesti la muuulte alta variante...
Dar oare alte variante, mai scazute ca pret, vor avea si un raport bun pret/calitate ?  Proabil ca nu se va numara printre motorizarile propuse, dar cred ca multi ar stramba din nas la un 1.4E, indiferent de pretul atractiv...

Care ar fi, dupa parerea voastra, un raport pret/calitate acceptabil pentru 308, un automobil lansat in anul 2007 ?
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

Cloud no.75

un 1.6 hdi de 90 de cai la 15 -16 000 cu ceva dotari il vad vandabil. orice e sub motorul asta mi se pare submotorizat si orice e mai scump nu merita din punctul meu de vedere
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




AIR

@ cloud : imi dai voie sa plusez, orice e sub 110cp/ fie ca e diesel fie ca e benzina e submotorizat  mai ales pT Romania unde ai nevoie de demaraj rapid ca sa faci depasiri in "scurt".
Si la pret cred ca daca e pe la 17-19 000 euro dar si cu AC/ ABS/EBD...ESP incluse, nu mai vorbesc de Airbaguri. chiar pt motorul cel mai mic de 110cp.
Ulterior pretul poate sa mai si scada :clap: :clap: :clap:, daca se va vinde bine!
toata stima
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Gabriel

Probabil ca 2.2 HDi va aparea doar pe vreo serie limitata dar altfel ... nu cred.
In privinta hergheliilor, depinde cu cat e mai greu 308 fata de 307. Din ce se pare socul nu va fi la fel de mare ca de la 206 la 207. 206 pare o balerina pe langa 207. Si totusi 110 CP sunt decenti pentru 308, dar pentru 308 SW sunt cam putini. Dupa ce conduci un 307 SW ca al meu, de 140, realizezi ca un benzinar de 110 e un pic submotorizat. Un diesel de 110 mai salveaza aparentele, dar doar aparentele pentru ca cifrele spun altceva.
Din oferta actuala, ca motorizare, 1.6 THP mi se pare cel mai potrivit pentru 308, cu cel mai bun raport pret/performanta.

Cloud no.75

tot pe 1.6 THP mizez si eu ca varianta optima.

Intrebare: nu vi se pare straniu sa nu introduca motorul de 1.8 -125 cai si pe compacte ? mi se pare "veriga lipsa". La Focus exista, la Astra exista si se descurca foarte bine.

As vedea un 1.8 125 ca varianta foarte buna pentru 308 sw, la bani mai putini ca thp de 150 cai...

Cum vi se pare ?
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Vlad01

Ar fi o idee foarte buna parerea mea, ar fi un fel de compromis intre pret si performanta  :001_smile:

Cloud no.75

Chiar nu inteleg de ce pun acest 1.8 doar pe 407...In fond si Opel pune 1.8 atat pe Vectra ca "entry level" cat si pe Astra, iar ford face la fel cu Mondeo 1.8 si Focus 1.8
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SportWagon

Citat din: BeeJay din Septembrie 25, 2007, 10:07:09 P.M.
Dupa ce conduci un 307 SW ca al meu, de 140, realizezi ca un benzinar de 110 e un pic submotorizat. Un diesel de 110 mai salveaza aparentele, dar doar aparentele pentru ca cifrele spun altceva.

Ai dreptate. 125-140 e gama de puteri potrivite pentru 307 SW. Si un 1,8 merge pe hatch. Ai facut pasul la 2 litri ai inca sansa sa mai poti urca inspre puteri mai mari. Pina la un punct . Peste care Peugeot nu mai ofera nimic deocamdata. Atunci apar frustrari.
Ofer consultanta in domeniul auto,