Peugeot 308 1.6 16v 120 cai

Cloud no.75 · 27222

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline andrei

  • Allure
  • ***
    • Mesaje postate: 595
    • Vezi Profilul
Răspuns #45 : Aprilie 06, 2008, 10:29:11 p.m.
Eu unul de-aia am si ales varianta diesel. Cu toate ca nu asimilasem cantitatea de informatii din eterna disputa diesel vs. benzina pe care am asimilat-o acum, se pare ca am intuit corect. Pe atunci nu eram eu prea sigur nici care o sa fie stilul meu de condus, dar cum nu este vorba de un stil sportiv, se pare ca am ales bine.

Ca sa revenim la subiect, poate n-o fi cea mai fericita potriveala la cutia aia de viteze, insa mai rau decat la alta masina cu motorizare benzina de 70-80-90 CP nu are cum sa fie.

Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006


Offline Mariustattoo

  • Junior
  • *
    • Mesaje postate: 2
    • Vezi Profilul
Răspuns #46 : Mai 05, 2010, 03:22:49 p.m.
Salut..am si eu un 308 1.6 de 120 hp si sunt la fel de dezamagit plus de asta ca e o masina de 120 de cai benzina imi e rusine sa o arat pt ca nu am ce sa arat, e o masina de mizerie si care nu isi face bani nici pe departe sa nu spun ca dupa 1000km a inceput sa faca ca un diesel,am umblat peste tot si toti mi.au spus ca sunt 3 tacheti blocati si ca unul nu il pot debloca decat daca imi schimba chiulasa,am continuat sa circul asa pentru ca pentru a o lasa la ei durau 2 saptamani bune de reparatii si eu munceam in italia,am ajuns aici si dupa 37 de mii de km am ramas in strada dintro data mi s-a oprit si a inceput sa tremure toata,am repornit motorul tremura,teava de esapamanet tremura si dupa scurt timp s-a aprins becul in bord ce semnala o defectiune la motor,am lasato acolo si am sunat numarul verde..au venit mi.au remorcato si au plecat,masina este inca in garantie si dupa cate stiu aveam dreptul la o masina inlocuitoare ce bineinteles ca nu am putut beneficia de ea pt ca cei din italia nu mi-o pot da si dupa nenumarate telefoane la Peugeot nu am primit nici macar un rezultat ca la o alta masina nici nu ma astept,chiar si acum in momentul de fata in loc sa fiu la servici sunt acasa pentru ca mi-am luat o masina noua de la Peugeot,imi e sila de cei care ne trateaza asa,oricum suntem in ro si orice e posibil..rusine



Offline Radon

  • VIP
  • GT
  • ******
    • Mesaje postate: 1.902
    • Vezi Profilul
Răspuns #47 : Mai 05, 2010, 03:45:49 p.m.
Pai cum suntem in RO? Ca ai zis ca esti in Italia. Bag seama ca si acolo e la fel. Si de ce din nou Peugeot daca esti asa dezamagit?



Offline ralu95

  • Junior
  • *
    • Mesaje postate: 1
    • Vezi Profilul
Răspuns #48 : Decembrie 11, 2019, 10:46:48 a.m.
Va salut cu respect!
Contul este pe numele ficei mele care a hotarat FARA sa ma consulte deloc sa isi ia o masina. In speta un Peugeot 308 in doua usi din 2008 cu motor 1.6 benzina turbo de 150 cai din cate am inteles. Masina este adusa din Germania, arata foarte bine si are o gramada de optionale serie caroserie VF34A5FXC55294833.
  Si acum problema.
Cand a venit acasa cu ea am vazut ca are putina spuma pe busonul de ulei si am intrat in panica. L-am sters si i-am zis sa se uite in fiecare zi la buson sa imi spuna daca mai face (lucreaza in Bucuresti). A facut cam 500 de km si nu a mai facut deloc, busonul era curat, nivel ulei OK si am zis ca o fi fost un pic de condens.
   Apoi brusc a crescut nivelul la ulei foarte mult si antigelul scadea foarte repede. Spuma foarte multa in motor. Am schimbat uleiul, am pus apa in vas si am pecat eu cu ea .
  In 10 km am vazut in bord semnul de alarma nivel scazut antigel. In 20 de km am mai completat de doua ori .
   Oare asa de rau se poate arde garnitura de chiuloasa? Sau e chiar chiuloasa?
   In Urziceni nu se baga nimeni la ea, ceva sfaturi ar fi extraordinare....
O zi placuta tuturor!