Impresii despre Peugeot 806 hdi

Creat de muri, Octombrie 27, 2007, 02:51:54 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

muri

Sint un nou posesor al unui Peugeot 806 hdi an fabricatie 2001 si as dori sa ma informez de la cunoscatori sau posesori despre aceasta masina in general.Astept impresii ca nu prea am gasit pe net nimic despre acest model.

andrei

Bine ai venit printre noi !

806 este o masina mai rara, si sunt sigur ca va starni inters :) O sa afli probabil mai multe despre ea, de la cei care sunt cunoscatori in materie de Peugeot ! Ai nimerit unde trebuie.

Nu ar strica daca ai adauga si nite poze cu masina !
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

turbojack

Citat din: muri din Octombrie 27, 2007, 02:51:54 P.M.
Sint un nou posesor al unui Peugeot 806 hdi an fabricatie 2001 si as dori sa ma informez de la cunoscatori sau posesori despre aceasta masina in general.Astept impresii ca nu prea am gasit pe net nimic despre acest model.

Motorizarea presupun ca este 2.0 HDI....
Am intanit doar doua tipuri de 806 ,cu putini kilometri sau cu foarte multi  (400k) kilometri la  bord,nefiind o masina de toata ziua ca uz personal.
Probleme nu am intalnit la ele.Gresare usi culisante spate si ventilatoare laterale climatizor (fluierau la turatie mica),placute de frana,filtre, ulei.
Revino cu mai multe date.
La mii de kilometri cu ea !

muri

Multumesc pentru raspunsuri,nici nu am crezut ca voi primi asa de repede raspuns.O sa pun niste poze cu ea mai tarziu.Primele impresii sint:porneste super dimineata si am observat ca are si sirocou automat,a pornit singur,motorul are 220000km si din Franfurt pana la Sighisoara nu a consumat ulei(1600km).Astea sant partile bune.cele rele sint urmatoarele:dimineata am observat ca se aude un zgomot ciudat la ventilator la turatie joasa si nu stiu cam ce ar trebui facut acolo (are climatizare automata),si motorul asta 2,0 HDI cod RHW m-i se pare ca la turatii de la 1700-2200 trage super iar peste parca nu prea.Asta in viteza a 4-a si a 5-a.Astept pareri ce ar putea sa aibe.

turbojack

Citat din: muri din Octombrie 28, 2007, 12:49:48 P.M.
....dimineata am observat ca se aude un zgomot ciudat la ventilator la turatie joasa ...
Comparativ cu alte modele,806 are niste motorase auxiliare,montate jos pe stalpi sub bord .Se demonteaza acel panou (din partea stanga a pedalelor ,daca e pe stanga zgomotul,sau echivalent pe dreapta) si vei gasi acel motoras fixat in 3 suruburi.Se demonteza si se da cu jet spary degripant in prima instanta apoi de vaselina in zona lagarelor.

muri

Exista vre-un manual despre acest model?

rara

O masina super draguta. Intr-o vreme ma batea si pe mine gandul sa vand Partner-ul si sa iau una, doar ca diferenta de pret nu o puteam acopperi :crying:. Sa o stapanesti sanatos si sa ne dai si noua detalii legate de tinuta de drum, consum, fiabilitate etc.
Numai bine.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

muri

Salutare la toata lumea,nu am mai scris nimic deoarece am avut in ultimele zile urmatoarea problema cu masina mea.A inceput sa nu mai aiba putere in demaraj si in vitezele  4 si 5 si am fost foarte speriat deoarece nu am adus-o din Germania decit de o saptamina.Asa ca am dat fuga la Peugeot Tg-Mures si am pus-o pe tester.Si surpriza,toti parametri normali in afara de turbo.M-i s-a spus ca am turbo defect si reparatia ma costa 37mil turbo + TVA + 5 mil manopera = 50 mil.Am plecat de acolo normal fara sa schimb turbo si m-am intilnit cu cineva care mi-a zis ca s-ar putea sa am doar turbo infundat si contra 2,5 mil mi-l demontaza si-l  desfunda.Asa ca pana maine la 9 dimineata cind am programare la mecanic as vrea sa aud si alte pareri despre aceasta prooblema.A mai patit cineva asa ceva sau a mai facut cineva acesta desfundare de turbo?

turbojack

Se poate executa si curatare manuala de tubosuflanta,insa dupa venirea din DE nu mi se pare normal sa "cada" in asemenea mod.
Din diagnoza rezultand ca turbo nu este in parametri,o  demontare nu are de ce sa-i dauneze,cu care ocazie se poate constata vizual,problema reala.Atentie la cantitatea de ulei ce o vei gasi in interiorul ei.

muri

Dupa zile intregi de nervi si alergatura in sfarsit azi s-a descoperit problema masinii mele.Dupa ce ieri m-i sa dat jos turbo ptr curatat stupoare:turbo curat si fara probleme.L-am montat inapoi si azi dimineata am fost la al treilea servis si acolo dupa 5 minute pe tester s-a aflat defectiunea:piesa care comanda turbo prin vacum nu lucra,cred ca actuator se numeste.A scos furtunasul de vacum din piesa respectiva si m-i l-a infundat cu un surub pana vine piesa originala intr-o saptamana si la proba parca aveam alta masina.Totul ok.Intrebarea mea este daca pot circula asa o saptamana adica fara piesa respectiva,nu se strica nimic la ea?Si a doua intrebare este daca turbina mea e cu geometrie fixa sau variabila ca am doua pareri si nu stiu care e adevarata.Multumesc.

turbojack

Citat din: muri din Noiembrie 09, 2007, 07:58:21 P.M.
Dupa zile intregi de nervi si alergatura in sfarsit azi s-a descoperit problema masinii mele...... acolo dupa 5 minute pe tester s-a aflat defectiunea:piesa care comanda turbo prin vacum nu lucra,cred ca actuator se numeste...... daca turbina mea e cu geometrie fixa sau variabila ....
Deci ai turbo cu wastgate,inseamna ca e cu geometrie variabila.
Nu se defecteaza nimic ,daca nu lucreaza acel vacuum,singurul inconvenient fiind ca nu trage motorul in parametri si eventual un consum mai mare.
O singura observatie :trebuie demontat si mecanismul acelui vacuum ,deoarece se blocheaza datorita caldurii si oxidarii.De multe ori defectiunea acelui vacuum se remediaza simplu doar prin simpla curatare ungere a parghiilor (vaselina cu pulbere de cupru la spray)

muri

Salut din nou la toata lumea,as avea o rugaminte,daca stie cineva vre-un magazin unde sa pot comanda pentru leutul meu cel mare (806) un ventilator de aer de sub bord pe partea dreapta ca am fost pina in Germania cu ea si m-a omorat cu zgomotul.Degeaba l-am dat jos si l-am dat cu spray degripant si cu vaselina ca e terminat.Multumesc.

sacalu88

Salut, am cumparat si eu un 806 cu motor de 2000 benzina din 94. Dupa cativa km am oprit intr-o parcare si am inspectat-o  mai bine. In partea stanga sub bord, am observat o tastatura micuta cu 9 cifre, care avea mufa scoasa. Bineinteles ca am cuplat mufa la loc. Motorul fiind pornit, am continuat drumul pana in urmatorul oras. Apoi am oprit si am mers sa vizitam gradina Zoo. La intoarcere am constatat ca masina nu mai porneste. Dupa ce am adus masina 300 de km pe platforma, am aflat ca acea tastatura activeaza un cod de siguranta din computerul de bord, iar ca sa poti porni masina trebuie sa stii acel cod... Fostul proprietar mi-a spus ca el nu stie acel cod, si ca el are masina de un an de zile, iar la randul lui, cand a cumparat-o, i sa spus sa nu conecteze acea tastatura, lucru pe care a omis sa mi-l transmita mie mai departe. De la Peugeot mi-au spus ca nu pot sa fac nimic fara vechiul cod. Singurele solutii fiind sa schimb computerul de bord+tastatura sau sa caut codul la noroc... Problema este ca dupa ce introduci 3 coduri gresite, trebuie sa astepti o jumatate de ora pana sa mai bagi altele...deci va dura o vesnicie.. Ma poate ajuta cineva cu vreo  infomatie? Momentan masina se afla in Germania.