4007, RAV4, CR-V, Tiguan

Creat de dadu, Noiembrie 25, 2007, 08:51:39 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

dadu

testul este facut de ams Germania si, sincer, m-a surprins rezultatul final al testului:
1. VOLKSWAGEN Tiguan 2,0 TDI Sport & Style  476 of 650 points
2. Peugeot 4007 HDI Platinum                       441 of 650 points
3. Honda CR-V 2,2 CDTi Executive                 426 of 650 points
4. Toyota RAV4 2,2 D-4D CROSS sport           423 of 650 points

in testele pe care le-am mai citit, facute sau nu de nemti, tiguanul a iesit invingator dar de data asta zic ca 4007 este surpriza. mitsu kicks toyo`s ass? :devil2:

testul il gasiti la http://www.auto-motor-und-sport.de/tests/vergleichstest/hxcms_article_508358_13987.hbs
pentur traducere in engleza v-as sugera sa folositi http://babelfish.altavista.com/. traducerea mi se pare mai buna decat cea oferita de google si puteti naviga in pagina cu traducere automata.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

spanac

Si mie imi place cum arata 4007, acum ramane sa-si dovedeasca fiabilitatea in fata mai vechilor RAV4 si CRV.
Tiguan e prea scump insa vine cu un nou motor common rail de 2.0, 140 cai

Seby

Ce pot sa zic...si mie imi place cum arata 4007 si sunt surprins ca a iesit in fata celor de la Honda si Toyota care totusi au o istorie in spate si o experienta...acum depinde si de cine au fost facute testele...
...face the future...

Kman

Ce legatura are istoria lui Honda si Toyota cu faptu ca 4007 a iesit in fata lor?!?!?
Pejo a mult mai batran ca istorie daca e sa te iei dupa asta, iar daca te referi la traditia celor de mai sus in 4x4, nici asta nu conteaza deoarece tracitunea  integrala de la 4007 vine de la Mitsu, care e tatic in de-ale integralelor.

Seby

@K-man...pentru simplul fapt ca nu am vazut niciodata un Peugeot 4x4 sau jeep sau masina de teren...
...face the future...

SportWagon

#5
Nu va mai ambalati atita. 4007 e Outlander in ambalaj diferit. Doar motorul e diferit.  Asa ca mai usor cu "off road-ul  Peugeot".
Pejo a mai avut antecedente e 4x4 dar nu off road cu exceptia unor masini pentru armata.
Ofer consultanta in domeniul auto,

dadu

cel mai ieftin e, probbil, tiguanul.
momentan, eu vad in noul motor 2.0 TDI CR 140cp un posibil minus. :001_rolleyes:
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Gabriel

Citat din: 407SW din Noiembrie 26, 2007, 08:11:12 P.M.
Nu va mai ambalati atita. 4007 e Outlander in ambalaj diferit. Doar motorul e diferit.  Asa ca mai usor cu "off road-ul  Peugeot".
Pejo a mai avut antecedente e 4x4 dar nu off road cu exceptia unor masini pentru armata.


Mitsu a preluat si 2.2 HDi renuntand la 2.0 de origine VW. In off-road nu e important numai sistemul 4x4 ci si suspensiile, iar suspensiile de pe 4007, C-Crosser/Outlander vin de la PSA.
Personal banuiesc ca 4007 a fost facut ca sa fie, adica trebuia sa aiba si ei un SUV pe piata.

Vlad01

Deci e mai mult un fel de hibrid, nu o imitatie...

SportWagon

E aceeasi marie cu alta palarie.
Nu e hibrid. E diesel.
Nu e nici imitatie.
E acelasi lucru. Cu alta emblema .
Ofer consultanta in domeniul auto,

dadu

Mai lipsesc CR-V si X-Trail. Tot nu vi se pare enorma diferenta de pret din 4007 si ceilalti? Freelanderul are pana si sistemul Terrain Response si e cu doar 1000 E mai scump.

When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

andrei

Pai pare sa se incadreze in noua politica de la Peugeot. Probabil ca daca se vand, inseamna ca tine, deci s-au gandit bine.
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

mosuzighi

Pai la preturile alea >33k mi-as lua cu ochii inchisi o mazda CX7, care mai are si un motor potent. Chiar daca ala e crossover tot pe strada or sa mearga toate. 

Kman

#13
Intr-adevar terain response de la Rover e o chestie faina, dar sa nu uitam ca 4007 e mai mare si ofera pana la 7 locuri.
E intre Freelander si Discovery.
Eu ma uit la motrizarile pe benzina si imi place ce vad si ca pret si ca dotari sa  nu mai vorbesc de CVT-ul ala care ma atrage rau de tot.
Si in echiparea de baza cu motorul pe benzina si transimise manulala e la pret de 407 sw asa ca haide sa nu fim carcotasi si sa dam cu pietre.
Bun......sunt de acord cu faptul ca 308 e scump, dar sa nu generalizam.
Despre 4007 in echiparea de mai sus doar sa fii rauvoitor si sa zici de el ca e scump sau prost echipat.

Acum dadu sa nu imi zici ca tu iti iei SUV pentru offroad ca acolo daca nu stii nici macar terain response nu te ajuta.
EU cred ca majoritatea utilazatorilor de SUV tot pe sosea se vor da 90% din timp si atunci nu mai mai excita asa tare terain response ci spatiul oferit de 4007 si pretul mai mic.
Iar antevorbitorul meu poate sa isi ia si o motrizare benzina de la 4007, care costa vreo 26 000 cu tva in loc de turbo benzina de la mazda CX-7 ca tot pe strada merge si nu costa > 33 000 ( chiar nu stiu ce naiba o insemna 33K- o fi kg sau km?)

dadu

Da, CX-7 e ceva aparte iar CVT-ul ala m-ar face si pe mine sa iau asa ceva doar de dragul ei.
In privinta SUV-urilor in off-road.. :laugh: asta dupa ce am vazut Landcruiser si Pajero trase aproape de o singura roata si apoi la randul lor de un cal.
SUV-ul e un moft pana la urma, indiferent ca e X5 sau 4007 si de-asta, pana la urma, am comandat Tiguan Sport&Style. :sweatdrop:
Un lucru e cert: suspensia e cea mai buna solutie pentru drumurile execrabile pe care le fac.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!