4007, RAV4, CR-V, Tiguan

Creat de dadu, Noiembrie 25, 2007, 08:51:39 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

dadu

Contribui cu cea mai mare placere la bunastarea prietenilor. :biggrin: Din pacate nu il pot ajuta prea mult pentru ca e destul de ieftina chestia (300 euro parca).

@Cristi: in mare parte am prins ideea dar poate ne mai dai si ceva detalii. :biggrin:

PS: sa dau o fuga sa comand RNS-ul?
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Cloud no.75

@dadu: o sa=ti placa aia cu touch screen ca mi-a placut si mie. Am testat la TM pe Passat-ul pe care ati testat si voi la Bazna si daca e aceeasi treaba, e beton !

2- ce e program rulare off-road ? De fapt ca stiu e ce e, dar vreau sa te vad pe tine cum o scrii cu manutele tale :))
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




coyote

La Subaru Forester s-a gandit cineva? 4x4 simetric?
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

cristic

Dadu: lucrez in domeniu, nu le vand, le fac.

Acum inteleg ca tu ti-ai luat doar RCD, ai si scris de fapt asa, dar nu am fost destul de atent. Evident RNS 510 este mai interesant si desi destul de scump ca optiune isi merita banii fata de celelalte sisteme. Mai ales ca este cel mai nou scos pe piata. Daca nu ai vazut unul inca ar trebui sa cauti o masina cu el instalat si sa iti faci o parere, dupa aia vezi tu cum stai cu bani :)

Subaru cred ca a avut un mare deficit pe piata pana nu de mult: lipsa motoarelor diesel. Desi acum au si ei unul, nu cred ca este cu nimic mai bun decat altii care au ceva traditie in domeniu.

dadu

Citat din: Cloud no.75 din Aprilie 19, 2008, 01:17:23 A.M.
2 - ce e program rulare off-road ? De fapt ca stiu e ce e, dar vreau sa te vad pe tine cum o scrii cu manutele tale :))
Nush, da` era 100 euro. :laugh:
Am intrebat si eu pana am innebunit (asta ca sa nu ne mai plangem ca Peugeot are vanzatori incompetenti) si tot ce am aflat e ca decupleaza ESP-ul si controleaza turatia. Presuspun ca sunt tot felul de tentative de a suplini un reductor dar in esenta doar o bagatela. Daca stii mai multe, te rog spune-ne si noua.

@cristi: cand te hotarasti sa iti cumperi un Peugeot o sa cumpar si un RNS :laugh:

Aseara am stat in spatele unui Forester pe sutostrada ceva timp si mi-au cam trecut ceva ganduri prin cap. Cel vechi nu mi-a placut deloc si ca sa mai iau in calcul si motorul pe benzina ...


PS: Azi am vazut Land Cruiser V8. Inca nu stiu cum sa-l descriu.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

cristic

Dadu, poate cand ma hotaresc sa cumpar al 2-lea Peugeot, pentru ca am avut unul, si de vreo 1 luna ma bate gandul la inca unul pana la toamna, depinde cum evolueaza "bursa" peste vara.

Oricum bine ca ai ales RCD-ul, da bine acolo in bord un ecran mai maricel, si diferenta cea mai importanta fata de RNS ar fi lipsa modulului de navigatie.

dadu

Si rear assist cam dar nu-i bai.
Pai, sincer, in cazul asta trebuie sa dau eu o bere pentru ca acel touchsreen ma scuteste de inca o luna de asteptare, cat amana productia volanul multifunctional. :biggrin:
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Cloud no.75

Forrester e super ok, DOAR daca treci cu vederea plasticele de 2 bani de pe consola centrala. In varianta de 2.0 - entry level - e ieftina rau la interior masina. Nerecomandabil

In varianta 2.5Turbo e o alta masina. Pielea face diferenta si singura chestie neplacuta ramane consola centrala: un plastic ieftin rau vopsit argintiu si butoane rotative la fel de ieftine.


@dadu: din ce stiu eu, decupleaza ESP si actioneaza aspura acceleratiei: trebuie apasata acceleratia pe o cursa mai mare ca sa obtii aceeasi turatie a motorului. Totul pentru a avea o senzatie de "controlabil" in off-road. Posibil sa includa si HDC - Hill Descent Control, adica o frana de motor ceva mai smechera + decuplarea ABS pana in 7 km/h, pentru ca sa poti cobori pantele doar tinand volanul...

Totusi, daca dai de o panta cu iarba uda, e foarte periculos, caci daca o scapi de-a latul nu o mai poti controla cu nici un sistem. Am patit cu LandCruiserul si in 5 m cat a alunecat am transpirat invartind volanul cat as fi alergat 3 km...Norocul meu a fost ca nu am pus-o cu totul de-a latul si doar avea tendinta :001_tt2:

Stiu ca Freelander-ul are o smecherie in repartitorul de frana care in offroad da foarte putina forta de franare pe puntea spate tocmai ca sa nu patesti chestia descrisa de mine mai sus: la coborare in franare, motorul fiind pe fata se incarca cu energie fata, se descarca spatele si daca e o forta de franare prea mare pe puntea spate, incepe sa fuga in laterala...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




dadu

Cred totusi ca noul Forester e mai reusit.
Cutia e facuta in asa fel incat sa rulezi cu 7km/h in treapta I. Deci si prin urmare, o tentativa de reductor electronic.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

vlad_207

#39
@Dadu: ai incercat pana acum asa ceva cu tiguanul? http://www.youtube.com/watch?v=Zvc1bzxkG68&feature=related

turbojack

 :lol: :lol: :lol: ...masinile ce fac asa ceva le putem numara pe degete,iar cele despre care vorbeam pana acum,nu se numara niciuna printre ele... :001_tt2:

dadu

When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Cloud no.75

Ha, ha, nici una din masinile de serie mare nu face asa ceva...

Iti trebuie inaltatoare pentru caroserie, cauciucuri speciale si o basca de modificari la garda la sol si console
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."