Furia rosie,zisa si Starleta

Creat de turbojack, Decembrie 08, 2007, 08:36:58 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Cloud no.75

cred ca lipsa marcajului o face sa para ingusta...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




turbojack

Si au mai trecut doua luni peste istorica masina....
Motorul se incapataneaza sa toarca lin sau sa raga ca un leu ,la fel de viguros ca odinioara.Mici "zgarieturi" acumulate in perioada iernii ,ma obliga sa ma grabesc cu un kit estetic si o vopsire ca la carte.
Calatoria Milano-Cluj a fost fara probleme (exceptand mici complicatii stradale prin zona Venetia),masina desi supraincarcata s-a comportat admirabil si a scos un consum de 8.7% ,castigul in greutate amintindu-mi de "sprintul" lui 307 cu 1.6i pe vremea cand il probam si il comparam cu CTI.
Bineinteles ca pe parcursul drumului am avut cateva "intalniri" cu Passat-uri ce nu puteau concepe sa fie depasite de o astfel de masina. :biggrin: Liniaritatea motorului aspirat si vogoarea la peste 4000 rpm mi-au adus din nou aminte de ce prefer un benzinar.
Imi mentin parerea ca benzina austriaca este cea mai buna ,am simtit din nou un plus de putere ,tors mai rotund al motorului ,dar si un consum mai redus,la polul opus fiind cea romaneasca.Urmeaza sa testez intreaga gama de benzine din RO ,pentru a stii cu ce hranesc herghelia mea .Am sa probez si cu plumb (daca mai exista) ;)
Primele constatari negative : un scartait deranjant la bord,a portierei stanga si lucru mai curios a ventilatorului climei.Masina asta inca nu a simtit friguri de minus 15 grade. :001_huh: Se pare ca va trebui sa incep si eu lupta cu "greierasi" .

Cloud no.75

Aia cu ventilatorul este de la frigul ce afecteaza lagarele ventilatorului. Am trait-o la toate masinile mai vechi de 2-3 ani conduse cand temp scade sub -10. Nu am gasit inca remediu.

PS. BINE AI RE-VENIT ACASA !
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




turbojack

#33
Urmeaza o mica lucrare,cu tenta de tutorial ,ca urmare a unei mici ñ€Ɠafaceriñ€ la o intersectie.



Ce se gaseste sub ornament.....



Si un minunat profil.....



Indreptarea nu este de mare angajament din lipsa sculelor specifice noului mileniu,aceasta fiind o simpla lucrare  ñ€Ɠde garajñ€,facuta la rece, fara pretentii deosebite.Problemele  evidente au venit la indreptarea tablei intinse ,care ar fi avut nevoie de mici caliri zonale in puncte pentru a mentine rigiditatea tablei.denumite in limbaj ñ€Ɠprofesionalñ€ : ñ€Ɠcalduriñ€,incalziri la rosu in puncte si raciri cu apa.



Primul strat de chit cu fibra de sticla este slefuit cu masina orbitala.



Urmeaza primul strat cu chit poliesteric.



Cam asa arata o suprafata indreptata si chituita ,plina de ñ€Ɠhartiñ€.



Primul strat de grund ,in urma caruia se vad erorile de slefuire sau diverse imperfectiuni,gen zgarieturi profunde, curburi si  linii inca neaduse in cote (se vede acest lucru si in imagine)  sau pori de chit.




Observatie.
Aceasta nu este o lucrare profesionala.Stratul de grund si vopsirea se face la mana cu spray. :blushing:
Marele avantaj este ca aceste vopsele la spray ,se curata foarte usor cu diluant si se pot efectua lucrari suplimentare cu usurinta.Practic, astept incalzirea vremii pentru o vopsire "adevarata",aceasta fiind doar o lucrare intermediara de imagine.

turbojack

Din ciclul cu "Starleta" la plimbare

[youtube=425,350]MvSknc8q35Q&feature[/youtube]

[youtube=425,350]TH_uwONVNvA&feature[/youtube]

[youtube=425,350]OmG32L-ANMg&feature[/youtube]

andrei

 :clap:

Asa imi vine un chef de plecat la plimbare cu masina... Multumim ca ne mai postezi din cand in cand din calatoriile alaturi de Starleta Rosie.

Unde au fost filmate ?
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

nolo

Sunetul... ah, sunetul acela... :001_tt1:
avocatul diavolului

turbojack

#37
Tot din ciclul la plimbare...
Am ajuns la destinatie: Monte Rosa,care se vede la finalul filmarii in departare.
[youtube=425,350]ezcCg3bTEp8&feature[/youtube]

si pentru impatimiti,ceva serpentine  :clap: pe care se desfasoara unele raliuri zonale.

[youtube=425,350]FacQrcU4DBE&feature[/youtube]

Toate filmarile sunt facute in Piemonte ,Italia,zona Lacului Maggiore.
Monte Rosa este foarte cunoscut intre alpinisti,ca un munte greu de escaladat si de o mare frumusete .Din pacate in aceasta iarna nu prea a fost zapada,iar piruetele facute la ultima filmare in parcare (un mare deliciu dealtfel) au fost in putinele zile in care era zapada ceva mai consistenta.
Soundul?  :001_tt1:  Este doar o toba finala de la "Supersprint",care asa de placere este un deliciu,insa pe autostrada devine un cosmar.Trebuie sa amintesc ca nu am fortat motorul,arareori ajungand la 5000 rpm,motivele fiind cele de siguranta in trafic (nu faceam concurs ,ci doar rulam ceva mai rapid) si de a nu fi denuntat (se poarta la greu asa ceva pe acele meleaguri) pentru zgomotul unui motor ce urla la 6500 rpm,ce se aude de departe.Se putea considera ca fac un concurs ilegal si repercusiunile legale ,ar fi fost foarte grave;pe acolo nu se joaca cu asa ceva.

[youtube=425,350]Qtw6cKPiNWc[/youtube]

O alta serie cu serpentine,de data asta foarte stranse si stramte,fara parapeti laterali,traseu parcurs doar cu treapta a-1a si a-2 a.Ineficienta cutiei de viteze pe un asemenea parcurs se resimte din greu,la un moment dat chiar ratand schimbarea vitezei. :blushing: Evident ca am urmarit si protejarea mecanicii,deci nu am mers la regim de limita,cand acele de par se iau cu frana de mana trasa si "gazul" la maxim.  :001_rolleyes: ; treptele de viteze le schimbam cu o mica "poticneala" in punctul mort (care se aude prin scaderea drastica a turatiei motorului) din acelasi motiv,cunoscut fiind faptul ca schimbarea in treapta a-1 a peste o anumita turatie, ridica probleme deoarece nu este sincronizata. Cu toate acestea ruperea aderentei anvelopelor este foarte usoara in regimul acestor trepte de viteza cand se simte cel mai bine cuplul maxum,un sistem ASR de asistare a tractiunii si un diferential autoblocant devenind o necesitate acuta pentru ceva performanta in plus.Dar de funny...a fost super. :clap:

AIR

Ce am observat din filmele din prima serie.
Asfaltul e crapat pe bucati intinse mai ales pe axul drumului.La cat de vestite sunt drumurile italiene si firmele lor de drumuri (specializate in asfalt), ma mir sa vad asa ceva.Insa realitatea e cu totul alta si in Romania, marile firme italiene nu au facut drumuri senzationale in Romania.Multe s-au stricat prea repede, fata de un drum similar construit de firme romanesti pe vremea fostului regim.
Ce mi-a placut e faptul ca in general nu ai mers decat pe dreapta , banda ta, cu toate ca uneori ai mai "incalecat" si axul drumului, insa nu ai mers pe contrasens.Cand ai depasit nu am auzit zgomotul specific semnalizatorului. Oare nu ai semnalizat?
Ce nu mi-a placut e faptul ca la denivelari (intrari pe pod) iti bate ceva tare si scoate un zgomot deranjant, parca lasi ceva in urma sa cada.
Pt stilul meu mergi prea cu pedala in forta, eu accelerez mai in lung mai cu finete,am senzatia ca e prea mult gaz dat masinii intr-un timp relativ scurt.
In rest numai de bine.
Toata stima
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

turbojack

Ai sesizat perfect. :biggrin:
Asfaltul care se vedea crapat are vechime de minim 4 ani,in conditii climatice montane cu multa umiditate si diferente de temperatura accentuate ;se practica la greu si acolo "plombele".
Erau plimbari de funny,erau inutile riscuri de genul iesirilor pe contrasens,in conditii de curbe fara vizibilitate.
Semnalizarea era acoperita de diverse zgomote. ;)
Zdrangalitul ce se aude (practic mai puternic in film decat in realitate) sunt "diverse" in cutia de acte si cele doua truse de scule din portbagaj,pentru echilibrarea maselor.Spatele este foarte usor si in curbe are tendinta sa tzopaie,iar cele doua lazi cu "fiare" pozitionate in marginile portbagajului imbunatatind radical tinuta de drum in viraje,chiar daca este in detrimentul accelerarilor datorita suplimentului de greutate.
Cat despre pedala...exact asta urmaream .Sprint si nu viteza,e mult mai distractiv asa.Viteza o controlezi mult mai greu decat un derapaj datorat ruperii aderentei fata in curba ,cu treapta a 2-a la 5000 rpm .  ;)

turbojack

Azi s-a intamplat ,in sfarsit caii au fost adapati cu benzina normala cu plumb. :clap:
Pe ansamblu ,daca scot din calcul noxele suplimentare aruncate pe esapament,motorul trage bine,as putea spunea ca e chiar mai vioi.Deocamdata ramane sa-l probez in conditii diverse si doar cu titlul de curiozitate,evolutia consumului.
Pentru cei ce nu stiu,nu are catalizator,deci practic motorul a fost construit pentru aceasta benzina. ;)

asterisc

Poti sa explici putin care e diferenta intre benzina cu plumb si cea fara?
Ce simte o masina gandita pt benzina fara plumb daca bagi cu si viceversa?
Care sunt efectele pe termen mai lung in ambele cazuri ?

Niciodata nu mi-am pus problema asta, dar o consider foarte interesanta.
Reality is for those who can't face Science Fiction

Kman

Pai de ce nu deschizi un topic separat despre acest versus???

asterisc

Nu stiu daca este de interes general si aici l-am prins pe Turbo pomenind de asa ceva.

Daca se considera o intrebare mai generala, poate cineva sa mute discutia pe un thread nou?
Reality is for those who can't face Science Fiction

turbojack

Experimentarea benzinei cu plumb s-a incheiat.
Rezultat negativ.Nici un fel de beneficii nu imi arata utilizarea ei,ba in plus trebuie sa refac reglajele motor;ar fi absurd ca pentru fiecare alimentare cu benzina sa-mi bag surubelnita in motor.
Din punct de vedere ecologic este o catastrofa.La cum pufaie a mea pe esapament,nu se poate sta in spatele masinii fara sa te ia cu ameteli.  :001_huh: