Furia rosie,zisa si Starleta

Creat de turbojack, Decembrie 08, 2007, 08:36:58 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

turbojack

#60
In week-end am facut plimbari minunate in jurul Clujului,fara urlet de motoare si pocnet de tobe incinse in parcare,doar cu tors molcom de pistoane intr-o baie de soare.
Drumul spre padure...



Repaos si relaxare ;)



Dupa ploaia de vineri,a fost inevitabil sa gasesc mult noroi prin paduri fapt ce se vede cu ochiul liber.
Luni a urmat o sedinta serioasa de spalare cu jet pe sub masina...o binefacere. :clap:
Din pacate vineri la coborarea Feleacului am auzit huruitul clasic al franelor metal pe metal,asa ca inainte de a merge la cumparaturi am schimbat placuta de frana uzata la maxim,din "rezerva strategica" aflata in trusa de scule.
Din pacate ,azi m-am confruntat cu aceeasi problema in achizitionarea unor "consumabile" de calitate in Cluj ,de data asta fiind placute de frana cel putin Ferodo sau Brembo,obiecte de negasit deocamdata,doar marci "no name".Azi am spus "pas" cautarilor,se pare ca am fost inspirat cu schimbarea in regim de urgenta doar a placutei "bolnave".Cautarile continua. :(

turbojack

Un leu in savana...





AIR

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

turbojack

Am montat o singura data,cand eram in Italy si am fost cel mai fericit om cand le-am schimbat din nou.Motivul:incalzite bine la coborari,nu mai au eficienta,deci nu sunt pentru mine.E neplacut cand realizezi ca nu mai poti opri "carutza"...

turbojack

#64
A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris pe aici,dar asta nu inseamna ca masina nu a inghitit mii de kilometri de toate felurile.  :biggrin:
Asa ca a venit vremea cumparaturilor de piese.Lista completa si preturile o voi atasa ulterior,la care voi adauga si alte pareri.
Pana acum parerile sunt foarte proaste.Sa o luam cu inceputul.
De ceva vreme ,incepea sa mi se aprinda martorul la frane,asa ca le-am verificat ;concluzia : placutele frana fata sunt urgent de schimbat,asa ca le-am pus pe lista de piese.
Dupa enumerarea a diverse marci,ma opresc asupra Ferodo,de care am fost multumit cu alte ocazii.
Deci vineri cumpar toate piesele comandate,iar sambata execut operatia de schimbare placute frana fata,cu tot dichisul si grija.
Folosesc spray pt. curatat frane din abundenta,fac o tesitura pe muchiile materialului de fictiune pe flancurile unde este uzura discului,apoi fac un rodaj usor,cu franari elegante.La franari usoare,aud ca scartaie,dar nu-mi fac griji,deoarece stiu ca trebuie sa se rodeze, discurile fiind cele vechi,insa dupa mai multi kilometri consider ca e timpul sa le pun la munca.
Rezultatul ? EXECRABILE !!!  :cursing:
Daca nu ar fi decat acea persistenta in a scartai la franari usoare as trece poate cu vederea,dar...NU FRANEAZA.Si asta ma scoate din pepeni.Cu placutele de frana uzate masina "ingheta";cu astea ,parca am vaselina pe discuri.
Pe cutia placutelor mai scrie si MOGUL LTD ,deci firma mare si lata,recunoscuta pe piata pieselor de schimb.Dar se pare ca doar scrisul este de cutia aia.Sa fie aceeasi politica economica de a se arunca pe piata estica toate deseurile,insa frumos ambalate?
Era cat pe ce sa-mi cumpar discuri frana (ceva nemtesti sau "nemtesti" ?) si un ambreiaj asa zis SACHS,insa am zis "pas".Incep sa cred ca am facut bine.

Cloud no.75

Neplacut intr-adevar. Nu ma asteptam sa ai astfel de probleme cu Ferodo - vorba aia cei mai meseriasi dintre meseriasi...
Oare chiar totul se contraface? Ambalajul avea holograma RAR pe el ?

De Lucas ce parere ai ? Le folosisem pe masinile mele mai vechi si au fost ok de fiecare data, le luam de la Augsburg sau Paneuro, desi cu Paneuro mi-am luat niste tzepe monumentale pe parte de bucsaraie pe vremea cand aveam Audi 100.

Daca le-ai lua de la Pug si le-ai monta tu ai iesi mult mai scump ? Ma gandeam ca sunt piese de origine...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




turbojack

#66
"Inculpatele" :


Nu vreau sa fac nici un fel de reclama unui produs,nici pro,nici contra,pur si simplu imi exprim punctul de vedere asupra marfii cumparate,care nu se ridica la asteptari.
Deocamdata ma obisnuiesc cu aceste frane mai ineficiente,apoi mai sondez terenul.
Nu conteaza de unde le cumpar si cine le monteaza,important este sa fie eficiente.

turbojack

Dupa zile si sute de kilometri in exploatare,franele sunt la fel de proaste,apreciez ca au 70% din capacitatea celor vechi.
Fiind un sistem vechi de servofrana cu vacuum luat de pe galeria de admisie si nu prin pompa dedicata,simti mult mai bine feelingul franarii in pedala.Acum nu mai reusesc acest lucru ,intre a patina pe unt si a bloca rotile este o marja extrem de mica absolut incontrolabila.Posibil ca aceste placute sa functioneze mai bine la frane cu ABS,insa nu sunt curios sa le incerc. :cursing: La viteze de peste 50 km/h,pur si simplu nu pot opri masina,in plus,la viteze foarte mici scartaie ingrozitor.Spalate din abundenta cu spray pentru curatat frane,fac la fel dupa uscare. :censored:

mjustin

De Bosch ce parere ai? Pe masina mea stock am aceste placute. La mine se apropie aceasta 'manevra' la 43k cat am si ma gandeam ca la vizita de 45 sa le schimb cu acelasi tip.

asterisc

@mjustin: doar acum schimbi placutele de frana pe fata ? Pe spate banuiesc ca ai tamburi.
Mie mi le-au schimbat la revizia de 2 ani, 33.000km parca  :blushing:
Reality is for those who can't face Science Fiction

turbojack

#70
Duminica am continuat periplul montan prin Apuseni ,pe ruta Cluj-Gilau-Tarnita-Marisel-Maguri Racatau-Muntele Rece-Gilau-Cluj ,o mica bucla rutiera presarata cu o portiune buna de off-road.

Lacul de acumulare Tarnita a devenit o baltoaca.Punctul din mijloc nu este praf pe lentila obiectivului ,ci o barca.



Din unghiul acesta se vede mult mai bine nivelul scazut al lacului:



De la Marisel m-am decis sa o iau in stanga spre Maguri Racatau -Cluj si nu dreapta spre Belis.
Cateva imagini din jurul satului Soarecu ( apare si pe GPS ;) )









In continuare urmeaza imagini socante pentru cei obisnuiti doar cu peisaj asfaltic... :001_tt2: 
Traseul acesta  de peste 20 km l-am efectuat in aproape 4 ore,deci ca medie orara,depaseste unele rute din Bucuresti ,  :lol:



Acesta era notat pe GPS cu DJ 1075... :lol: :lol: :lol:



Suspensiile?...
Scartaiturile?....
Zdrangalelile?...
Am dat muzica mai tare admirand peisajul. :biggrin:
Suspensiile noi asteapta sa fie montate,astea actuale sunt la capat de viata. ;)
Pe drum a trecut la un moment dat un Nissan Navaro,care rula mult mai repede decat mine ,care insa zdrangalea in ultimul hal,semn ca parcurgea des acel drum.

Cloud no.75

Grozav peisaj si grozav curaj. De fapt de ambreiaj imi e mai mult...
Recomand un Jeep Wrangler pentru mai multe bucurii off-road, eventual un LandCruiser :001_tt2:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




turbojack

#72
Sau un Pajero Sport. ;)
Adevarul este ca nu vroiam un asemenea traseu,insa dupa vreo 5 kilometri mi-am zis ca nu ma mai intorc din drum.
Din fericire portiunile de acest gen erau in coborare, asa ca am lasat masina sa "curga" usurel-usurel tinuta doar de franele cele renumite ( din discutia de mai sus),iar in rest am lasat masina usurel in treapta intai la 1000 rpm (traiasca cei 115 caluti  :biggrin: ).
Lucrul cel mai important a fost sa las volanul lejer in mana,incat sa vibreze singur,fara a incerca sa-l blochez pe directia dorita.

turbojack

#73
Topicul asta avea deja panze de paianjeni pe la colturi. :blushing:
Intre timp masinuta a dormitat putin,iar la o iesire pe sosele am reusit sa acrosez o alta ce frana prea tare.Franele neancalzite mi-au jucat festa finala ,asa ca a urmat un "sarut" nu tocmai dulce.
Dar a venit vremea repunerii in drepturi pe soselele patriei ,asa ca au urmat cateva vizite la un salon de infrumusetare.
Cateva etape intermediare de lucru,in care s-au remediat cateva din "ranile" mai vechi :

Faza de indreptare a denivelarilor ,utilizand un chit poliesteric de calitate (Standox) .Anterior chituirii ,indreptarea mecanica s-a facut facut cu apartul de tras in puncte:


Faza cu fuller ,care  acopera toate zgarieturile si porii urmare a prelucrarii chitului :





Cu cateva clipe inainte de a intra in "salon" ...


In asteptarea "paintstylist"-ului ...


Fixarea profesionala a unui bandou .  ;)


In faza de montaj,am schimbat farurile si semnalizatoarele cu altele noi ,iar rotitele au primit bocancei.
Din pacate toate operatiile s-au facut in criza de timp si contra cronometru ,de aceea voi mai avea destule de remediat,important este ca pe ansamblu,acum arata mai bine.

GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL

Frumoase poze.
Aveti un 205 ingrijit si fiabil, la cit de mult l-ati folosit.Am vazut ca a-ti mers cu el din Romania pina in Italia.
Am si eu un Peugeot 104 din anul 1973, este drept l-am cumparat in februarie 2009 dar tot am facut putin peste 3000 de kilometri cu el fara defectiuni tehnice (am fost cu 104 si in Bulgaria dar in zona Veliko deci nu foarte departe ).
I-am cumparat prin ebay.fr 2 stopuri spate noi.