Probleme enervante care aparent nu au rezolvare

Creat de cos_mj, Ianuarie 02, 2008, 09:03:49 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

cos_mj

Am o mica problema care ma sacaie rau de tot... Cand bag cheia in contact mi se aprinde triunghiul de atentie si imi scrie pe ecran "SIDELAMP FAULTY". Dar pe naiba! Nu e nicio sidelamp defecta...  :confused1: Habar nu am ce are si nici nu vreau sa o duc sa se uite baietzii la ea ca mi-e sa nu ii faca mai rau  :censored:

Ce ma sfatuiti sa fac?  :cursing:
Scot acidul din apa plata!

ventura

In prima faza incearca sa scoti si sa bagi la loc in soclul lor toate becurile de semnalizare, in special cele de pe aripi care sunt mai predispuse la acumulari de zloata si mizerie.

cos_mj

Chestia asta mi s-a intamplat prima oara acum vreo 2 saptamani dupa ce am dat masina la spalat.
Cand m-am urcat...SIDELAMP FAULTY...am zis ca e de la frig...dar problema persista in  continuare...
O sa ma uit in soclul acela al becurilor de sub oglinzile laterale sa vad daca nu cumva e ceva mizerie...
Scot acidul din apa plata!

Seby

Incearca ce te-a indrumat si ventura si daca nici asa nu merge...mergi la service vezi ce zic si ei si sa iti stearga eroarea din CB...
...face the future...

turbojack

Citat din: Seby din Ianuarie 02, 2008, 11:18:39 P.M.
Incearca ce te-a indrumat si ventura si daca nici asa nu merge...mergi la service vezi ce zic si ei si sa iti stearga eroarea din CB...

Ordinea as zice ca este inversa.Mi se pare cel putin ciudat sa discutam de pene de contact electric datorate coroziunii la o masina de doar cateva luni vechime.
Posibil sa se fi  infiltrat apa la un soclu de bec (aspect deloc laudabil si as zice ,cam nepermis) ,care ulterior a inghetat si a determinat o mica pana de contact intermitenta,repede inregistrata de CB,eroare care a ramas.
Daca asa s-a intamplat ,nu e a buna cu masinile astea. :cursing:
Mi se pare absurd ca dupa un spalat,groapa ,sau parcare in panta sa mi se aprinda bordul ca pomul de craciun.
Acest neajuns se pare ca este eliminat de ultimele generatii de CB ,care au sistem de autodiagnoza si eliminare a erorilor,care insa....nu apar la 207.Deocamdata.

coyote

Si eu am avut aceeasi problema, dupa care am descoperit ca aveam arse si becul de pozitie pe spate si cel de faza scurta, pe aceeasi parte. Uita-te cu atentie, sigur nu ai niciun bec ars?
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

turbojack

Citat din: coyote din Ianuarie 03, 2008, 12:58:51 A.M.
.... Uita-te cu atentie, sigur nu ai niciun bec ars?
Iar daca ai,sa-l schimbi cu unul de exact aceeasi putere

Gabriel

Datorita faptului ca baietii din service uita sa pastreze o distanta decenta intre pistolul lor cu apa si masina apar tot felul de infiltrari cu apa. Eu patesc o chestie asemanatoare la o oglinda care uneori nu se mai depliaza cand pun contactul dupa ce l-am surprins pe un meserias de la o spalatorie spaland-o cu pistolul la doar cativa centimetri. Asa ca nu cred ca masina e prost construita. Jetul de apa e indeajuns de puternic sa strapunga aproape orice garnitura de cauciuc daca e dat de aproape. Asa ca exista si posibilitatea ca sa fie necesara inlocuirea garnituri de cauciuc ce etanseizeaza semnalizarea, daca problem se repeta.

cos_mj

Citat din: coyote din Ianuarie 03, 2008, 12:58:51 A.M.
Si eu am avut aceeasi problema, dupa care am descoperit ca aveam arse si becul de pozitie pe spate si cel de faza scurta, pe aceeasi parte. Uita-te cu atentie, sigur nu ai niciun bec ars?


Crede-ma ca nu am absolut niciun bec ars...Am vf eu si cel putin inca 3 persoane acest lucru... TOATE BECURILE FUNCTIONEAZA !!!!

Cred ca ceea ce a zis BeeJay cu distanta pistolului cu apa la spalatorie este posibil sa mi se fi intamplat si mie...Mai fac cercetari...deocamdata nu am desoperit nimic... :crying:
Scot acidul din apa plata!

lowprofile

si eu am avut aceeasi problema acum o saptamana. am verificat si nimic. toate becurile functionau. am oprit motorul, l-am repornit, si gata! nu-mi mai afisa nimic.

Gabriel

Astea se numesc "erori fugitive" parca, un alt nume pentru bug-urile din soft. Pot aparea si din cauza unei alimentari necorespunzatoare a calculatorului, de exemplu curent slab in baterie

cos_mj

Citat din: lowprofile din Ianuarie 03, 2008, 11:17:16 P.M.
si eu am avut aceeasi problema acum o saptamana. am verificat si nimic. toate becurile functionau. am oprit motorul, l-am repornit, si gata! nu-mi mai afisa nimic.

Tu ai avut noroc inseamna...
Eu am pb asta de 2 saptamani...si inca persista...
Scot acidul din apa plata!

cos_mj

Am gasit problema !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sunt cele 2 beculete de desupra numarului din spate !!!!

Cred ca o sa le schimb peste o luma jumate cand o sa fac si revizia de 20.000 km.
Scot acidul din apa plata!

turbojack

#13
Citat din: cos_mj din Ianuarie 03, 2008, 04:35:57 P.M.Crede-ma ca nu am absolut niciun bec ars...Am vf eu si cel putin inca 3 persoane acest lucru... TOATE BECURILE FUNCTIONEAZA !!!!

Citat din: cos_mj din Ianuarie 14, 2008, 09:12:57 A.M.
Am gasit problema !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sunt cele 2 beculete de desupra numarului din spate !!!

:cursing: ....pe chestia asta,dai de baut la toata gasca cu prima ocazie. ;)  :001_tt2:

Din sectiunea "asa face toate" :
Am in "ograda " o Alfa 159 SW,1.9 JTDM,cu 8 km la bord ,ce a costat 35 000 euro.
Din cauza procedurilor bancare,inca se intarzie ridicarea de catre client,asa ca uneori trebuie sa-i mai schimb locul.Azi o pornesc,dyupa cateva zile de repaus,cand....nu mica imi e mirarea.Bordul ramane "pom de craciun" cateva secunde ,apoi ramane permanenta fatidica ,galbena,hidoasa "check engine".Cateva sprituri de acceleratie pana la 2000 rpm...nimic.Las motorul in functiune pana se incalzeste...nu se stinge.Deja ma gandesc sa conectez diagnoza sa o rezolv. Opresc motorul si il repornesc dupa cateva zeci de minute si totul este ok.Pentru siguranta ,conectez diagnoza care nu-mi da nici o eroare. :cursing:
Astea deja sunt fantome electrice. :blink: Iar masina are aproape zero kilometri si costa cat doua 207.No comment.

tnt

OT: Ca o idee, eu la 307 nu am avut niciodata aceasta eroare, cu toate ca arde masina o sacosa de becuri pe an. Stie cineva unde pot gasi toate erorile posibile la 307? Daca nu .. hai sa facem un "dictionar" al erorilor pe fiecare model, unde fiecare sa treaca erorile pe care le intalneste.