307 T6 1.6hdi Bleu Abyss

Creat de Cloud no.75, Ianuarie 10, 2008, 10:53:10 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Vlad01

Nici nu ma gandesc la montarea aftermarket, am incredere mai mare in halogenele de fabrica decat in alea puse de "meseriasi" cum spui tu. Oricum nu e nimic urgent.

Cloud no.75

#16
Update:
Revizie de 15,000 dupa 9 luni de zile.

Impecabil, nici o problema.

Vineri plec iar cu ea la BV. Abia astept. Yupee !

Sa va mai dau un motiv sa zambiti: dupa cel putin 200km rulati cu Passat TDi, cand conduc 307 prima senzatie este:
1- la draq, motorul asta nu se aude ?
2- mama ce liniste e la ralanti
3- nu mai am masaj la talpi cand motorul e la ralanti de la vibratii
4- wow, ce repede urca in ture
5- reprize superbe, desi puterea si cuplul sunt identice !

Concluzie: PARCA MI-AM DAT JOS CLAPARII DIN PICIOARE SI AM INCALTAT MOCASINI
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Cloud no.75

Ei bine, a venit si momentul bilantului final, caci ne-am despartit aseara  :crying:

Masinuta are 20,000km tocmai impliniti.
Sunt foarte multumit de ea, i-as da ca si nota 8.8 din 10, ma refer la masini conduse de mine de aceeasi clasa

Plusuri:
- motorul si rapoartele cutiei. Puternic, temperamental, economic
- feelingul schimbatorului manual - cel mai bun montat pe un Pug
- tinuta de drum
- ergonomie
- calitate asamblare - dupa 1 an si 20,000km nici un greieras sau alti paraziti, nici macar sertarasele de sub scaun nu vibreaza pe denivelari

Minusuri:
- directie usoara la viteze foarte mari >160km/h
- eficienta climei automate (sesizabil sub climatronicul VAG-ului)
- imposibilitatea unor reglaje la clima: nu poti da sa sufle parbriz, corp, picioare in acelasi timp si nu poti regla dual temperatura, trebuie sa umbli la fiecare reglaj
- eficienta sistemului de spalat parbriz + faruri

Totusi, mare atentie, ce am descris eu la Minusuri, sunt in fond nimicuri, nesemnificative, sunt judecate doar in raport cu VAG-ul, daca nu as fi condus VW nu m-as fi gandit la ele.

Over-all am fost extrem de multumit de masina si ma despart cu nostalgie de ea.  :crying:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Cloud no.75

Proaspat up-date: 307T6 a intrat in familie :clap:

Tocmai l-am dotat pe tatal meu cu el, ca si masina de zi de zi. Era pacat de masina sa ajunga pe maini straine si sa pateasca ce a patit fostul 206, asa ca avem un nou "NOR" in familie :clap:

In felul asta ma pot ocupa sa termin modificarile care vor transforma LandCruiserul intr-o bestie pentru paduri/noroaie...  :001_cool:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Cloud no.75

T6-le a ajuns la 21000km si toata lumea e multumita....Inca un client multumit ! :001_cool:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




Vlad01

Felicitari, si la cat mai multi. Era chiar pacat de masina asta cu dotarile care le avea sa ajunga pe mana altcuiva  :001_tongue:

Cloud no.75

Up-date:

Azi am efectuat personal revizia de 30,000Km.
Cost 830Ron. Ulei+filtre(ulei,polen,motorina,aer)

Ultimii 1,500km i-am facut eu, caci la drumuri lungi Bravo e un chin (vizibilitate foarte slaba in fata, lateral si spate, ceea ce pe mine ma oboseste foarte mult). Cu Bravo s-a plimbat tatal meu, iar eu m-am delectat cu 307.

Pe scurt, la 30,000km nicio problema, masina merge impecabil. N-avem greierasi, nici macar sertarele de sub scaunele fata de la care ma asteptam la vibratii.
Singura interventie in garantie: datorita unui defect de fabricatie al curelei de distributie s-a schimbat toata distributia gratuit !
Ce se intampla: la loturile de 307 hdi fabricate 2006-2007 cureaua de distributie are niste insertii metalice care efectiv ruginesc in timp de la umiditate. Asta duce la ruginirea curelei si mai apoi a fuliilor pe care circula.
Cum sesizam asta? La ralanti la rece, motorul are un fashait, care in turatie nu se mai aude. Cand se incalzeste motorul dispare.

Service-ul a fost foarte prompt, au facut constatarea luni si azi au venit piesele si am schimbat distributia.
Eu suspectam o rola intinzatoare cu probleme, dar a fost cureaua de vina.

Loturile de 307 hdi facute in afara perioadei mentionate nu au problema asta.

In rest toate bune:
Chiar am facut o paralela intre 307 si Bravo dpdv ergonomie si feeling la volan. O masinuta gandita in 2000 si fabricata din 2001 e mult peste una italiana gandita si proiectata in 2008.

De suspensie...nicio com[paratie. 307 e mult peste. Efectiv sta ca pe sine pe viraje, simti ca rotile alea de 205 sunt cu adevarat late. Aaceleasi 205 la Bravo si masina nu inspira siguranta prea mare pe viraje.

Directia electrica de la Bravo, o mizerie totala, face masina extrem de instabila, atat in linie dreapta cat si pe viraje...

Concluzia: abia astept concediul din iunie, sa mai rad vreo 3,000km cu 307: Elvetia, Germania, Austria.  :001_cool:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




cristic

Desi eu doar 195 am avut pe roti, directia la 307 este absolut superba! Cel putin pana pe la ~140km/h dupa care mi-as fi dorit sa fie ceva mai grea, dar nimic serios de reprosat.

Oricum mare bucurie cand masina merge struna :)

Sunt curios cat timp te mai lasa tatal tau sa te delectezi cu 307-le lui, pe cand el trebuie sa isi caute rostul pe sosea cu o macaroana turbata.  :001_tt2:

Cloud no.75

Exact, la 307-le meu cu roti pe 205, de la 160km/h in sus simt directia usoara, in rest e super ok

Da, mare bucurie imi provoaca masinuta asta !

Norocul meu e ca nu are drumuri lungi in perioada asta, face doar vreo 300km/saptamana si atunci...se sacrifica el.

Expresia "macaroana turbata"se potriveste de minune, sa stii
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




costin_dsm12

Cloud, dar cum de nu ai convins posesorul de 308 sa faca schimb  :biggrin:. Ca la drumuri lungi, cutia aia(magica) e o binecuvantare.
206 HDi, Nature will remember.

Cloud no.75

Acolo e mai greu, mult mai greu. "Decat" in weekend si concedii am acces.

Paradoxal, la anumite chestii imi place mai mult 307. Directie mai incisiva, suspensie mai ferma, sunet si raspuns motor (se cunosc cele 200kg in minus)

Imi place mai mult 308 la cum se inchid usile si la materiale
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




costin_dsm12

Ma asteptam la un astfel de raspuns. :001_smile:
Nu am avut multe experiente cu 307 dar din cele avute pot sa spun numai cuvinte de lauda la adresa lui, cu toate ca mai are si el hibele lui.
Oricum eu la toata lumea am recomandat modelul 2007, mai ales nivelul de echipare Zenith.

Sa o folosesti sanatos in continuare, si sa te duca 1.000.000 de km fara probleme.
206 HDi, Nature will remember.