407 Coupe - Cand visele devin realitate...

Creat de Cloud no.75, Iunie 22, 2007, 04:51:52 P.M.

« precedentul - urmtorul »

0 Membri i 1 Vizitator vizualizeaz acest subiect.

SportWagon

#15
Citat din: SonyAD din Iunie 30, 2008, 11:52:29 P.M.
O bijuterie de maşină. Păcat de cutia hidramată care strică fasonul.

Uau, stimabile, de cind te astept la cotitura sa se incinga si aceasta discutie. Stiu ca e o provocare dar imi asum riscul.
Am fi Off topic pe acest thread daca am aprofunda subiectul cutiei automate vs manuale dar iti sta la dispozitie un topic special unde sigur ai avea multe de adaugat.
Iti dau dreptate ca mariajul cutiei BVA6 cu motorul 2, 7 l nu confera senzatiile fel de agreabile ca cel 3l v6 cu BVA6 (gestiunea electronica a schimbarii rapoartelor poate ca e de vina sau cuplul mare, brutal de la 2,7 hdi ) asa cum au constatat si distinsi membri de pe forum (Bee Jay).
Insa in general vorbind vremurile s-au schimbat inclusiv referitor la cutiile automate asa acum nu mai conteaza efortul depus ci rezultatul obtinut. Deci totul nu e sa muncesti ci sa performezi. Asa ca mestecatul cu levierul o sa devina obsolet.
Si pe coupe care nu e o masina pur sportiva ci una de confort dinamic cutia e binevenita. Grupul tinta de cumparatori al acestor modele in Franta dpdv Peugeot nu include tineri nelinistiti precum NOR ci mai degraba seniorii, de genul cuplului parintilor lui odata ce au scapat de copiii plecati la casele lor.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

Ha, ha, m-ati spart :lol:

Draga Sony, afla te rog, in caz ca nu stiai, ca "nobletea obliga" cum spune francezul, iar la clasa asta de masina cutia manuala e e un carait de cioara.

Peste niste ani, cand nu o sa mai ai senzatia ca daca manevrezi o automata nu esti mare pilot si nu simti masina, probabil ca vei intelege necesitatea si frumusetea unei cutii automate care completeaza caracterul rasat al unui coupe de clasa mare

Pana atunci....asta e :lol:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SonyAD

#17
Mersi, mersi. Să vă miraţi de ce nu vine lumea "mai necoaptă" (22) la întruniri cu oameni de 30~60 de ani. :001_tt2:

Eu nu prefer manuala pentru că mă face să par sau să mă simt un mare virtuos al covrigului, ci pentru senzaţiile şi satisfacţiile pe care le oferă.

"Noblesse oblige", într-adevăr. Dar măcar transmisie manuală ca opţiune pentru ăştia cu negru sub unghie şi ţărână pe călcâie, dacă am avea bani pe câtă nobleţe ne lipseşte?

Citat din: Gabriel (BeeJay) din Iulie 01, 2008, 02:40:47 A.M.
Pe langa asta, nu are Peugeot cutie manuala care sa reziste cuplului destul de serios degajat de 2,7 HDi.

Mă îndoiesc. Argumente din astea am mai auzit şi pe celălalt forum. Cutiile de camioane grele, cu 10~20 de trepte, cum rezistă, chiar foarte bine?

Mai degrabă să nu reziste componente cutiei automate care se bazează pe frecare statică pentru a multiplica  ÅŸi transmite cuplul motor la roÅ£i.

Mantica Impex.ro

Produse pentru transmisii, bandă de înfrânare. (bandafrana_1.jpg)
http://www.manticaimpex.ro/products/transmission.html


Evident că nu mai rămâne mare lucru din cuplul fulminant la turaţii mici al motoraşului ăla pe partea cealaltă a convertorului de cuplu. Convertoarele de cuplu au şi ele o oarecare eficienţă cu cât diferenţa de viteză unghiulară între turbină (conectată la motor) şi pompă (conectată la cutie) e mai mare.

Cu BVA-ul nu vei simţi niciodată cuplul motorului ca şi cu o manuală care reuşeşte să mă înfigă în scaun şi doar cu un 2.0 hdi de 90 de cai şi 205 Nm la 1900 de ture.

Nu-i aşa că inspiră încredere transmiterea cuplului prin frecare statică în loc de pinioane? Parcă şi văd cum un elastic fardat din ăla rezistă la cuplu mai mare decât pinioane şi axuri din oţel carbon.

Ca să nu mai vorbesc de pachetele de ambreiere. Toate astea le-am mai expus o dată şi pe forumul vechi. Sincer, mi-e cam lene să mă repet atât.

În afară de asta, pentru aceeaşi aplicaţie (motorizare şi vehicul), cutia hidramată va fi întotdeauna mai grea. Chiar şi cea robotizată e mai grea decât cea manuală.

Oare să nu fie cea manuală mai robustă şi mai simplă (mai puţine piese care să ofere ocazii să survină defecţiuni) la aceeaşi greutate? Tare mi-e că BVA6 de pe 407 e uşurică precum o transmisie de camion. Mai uşor sau greu, de care o fi.

Îmi trece exemplu cu Astra F din '92 şi 300 kkm la bord şi cutia cam din topor. Nu s-a umblat niciodată în cutie.

Regulament ART.19 Link-urile catre site-uri personale (ca persoana fizica si care nu se ocupa de comert de orice fel) sau de stiri sunt acceptate daca puteti demonstra ca sunteti proprietar al site-ului sau contribuiti cu continut la site-ul respectiv si numai in cazul in care aveti rangul de membru “Premium”.
Le lion flatulent est revenu.
"Metoda aceasta returneazÃ,,Æ' toarÃ...£a ferestrei principale."

Dior


  Acum fara suparare dar daca ajungi sa crezi ca o cutie automata e mai buna sau la fel de buna ca si cutia manuala.. cred ca avem o problema. Poate ar trebuii sa-ti amintesti ce inseamna libertatea sau scartaitul rotilor in viteza a 3-a. Una e sa fi nobil si alta e sa fi sofer...  :oops:

Kman

Haideti sa ramanem in cadrul discutiei. Pentru discutii referitoare la manuala vs. automata exista un topic creat in cadrul sectiunii Versus.

Cloud no.75

"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




coyote

Am mers cu 407 Coupe (al lui RC, Norule), 2.7 HDi. Este exact ca un avion. Acceleraza constant pana la 200, antifonarea e exemplara, se sta foarte bine in ea... Clasa, asta e cuvantul. Clasa.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

costin_dsm12

#22
     Poate ca ar trebui sa urmarim si spotul publicitar ca sa vedem exact carui segmet de piata se adreseaza 407Coupe.

[youtube=425,350]99iZuAoy0bA[/youtube]


     O prezenata atragatoare, eleganta, unica si te lasa fara cuvinte(asa cum am ramas eu).

206 HDi, Nature will remember.

dadu

Necasatoriti, 25-35 ani, ceva bani si gusturi rafinate. Norule, te incadrezi?
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Dior

Citat din: coyote din Iulie 03, 2008, 01:01:08 P.M.
Am mers cu 407 Coupe (al lui RC, Norule), 2.7 HDi. Este exact ca un avion. Acceleraza constant pana la 200, antifonarea e exemplara, se sta foarte bine in ea... Clasa, asta e cuvantul. Clasa.

  Unde ma inscriu ca vreau si eu o plimbare cu orice masina cu 2.7HDi  :001_tongue:   Sincer sa fiu ma cam sperie cutia automata si bordul parca prea plat.  In rest chiar ca e masina visurilor. Stau si ma gandesc cum ar fi aratat masina daca mai colabora peugeot cu pinifarina...  :001_tt1:

SportWagon

#25
Citat din: costin_dsm12 din Iulie 03, 2008, 03:05:23 P.M.
     Poate ca ar trebui sa urmarim si spotul publicitar ca sa vedem exact carui segmet de piata se adreseaza 407Coupe.




     O prezenata atragatoare, eleganta, unica si te lasa fara cuvinte(asa cum am ramas eu).



Mesajul e clar. Cu ceva atentie si experienta in media il decodezi usor. Declarativ e masina pentur barbati dupa care intorc capul femeile. Revizioneaza clipul si ai sa remarci femei in diverse ipostaze care privesc dupa masina.
Declaratia de la final este foarte generala aparent limitativa dar de fapt ar vrea sa incurajeze femeile sa o cumpere pe de o parte prin textul explicit si pe de alta parte sa sustina barbatii in optiunea lor, "masina dupa barbati" clipul nu vrea ca ei sa remarce asta caci e clar ci faptul ca femeile intorc caoul dupa ea.
Clipul nu contrazice deloc afirmatiile mele. Ceea ce am reluat eu in postul respectiv este pe de o parte rezultatul unei statistici privin consumatorul standard, frecvent al acestui gen de masina si pe de alta parte si descrierea publicului lor tinta ceea ce are si explicatii logice (iar informatia am extras-o dintr-o publicatie de specialitate care cita un oficial Peugeot):
1.este o masina in DOUA USI, neadaptata familiilor cu copii,
2. NU se vrea si NU este o sportiva pura si dura pentru tineri ci sugereaza doar cu nostalgie, dinamism prin silueta si prin apartenenta la o categorie de caroserii specifice in mod traditional sportivelor, e mai degraba o masina de stil, de imagine sociala pentru un CUPLU care nu risca sa mai aiba copii, la limita un SINGLE cu nostalgii pentru prima parte a vietii.
E suficient sa fii atent sa vezi cine coboara din astfel de masini in Europa occidentala si te vei convinge.

Ca la noi pe piata asta inedita previziunile marketing-ulu lor mai sint contrazise e alteva dar noi nu sintem un public nici suficient de avizat nici suficient de practic si din pacate nu putem lua deciziile corecte atunci cind se impune din cauza constringerilor financiare.
De exemplu eu am acum masina cu iz sportiv (dpdv al performantelor) si cu ceva fitze care mi-ar fi trebuit acum 10 ani si am cumparat acum 7 ani masina cu caracter mai practic care mi-ar fi potrivita acum, cind nu mai pot sa merg "la blana" caci e juniorul in spate si am responsabilitate (i-ar place lui si ma imbie dar am frina vocala in dreapta si nici nu pot sa dau JBL-ul la maxim sa ma remarce publicul feminin in slow motion ca ii sparg timpanele fragile. In plus "frina vocala" din dreapta a acumulat experienta proprie la volan si a capatat temeri in urma celor vazute si traite si nu mai apreciaza poate cu naivitate cum ar fi facut-o acum 15 ani demarajele in tromba, virajele cu inceput de derapaj, si alte "vitejii" tineresti.
Asa ca nostalgic, am optat pentru o familiala (pentru a nu fi acuzat de egoism) insa cu stil si design care sa ii estompeze caracterul harazit si in plus ceva mai nervoasa ca sa ma simt mai tinar si sa incerc senzatii pe care nu le-am putut avea la momentul oportun cu motoare de 54 CP.

Acum daca un tinar precum NOR merge si si-o comanda intr-o concesiune nimeni nu o sa-l refuze argumentind ca mai degraba e pentru bosorogi sortita insa va trebui fie sa isi cumpere o alta masina fie sa o vinda ce indata ce familia lui va deveni mai numeroasa si va trebuio sa plece in concediu cu tot arsenalul specific unui junior. Atunci un 807 ar deveni ideal.
Ofer consultanta in domeniul auto,

SonyAD

O maşină ce nu oferă transmisie manuală nici ca opţiune este o maşină mai mult pentru femei decât bărbaţi, cum s-ar vrea coupe-ul.
Le lion flatulent est revenu.
"Metoda aceasta returneazÃ,,Æ' toarÃ...£a ferestrei principale."

Cloud no.75

@sony: sefule m-ai spart :lol: Bafta cu locomotiva de 90 de cai, iti recomand o tura cu "motorul de femei" 2.7 hdi cu auto si s-ar putea sa ai o revelatie.

Cand nu ai condus, ca sa vorbesti din experienta, ci vorbesti din recenzii nu poti ajunge decat la un singur rezultat. Cel la care ai ajuns tu.

@Coyote: stiu...am mers si eu cu aceeasi masina :001_tt2:

@dadu: ma incadrez cu varsta. In rest...aspirant, dar mai vedem noi  :001_rolleyes:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SonyAD

Tocmai. Nu vorbesc din recenzii. Vorbesc din experienţa mea cu transmisii manuale. Nulă cu automate, ce-i drept. Dar nu trebuie să încerc ca să ştiu. La fel cum nu trebuie să mă arunc de pe bloc să ştiu că nu e o idee bună.

Frumos că râzi de motoraşul meu modest şi puturos (pertinent subiectului actual al discuţiei) dar senzaţiile şi satisfacţiile pe care mi le oferă la un consum cel puţin decent sunt ceea ce contează. Şi totuşi vorbim de un motor de 8 ani, de concepţie şi mai vechi, care a trecut prin destule.

Nu toţi ne permitem ozn-uri sau să ţinem maşina cel mult 2 ani. Dar se potrivea aşa de bine un ad machina...

Iar de de ţinut morală nici tu nu poţi când nu ai încercat acelaşi motor pe aceeaşi maşină cu o manuală bună ca etalon. Deci nu prea se cade.

De ce nu îmi arată mai bine cineva ce poate un 206 2.0 hdi cu hidramată?
Le lion flatulent est revenu.
"Metoda aceasta returneazÃ,,Æ' toarÃ...£a ferestrei principale."