407 Coupe - Cand visele devin realitate...

Creat de Cloud no.75, Iunie 22, 2007, 04:51:52 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Gabriel

Principala diferenta intre berlina si coupe e de greutate in defavoarea ultimului. Datorita greutatii 407 Coupe are alte setari alte suspensiei si, surprinzator, pe alocuri pare mai confortabil. Pe curbe pare un pic mai echilibrat decat berlina dar tot de fata fuge, ce-i drept previzibil si controlabil. Parerea mea este ca 407 Coupe trebuie cumparat numai cu suspensia controlata electronic.

Dior


  Eu nici azi nu stiu de ec peugeot ofera suspensia controlata electronic pe 9 nivele doar la motoarele v6! Urasc ca nu pot avea si eu aceasta suspensie. La 605 SVTI(2l turbo benzina) aveam si masina era cu mult peste modelele fara.

Suta

Salutare tuturor. Multumesc de aprecieri. Tocmai ce am ajuns la Cluj dupa 180km condusi intr-un ritm alert. Cum am mai spus, cred, nu sunt un vitezoman fiindca viteza se plateste scump. Lucru aproape dovedit acum, cand pe o zona de serpentine, unde eu mergeam cu o viteza mult peste medie, mi-a aparut din fata un inconstient care depasea pe linie dubla continua, in curba fara vizivilitate pe exterior. Doar sistemul de franare si ESP-ul au facut ca situatia sa nu se transforme intr-o tragedie. Deci, inca o data, viteza te expune la situatii mult mai periculoase. Revenind, 180km cu suspensiile pe mod SPORT si cutia automata pe mod SPORT. E o alta masina! Masina face corp comun cu soferul. Ca si calul cu calaretul. Turatia nu mai coboara sub 2000rpm. Nu mai sunt acele retrogradari exasperante la fiecare atingere a pedalei de acceleratie. Motorul accelereaza puternic iar sunetul este fenomenal. La 150km/h cutia se incapataneaza si pastraza trapta a 5-a! Isi lasa o rezerva remarcabila de accelerare. Parca te indeamna: "mai e mult pana la limita de sus". Drumul fiind aglomerat n-am aflat la ce viteza schimba in a 6-a... Suspensia in mod SPORT reduce foarte mult ruliul si senzatia de "greutate" a masinii. Conditie obligatorie? Un asfalt foarte bun. Pe asfalt denivelat sau cu gropi nu faci decat sa-ti chinui suspensiile. Pe dum bun masina luneca in viraj cu viteze ametitoare. Dar toate aceste placeri se platesc, la pompa. Si ca sa comentez si eu discutiile anteriare: fratilor, nu mai comparati masini situate la nivele de pret diferite. Nu are nici o relevanta sa compari caranteristicile a doua masini din care una costa dublu decat cealata. Zic si eu, nu dau cu parul...
Coupe 407 | 3,0 V6 | Bleu Montebello

SportWagon

Gestiunea electronica a BVA selecteaza raportul 6 nu neaparat functie de viteza ci de turatia motorului. Poti schimba in 6 si tu de la volan cu ... piciorul, daca reduci lent presiunea asupra pedalei de acceleratie.
Este mai putin probabil sa obtii asta f repede in modul SPORT al cutiei, pentru asta o trecere in modul normal sau SNOW ar grabi lucrurile.
In rest e foarte interesant si amuzant cum poti comanda atit acceleratia citi si rapoartele cutiei doar cu piciorul. Ai control maxim asupra cutiei in pofida a ceea ce se afirma cum ca o cutie automata ACTUALA cu o gestiune inteligenta nu te-ar lasa sa conduci singur masina.
Dimpotriva si permite asta numai "citind" mood-ul driver-ului prin gesturile aplicate pedalei de acceleratie.
Ca sa nu mai vorbim de modul SECVENTIAL in care te poti simti chiar un pilot de curse, pstrind proportiile desigur.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Silver

Am vazut duminca in targ un 407 coupe negru. Demential. Si bun la pret. 13 mii de euro plus taxa de poluare. Superba masina.
Un volvo dat la facultate ajunge SAAB!

SportWagon

Nepractica. Nu are prestigiul unor marci premium penbtru clasa ei. Si e mai lunga decit break-ul. Si mai sint si diesel.
Sacrlegiu. Cind ma gindesc ca sint cabrio diesel. Unde am ajuns !?
Ofer consultanta in domeniul auto,

Silver

Un volvo dat la facultate ajunge SAAB!

sw tm

Citat din: 407SW din Decembrie 06, 2009, 08:27:25 P.M.
Si mai sint si diesel.
Sacrlegiu. Cind ma gindesc ca sint cabrio diesel. Unde am ajuns !?


Mai rar la Benzinarie... :001_tt2:

turbojack

#83
Citat din: Silver din Decembrie 08, 2009, 09:27:41 P.M.
Nu cred ca exista 407 cabrio (decapotabil).

[youtube=425,350]H7Bv13eiRUA[/youtube]       ...  :001_rolleyes:

sw tm

E un bricolaj.
Culmea e ca modelul de baza nu e coupe-ul... :001_tt2:

Asa ca Turbo esti  :offtopic:  :001_tt2:

turbojack

Se cerea la un moment dat un cabrio. ;)
Din cate stiu este singurul coupe convertibil cu patru usi si hard top din lume,realizat de uzina si nu de tuneri.

Radon

De altfel, s-a mai discutat despre modelul asta aici: http://forum.clubpeugeot.ro/index.php?topic=407.0
Mai rasfoiti forumul, stimati colegi! :001_tt2:

turbojack

#87
Mi-aduc perfect aminte discutia care s-a blocat la presupusul cost al masinii;oricum este o realizare remarcabila Peugeot si merita pomenita macar asa intr-o doara.

Madriann

Renault Laguna: Serious Playtime...
Peugeot 407    : Playtime is over! :)

SportWagon

E un model de nisa fara concurenta actuala. Dar PSA va pierde trenul ca de obicei.
Ofer consultanta in domeniul auto,