Club Peugeot Romania

UNIVERSUL PEUGEOT => Modele => Utilitare => Subiect creat de: zozo din Mai 18, 2007, 09:53:47 A.M.

Titlu: De ce tocmai Partner?
Scris de: zozo din Mai 18, 2007, 09:53:47 A.M.
Deschid acest topic cu intentia de a discuta aici de ce am ales tocmai modelul Partner. Nu doresc sa compar modelul Partner cu celelalte autovehicole din gama Peugeot si nici cu modele echivalente de la alti producatori. Pur si simplu argumente simple si reale gen: "am claustrofobie si am nevoie de spatiu" sau "vand varza la piata" ;D

Sper ca acest topic sa ne ajute sa abordam mai deschis unele discutii cum ar fi portbagaje auxiliare, carlige de remorcare si alte accesori pe linia utilitatii acestora fara a discuta despre aspecte estetice sau dezavantaje economice.

Multumesc
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: cosminbosnegeanu din Mai 18, 2007, 09:11:41 P.M.
pt ca am gasit combinatia perfecta intre o ''carausa'' si o masina foarte usor utilizabila in oras si fara prea multe aspecte de duba, si cu care poti merge si la depozit si la mall.
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: zozo din Mai 21, 2007, 02:28:48 P.M.
Multumesc Cosmin!

Sper sa mai intervina si altii in acestui subiect. Pana atunci sa va explic eu, DE CE tocmai Partner.
Am urmarit ofertele de pe piata avand drept tinta un autovehicol monovolum care nu este "duba" si nici microbus insa ofera spatiu suficient (oare?...) pentru hobby-ul meu, aeromodelismul. Partnerul meu intra in categoria masinilor de zi cu zi avand unele modificari speciale pentru a putea transporta unele obiecte fragile si voluminoase.
Primele doua modificari au fost efectuate in interior urmand sa vedem cum se va materializa noul proiect cu barele de pe plafon. In interior am instalat doua bare transversale pe care se pot aseza obiecte lungi precum subansamble si in special aripile modelelor cu lungimea de pana la 2 metri. Aceleasi bare le folosesc si pentru transportul schiurilor astfel nu se deterioreaza de la intemperii si sunt in siguranta. Ce-a de-a doua modificare a fost confectionarea unei polite de separare a portbagajului. Aceasta polita rigida este rabatabila si demontabila cu usurinta putand fi incarcat cu 10 kg fara probleme.

Va atasez cateva fotografii pentru a intelege ce inseamna o "incarcatura uzuala".
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: rara din Mai 21, 2007, 05:17:32 P.M.
Partner??? Pentru ca am o mica afacere si uneori am nevoie de volum. Pentru ca are suficient de mult spatiu pentru 5 persoane si bagaje, pentru ca e suficient de compacta pentru a putea fi utilizata zi de zi in oras, pentru motorizarea 2.0 Hdi. Pentru ca inainte am avut Kangoo cu 5 locuri si diferenta e enorma ata ca finisaje cat si ca si calitate si dotari. Si pentru ca nu are aspect de duba ca si Kangoo.
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: AIR din Mai 25, 2007, 08:52:46 P.M.
"Pentru ca are suficient de mult spatiu pentru 5 persoane si bagaje, pentru ca e suficient de compacta pentru a putea fi utilizata zi de zi in oras, pentru motorizarea 2.0 Hdi. Pentru ca inainte am avut Kangoo cu 5 locuri si diferenta e enorma ata ca finisaje cat si ca si calitate si dotari. Si pentru ca nu are aspect de duba ca si Kangoo."
cam aceleasi motive ca @rara + alte cateva care nu sunt f importante.
In orice caz pe scaunele de la kangoo nu aveam senzatia de fierbinte a scaunului ca la Partner, deci trag concluzia ca stofa(tapiteria) are mai mult sintetic in ea :-\
Probabil ca va trebui sa caut niste huse din acelea cu bile de lemn, cu toate ca nu am mers pe asa ceva niciodata.
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: partner din Iunie 25, 2007, 06:17:36 P.M.
  Eu am huse cu bile de lemn. Ti le recomand cu placere. Si eu am fost reticient la inceput dar acum nu renunt la ele nici iarna.
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: calinart din Iulie 15, 2007, 07:00:32 P.M.
O observatie interesanta: pe talonul masinii scrie "vehicul cu utilizare multipla! Cel putin in privinta asta francezii nu mint (ca in privinta consumului  :biggrin:)

Calitatea asta a masinii m-a interesat si pe mine. Poti duce cu ea marfa pina in tavan sau 5 persoane. Poti merge cu viteza suficient de mare la drum intins si in oras n-ai probleme cu gabaritul masinii. Poti sa si dormi inauntru daca demontezi banchetele spate si impingi la maxim scaunele in fata (se obtin astfel 1,8 metri).

O singura "problema" am eu cu masina asta! As avea nevoie si de o transmisie 4x4 pe ea ca sa faca fata cu brio :clap: la toate solicitarile! (vezi topicul "partner 4x4" sau www.dangel.com
Titlu: Ultimele zile ale modelului Partner 2004
Scris de: AIR din Septembrie 12, 2008, 08:33:24 A.M.
Intr-o zi(circa acum 3 saptamani) m-am uitat de curiozitate pe bine cunoscutul site autoscout24.ro site specializat in vanzarea de masini second hand.
Cu toate ca nu stiu daca as mai lua Partner in viiitor (mai ales ca masina personala), am avut curiozitatea sa fac o cautare mai avansata (numai masini din Germania) ca sa vad ce as putea gasi.
Am ramas uimit cat de multe optiuni in plus fata de ce stiam ar fi fost "teoretic "posibil sa adaug la masina.Vorbesc de dotari din fabrica!
Am gasit masini cu :
1 computer de bord
2 Maciulia de la schimbatorul de viteze ca la 307, si careia nu i se sterge culoarea
3 Sistem de incalzire suplimentar pt motorul diesel
4 Sistem de climatizare automat deci nu doar AC
5 Sistem de aprindere a farurilor automat
6 ESP care in Romania nu era disponibil :confused1:
7 Senzor de ploaie
8 Acoperis vitrat ceva gen SW cu ventilatie pe sus ,buzunare....ma rog pt cine e pasionat de a privi cerul prin acoperis
9 Tempomat am gasit la foarte putine masini (ceea ca Partnerul meu are :001_tt1:)
10 Scaune fata incalzite nu am gasit la nici o masina (ceea ca Partnerul meu are :001_tt1:)
11 Senzor parcare spate
Ca o alta observatie cele cu motor 2.0Hdi erau mai ieftine ca cele cu motor 1.6HDi euro 4.
Asta a fost o alta obstructie initial am vrut sa iau masina cu motorul de 1,6Hdi insa am aflat cu stupoare ca aceea motorizare nu era disponibila pt Romania! De ce? Ca sa scape de motoarele 2.0hdi euro 3 pe piata din est.

Macar teoretic se poate configura exact ca o masina de familie, insa din pacate in Romania o mare parte din aceste dotari nu sunt disponibile.
Poate Importatorul isi va schimba politica de piata si va lasa clientii mai pretentiosi sa isi poata configura noua masina cu toate optiunile care sunt disponibile pe acest model asa cum se poate face si in Germania si probabil Franta, pt ca pana la urma suntem in UE iar banii nostrii sunt la fel cu cei ai celor din Vest.
Toata stima
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: costin_dsm12 din Septembrie 12, 2008, 10:37:34 A.M.
Toate cele enumerate de tine mai jos au fost si ele disponibile in Romania, dar la inceputul carierei lui Partner. Dar cum romanul nu le-a comandat, bine-nteles ca au fost scoase din lista de preturi. La noi Partner-ul pentru persoane este considerat ca masina "caraus" si s-a considerat ca minimul de dotari este suficient. Oricum multe din dotarile enumerate de tine erau disponibile doar pe VTC.
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: rara din Septembrie 12, 2008, 08:52:02 P.M.
A mea are ESP.  :001_tt2:
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: AIR din Septembrie 13, 2008, 01:57:03 P.M.
Am uitat sa scriu ca am gasit si 2 bucati care aveau motorizari de 110cp :001_smile:
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: Cosmin S din Septembrie 23, 2009, 09:50:30 P.M.
Vazut. Visaaaat. Cumparat.

Aspectul ei a contat - are pedigree de vehicul utilitar, dar nu se tradeaza.
Mi s-a parut masina ideala pentru vacante de genul "turul ......".
Aspectul utilitar a primat, totusi.

Masina asta mi-a oferit dupa achizitie mai mult decat ma asteptam sa primesc (asta chiar cu toate costurile de intretinere, relativ ridicate):

- doi ani in decembrie de cand fac naveta cu ea zilnic la Otopeni (din Valenii de Munte);
- tine la drumuri lungi - tot felul de "bucle" prin Romania, plus Bulgaria;
- canapea de 2,10 transportata fara proble (in masina, cu scaunul dr fata dat la maximum pe spate);
- 550 kg prune productie proprie per transport;
- cate 3 bidoane a 120 l apa pentru udatul gradinii in vara anului trecut, in perioada de seceta, (fara a plia banchetele - intrau bidoanele la fix);
- super-robusta masina - am ajuns pe drumuri de car ce nu vor aparea pe vreo harta prea curand (pierdut placuta cu nr de inmatriculare, infundat baia de ulei etc.)
- este o masina SIGURA - mi-a scapat pielea din situatii cel putin "delicate": problemele intalnite pe drumurile noastre (altele in afara de gropi) - cai impiedicati stationand pe carosabil noaptea, masini din care se arunca inspre a ta cu scanduri (poveste luunga...); iar cand a fost sa fiu implicat intr-un eveniment rutier - tamponare laterala, am plecat cu masina pe rotile ei cand totul s-a terminat.
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: Cosmin S din Septembrie 23, 2009, 09:55:44 P.M.
Citat din: AIR din Septembrie 13, 2008, 01:57:03 P.M.
Am uitat sa scriu ca am gasit si 2 bucati care aveau motorizari de 110cp :001_smile:

Stiu ca 1,6 HDi exista si in versiunea de 110 CP. Banuiesc ca totul este facut din softul de gestionare a motorului.
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: Kman din Septembrie 24, 2009, 06:36:03 A.M.
Nu e facut din soft.
1.6Hdi de 90 CP e dotat cu un turbocompresor cu geometrie fixa, pe cand cel de 110 CP are in dotare un turbocompresor cu geometrie variabila. De aici diferenta.
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: turbojack din Septembrie 24, 2009, 10:52:14 A.M.
Citat din: K-man din Septembrie 24, 2009, 06:36:03 A.M.
... cel de 110 CP are in dotare un tubocompresor cu geometrie variabila.
Plus intercooler.
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: Kman din Septembrie 24, 2009, 02:32:38 P.M.
Cred ca si cel de 90 de CP are intercooler
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: rara din Septembrie 24, 2009, 02:44:02 P.M.
Corect, motorul de 1.6 hdi de 90 cp are intercooler. Cel putin pe 207. Dar nu cred ca au facut modificari in acest sens daor pentru partner, vaduvindu-l de acest beneficiu. Nu e cost-efficient.
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: AIR din Septembrie 24, 2009, 03:30:45 P.M.
Ceea ce am vazut la Partnerul model M49 asa cum este al meu si al lui rara, aveau motoare atunci de 2,0hdi 110cp.
Nu am vazut atunci motoare 1,6hdi 110cp montate la modelul M49 la Partner, posibil sa existe eu nu am vazut.
Stiu insa ca acea motorizare e disponibila sigur la Partner Tepee, dar nu stiu daca se aduce in Romania asa ceva.In Germania, Franta sigur e disponibil...asa ca cei care doresc aceasta motorizare si eventual nou nu au decat sa isi importe personal :crying:
Titlu: Re: De ce tocmai Partner?
Scris de: Cosmin S din Septembrie 24, 2009, 07:03:43 P.M.
Va multumesc pentru lamuriri!

Traiam cu impresia falsa ca 1,6 HDi este un singur motor, dar care este limitat artificial prin diferite procedee. (Ca analogie - nu stiu daca se aplica, dar incerc - toate procesoarele dintr-o anumita gama sunt produse identic, dar se limiteaza la o anumita frecventa sau se dezactiveaza niscai nuclee, in functie de cerintele de piata...).