1.4i 90 vs. 1.6 hdi 90

Creat de Cloud no.75, Aprilie 13, 2007, 01:00:32 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

rara

Daaa.... Din punct de vedere al unui posesor si utilizator de 3.0 litri V6 benzina si peste 200 Cp la o caroserie de 1.5-a.6 tone e cam la limita. Nu am argumente aici :offtopic:. Dar hai sa iti povestesc ceva: pana la Brasov fac 7-8 ore, adica 370 km, pana la Bucuresti imi trebuie 10 ore adica 500 km. Ia vezi ce medie orara de deplasare avem in Romania si apoi intreb la ce m-ar ajuta inca 30-40 cp in plus. Pe de alta parte pot confirma ca masina se infige bine si ajunge la 150 km/h foarte usor in viteza a 5-a cu o turatie de 3000-3200 rpm. Iar daca sti sa o utilizezi putine masini se pot tine de tine......asta presupunand ca ai unde sa mergi cu ea :crying:


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

SportWagon

#16
CitatDin punct de vedere al unui posesor si utilizator de 3.0 litri V6 benzina si peste 200 Cp la o caroserie de 1.5-a.6 tone e cam la limita.
Nu te contrazic. Stii tu ce stii. Dar nu numai din acest punct de vedere. Niciodata o rezerva de putere nu iti strica.

Citatintreb la ce m-ar ajuta inca 30-40 cp in plus.
Raspuns: la depasiri, pentru reprize.
Viteza medie in Romania este de toata jalea, intre 60kmh cu EFORTURI, pe un tronson gen Reghin-Oradea, in ritm sustinut si respectiv 110kmh, pe E85 Bacau-Bucuresti, inainte de epoca radarelor.
Consumul mediu este acelasi in ambele situatii eventual ceva mai mare in primul caz.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

#17

Asa ca...reconcluzionez: 207 1.6hdi de 90 in varianta Premium este din punctul meu de vedere alegerea ideala dintre variantele de 207

"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




meserie

Salute!

Dupa 6000 de Km cu HDi 90CP 1.6 pot sa zic si io ceva. Nu-sh cum ie cel pe benzina, insa HDi-ul asta... merge de n-are aer. Are sprint intr-o plaja destul de mare de turatii. Intr-adevar, daca nu are cel putin 1500 de ture si apesi acceleratia, nu prea simti nimic. Insa de la 1500 ture in sus... merge de mare exceptie... In depasiri are un sprint adevarat de tot.... mai ales de la 2200 turatii in sus (n-am turat mai sus de 4000 ture niciodata :P). Sint indragostit de masinutza iar motorasul ie exceptional. Nu stiu daca ar fi fost mai bine cu 110 cai... insa 90 mie-mi sint suficienti. Asa cum am simtit personal... motorul asta se simte foarte bine pe la 2000 de turatii, unde toarce ca o mitza pusa pe soba.

Cam astea sint impresiile mele... traite pe aceasta masinutza.

vlad_207

Salutare! Eu am motorul de 1.4i , 90cp si tin sa precizez ca nu este tocmai pe gustul meu. Acesta este primul motor pe benzina din curte si am ramas putin dejamagit de el. Pana in 3500 rot. este destul de puturos. Numai apoi isi intra in forta. Punctul maxim la mine este dupa 4500 rot, unde mai ales in a 2-a dar si a 3-a incepi sa pierzi aderenta cand incerci sa virezi. Conducand numai hdi pana acuma, duc lipsa de cuplul mare si de puterea motorului de la turatii mici. Pentru liniute, motorul este destul de bun dar la mersul in oras sau mai ales afara pentru depasiri, este putin cam neadecvat in sensul in care nu stiu cati merg cu motorul turat in 3500 rot pentru a efectua o depasire rapida.

asterisc

Eh, nu mergi cu motorul turat ca sa faci depasire, ci retrogradezi treapta de viteza anticipand depasirea  :001_tt2:
Reality is for those who can't face Science Fiction

turbojack

Citat din: vladboy din Martie 15, 2008, 12:30:57 A.M.
.... nu stiu cati merg cu motorul turat in 3500 rot pentru a efectua o depasire rapida.
Pe motorul meu il duc uneori in caz de urgenta in 6000 rpm... ;) ,iar 4000 rpm in mod constant la orice depasire pe care o fac in accelerare.

vlad_207

Nici mie nu imi este teama s-o turez. Cand intru in depasiri, aproape tot timpul trec de 4000 rot. Pana in 6000 nu prea ii dau deoarece la mine nu mai are vlaga dupa ce trece de 5500. Azi, cand am venit la Oradea, am intrat de pe o ruta ocolitoare pe drumul european Oradea-Cluj, un drum extraordinar. M-am apucat la depasiri dupa pasaturi de 131 cp, A4 si A6. Eu zic ca am stat destul de bine dupa ei, numai ca n-am fost asa de curajos ca si ei in unele situatii, mai ales ca eu am pus jante mai late si s-au pierdut cativa din caluti. Cred ca au ramas astia cu gura cascata cand au vazut cum merge masinuta mea. Singura problema ramane consumul destul de ridicat in astfel de conditii.

turbojack

Citat din: vladboy din Martie 16, 2008, 09:51:51 P.M.
Nici mie nu imi este teama s-o turez. ..... Singura problema ramane consumul destul de ridicat in astfel de conditii.
De remarcat este faptul ca procentual,motorul pe benzina are consumul mai mare decat un diesel la "abuzul" de acceleratie,tribut platit turatiilor mai inalte.