207cc,scump dom'le,scump

Creat de turbojack, Martie 31, 2007, 01:58:54 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

turbojack

De ceva vreme imi face cu ochiul versiunea cc a noului nascut 207,asa ca purced la configurare si nu mic imi este socul cind vad preturile.
Versiunile pe benzina ce ma intereseaza sint 120HP si 150HP (singurele dealtfel),unde constat cu surprindere ca versiunea "cea mai tare",nu are la optiuni cutie automata,iar cea manuala are doar 5 rapoarte.Dezamagire.
Cum ma intereseaza un BVA (care are doar 4 rapoarte :( ),trec la versiunea mai "slaba" 120 HP unde ajung la minunatul pret de 23650 euro cu plecare de la 19300,moment in care inchid fara pardon respectivul configurator.
Deci pe moment renunt la versiunea cea tinara 207cc.
De ce?Rasfoiesc un catalog cu masini SH si ce gasesc eu acolo la aceasta suma de cca 24000 euro? SLK 230 Kompresor 2004,Porsche Boxter 2003 si alte minunatii din clasa premium cu vechimi de 3-4 ani si kilometraj sub 50 000 km.
Azi am vazut noul cc si nu m-a impresionat.La o privire fugara din spate am crezut ca este Noul Tigra,insa mi-a sarit in ochi sigla leului,fapt ce m-a denumerit deoerece ceva nu semana cu imaginile cunoscute asa ca am privit mai atent.Stopurile nu semanau cu cele de la 206 si in primul rind nu existau acele bare laterale pe portbagaj,specifice la 206cc ,deci ma duce gindul subit la 207cc care nu stiam sa fie inca aparut pe strazi.
Apropiindu-ma de masina nu mai am dubii,este 207cc,o masina draguta si atit (poate si culoarea nu o avantaja fiind gri metal deschis).
Din curiozitate am facut o evaluare in configurator ,iar rezultatul este dezamagitor:prea putina masina la prea multi bani...

Seby

ai dreptate turbojack...la 24000 euro gasesti masini si noi...
...face the future...

a_mic

Tot am senzatia ca politica de preturi practicata de Peugeot este una perdanta pe termen scurt cel putin in ceea ce-l priveste pe 207. Pe termen scurt pentru ca niste capete luminate ar trebui s-o schimbe pe termen lung....
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

Gabriel

Opel Tigra 1.8 125cp = 17490 euro in Romania
207CC 1.6 120cp = 18200 euro in Franta

Cred ca diferenta e datorata imaginii de marca, tehnicii ceva mai avasate si datorita faptului ca leul e mai mare decat Tigra. Intotdeauna CC-urile au fost cam scumpe. Sunt masini fashion, de nisa, cu adaos comercial mai mare ca sa compenseze vanzarile mici.

turbojack

#4
Citat din: BeeJay din Martie 31, 2007, 05:39:40 P.M.
Opel Tigra 1.8 125cp = 17490 euro in Romania
207CC 1.6 120cp = 18200 euro in Franta


Pe configuratorul francez pt. versiunea cu BVA4 mi-a dat de la 19300 euro cu un maxim de aproape 24000 euro.
Intr-un catalog imi da Civic Type R Race 25250 euro,cu consum mixt de 11% si 6.6s ,0-100 km/h,cutie viteze 6 rapoarte,201HP ,lucruri ce fac sa semene a masina. ;)
O nelamurire am in legatura cu greutatea lui 207cc,am gasit doua variante :1272 si 1417 kg.Care sa fie cea buna?Nu de alta dar 120HP la 1500 kg nu suna prea bine pt. o masina ce s-ar vrea sportiva ,fapt ce rezulta din configurare,din 3 variante ,2 fiind sport .
Pe ansamblu,207 mi se pare o masina scumpa pentru ceea ce ofera,ca pret tinde la  premium ,fara a fi de fapt.

Gabriel

Cea cu motor de 1.6 120cp are 1391 kg iar cea cu 1.6 THP 150cp are 1418kg. Asa zic francezii.  Din ce am citit pana acum pe net sau in diverse reviste, daca te iei dupa masuratori masina nu e tocmai sportiva. Versiunea de 150cp mai spala onoare cu un sprint de 8,6s pana la 100. Cu toate astea feelingul general dat de directie, suspensie, etc, este unul cat se poate de sportiv.

Cloud no.75

@turbo: hai sa ne gandim la o chestie:

decapotabila e o masina de maxim loisir, ok ? decapotabila cu hard-top (cc) e o masina de loisir, dar de nisa.

Cumparatorii unei masini de nisa, sunt oameni care doresc sa isi satisfaca acest capriciu, iar pentru genul asta de masina targetul tinta sunt domnisoarele, de fapt domnisoarele cu un anumit statut social - asta e o alta discutie -

acest gen de client isi poate permite acest capriciu, deci pretul nu e un element decisiv, ci mai mult "cum arata" , "cum se simte", "cum ma simt in ea" si mai ales in Ro "cum arat in ea"

De asta zic, politica de pret e justa.

Cat priveste sportivitatea un cc nu va fi niciodata sportiva: are o greutate mai mare datorita mecanismului acoperisului - cel putin 50kg- cu toate ca acoperisul are tendinta de a fi facut din materiale usoare. Sa nu uitam nici de ranforsarile suplimentare la nivelul usilor, stalpilor si mai ales al podelei, intrucat in caz de impact sau mai ales rasturnare pericolul de lovire al pasagerilor e crescut. In fond, masinii ii lipseste o latura a dreptunghiului teoretic al caroseriei, deci acea lipsa de rezistenta trebuie compensata prin rigiditate crescuta a restului de segmente. Toate rigidizarile astea inseamna greutate crescuta. cam 100kg in plus.


daca vrei masina sport, in nici un caz cc e solutia....
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




nolo

s-a dus vremea in care 206CC era masina decapotabila care arata bestial si la moda, suficient de ieftina incit sa si-o permita nu numai domnisoarele cu un anumit statut social ;)
avocatul diavolului

Cloud no.75

pentru ca nici 207 nu mai este masina ieftina si populara care a fost206, la fel cum nici 206 nu a fost masina ieftina si populara care a fost 205.....si saga continua
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."