Puncte tari si puncte slabe la Pug 206

Creat de Ovidiu, Ianuarie 17, 2008, 10:23:57 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

vioarantai

Despre service-uri nu prea am cuvinte de lauda...cele asa zise cu pretentii...in schimb la unii mai modesti asa toata stima...pe mine tot faza c roata de rezerva ma deranjeaza la maxim....bine ca de vreo 2 ani nu am mai avut nevoie sa umblu la ea,puntea spate si rulmenti i-am schimbat abia pe la 120.000km...greierasii apar inevitabil tinanad cont ca e o motorizare diesel,masina din 2000,de consum nu ma plang...la motorizare de 2.0 e cam mic spatiul sa schimbi becuri.Stabilitatea e cam punct forte,franarea la fel...eu unul sunt incantat de masina si mai condus si "frantuzoaice si nemtoaice" dar "leutul" e cam singura masina pe care am pastrat-o nu am avut deloc tragere de inima sa o instrainez

Gabriel

Problemele puntii spate la 206 pare-se se pot rezolva foarte simplu. Trebuie numai sa vrei. Mecanicul de la Trendo care se ocupa de masina mea, Vlad, un baiat tanar si foarte OK, mi-a spus ca ei mai fac la puntea spate de pe 206 urmatoarea manevra. Se da o gaura in zona rulmentului si se pune un dispozitiv de ungere. Acesta are o bila care nu da voie vasilinei sa iasa afara iar la fiecare vizita in service a masinii se mai adauga vasilina acolo pentru gresare. Astfel durata de viata a rulmentului creste considerabil. Partea frumoasa e ca, de cele mai multe ori, clientul nici nu stie de operatiune, ei o fac doar pentru ca masina sa nu aiba probleme.
:clap: :clap: :clap:

a_mic

Asta inseamna ca, in primavara, iti fac o vizita la Roman sa ma dai pe mana lui Vlad. Te prinzi ?
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

Gabriel


turbojack

Citat din: a_mic din Februarie 19, 2008, 09:05:50 A.M.
..... in primavara, iti fac o vizita la Roman sa ma dai pe mana lui Vlad.
Adica vrei o gaura de ungere ... :001_tt2:
Absolut remarcabila interventia baietilor din service cu atat mai  mult cu cat operatiunea cere destul timp si indemanare pentru a monta un gresor.Tocmai am demontat puntea mea cea veche si voi atasa curand foto cu o punte distrusa pentru a intelege toti ce se intampla cu aceste punti cu bare de torsiune.
Revenind la titlul topicului...
Punctul forte al lui 206 este designul care ramane inca de actualitate.Orice revista de tuning as deschide voi gasi cu siguranta in paginile lor cateva 206 modificate,unele chiar extrem.
Un alt punct forte desi contestat adesea, este roata de rezerva externa.Cand ai portbagajul plin este o mare usurare daca ai nevoie de ea.
Principalul punct negativ as spune ca sunt cutiile de viteze,subiect atat de pe larg dezbatut .

andrei

Puncte forte:

- design exterior (nu stiu ce as mai putea adauga - mai ales ca la mine este tot versiune cu exterior mai 'sport', cum zicea si Cloud)
- design interior - imi place foarte mult senzatia de la bord, sunt toate la locul lor (intervine probabil si obisnuinta)
- spatiul interiror (s-a mai spus, si sublineiz si eu, la 1m85 si 100kg stau foarte ok inauntru, in Ibiza nu incapeam de ex.)
- sprinteneala, plaja oferita de motor (1.6 HDI)
- autonomie de ~ 1000 KM la drum lung
- portbagajul - este suficient de mare pt. week-end-uri (uneori prelungite) in care pleaca 2 persoane.

Puncte slabe
- vizibilitatea (un punct care nu este totusi foarte slab, deci as zice neglijabil)
- ZGOMOTUL (nu este deloc izolata, dar e scuzabil la clasa mica)
- as trece aici si roata de rezerva - mi-e groaza sa ma gandesc cum ar fi sa trebuiasca sa o caut :surrender:
- cutia de viteze mai face figuri, dar asta nu m-a deranjat cu adevarat niciodata.


Despre fiabilitate, nu am deocamdata pareri personale, sunt abia la 19.000 KM.
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

SportWagon

Modelul 206 il cunosc din...show-room si de pe strada. Deci o parere forte avizata nu pot emite.
Neconducindu-l nu pot puncta nici avantaje nici dezavantaje in exploatare.
un singur lucru am remarcat, de fapt doua dar sint legate: design-ul interior este reusit insa calitatea materialelor as fi dorit-o mai buna. Fiesta face mai bine la acest capitol al moliciunii  materialelor din interior, plansa de bord si capitonajul portierelor.
In rest pentru oras si scurte trasee interurbane mi se pare best choice mai ales pentru publicul tinar sportiv sau feminin datorita design-ulu exterior foarte reusit si agreabil, insa a nu se intelege ca este o masina cu vocatie feminina.
206 Sedan e probabil mai practic dpdv al portbagajului dar nu mi se pare cea mai reusita solutie estetica.
Ofer consultanta in domeniul auto,

a_mic

@407SW: Probabil ca ai dreptate prin comparatie privitor la finisajele interioare. Ca prima masina insa dupa exploatarea celor indigene, pentru mine a fost un MARE pas inainte. Privitor la "scurtele trasee interurbane", imi permit sa te contrazic: pozitia la volan este foarte comoda, iar spatiul generos de la picioare (chiar daca celui din spatele meu nu ii este foarte comod insa, mai e si chefereu pe lumea asta daca are o problema  :001_smile:) mi-a permis sa fac deplasari de 1500 km fara sa ma plang de dureri sau amorteli. Din acest punct de vedere, pentru mine ca sofer, este in mod clar peste fiesta mica sau polo.
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

Cloud no.75

Amice 407 nu uita ca 206 a fost proiectat in perioada 96-97. Fiesta a fost proiectata in 2000, asa ca mai reconsidera.

Gandeste-te ce mizerie era Fiesta aia rotunjoara a anilor 96-00. 206 e mult peste ce era atunci la clasa mica, in primul rand ca spatiu interior, vizibilitate si ergonomie
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SportWagon

#24
Voi sinteti fani peugeot, mai, si complici cu trust-ul pe deasupra. De masina nemteasa polo nu ati auzit?
Ofer consultanta in domeniul auto,

Cloud no.75

"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




dlliviu

#26
Scuze daca bag un 'OT 'dar cred ca merge la SW :001_cool:
In completare
la puncte tari: >5 mil de buc pe sosele nu-s de colo.
la puncte slabe: sorbul de la filtrul de aer prea jos (ca altfel ar trece si prin 'viituri')

Si acum
Oportunitati: Poti tuna la coroserie in draci
Amenintari : cam batrana si nu stii cum o fi cu piesele daca e s-o tii 'la colectie'.

Un pic mai multa atentie in redactarea mesajelor nu ar strica!

mjustin

Dl.Liviu sa stii ca sunt modele care nu mai au sorbul de aer jos! (la mine e sus  :biggrin:) In concluzie precizez ca acest minus este acum plus  :clap: .

SportWagon

La Focus este la nivelul locasului farului de ceata din spoilerul fata. Asa ca ...
Ofer consultanta in domeniul auto,

danutzucu

#29
Citat din: a_mic din Ianuarie 17, 2008, 03:00:23 P.M.
Puncte tari:
1. motorul (1.4 HDi) cu consumul aferent. Cred ca este o masina cu care, in anumite conditii si cu o minima preparare, poate inregistra pe un traseu de 200 km chiar sub 3l/100

Referitor la acest punct la un tur de manastiri in Maramures+Sapanta a consunmat 9.5 litri undeva la 300km, mi-a venit sa plang de fericire  :clap:.

Citat din: Cloud no.75 din Februarie 21, 2008, 12:05:21 A.M.
Polo: e ca o stafida: SEACA

Eu am avut Polo din 2000 si masinile sunt reusite insa sunt prea mici. Probleme cu sistem electronic(EPC+Check engine) se aprind la fiecare rateu, ma simt mai bine in Peugeot.


Costin edit: Te rog renunta la punctele de suspensie si incearca sa scrii in asa fel incat sa inteleaga toata lumea. De asemenea foloseste functia "Edit" si evita de a posta consecutiv.