Menu

Afișare Mesaje

Aici puteți vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afișate doar mesajele făcute în secțiuni în care aveți acces.

Afișare Mesaje Menu

Mesaje - sw tm

#236
3008 / Re: 3008 - Primele impresii
Februarie 20, 2009, 03:46:34 A.M.
Da 206 este ultimul castigator de la Peugeot.
Problema cu experienta se referea la masini de serie, eu unul nu-mi permit sa achizitionez un WRC pentru a avea o masina cu tractiune integrala.
Trecand peste faptul ca mi s-ar parea total neconfortabila :crying:
#237
3008 / Re: 3008 - Primele impresii
Februarie 19, 2009, 07:52:22 A.M.
Citat din: K-man din Februarie 18, 2009, 09:03:24 P.M.
De crezi ca experienta Peugeot in domeniul 4x4 e nula??
Omiti un lucru. In WRC au dominat si cu Peugeot si domina in continuare cu Citroen.
Stii la fel de bine ca mine ca masinile de WRC nu prea au nimic de a face cu masinile de serie. Iar de la 205 incoace Peugeotul nu a prea dominat nimic pe nicaieri.
Si inca ceva: daca mecanicii de la service ar schimba piesele in garantie cu lejeritatea celor din WRC nu ne-am mai plange de service dar si Peugeot-ul ar fi dat de mult faliment.
#238
3008 / Re: 3008 - Primele impresii
Februarie 18, 2009, 08:35:59 P.M.
Este o pura gaselnita comerciala!
Trebuie sa recunoastem, experienta Peugeot-ului in domeniul tractiunii 4x4 e nula, 4007 e doar un Mitsubishi cu fata umana, scuze de Peugeot ( oricum arata urat ).
Asa ca au scos un model care sa arate a SUV si sa nu fie, l-au dotat cu o gramada de gadget-uri cu nume cit mai sforaitoare si mai apropiate de cele ale altor producatori in domeniu pentru a crea o stare de iluzie suplimentara ca ai in fata un SUV veritabil.
In final va fi doar un PUV adica Peugeot Utility ( vom vedea cat de util va fi ) Vehicule.
Si cireasa de pe tort anunti si faza cu motoare electrice pe spate pentru a fi in trendul zilei ( si bineinteles pentru a iesi inca o data in evidenta ).
PS
Daca modelul aparea la Citroen nu ar fi starnit atatea valuri  :eek:
#239
3008 / Re: 3008 - Primele impresii
Februarie 17, 2009, 06:20:09 P.M.
SW-ul se comporta total diferit fata de berlina referitor la puntea spate.
El cu siguranta critica suspensia avand o berlina.
Un amic a avut un 307 si era f nemultumit de suspensie. Asa ca o fi ceva adevarat.
Si oricum, independenta sau nu, taria suspensiei nu are nici o legatura cu asta. Se simte mai mult la abordarea virajelor rapide.
#240
3008 / Re: 3008 - Primele impresii
Februarie 17, 2009, 09:19:44 A.M.
Tractiunea integrala hibrida e faina dar pina in 2011 se pot schimba multe.
Nu e prima oara cind Leutul isi schimba planurile.

:offtopic:
Am ajuns la postul 50!
#241
Consiliere cumparare Peugeot / Re: Va rog fumos, un sfat!
Februarie 16, 2009, 11:56:04 P.M.
Eu am un 2.0hd din 2004 si 105000km
Schimbat (era sa uit litera mare de la inceput  :001_tt2:) suporti de capac la greu, filtre si tot ce trebuie la revizii, ambreiaj...
Ala de la urma cred ca nu prea are legatura cu motorul ci cu posesorul si mai ales cu traficul din orase.
Motor bun in concluzie, puturos la greu ( e drept sw-ul are cam 1.5tone ) dar dupa remapare...oricum asta incepe sa fie off topic.
Acum eu am auzit un zvon ca ar fi fost ceva probleme cu hdi-urile de dinainte de 2002 dar se poate sa fie doar un zvon. De fapt sigur e un zvon pentru informatia a venit de la cineva care aflase de la altcineva, etc
Ce nu ne-ai spus totusi:
Din ce an e C5-ul?
#242
Jurnal de bord / Re: Aurica -307SW-
Februarie 13, 2009, 09:32:47 P.M.
Si cum va fi sa treci de la comfortul unui 307sw la o masina mai mica cum ar fi 206?
#243
3008 / Re: 3008 - Primele impresii
Februarie 13, 2009, 12:55:08 A.M.
Citat din: Gabriel (BeeJay) din Februarie 05, 2009, 11:03:11 P.M.
1. 307SW nu poate fi corelat cu nici un model de la concurenta. E un break, dar un altfel de break si nimeni nu avea asa ceva in oferta la vremea aia. Eu cred ca masina a avut un rol clar mai ales ca nu trebuia sa fure clientii Citroen.

Pe mine m-a furat!
Initial am vrut sa iau un Picasso dar pina la urma SW-ul m-a cucerit mai mult! :001_wub:

3008 nu va avea aptitudini off-road dintr-un motiv f simplu. Cel putin 90% din potentialii clienti o vor folosi doar pe drumuri normale. Eventual escaladeaza o bordura...
eu unul as cam astepta versiunea electrica si totodata poate si versiunea mai lunga cu, posibil, 7 locuri.
#244
Tuning / Re: Powerbox da sau nu?
Februarie 03, 2009, 12:23:05 A.M.
Resoftare
E cea mai ieftina si daca nu-ti place poti da "System Restore"
Pentru alte solutii radicale cred ca o noua masina e solutia cea mai buna!

Mod edit: Majusculaaa!!! Si primul cuvant sau propozitie din post trebuie sa inceapa cu majuscula, nu doar celelalte!
#245
Tuning / Re: Kit xenon? Ce culoare?
Ianuarie 07, 2009, 07:40:12 P.M.
 "" Decat sa prind un incepator care sa se piarda, in momentul in care ii vin din fata, prefer sa merg cu farurile pe care le am; ca si asa ma tot flesuieste lumea datorita farurilor de 206, cu toate ca sunt reglate pe pozitia 2.""

Auto levelingul nu e neaparat necesar, nu de alta dar daca mergi "pe sus" cu farurile normale tot ii deranjezi pe ceilalti. Si daca mai ai si ceata pornita nu mai vorbesc...
Eu am xenoane montate ulterior ( Target - un bec s-a dus dupa vreo 3 ani si cind am aflat cit ma costa am schimbat toata instalatia ), instalatie manuala de spalare a farurilor ( clean de geamuri si prosop de hirtie ) si autolevel manual din stinga volanului!!!
#246
Tuning / Re: Pareri despre chiptunning...
Ianuarie 07, 2009, 07:28:54 P.M.
Am votat DA!
Masina a avut 90cp/205nm si apoi 115cp/250nm ( valori neverificate insa )
Diferenta s-a simtit din plin si dupa 30k km rulati originala si 70k km dupa remapare cu siguranta pot sa spun ca merita.
Din pacate solutia achizitionarii unui model mai puternic dupa ce ai achizitionat masina deja pica din motive evidente este clar ca o imbunatatire a comportamentului masinii il vei obtine doar asa.
Acum nu mai trebuie sa fiu atent sa retrogradez treapta de viteza inainte de o depasire masina accelerind mult mai bine.
#247
308 / Re: Peugeot 308 SW
Februarie 19, 2008, 02:16:10 A.M.
PSA ne cam pacaleste la prezentari:
Cam toate modelele sunt prezentate in verisiunea de virf si cu tapiterie de piele ( acolo unde e optionala! )
Ca spatiu nu pare mai mare, poza cu d-na in spate are scaunele fata trase f tare inainte...mde marketing!
asa per general pare mai sportiva dupa parerea mea are un design mai reusit decit berlina.
Totusi Peugeotul dovedeste inca o data ca e un brand francez si incearca sa socheze cu stilul sau ( nu chiar ca Renault! ), poate putina sobrietate nu ar fi stricat dar asta e doar parerea mea.
Eu insa astept Partnerul tepee, mapa de presa arata chiar interesanta...
#248
partea cu aerodinamica e hilara pentru ca scutul nu se intinde pe tot sasiul
incalzirea...majoritatea scuturilor au decupaje pentru reducerea greutatii / no comment!
protectie: imperativ!

La mine scutul de plastic a tinut sub 6 luni
Cel metalic cu tot cu montaj nu cred ca a fost peste 3 mil ca altfel apelam la casco...

Acum cind merg pe asfalturi topite cu tenta de noroi ma simt mai linistit cind aud un risciit  :cursing: sub masina!  :censored:
#249
In general sa fugi de no-name-uri... :batman:





Ti-as fi recunoscator daca te-ai conforma rugamintii de a scrie cu majuscule la inceput de propozitie
#250
Citat din: andreiu7z` din Ianuarie 25, 2008, 06:39:57 P.M.
deci in cele din urme ...ce ati recomanda ?? doar becuri sau intreg kitul xenon ??

Kit
Eu am un 307sw din 2004 si din 2005 am pe el o instalatie de xenon Target pe faza scurta.
Pina acum nu am avut probleme ( niciunde in Europa ! )
Au costat atunci 18mil

Pe cit am pus un kit Matsushita care au fost 11 mil in 2005 + montajul in lei prietenesti ( cei de la citroen au spus ca nu se pot monta! )
Functioneaza si acum

Nu am spalator de faruri si intradevar daca nu le curat iluminarea e mai slaba ( chiar si murdare, farurile lumineaza mai bine decit cele vechi )
Au o singura hiba: Cind ploua in oras cu un iluminat local aproximativ par sa nu-si faca treaba...

Ca mentiune finala, culoarea e cea mai apropiata de lumina naturala.