Consum Peugeot Partner

Creat de rara, Februarie 12, 2007, 08:56:53 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

AIR

Deci au mai patit si altii, nu face mereu doar cand si cand la 2-3 saptamani o singura data.Apoi face si a2 a sau a3 aoara si dupa aceea iar nu face 2-3 saptamini, uneori o ia la a 2 a sau a treia cheie.De obicei nu dau la cheie mai mult de 3 secunde.Si daca nu o ia apas usor acceleratia si am vazut ca o ajuta. ???
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

cosminbosnegeanu

se intampla oricui de la atata praf si carburanti romanesti.............

AIR

Azi am facut plinul cu motorina efix.Au intrat 33.03l pt 380 km.In afara de o fuga extraurban de 50 de km restul traseului a fost numai in Bucuresti.Aer conditionat cam 25 % folosit.
Ce pot spune in intervalul scurs  am avut senzatia de mai multe ori ca motorul e pe benzina.A mers cel mai silentios de  cand mer cu aceasta masina, si se pare ca cu cat e mai cald afara cua tat e mai silentios, sau cel putin asa am avut eu impresia.
In schimb pana acum nu simteam cand cupla compresorul de AC sau cand se oprea.Acum simt si in mers cand cupleaza si cand decupleaza in sensul ca masina se franeaza cand cupleaza  compresorul.
Consum 8.69l/100km, >:( raman la parerea ca e prea mare in conditiile in care Ac l-am folosit la minim.
Probabil ca daca nu as fi iesit din oras cu ea ar fi trecut de 9, mi se pare chiar mare acest consum.
Chiar daca pun 7.2 ce imi da Eurialul consum urban( in carte  e 6,9) mai pun 1 litru pt mersul in Bucuresti, deci 8,2 AC, nu cred ca a luat per ansamblu mai mult de 0.3 l/100km mai ales ca m-am straduit sa nu il folosesc, consumul ramane prea mare.
Probabol ca masina mananca motorina de la Rompetrol mai repede ca cea de la Petrom/omv dar nu cred ca diferenta ar fi mai marede 0.3 litri la suta extraurban si urban sa zic ca ajunge pe la 0,6l.Din propie experienta motorina petrom/omv se mananca mai greu insa masina nu e la fel de sprintena. :001_tt2:
Ceea ce am pus azi mi se pare ca e cea mai zgomotoasa motorina pe care am luat-o de la rompetrol.REvin cu detalii dupa ce mai merg cu ea. oricum pare un lot mai prost ceea ce am nimerit astazi.Data trecuta cand am facut plinul imediat am simtit motorul mai viu si mai silentios. :oops: :blush:
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

cosminbosnegeanu

nu-ti mai bate capul cu atatea lucruri... masina e facuta sa fie folosita nu analizata sistematic, sincer nu am simtit decat foarte rar diferente de calitate si consum la carburanti , probabil ca alimentez in general de la aceeasi benzinarie. eu la partner  nici nu i-am facut consumul urban ca nu ma intereseaza, stiu ca doar consuma intre 9-10% ceea ce mi se pare multumitor,putea sa consume si 12% in conditiile in care este utilizata masina.  pt bucuresti adaugi intre 2-3 litri% fata de ceea ce scrie pe carte si va iasa cifra corecta a consumului. toate datele acelea din carti despre consum le poti considera "fictive" sau "aburitoare" ca daia francezul nu e neamt....

turbojack

Citat din: cosminbosnegeanu din Mai 30, 2007, 01:23:06 A.M.
nu-ti mai bate capul cu atatea lucruri...  toate datele acelea din carti despre consum le poti considera "fictive" sau "aburitoare" ca daia francezul nu e neamt....
Ca multa dreptate ai.Consumul respectiv urban nu a fost calculat pentru conditii de metropola in care faci 2km intr-o ora. :001_huh:

cosminbosnegeanu

...da ca in franta nu exista metropole...
de ce alti constructori nu mint in privinta consumului in oras si dau consumul in metropola? am avut clio si in privinta consumului tot aceeasi cifra de 3% am adunat-o pt a avea consumul real,ca si la partner 3%, de 1007 nu mai zic nimic ca m-a speriat apetitul motorasului de 1,4,pur si simplu este indragostit de petrom! la 1007 nu am reusit nici macar noaptea sa obtin acel consum de 7,9% in oras din carte. cu toate problemele lor, ador masinile frantuzesti dar minciunile oficiale despre consum sunt cu adevarat grosolane.

AIR

Facut plinul azi pana la al 3lea click al pompei,Dupa 3 km acul a cazut la prima liniuta subtire :cursing:.Constatari:
-masina a devenit mai silentioasa
-consuma la fel de mult ca inainte :censored:
-racirea e dubioasa :blink: :crying:
Consum dupa 609km din care 100km extraurban restul in oras.Azi am pus de la Petrom Top euro 4, sunt curios daca se reconfirma faptul ca maninca mai putin cu Petrom/Omv :confused1:
Au intrat 50 de litri, pana la al treilea click al pompei probabil daca insistam mai intra maxim un litru :blushing:.
consum mixt 8.22  :oops: :oops: :oops:Mult Ac folosit cam 10%. :oops:Mult
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

rara

La ce te referi cand zici ca racirea e dubioasa? Mie mi se pare ca ventilatorul nu intra in functiune niciodata. Am verificat masina pe tester si se pare ca e inregula insa bulbul electronic de pornire a ventilatorului zice ca porneste ventilatorul la 97 grade celsius. Asta verificata empiric e intre prima si a doua liniuta de dupa indicatorul de 90 de grade, ceea ce ma sperie uneori cat poate varia acul respectiv. As dori sa stiu daca si la voi e la fel??? :death:


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

AIR

 :offtopic:@Rara cand sunt zile "racoroase" asta inseamna sub 25 de grade celsius, electroventilatorul se declanseaza la 97-98 de grade mai sus de atat nu am vazut sa urce acul.
Cand sunt zile mai calduroase peste 30 de grade (si aici sunt destule :oops:) electroventilatorul se declanseaza si la 80 de grade :cursing: ducand la o supraracire a motorului, si deci la un mers din punctul meu de vedere anormal.
De aceea am zis ca are o racire dubioasa, acestea in conditiile in care nu folosesc AC.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

rara

La mine se porneste tot timpul la 97 de grade si apoi motorul se raceste pana la 80 de grade. De aceea zic ca variaza acul mult.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

AIR

#70
@ rara  :offtopic: rugamintea nr 1.unifica cele 2 posturi de la Jurnalul de bord respectiv masina mea si topicul tau!
                                            2.Hai sa nu poluam topicul de consum cu problemele de racire.Asa ca te rog muta posturile de aici intr-un topic nou.
Revenind la racire.Cand afara sunt sub 25 de grade, electroventilatorul cupleaza la 97 de grade si se opreste pe la 90, daca mergi in timp ce el cupleaza racirea curentului de aer , combinata cu cea a ventilatorului vor face ca temperatura sa scada pana la 80 de grade.Daca stai pe loc (si eu stau mult in trafic :blush:), vei observa ca acul scade pana la 90 de grade iar apoi va reincepe sa urce.asta in conditiile in care nu folosesti AC.
Problema la mine e urmatoarea, ca atunci cand afara T>30 grade, electroventilatorul cupleaza, si functioneaza pana cand acul ajunge la 80 de grade, si chiar daca a ajuns aici tot functioneaza inainte pana cand vei opri masina si motorul la destinatie.
Ca fapt divers daca pleci iar cu ea de pe loc dupa 5 minute am observat ca electroventilatorul cupleaza iar cu toate ca acul arata 80 de grade si continua sa mearga atata timp cat racirea din curent de aer nu este suficienta, daca as iesi la sosea probabil ca intr-un final s-ar opri, dar doar in momentul in care racirea ar simtii o temperatura scazuta a lichidului de racire, suficienta pt a da comanda de oprire a racirii.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

rara

Ultimele consumuri inregistrate pe un parcurs de 1900 km se situaeaza intre 6.2 si 6.4%.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

rara

La ultimul drum de Bucuresti am inregistrat un consum de 5.9l % spre Bucuresti  :clap: iar dinspre Bucuresti acasa inca nu l-am facut dar pare muuuulllt mai mare :crying:. Am facut 12 ore 550km :death:. Imi vine sa imi iau elicopter ca Donald Trump, se pare ca e singura solutie in tara asta sufocata de trafic :death:. Apropos de Sibiu, marea capitala europeana a culturii a neamului romanesc, unde am sta la intrare 1h40' la o coada de 20 km. Ce i***t a putut sa tranteasca toate hypermaketurile la capatul ala de oras si sa le puna semafoare si sensuri giratorii!!!!! Trebuiau facute pasarele nu asa....tii 20km de masini sa iasa un nimuric cu o plasa de cumparaturi de la supermarket. :ban: :offtopic:


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

AIR

Ai pus deja "dura " in motor? asta sa fie motivul!? :biggrin:
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Ultimul consum 98% urban cu exceptia a 20km pe centura, restul numai oras si cu aer cam jumatate  - 3/4 folosit dupa necesitati.Motorina folosita a fost sprint diesel de vreo 3 plinuri in loc de top euro 4.
Consum 8.93 l/100km in Bucuresti.
Acum am pus de la Mol tempo diesel euro 4, 36 de litri peste 19 de sprint diesel.In timp voi scrie ce impresii imi face,Dupa 40 de km de la alimentare pare usor mai silentios motorul, toarce parca usor mai egal, dar inca observam.... comentarii mai tarziu.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim