Preturile si echiparile Peugeot 4007

Creat de Gabriel, Martie 24, 2008, 11:55:57 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Radon

@AIR: Aici se discuta despre preturi, echipari... in general despre ce va fi 4007 pe piata din Romania.
Chiar nu inteleg postul tau de mai sus... Ce rost a avut sa te obosesti sa-l scrii ca sa ne spui nimic?
Daca tipul asta de masina nu e ceea ce te atrage, cine te obliga sa postezi in acest topic? Mi se pare chiar deplasat modul asta de a-ti exprima o parere... fie ea si impotriva.

@restul lumii. O sa fac niste investigatii sa vad ce pot afla despre masinile care nu se fabrica in Europa si cum ne afecteaza asta la pretul final. Habar n-am cat mai e taxa vamala. Poate ne ajuta si colegul Stavros, ca e in tema.

rara



Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

Gabriel

Asta daca nu fac cumva ca cei de la VW cu Jetta: se aduce automobilu' fara roti si fara sigla, se pun rotile, se alipeste sigla si eticheta cu "made in europe".  :clap:

rara

Daaaaaa un container de roti, altul de sigle si altul cu masina fara usi. De fapt vine ca si piese de schimb  :001_tongue:  fara taxe. Tehnica obisnuita.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

turbojack

Citat din: Gabriel (BeeJay) din Martie 28, 2008, 09:20:37 P.M.
.... se aduce automobilu' fara roti ....
Asta ar trebui sa fie o veste buna,pentru calitatea superioara a componentelor. ;)

SportWagon

In gama asta de masini cumparatorii avizati se indreapta catre brand-uri Premium, pentru modele gen C ayenne, X5, ML, XC90, RX 400, si mai nou Q7 etc.

In aceste masini gasim tratamente ale interiorului mai degraba spre lux, cu materiale de calitate si finisari si imbinari ireprosabile.
4007 et Co ofera in varianta sa high end cu navigatie un interior placut vizual, chiar armonios insa suferind la capitolul tactil.

Dpdv al capacitatilor offroad el ramine totusi un vehicul allroad.

Concluziile pe care eu le-as sugera sint consecinta directa a celor evocate mai sus, cu riscul de a fi acuzat de cinism sau de "carcoteala".

M-am "temut" initial ca 4007 va fi virful de lance al masinilor Peugeot modelul high end din toata gama dar temerile mi-au fost repede spulberate.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Kman

Nu inteleg ce treaba are 4007 cu Cayenne, X5 si restul.
4007 se lupta cu Rav4 cu Santa Fe cu Sorento.

dadu

When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

Kman

Vrei sa fii te rog mai explicit, caci eu inteleg ca 4007 e la pret de Q7, Cayenne, X5, etc.
Daca este asa cum inteleg eu, poate imi atrati cum iti cumperi tu un X5 sau un ML nou la pret de 28-30 000 euro.
Aaaaa si sa imi zici si mie de unde, ca as vrea si eu un X5 la 30 000 euro.

SportWagon

Explicatiile cerute:
SUV-urile nu sint nicidecum masini pentru offroad cui "de fitze".
4007  e uin SUV.
Cei ce isi cumpara SUV o fac pt fitze in marea lor majoritate.
Oamenii practici si echilibrati care au de facut trasee offroad isi cumpara offroad-uri veritabile, dar asta e alta istorie.
Ca pe drumurile din Ro o masina cu suspensie cu dezbatere mare si foarte rezistenta e de preferat pe anumite tronsoane e iarasi adevarat.
Dar sa revenim, pentru fitze se prefera marcile premium, pentru imaginea de marca si pentru calitatea si confortul masinii, in special in interior.
Din pacate 4007 in interior e ok vizual dar materialele nu sint la inaltime, mult plastic dur, anumite elemente chiar cu aspect saracacios. Iar ca pret e superior alternativei coreene pentru SUV.
4007 nu exceleaza la interior acolo unde la un suv conteaza cel mai mult estetica din punctul meu de vedere pentru ca la exterior e mai greu sa excelezi estetic cu un offroad .

In fine 4007 e sub standard-ul pe care l-as fi dorit sa il gasesc la o masina in gama 30-35000 eur.
Ofer consultanta in domeniul auto,

rara

Eu cred ca ma fac adeptul Dacia SUV. :blush:
407SW pe undeva ai dreptate, dar sincer Q7, X5 sau ML sunt chiar banale pe strazile din Romania. Din acest punct de vedere poate 4007 reuseste un mic succes.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

Cloud no.75

@407sw: Ha, sa-ti zic una repede pana nu ma omoara ceilalti:

Stii ce-ti iei la bani de 4007 nou?

Ta, na, na: Allroad Quattro 2006, 2.7 V6 biturbo benzina 250 cai. max 40,000km. Dar asta o stii si tu...
Garda la sol variabila intre 12 si 21 cm datorita suspensiei pneumatice si REDUCTOR !!! Mici "chestii" pe care nici un SUV non-premium nu le are.
Sa nu uit: Navi + Bose + piele standard.

Ei ? Pareri, impresii ? :001_tt2:

PS. Allroad Quattro se vrea si ESTE vitrina tehnologica a lui AUDI si de asta nou costa mai mult ca un Touareg cu dotari echivalente, dar asta e o alta poveste...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




dadu

#42
Allroad Quattro are o clientela foarte bine definita. N-am reusit sa vad in asa ceva tigani, interlopi sau alte entitati sociale. La un moment dat, cochetam cu un Scout, restul nu erau de liga mea. Inca. :biggrin:
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

turbojack

Citat din: Cloud no.75 din Aprilie 13, 2008, 01:07:05 A.M.
... Allroad Quattro 2006...
...Garda la sol variabila intre 12 si 21 cm datorita suspensiei pneumatice si REDUCTOR !!! ...
Sa inteleg ca 4007 nu are reductor?  :blink:

Cloud no.75

@turbo: ha, ha, reductor ??? ma tavalesc pe jos...

Singurul SUV non premium care AVEA reductor era prima generatie de Freelander. Generatia actuala nu are.

Alde Tucson, Santa Fe sau X Trail nici nu viseaza la reductor.

Culmea: In clasa Premium, singurul cu reductor este Touareg - este vreo 2,000E ca optional si se pune doar pe 3.0tdi si v10tdi, motorul mic R5 diesel si benzinele nu au. Mai avea reductor si primul M Classe, care de altfel avea si sasiu separat, dar l-au linistit si pe asta. Si cu reductorul si cu sasiul.

Range Rover e singurul SUV de lux cu reductor.

X5, actualul M Classe, Cayenne, Range Sport nu au. Oricum Porsche cu reductor ar fi fost foarte ciudat.

De asta argumentam exclusivismul lui Allroad Quattro, mai ales prin prisma solutiilor tehnice inglobate. Datorita aspectului de "break" nu are cautare in lumea descrisa de @dadu mai sus, caci genul ala de indivizi s-ar face de ras printre prieteni daca ar aparea cu asa ceva..."Ce bah, ai luat masina lu' nevasta'ta la plimbare? "
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."