Menu

Afișare Mesaje

Aici puteți vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afișate doar mesajele făcute în secțiuni în care aveți acces.

Afișare Mesaje Menu

Mesaje - cristic

#1
Eu le-am schimbat vineri.
Nu uitati, ca anvelopele de iarna nu ajuta doar daca e zapada. :)
#2
Ai verificat bateria ? Sa fie in regula dupa accident ?
#3
Jurnal de bord / Re: 207 RC, coming up...
Iunie 03, 2009, 12:22:52 P.M.
Hey, hey! :)
Nici nu stiam ca e de vanzare RC-ul... parca mai aveai unul, diesel, alb.
#4
Probleme, solutii si date tehnice / Re: despre freon...
Martie 30, 2009, 04:17:53 P.M.
Uita-te atent pe compresorul de A/C. Deobicei scrie pe el la toate marcile de masini de care si cat.
#5
206 / Re: Puncte tari si puncte slabe la Pug 206
Martie 23, 2009, 03:13:16 P.M.
Citat din: Col din Martie 23, 2009, 02:17:45 P.M.
Pornesc de pe loc rapid si intru in vitezele superiare tot cu o foarte mare rapiditate.

Mergi subturat ? :police:
#6
Jurnal de bord / Re: 307 T6 1.6hdi Bleu Abyss
Februarie 20, 2009, 03:12:47 P.M.
Desi eu doar 195 am avut pe roti, directia la 307 este absolut superba! Cel putin pana pe la ~140km/h dupa care mi-as fi dorit sa fie ceva mai grea, dar nimic serios de reprosat.

Oricum mare bucurie cand masina merge struna :)

Sunt curios cat timp te mai lasa tatal tau sa te delectezi cu 307-le lui, pe cand el trebuie sa isi caute rostul pe sosea cu o macaroana turbata.  :001_tt2:
#7
Jurnal de bord / Re: Vlad01: 407 STCF 2.0 HDi FAP
Februarie 14, 2009, 11:50:14 P.M.
Sa o stapanesti sanatos! :)
#8
Peugeot vs... / Re: New comer : Opel INSIGNIA
Februarie 04, 2009, 01:26:53 P.M.
Citat din: turbojack din Februarie 03, 2009, 10:11:33 P.M.
de aceea ma cam supar ca nu vad motorul de pe RC (renumitul THP) montat pe 308 si nici sanse sa-l vad nu exista...

Exista, dar nu in romania. :)
http://www.peugeot.fr/produits/308/3portes/Motorisations/

Despre Opel Insignia este un mare pas inainte fata de Vectra, cel putin la design-ul exterior. Eu ma bucur pentru ei, dar inca nu am vazut-o prea bine pe interior si nici nu am condus. Asa ca ma abtin pana la noi impresii.
#9
Tuning / Re: Kit xenon? Ce culoare?
Decembrie 05, 2008, 01:23:22 A.M.
Eu mi-as pune Xenon in bord, sa vad mai bine cu cat merg  :oops:

Oricum ar fi eu raman ptr 4300k, pacat ca instalatiile after-market prezinta potentiale probleme cu autoritatiile de dincolo.
#10
Penultimul nu prea l-am inteles.
Iar ultimul, putea sa plece si mai finut din panta aia :)

In rest, super reprezentative!
#11
Probleme, solutii si date tehnice / Re: Pneuri de iarna.
Noiembrie 06, 2008, 05:14:11 P.M.
Pneuri de iarna pentru < 7 grade celsius.
Pneuri de vara pentru > 7 grade celsius.

Alea all-season sunt un compromis, si daca se poate este bine de evitat.

LE: Ce rapdia e lumea pe aici la raspunsuri  :clap:
#12
206 / Re: 206 - editii limitate cu dotari deosebite
Noiembrie 05, 2008, 05:38:28 P.M.
In Romania e raritate. In tarile civilizate sunt cam dese, un punct forte de vanzare.
#13
Legat de degradarea becurilor in timp, citeam ca se adauga un 100k la ~1000 ore de functionare. In medie dupa 17000h un bec de 4300k va incepe sa arata ca unul de 6000k. Sunt mai robuste decat becurile halogen oricum.

Constructori de masini mai schimba culoarea perceputa din noi si din lupa sau alte artificii (gen modificari ale compozitiei gazului din bec).

O poza ca sa fie mai clar cam cum este cu culoarea. 4300k nu este in poza, dar e usor de intuit cum ar arata si de ce este de preferat.
Acum depinde si ce vrea fiecare, sa vada el bine, sau sa fie vazut ca e foarte important de catre ceilalti.  :001_tt2:
#14
Jurnal de bord / Re: Pufiman - 206 1.4 HDI
Octombrie 17, 2008, 11:19:45 A.M.
Diferentele apar din cauza stilului de condus diferit intre vest si est. Cand curea se invarte cu o viteza constanta fortele asupra ei sunt mult mai mici decat atunci cand acceleratia este diferita de zero.

In vest mergi mult timp cu viteza constanta. La noi pentru orice deplasare oricat de mica, trebuie sa eviti gropi, sa depasesti sa eviti porci care trec drumul si tot felul de bizoni care "te fac", etc.

O valaore exacta la care sa se schimbe e greu de spus, dar in cazul distributiei mai bine mai devreme decat mai tarziu.
#15
Jurnal de bord / Re: Razgaiatul, 406 coupe, jurnal de bord
Octombrie 16, 2008, 10:39:00 A.M.
Air are dreptate.

Deobicei din cauza de low-cost pe stanga se pune un stop de ceata iar pe dreapta se pune becul pentru marche-arriere.

Tu ai pe fiecare parte un stop de ceata si un bec pentru mers inapoi. Indicat este sa consulti si manualul  :001_smile:

Mie asa mi se pare din poza asta, fiecare stop are sticla alba pentru bec mers inapoi si cum tu zici ca ai un stop de ceata pe dreapta care merge sigur ai si unul pe stanga, dar ars.