Consum Peugeot Partner

Creat de rara, Februarie 12, 2007, 08:56:53 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

a_mic

Privitor la schema de schimbare a cauciucurilor, e de urmarit postul din topicul dedicat
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

AIR

Avea tendinta sa traga , eu probez asa merg cu 55km/h si i-au mana de pe volan si observ ca in 200-250m masina se duce de pe centrul benzii catre dreapta dar usor nu brusc, corectez si mai merg 150-200m si observ acelasi comportament, la roti nu vad nici o uzura nefireasca 2400km, dar stiu sigur ca voi fi cu ochii pe "directie".
Revenind la consum, nu am inteles ai mers cat se putea adica cat de tare merge masina (150Km/h) sau 100km/h viteza legala?
daca o urci peste 3000rpm/a 5 a am inteles ca devine papacioasa tare, deci consumul tau fiind si unul usor mixt e normal ca sa zic asa tinand cont ca ai mai si calcato pe coada unde s-a putut!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

calinart

Pai am mers ce viteza maxima posibila a masinii nu cu viteza maxima legala, pt ca ma grabeam f tare sa ajung la ora stabilita. Daca drumul a fost liber am mers cu 150.

In legatura cu trasul spre dreapta al masinii: pe distanta lunga gen 2-300 de metri e normal sa apara o tendinta usoara de virare spre dreapta deoarece drumul e facut inclinat spre dreapta pe fiecare banda pt scurgerea apei. Dar e o tendinta f usoara. La mine tragea accentuat dreapta si ma scotea in sant in mai putin de 100 de metrii. Nu puteam sa iau mina de pe volan nici macar o secunda ca masina cotea singura. Mi s-a parut dubios dar am pus si eu tendinta asta pe seama inclinatiei drumului. Pina cind am constatat uzura in cauciucuri.

Kman

In 100 de m cu 60 de km chair daca drumul e inclinat nu trebe sa te scoata in sant.
Daca in  100 m cu 60 km/h masian isi mentine cat de cat directai nu e cazul sa te ingrijorezi cu privire la directie.

rara

Consumul mediu pe ultimii 1000 km - 6.54l%. Parcurs 70% extraurban si 30% urban. Eu sunt multumit. :)


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

partner

Salutare

Ultimul meu consum urban (Bucuresti 100%) am facut 702km cu 59l motorina TopNordic (asta confirma rezervorul de 60l), deci 8,4%.
Multumit de Pejoul meu

AIR

#21
Bine ai revenit printre noi Partner! ;)
Postez si eu ultimul consum.Inainte de a face plinul acul indica prima liniuta subtire de  deasupra rezervei.Umplut pana sus la gura cu Top Nordic (3 lei). Au intrat 48.10 litri.
Acum e de stiut ca primii 230km au fost doar urban cu mult stat in trafic + gerul de -8  grade cand scadea acul vazand cu ochii.Eu am estimat cam la 10l/100km urban.Restul sunt o fuga pana la Fundulea pe A2 la 120km/h 60km, Un mers de rodaj buc -lehliu 120km cu 95km/h, si o plimbare spre munte de 277km cu viteza de 70 sate si 90-100km/h extraurban.
Intre ele  20km intrari in oras si iesiri inerente pe care le-am pus tot la consum urban.
Ar iesi cam 10 oras >:( si cam 5.03 afara ;D dar sunt aproximari.
CONSUM MIXT   250 KM Urban/ 457km EXTRAURBAN din care 180 kmAUTOSTRADA= 48.1l/707km=6.80
Pt extraurban ma declar multumit, pt urban sunt profund nemultumit >:(!!!
Tot ce pot spune e ca masina merge mult mai bine extraurban.In oras o inebunesti pur si simplu.Si cu cat e drumul mai lung cu atat am impresia ca consuma mai putin.Si motorul s-a lasat si a devent ceva mai silentios, dar e loc si de mai bine.
La 95km/h pe A2 motorul sta la 2050-2100rpm si nu se aude decat vantul, parca nici nu ar avea motor, insa cum treci de 110km/h se aude distinct!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

rara

Parerea mea e ca extraurban masina ta consuma mai mult, iar urban mai putin. CHiar m-as mira sa consuma 5 afara si 10 in oras. E prea mare diferenta.


Importator, distribuitor corpuri de iluminat. Reducere pentru membri Club Peugeot.

AIR

posibil sa gresesc am si scris ca sunt aproximari.Oricum in oras m-a speriat ce repede cobora acul la carburant.La drum zici ca se intepeneste merge f incet.In timp se va verifica daca am dreptate!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

#24
Un nou plin,  :-[ din pacate urban masina e f departe de consumul dat in carte nu cu un litru peste ci aproape cu trei.In oras i-a undeva intre 9.5-10.5 ceea ce mi se pare f mult.Consumul este mixt deci toate sunt aproximari, se pare ca dupa o fuga pe A2 cu 130km/h si-a mai revenit spre cote mai mici.
Deci am alimentat de la Lukoil diesel L sau asa ceva la 2.96lei/l au intrat 46.03 litri.Am mers pe A2 162km cu o medie de 125km /h, 20km pe dn cu 70km/h, si restul oras 385 km.Aproximez orasul pe la 9-9.5 extraurban diferenta de 11.35l  extraurban ar iesi 6.23 l/%.Personal mi se pare ca maninca prea mult in oras.Tinand seama ca motorul deja nu mai este asa nou deja am trecut de 3600km.Si mi se pare anormal sa manance mai mult cand are mai multi km si afara s-a incalzit!
Un alt lucru care nu imi place uleiul e negru deja, si am impresia ca incepe sa si pape din el!Nu mai e perfect la maxim pe joja, e cam juma-1 mm sub maxim!
Deci consum mixt 8.118l% din care urban 385km, extraurban182km.68% consum urban 32% consum extraurban.Parerea mea in general cred ca drumurile pe autostrazi cu masina fugarita tind spre un consum cu130-150% mai mari decat consumul minim dat de producator(4.6l/100km).Doar consumurile pe sosele de "tara" pe care se poate merge cel mult cu 100km/h au sanse de a se apropia sau atinge consumurile minime date de producator.Sau te poate ajuta o masina cu 6 trepte unde la 130km/h ai cam2300-2600rpm.
Impresii despre motorina L de la lukoil!Deja am mers cu ea azi cam 15km.Sunt cateva lucruri bune despre ea.Am schimbat furnizorul plecand de la ideea ca pana nu incerci toti furnizorii cu noua masina nu poti sa ai o idee exacta despre ce combustibil se potriveste mai bine cu masina.La primul plin am pus rompetrol efix, dar va trebui sa mai pun cel putin inca o data pt ca atunci masina era f noua si nu pot sa spun ca a fost bine sau rau.In plus imi era straina nu eram deloc obisnuit cu ea.
Revin la Lukoil L, motorul e mai silentios cred ca e cu cel putin 3-5dB mai silentios.Se infinge mai bine decat cu Top nordic.Daca o salti la 3500rpm face acelasi zgomot ca la 3100 rpm cu top nordic.Mai ramane de vazut consumul.Motorul avea turatia mai mare decand s-a incalzit cu topNordic si nu mai statea la 800rpm in relanti urca spre 900rpm si avea un sunet cu  reverberatii in toata masina parca se infundau urechile de la acel sunet.Vad ca acum nu mai face asa, sa vedem mai tarziu ce va fi.
Banuiesc ca motorina Top nordic era f aditivata si de aceea mai subtire si se consuma f repede, tot din aceeasi cauza probabil motorul statea mai turat.M-am tot uitat dupa top euro 4 de la petrom dar nu e pe nicaieri, probabil au produs mult top nordic, si din cauza ca iarna a fost calda au f multa pe stoc.Probabil de aceea nici nu o scot de la vanzare.Probabilitatea unor geruri mai scazute de -10 grade e f mica pt ca martie a trecut deja pe jumatate.
Oricum pana acum imi lasa o impresie buna motorina lui Lukoil.Ma gandesc pe de alta parte ca tot ce e calitatea 1 la Petrom pleaca la Export, Calitatea 1B pleaca la statiile Omv si PetromV iar calitatea 2 pleaca la statiile Petrom vechi.
Ciudat acum am verificat pe site ce am pus eu e motorina euro 3 cu sulf 0.035.La statia scria motorina euro 4 si euro 5 dar cea euro 4 are sulf 0.005 iar cea euro 5 are sulf 0.001.Deci pana la urma am pus motorina euro 3.Dar oricum masina e doar euro 3!
E bine de stiut pt cei care au masina euro4 sau euro 5.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

a_mic

Un nou plin,   din pacate urban masina e f departe de consumul dat in carte nu cu un litru peste ci aproape cu trei.In oras i-a undeva intre 9.5-10.5 ceea ce mi se pare f mult.

Prietene, orasul "lor" nu e ca orasul "nostru".... Orasul lor este un oras in care toate semafoarele functioneaza, intersectiile le prinzi pe rosu dar, nu faci fiecare semafor de 15 ori....

Personal mi se pare ca maninca prea mult in oras.

Singura solutie e sa schimbam orasele... ia sa incerci Valenii de Munte, spre exemplu.... sa vezi acolo consum "sub carte"

Tinand seama ca motorul deja nu mai este asa nou deja am trecut de 3600km.

Ai un motor NOU ! Bucura-te de el ! Pana pe la 20k inca munceste sa-si dea drumul...

Un alt lucru care nu imi place uleiul e negru deja

La diesel, uleiul se innegreste foarte-foarte rapid.

Nu mai e perfect la maxim pe joja, e cam juma-1 mm sub maxim!

Insignifiant, stai linistit !

Drum bun si asfalt uscat ! :)
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

partner

#26
 
  Ultimul consum Bucuresti 100% Motorina TopNordic - facut 690Km cu 55l -> fix 8%

  Nu mai stiu pe ce forum gasisem standardul de testare a consumului - ideea era ca se merge in spatiu inchis fara nici o inclinare, nu se foloseste nici un consumator, soferul are vreo 60kg si in rezervor sunt 3l de combustibil - traseul are aproximativ 3km in care se faceau 2 porniri de pe loc si cateva accelerari. Concluzia e ca e utopic orasul asta.
Multumit de Pejoul meu

AIR

Sincer la celelate masini acum vreo 3 ani ma incadram in Utopia respectiva.Dar se circula altfel in metropola noastra. >:(
Dat fiind ca e noua inteleg un litru in plus !Eurialul da 7.2 urban, francezii zic 6.9.Motor nou 1 l in plus deci ajung la 8.2 dar de aici pana la aproape 10 e distanta mare, mai sunt 2 litri in plus.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Kman

Consumul decalarat de producatori se face dupa un anumit standard,care vad ca a fost modificat( vezi ultimu nr. AMS)
Ideea e ca in Bucuresti nu vei ajunge niciodata sa consumi acolo unde iti spun ei ca ar fi consumul declarat.
Conditiile de trafic din bucuresti sunt absolut salbatice....cand stai o juma de ora sa treci de un semafor...
Combustibilii din Romania sunt diferiti de ce exista afara. Nici eu nu ma incadrez in cifrele declarate de producator. Sunt multi factori ce influenteaza consumul.
Sa iti spuna colegul Cloud cat ihi papa passatu tdi in Buc si o sa vezi ca nu e chiar asa cum crezi tu.

AIR

Te rog sa detaliezi de ce combustibilul e diferit de Europa de West.Ai date exacte, concret exemple.Eu cand am iesit din tara nu am observat nimic deosebit la mersul motorului fata de Romania.Si zic eu ca am ceva ureche si experienta  in 10 ani de tinut covrigul in mana.Nici consumul nu a fost extraordinar si doar am pus mereu benzina de 98.Si asta nu a fost odata ci de multe ori!
Nu stiu cum o fi la motorina dar la benzina nu am observat nimic deosebit!!!!
Il rog pe NOR 75 care intre timp a devenit cloud (asa se poarta sa fim mai poligloti) sa  scrie cat ii papa dumnealui Pasatu Tdi in metropola!
Am mai scris dar vad ca nu ai citit, pana acum trei ani ma incadram cu toate masinile cu care am mers in Bucuresti cu consumul Urban.Inteleg acum e mai aglomerat asta inseamna un litru in plus dar de aici la 3 in plus e f mult!
Hai k-man da-mi dovezi despre combustibili, intre timp am mers inca 50km cu motorina Lukoil L si pot spune ca motorul merge mai rotund la 2000rpm in a 3 a zici ca ai masina pe benzina.IMa gandesc ca cifra cetanica e aproape de 51 si nu 46 cat a fost probabil la Top nordic.
Imi dau seama ca rusii au combustibili buni in Romania.Stii pana sa vina Partnerul mergeam cu Mondeo, iar intr-o zi am zis sa dau o fuga cu el pe A2 nu de alta dar masina merse numai in oras 600km uneori o fuga cu 100km/h in a 4 a ii face bine se mai desfunda injectoarele, se mai curata Katul.Aveam in rezervor Top 99, si dat fiind ca imi era teama sa nu ma lase pe drum masina (rezervor sub 10litri) zic hai sa-i pun un pic de benzina.In drum vad un Lukoil trag la pompa si pun 10 litri nu mai mult.benzina de 98.
Plec la drum spre policolor spre iesirea spre A2.Pana la Policolor si sunt 1-1.5km simteam masina ca merge mai bine, ca trage mai cu ravna e mai silentioasa si chiar incepe sa se infiga.Masina asta ar un mic inconvenient, are cel mai mic motor pe caroseria respectiva.1,6/90cp la o masina de 1350kg si nici la cuplu nu sta minunat doar 120Nm.
Contrar asteptarilor Rusii de la Lukoil au carburanti buni.E drept ca dupa ce mergi cu OMV 100 si top 99 in general nu simti mare diferenta dar chiar am simtit diferenta si mergeam doar cu 50 nu de alta dar la iesirea spre A2 mereu e un radar!!!
Eu am reusit lucruri bune cu ei.Nu acelasi lucru pot spune de rompetrol.E f multa reclama ca si la Petrrom/OMV dar se pare ca produsele de calitate nu prea sunt de gasit pe la noi..
Inca un lucru dimineata dieselul scoate un pic de fum ca un abur , azi dimineata dupa pornire m-am uitat de curiozitate la teava in spate nu exista fum deloc!!! si nici abur.deocamdata ma declar multumit de acest combustibil!
Sa vedem consumul!Oricum am avut azi senzatia ca motorul e mai puternic si fara sa retrogradez masina revenea mai usor in palierul de lucru!! ;)
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim