Peugeot Boxer

Creat de giasistem, Iunie 17, 2008, 09:02:36 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

giasistem

Doresc a deschide un nou topic pentru cei care au utilitare.
Eu am avut 3 Boxere pana acum si la ora actuala conduc ca masina utilitara un Boxer 3 cu 2.2 hdi full(climatronic, abs, ebd, geamuri climatice, incalzire in oglinzi, etc).
As dori sa vorbesc si cu altii utilizatori de boxer 3

giasistem

DECI ESTE CINEVA INTERESAT :clap: :clap:

Gabriel

Bine ai venit!
Pai nu prea stiu pe nimeni de pe forum cu boxer dar te rugam sa ne pui tu la curent cu date despre masina. Astfel cei care vor cauta informatii vor gasi. Unde mai pui ca informatiile vor veni din partea cuiva care are experienta cu Boxer.

a_mic

Hmmm....tare masina! Am mers o singura data cu ea dar, m-a impresionat: trage ca un cal de povara si fuge ca unul de curse. Felicitari si bun venit pe la noi!
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

giasistem

#4
Deci cum spuneam este noul motor 2.2 hdi, distributie pe lant.
Singurele probleme care am mai auzit ca nu recunoaste cheia.
Oricum un sfat foarte bun NU FACETI SERVICE LA CRAIOVA!!!.
Cei care au facut stiu de ce , iar la valcea pretul este fabulos... Oricum nu strica pentru recalmatii un telefon la Trust Motors, cu care am rezolvat odata o garantie deci daca aveti probleme in garantie sunati la TRUST MOTORS importator oficial Peugeot.
CONSUM LA ACEST MODEL AM AVUT 6.2 PE AUTOSTRADA LA 100 KM CONSTANT SI MAXIM 10.5 LA 160 GOL

Radon edit:  Atentie la ortografie si multe altele pe care n-am mai stat sa le corectez!

dadu

 :oops: NU FACETI SERVICE LA CRAIOVA!!! asta ar cam trebui inramata. :biggrin:
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

bosssu

#6
Salut. Mi-am luat acum cateva luni un boxer, insa nu am pus cd-player. Vreau sa imi spuneti ce boxe s-ar potrivi si ce cd-player sa pun  :confused1:

giasistem

#7
Mp3 poti pune de oricare iar pentru boxe, desfaci panoul de la usa. D aca nu ai trase firele in bord este cam "nasol", prima data uita-te daca ai trase firele din usi, daca da poti sa le faci tu instalarea, daca nu, mai bine pune in service.
\bafta

a_mic

Ce bine ca ati gasit elemente comune! Chiar ma gandeam ca sunt tipuri de Peugeot care nu se regasesc printre utilizatorii acestui forum. Ne bucuram pentru voi, iar bucuria citirii posturilor voastre va fi si mai mare daca ne veti usura aceasta activitate scriind intr-o limba accesibila si noua.

Pasul urmator este sa deschideti jurnale de bord din care sa aflam si noi cate ceva despre masinile voastre. Iar pozele...pozele...vor fi mai mult decat binevenite!  :clap:
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

musescu

Am comandat si eu un Boxer L3H2, 2.2HDi 130CP. Nu am avut Peugeot niciodata si as dori sa aflu de la utilizatori informatii despre fiabilitate in general, cat de bun este motorul asta (nu am gasit multe informatii despre el), cutia de viteze (manuala, 6 trepte) si probleme specifice acestui tip de masina, in general. Multumesc.

adrian2000

salun probleme la peugeot boxer sunt destule incepand de la instalatia electrica foarte proasta pana la piese .am constatat ca orice reparatie
o sa ma coste peste 1500 ron.in doi ani de zile am reparat la ea aproape tot{ masina o folosesc in curierat rapid} am peste 300000 km.
anul trecut mi a luat foc toata partea fata stanga (mai bine cumparam alta decat so repar).
in momentul de fata pierd ulei din cutie pe la planetara si nu stiu cat de grava este problema

Cosmin D

Salutare,

Am si eu o problema(sau mai multe) :( cu un boxer 3 euro 4.
O iau cu inceputul poate poate cineva imi da o idee, ceva ce nu am incercat eventual...findca sincer nu mai am nervii necesari sa merg la ghici..
Dupa o noapte de dormit in parcare, dimineata soferul a pornit masina, 5 min la relanti iar apoi a plecat. La nici 10 min de mers, la o urcare a inceput sa se tureze pana in 5000, scos fum si toatele cele, soferul a scos cheia din contact dar motorul s-a mai turat cateva secunde si s-a oprit.
Platforma, dus la service, concluzie, un piston crapat/topit. Am alezat cei 4 cil. la R1, pistoane R1, injectoare, pompa inalte si rampa duse la mester sa le repare/refaca, nu stiu sincer...facut/montat, motor sus, scris injectoare(primisem alte coduri de la mester). Functioneaza dar nu trage ca inainte in nici o viteza. Abia ajunge la 95-100, cand da de panta revine la 75-80. Dupa un test imi da eroare de debitmetru, am incercat cu unul de pe alta masina (functionala) dar are acelasi comportament, am verificat firele pana in mufa din calculator si sunt ok. Turbina in mers urca la 1.8-2 bari, injectoarele au corectie -0.5 pana la +0.2. Singurul lucru negativ era valoarea de aer citita de debitmetru(mai mica). Ieri am pus alt debitmetru)poate poate), mergea la fel, l-am montat inapoi pe al meu si nu mai da eroare de debitmetru.
Astazi am schimbat rampa si nici o modificare, am schimbat pompa de inalte si parca merge mai bine cu 5%.
Poate am noroc si veniti cu idei noi, sau si mai bine, cineva care s-a lovit de problema/ele astea ?
Nici eu si nici mecanicul nu stie ce sa mai incercam.
Maine sau luni am zis sa incercam si cu alte injectoare, alta turbina si in final o compresie.
De 3 luni sta masina si nu ii dam de cap.
Are cineva vreo idee ?
Multumesc.