Menu

Afiºare Mesaje

Aici puteþi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afiºate doar mesajele fãcute în secþiuni în care aveþi acces.

Afiºare Mesaje Menu

Subiecte - SportWagon

#1
Pentru a completa dotarea unui vehicul cu display de navigatie OEM, din fabrica, cu o facilitate de afisare a imaginii de pe un smartphone ANDROID, tip screen mirroring  prin WI FI, se poate instala foarte usor in masina, daca aveti intrare video tip RCA o interfata care sa asigure aceasta functie.
O puteti gasi la EDOTEC Romania si va poate permite afisarea imaginii unei aplicatii de navigatie de exemplu, pe ecranul standard al masinii, fie daca nu aveti CD-ul necesar fie daca preferati un alt program de navigatie decit cel original. Rezolutia este dependenta de cea a display-ului original (RT3 in cazul discutioe noastre).

De asemenea astfel puteti afisa imaginea de pe un SMARTPHONE (mai ales daca are un ecran mai mic) si in cazul unui mail, SMS, sau in timpul unei convorbiri direct pe ecranul masinii, fara sa fie nevoie sa fixati telefonul in campul vizual al dvs. Puteti tasta pe telefon (nu aveti alta optiune) dar sa priviti pe ecranul masinii, de indata ce nu mai trebuie supravegheat strict ecranul telefonului.
#2
Se ofera:
Cei interesati ma pot contacta pe PM pentru a le indica cum pot contacta membrul care a facut oferta.

1.Leduri pozitii,plafoniera,etc canbus
w5w 3smd,5smd,9smd,13smd,18smd canbus Preturi de la 25 lei/set
Leduri pozitii,plafoniera,etc non canbus
w5w 5smd,9smd,20smd,22smd,28smd,42smd,66smd Preturi de la 25 lei/set
2.Leduri placuta inmatriculare,plafoniera,etc canbus
c5w sofit festoon 2smd,3smd,4smd,6smd,8smd canbus Preturi de la 30 lei/set
Leduri placuta inmatriculare,plafoniera,etc non canbus
c5w sofit festoon 6smd,9smd,16smd Preturi de la 30 lei/set
3.Becuri cu led
Becuri led H1,H3,H7,H8,H11,HB4 13smd,18smd,27smd,68smd Preturi de la 50 lei/set
Becuri led P21W BA15S 13smd si 27 smd 6000k Preturi de la 50 lei/set
4.Becuri xenon si bixenon
Bec xenon 35w 4300k,6000k,8000k H1,H3,H7,H8,H11,HB4,D1S,D2S,D3S,D4S Preturi de la 75 lei/set
Bec bixenon 35w 6000k H4 Pret - 115 lei
5.Kituri xenon
Kit xenon Canbus Pro Generation 2 35w 4300k,6000k,8000k H1,H7 Pret - 255 lei
Kit xenon 35w 4300k,6000k,8000k H1,H3,H7,H8,H11,H27,D2S,D2R,HB3,HB4 Pret- 139 lei
Kit xenon Digital Canbus slim,normal 35w 4300k,6000k,8000k H1,H3,H7,H8,H11,H27,HB3,HB4,D2S,D2R Pret - 195 lei
Kit bixenon slim,normal 35w 4300k,6000k,8000k H4 Pret- 195 lei
Kit bixenon Digital Canbus slim,normal 35w 4300k,6000k,8000k H4 Pret - 255 lei
6.Adaptoare bec,balast xenon,balast xenon canbus slim,normal,anulatoare eroare bec ars canbus,cabluri cu mufe D2S,D2R,cablu bixenon H4,cabluri alimentare balast xenon Preturi de la 45 lei/set
7.Senzori parcare cu display si avertizare sonora spate,fata si spate cu 8 senzori Preturi de la 95 lei
8.Alarma auto universala cu 2 telecomenzi Pret 125 lei
9.Inchidere centralizata cu 2 telecomenzi,modul inchidere centralizata usi,garaj si porti cu 2 telecomenzi normale,tip briceag+ deschidere portbagaj,telecomenzi universale tip normale sau tip briceag Preturi de la 65 lei
10.Capacele ventil cu antifurt cu logo Peugeot-20 lei/set
11.Proiector laser Ghost Shadow cu logo Peugeot-155 lei
12.Leduri auto P21W soclu BA9S(BAX9S),BA15S,BA15D,BAY15D,BAU15S cu 1,4,5,8,9,13,18,24,27,44 smd normale sau Canbus,pret de la 12 lei/buc
Leduri auto P21W soclu BA15S,BAY15D,BAU15S High Power,pret-69 lei/buc
Leduri H1,H3,H4,H7,H8,H11,HB3,HB4 High Power,pret-69 lei/buc
Leduri H1,H3,H7,H8,H11,H27,HB3,HB4 cu 9,10,13,18,27,68,120 smd,pret de la 35 lei/buc
Led panel cu 6,9,12,24 smd alb,pret de la 29 lei


Toate produsele beneficiaza de garantie cuprinsa intre 1-12 luni
#3
Un membru al forumului ofera:
Cei interesati pentru a intra in contact cu acesta pot face solicitarea catre mine pe PM.


Pe stoc

C5W 2 smd Canbus 31mm-10 lei setul
C5W 4 smd Canbus 42mm-20 lei setul
C5W 6 smd Canbus 36mm-25 lei setul

Kit xenon Canbus Pro Generation 2 H7 35w 8000k-255 lei
Kit xenon Canbus Pro Generation 2 H1 35w 4300k,8000k-255 lei

Aduc pe comanda :

Becuri xenon H1,H3,H7 etc-49 lei setul
Becuri Bixenon H4-79 lei setul
Becuri xenon D1S-89 lei setul
Becuri xenon D2S-69 lei setul
Becuri xenon D3S-149 lei setul
Becuri xenon D4S-99 lei setul

Kit xenon H1,H3,H7 etc-105 lei
Kit Bixenon H4-125 lei
Kit xenon H1,H3,H7 CANBUS-135 lei
Kit Bixenon H4 CANBUS-165 lei

Proiector led "Ghost Shadow Light" orice logo auto-95 lei setul

Orice model/soclu de bec cu led pe comanda
#4
Pe vehiculele cu RT3 exista echiparea cu mufe mama intrare RCA video si audio in cutia cu acte pentru cuplare surse video/audio.
Intrarea este inactivata automat si devine inutilizabila la viteze de peste 5km/h din motive de siguranta prezente inclusiv in conceptia Peugeot, pentru a nu permite distragerea atentiei soferului de o sursa video afisata pe display-ul masinii.
Problema obiectiva apare insa cind dorim sa cuplam o camera pentru mers inapoi (rear view camera).
Chiar si la mersul inapoi, la viteze destul de mici, desi activata cu masina pe loc si activa initial unanumit timp dupa inceperea deplasarii in marsarier, intrarea video se dezactiveaza la cca 5km/h (subiectiv chiar mai putin) si face imposibila astfel supravegherea imaginii oferite de o camera de mers inapoi.
Viteza de deplasare la mersul inapoi trebuie mentinuta la o valoare extrem de scazuta, dificil, practic imposibil la deplasareape distante mai mari de 3-4 m si atunci o rear view camera devine useless.
Incercind de exemplu sa cuplam o rear view camera mai performanta (KENWOOD CMOS 310 multiview) pe un RT3, functia switch-off velocity de disable video input devine cu adevarat deranjanta.
Din cauza imposibilitatii inhibarii acestei functii prin DIAG (versiunile soft mai noi nu mai permit modificarea vitezei limita pt switch-off velocity)
-btw daca vreun membru gaseste printr-o concesiune un diag 2000 cu soft mai vechi care sa permita modificarea va rog sa anuntati-
solutia, singura identificata pina acum, este o interfata care sa permita video in mers pe RT3.
Aceasta este: TF-PSA de la CAR-AUDIO SYSTEMS.
Activarea/inactivarea se face prin hold 3 sec pe butonul SOURCE din comanda audio multifunctionala din spatele volanului.
Prin taierea contactului se dezactiveaza interfata.
Navigatia nu functioneaza (nu localizeaza corect) in momentul in care interfata este activa.

Pentru detalii tehnice si/sau detalii despre posibilitatea de achizitie puteti folositi mail-ul si/sau PM.
#5
Modele / Modelul PEUGEOT cu cel mai reusit design
Mai 17, 2010, 12:24:47 P.M.
Am inclus si modele iesite din fabricatie dar aflate in uz (generatia anterioara).
Puteti vota maximum 3 modele.
Postati si citeva argumente pro.
#6
Vand camera video speciala pt mers inapoi, cu functie oglinda, afiseaza imaginea asa cum s-ar vedea in retrovizor.
Se poate cupla la monitorul orignal RT3, RT4, RT5 sau alte monitoare OEM sau AFTER MARKET cu intrare RCA.

Are piulita si inel special taiate oblic pentru montajul in unghiul dorit.
Alimentare 12 Vcc.

BUILT-IN COLOUR CAMERA


      Features
ââ,¬Â¢special design: the image is mirrored automatically. Ideal for rear view applications
ââ,¬Â¢waterproof
Specifications
ââ,¬Â¢IP rating: IP55
ââ,¬Â¢pick-up element: 1/3" colour CMOS
ââ,¬Â¢number of pixels: 628 (H) x 582 (V) -PAL-
ââ,¬Â¢scanning system: PAL
ââ,¬Â¢sync. system: internal
ââ,¬Â¢scanning frequency: 15625kHz (hor.) / 50Hz (vert.)
ââ,¬Â¢resolution: 420TV lines
ââ,¬Â¢min. illumination: 3 Lux / F1.2
ââ,¬Â¢S/N ratio: > 48dB
ââ,¬Â¢electronic shutter: 1/60 to 1/15000 sec.
ââ,¬Â¢gamma correction: 0.45
ââ,¬Â¢white balance: automatic
ââ,¬Â¢BLC: automatic
ââ,¬Â¢standard board lens: f6mm
ââ,¬Â¢lens angle: 56Ã,°
ââ,¬Â¢video output: 1.0Vpp composite, 75 ohm (RCA connector)
ââ,¬Â¢power supply: DC 12V / 100mA max. (regulated) (incl.)
ââ,¬Â¢operating temperature: -10Ã,°C to +45Ã,°C, RH 95% max.
ââ,¬Â¢storage temperature: -30Ã,°C to +60Ã,°C, RH 95% max.
ââ,¬Â¢dimensions: Ø30 x 56mm
ââ,¬Â¢weight: 65g
ââ,¬Â¢cable length: Ã,± 30cm

PRET: 79,80 euro
#7
Vanzari/cumparari diverse / SANII CARVER
Ianuarie 25, 2010, 10:29:23 A.M.
 Am descoperit niste sanii foarte performante:

Foto mai jos.

Sint sanii f performante, de tip carver, adica se vireaza prin deplasarea greutatii stg-drt pe sanie, si se obtin viraje ca la ski-uri sau ca la barcile de viteza.
Modelul al doilea se poate folosi si in picioare. In pozitia asezat ofera un confort deosebit pt ca dispune de suspensie cu arc.
Pentru a folosi in poz in picioare, partea antracit a saniei se ridica (este articulata in fata cu partea argintie), arcul se fixeaza cu velcro in locasul special si sania se tine precum un jetski (similar cu jetboard-ul de apa de ghidon).

E super.

#8
407 / RT3 sistemul telematic/navigatie
Noiembrie 05, 2009, 11:43:37 P.M.
Ecran suplimentar activabil in meniul computer de bord (TRIP) la RT3.

http://tinyurl.com/PAG-SUPL-ODB-RT3

#9
Vand Pneuri iarna 195/65/15, GOOD YEAR, WINTER SNOW 190 desen blocuri foarte aderent.
Am 4 bucati, una are o "boalfa" pe o laterala, solicIt bani doar pe trei buc.
Folosite doar o iarna, canale adinci. Pastrate in boxa la rece, umiditate corespunztoare.

Suplimentar mai am o anvelopa 195/65/15 PIRELLI P6000, cvasinoua.

Pret negociabil.

Tel 0770 514 019
#10
Va propun un poll menit sa constituie un ghid de control al calitatii pentru clientii vopsitoriilor dar si pentru responsabilii si lucratorii dintr-un atelier/service de tinichigerie/vopsitorie.

Puteti vota una, mai multe sau toate optiunile propuse in sondaj.

Vom putea astfel sa facem un top al importantei criteriilor de calitate urmarite la o operatie de vopsitorie.
Majoritatea dintre noi avem asigurari CASCO costisitoare pentru care mai platim si reintregiri sau si mai rau unii sint nevoiti sa plateasca reparatiile din venitueri proprii.
De aceea cred ca e important sa stim pe ce dam banii.

In limita posibilitatilor tehnice in urma sugestiilor putem sa adaugam si alte criterii.

Va multumesc pentru implicare.
#11
Vand PNEURI IARNA PIRELLI 195/65/15.
SNOWCONTROL W190.
Desen de blocuri agresiv, acrosant.
3 buc. rulate 1 iarna.
Pret 100 RON/buc.
#12
Accesorii / Sisteme de localizare vehicule prin GPS & GPRS
Septembrie 18, 2008, 06:31:55 P.M.
Deschid aici discutia despre aceste sisteme adresind invitatia celor care au informatii despre aceste produse fie ca produc, folosesc, vind sau sint intr-un fel sau altul in tangenta cu acestea sa le expuna in speranta ca vom trata exhaustiv subiectul.
Exista mai multi furnizori de astfel de sisteme actualmente in Romania dar numai opiniile utilizatorilor il pot desemna pe cel cu raportul calitate/pret cel mai bun.
In principiu sistemele de acest tip sint compuse dintr-un senzor GPS care permite localizarea vehicului si care transmite prin intermediul retelei GPS prin GPRS informatia respectiva catre un server care le prelucreaza si care permite afisarea pozitiei "in timp real" pe o harat digitala precum si o serie de rapoarte legate de deplasarea vehicului localizat (grafice de viteze, stationari, trasee parcurse, etc.)
#13
Peugeot vs... / New comer : Opel INSIGNIA
Iulie 05, 2008, 03:34:27 P.M.
Desi am optat pentru Peugeot si sintem intr-o anumita masura fani ai marcii asata nu inseamna ca nu vedem si ce propun ceilalti constructori.

http://www.e-transport.ro/OPEL_INSIGNIA_VA_FI_PREZENTATA_PENTRU_PRIMA_DATA-i44-news14637-p82.html
#14
Probleme, solutii si date tehnice / FRANE, probleme
Ianuarie 26, 2008, 12:02:49 A.M.
In primul rind remarc acum ca nu exista o subcategorie dedicata exclusiv frinelor. Cred ca ar trebui dedicat unul.
Si acum problema:

Subiectul acestui topic: blocarea colonetilor, de ce se produce, cum poate fi evitata, cum poate fi deblocat un colonet salvind macar calaretii, consecintele blocarii.


#15
Sinteti invitati sa caraterizati masina dvs. prin bifarea caracteristicilor acesteia in poll-ul atasat.
Aveti maximum 20 optiuni de vot.
Daca aveti sugesti de imbunatatire a poll-ului rog postati.

Mod recomandat de a vota:

Cititi toate optiunile de vot.
Veti remarca ca unele sint disjuncte, incompatibile, adica bifind tapiterie de stofa trebuie sa excludeti celelalte variante
Multe caracteristici sint cumulabile de exemplu RADIO CU CD SI MP 3, cu magazie de cd-uri , volan de piele, paviloion vitrat etc. etc.
Aveti un  numar de 20 voturi maximum cu care puteti acoperi toate variantele posibile pentru o masina.
Daca votati 2 optiuni incompatibile va pierdeti o optiune de vot pentru celelate optiuni.
Puteti reface votul.

Succes.
#16
Intrebarea este destul de clara iar posibilitatile de raspuns sint multiple.
Daca chiar si asa ati formula un raspuns neinclus in poll, faceti sugestia si imbunatatim pollul.

Sinteti rugati sa votati sa vedem ce se intimpla cu aceasta "moda" altadata foarte des intilnita pe masinile din Romania fie ele parcate doar pt o noapte.
#17
Vand pneuri iarna PIRELLI 195/65/15 putin rulate, 3 buc.

#18
Vanzari/cumparari auto/moto / Vand pentru Peugeot 406
Noiembrie 04, 2007, 01:00:14 P.M.
Vand pentru Peugeot 406:
-set covorase cauciuc originale Peugeot stare noua. 190 RON
-stergator parbriz original nou 80 RON
-Set stergatoare FLAT BLADE Valeo (ca cele de la 307, 407, PASSAT dar cu design maibuna la sistemul de prindere) cu adaptor inclus pentru bratele originale 190 RON

Astept PM.
#19
Peugeot vs... / 406 versus 407
Octombrie 25, 2007, 04:42:11 P.M.

Chiar daca 406 nu mai este in fabricatie consider ca este interesant de punctat care sint evolutiile constatate la Peugeot in clasa medie intre doua generatii consecutive.
Asadar mai jos sint citeva remarci comparative 406 vs. 407 pe care le supun atentiei. As vrea sa precizez ca am dorit prin acest topic sa atrag atentia mai ales asupra unor detalii nu neaparat evidente ci mai degraba de profunzime, specifice fiecarui model si nu doar pe ansamblu asupra modelelor, aspecte care indica tendinta actuala in conceptia noilor berline/break-uri din clasa medie.
Intre 406 si 497 nu exista o evolutie ci mai degraba o revolutie in filozofie si design de aceea cred ca pentru cei care nu au cunoscut modelul 406, cele de mai jos pot fi interesante.

406
place:
+e o masina practica, omogena, confortabila fara multe "fitze"
+spatiu interior mare, si pe lungime, portbagaj incapator, f. lung la BREAK (1,22 m) dar ingustat la pasajele rotilor
+geamul spate coboara integral
+autocolantul negru de pe stilpul usilor -rezistent in timp
+chederul de la baza pragului care evita murdarirea acestuia si a pantalonilor cind cobori sau urci in masina
+protectia din plastic negru pe toata suprafata pragurilor, rezistenta si practica
+cache-bagajul la break jumatate rigid, jumatate cu inrulare, mai "serios" (dar voluminos la demontare)
+amortizor la capota motor!
+inaltimea mare in portbagaj la break
nu place:
-lipsa ESP
-lipsa XENON
-lipsa sistem navigatie cu ecran mare
-plasticul negru de pe bord si cadranele de bord fara inele cromate (inainte de ultimul lifting interior) si consola centrala
-capitonajul interior la usi din material textil nu foarte elegant si chiar fragil si minerele interioare din plastic negru (inainte de ultimul lifting)
-lipsa mochetei sub bancheta spate
-lipsa trapei de ski (la BK)
-geamuri elctrice fara comnda cu impuls (exceptie usa sofer)

407 e moderna, inedita, originala, stilata dar a platit ceva tribut design-ului:
place
+prezentare generala bord, instrumente de bord (mai putin imbinarea uneori imperfecta cu umarul portierei)
+ESP, XENON, navigatie
+capitonaj interior usi, minere interioare, cotiere elegante ca material si forma, etc.
+mocheta (inclusiv prezenta sub bancheta spate)
+pavilion vitrat la SW
+cutia pt acte, mare, refrigerata, cu capac cu diferite locase de organizare
+habitaclu si portbagaj latime mai mare
+diferite alte mici detalii utile indisponibile anterior (superinchidere centralizata cu blocare deschidere din interior si inchidere geamuri, protectie electrica deschidere usi spate (pt copii)

nu place
-dispunerea decalata a axelor balamalelor usilor fatza care face ca usa sa "cada" la deschidere, ca la 307 dealtfel.
-consola fata mare cu garda la sol mica sub spoiler
-spatiul mic pentru picioare in spate
-inaltimea si curbura pavilionului in partea frontala care miscoreaza spatiul pt cap (risc de lovire la coborire) cu scaunele in pozitie ridicata.
-portbagajul mai mic in volum si lungime (si in inaltime la SW)
-solutia constructiva pentru portiere, care in cazul caroseriei SW e mai putin potrivita. Usile sint "incastrate" si nu mai "imbraca" cadrul lateral ca la 406 ceea ce provoaca o ruptura de linie in dreptul panoului custode C intre rama geamului usii spate si geamul lateral spate.
-pragurile interioare (treapta din exterior) care se murdaresc (pe carosabil umed) si de care te murdaresti datorita pozitiei chederului
-geamul usilor spate nu coboara integral
-ornamentul negru lucios al stilpilor portierelor, f. sensibile la zgirieturi
-lipsa amortizor capota motor
-parte fata neprotejata (subiect deja mult discutat)
-imposibilitate deschidere haion din telecomanda (doar luneta) la SW

#20
4007 / 4007 in show room
August 15, 2007, 09:28:17 A.M.
Chiar daca nu este cel mai potrivit post pentru inceperea acestui subforum sparg gheata pentru ca sper sa ca am ceva interesant de spus si de aratat ulterior. Am vazut 4007 pe viu in show room. Se putea face si drive test dar nu mi-am afectat timpul necesar, iar show-room-ul era in plin centrul unui oras.
#21
Cu permisiunea voastra am sa reiau aici un subiect tratat si in alte spatii virtuale dar pe care vreau sa il readuc in actualitate. Recunosc ca asta e un sondaj de opinie, e pretentios spus studiu de piata sau de  fezabilitate pentru un proiect care nu imi iese din cap. In functie de concluziile trase aici e posibil ca asa ceva sa apara sau nu si in Romania.

Intrebarea este:Ati acorda "frumoasei" voastre cu 4 roti un tratament unic de protectie a vopselei cu garantie in scris de durabilitate stralucire si culoare 5 ani pentru masini noi si 2 ani pentru cele cu vopsele oxidate?
Nu este doar un polish sau un detailing traditional ci un tratament pentru pastrarea vopselei in stare noua.

Spalarea devine mai usoara, un simplu jet e suficient.

Referitor la tratamentul pentru vopsea :
-tratamentele pentru vopsea utilizeaza porozitatile acesteia pentru a se "agata" si a da un efect durabil in timp.
-producatorul de care vorbesc a pus la punct o formula care pentru a dura pina 5 ani pe o vopsea noua si 2 ani pe una mai oxidata.

Tratamentul consta in mai multe etape:
-suprafata vopsita este foarte bine curatata in prealabil in profunzime, se petrec +/- 6 h si se elimina impuritatile si zgirieturile, se folosesc produse chimice exclusiv formulate de ei cu o masina de polishat orbitala.
-o lustruire clasica consta in acoperirea porozitatilor vopselei intr-un anumit grad dependent de calitatea produsului folosit;
TRATAMENTELE CLASICE SE OPRESC AICI.
In acest fel ramin spatii (la nivel microscopic) destul de mari intre vopsea si moleculele produsului aplicat fapt ce limiteaza durata de viata a tratamentului la citeva luni.
-aici incepe diferenta:
formula chimica si modul de aplicare al produsului de care vorbesc dilata moleculele acestuia fortindu-le sa ocupe tot spatiul disponibil si sa se "lipeasca" puternic de vopsea conferind astfel o durata de viata mult mai lunga,.
-ultima etapa intareste si mai mult stratul protector prin depunerea unui strat de protectie acrilic.

Cam asta e, iar rezultatul:
-o stralucitre si o culoare a vopselei ca in prima zi garantate in scris pentru 5 ani.
-spalarea mult usurata a masinii (interzisa spalarea la rulouri) e permisa numai manuala sau cu presiune
-rezistenta sporita la murdarire, diferiti factori agresivi din mediu (pasari, insecte, "secretii" copaci, etc.) datorita neaderentei la vopsea.

Costul lui in centrele specializate este 550 eur. In Romania pretul ar putea fi lejer mai mic. In cinci ani asta inseamna aprox 100 eur/an, adica aprox 300 000 lei pe luna (30 ron, adica pretul a 2 spalari exterioare).
#22
407 / Probleme rabatare cheie 407
Mai 17, 2007, 04:18:39 P.M.
Aveti probleme cu mecanismul de rabatare al cheii la Peugeot 407?

Acesta este un topic in care sint invitati sa isi expuna experienta in aceasta problema toti posesorii de 407.
Sint convins ca nu sint singurul care a remarcat ca la Peugeot 407 cheia :
-nu se inchide corect, complet pentru a intra integral in locasul special din telecomanda.
-cheia are joc nu sta ferm.
Cauza este sistemul de rabatare al cheii de la 407 care este defectuos conceput si executat de furnizorul american DEPHI (care a depus bilantul dealtfel, in aprilie 2007).
Peugeot a constatat cu siguranta problema si a remediat-o de ceva luni la noile chei de 407.
Comparati modul de rabatare al cheii la un 407 mai recent cu modul in care se rabate cheia la modelele din anii anteriori. La exemplarele noi cheia se rabate complet si nu mai ramine partial afara din locasul telecomenzii, iar jocul a fost in foarte mare masura eliminat.
Am putea extinde comparatia si la cheile de la alti producatori de masini dar rezultatul ar fi si mai dezavantajos pentru Peugeot.
In conditiile in care preturile pentru 407 sint comparabile sau superioare uneori modelelor echivalente de la alti producatori acest lucru nu este tolerabil.
Extinzind comparatia, cheile de la 307 care sint furnizate de JCAE (un alt furnizor Peugeot) sint net superioare (as spune perfecte) dpdv al mecanismului de rabatare, ceea ce dovedeste ca mecanismul de la cheile de 407 e problema.
Sint invitati toti posesorii de 407 sa confirme sau sa infirme, dupa caz daca se confrunta cu aceasta problema, votind in poll-ul atasat, precizind in postul vostru si anul de fabricatie.
#23
Peugeot vs... / 407 vs alte modele clasa medie
Mai 10, 2007, 12:20:00 A.M.
Cind am luat decizia achizitionarii unui 407 am mai luat in calcul A4, Clasa B (new comer, alta clasa dar preturi apropiate), clasa C.

Am mai facut drive test si cu vechiul Accord (fara computer de bord pe vremea aia !?) insa cu ceva timp inainte de momentul in care a trebuit sa aleg un model break in clasa medie, dupa ce am fost fortat sa renunt la 406 BK.

Zilele astea am pasit din nou pragul unui show-room HONDA, ocazie cu care am intrat din nou la bordul unui ACCORD. Nu fac nici o referire la tehnica, la motorizare, la performante unde e f. probabil ca HONDA poate pretinde valori superioare. Se spune ca e un motorist foarte bun insa poate prea "turat" pe gustul meu.
Insa, un detaliu la care eu personal sint foarte sensibil si despre care cred ca spune multe despre clasa in care un model vrea sa se plaseze m-a frapat realmente: este vorba de materialului plansei de bord, care la ACCORD este dintr-un plastic dur si cam dezagreabil la atingere fata de concurenta (407, PASSAT, A4, C-CLASSE, chiar MONDEO, VECTRA, etc.).
La 407 plansa de bord, in special in partea superioara (exceptie portiunea imediat de sub baza parbrizului -rusine PEUGEOT, din plastic dur considerata pe buna dreptate mai greu accesibila la pipait) este dint-un plastic "mousse" agreabil atit viuzual cit si tactil. Idem pentru 307 chiar, chiar daca cu un pattern diferit. In plus designul capitonajului interior al portierelor e intr-adevar net superior.
E adevarat ca ACCORD a aparut de la bun inceput cu 2 brate suprapuse la puntea fata (407 e primul Peugeot de serie cu aceasta solutie tehnica , preluata de la versiunile sport) insa ce vede userul normal e net superior la Peugeot. Nu zic ca Peugeot face neaparat masini bune (desi nu as schimba-o pe o alta din clasa medie acum) insa stie sa le faca atractive. Francezii astia de la Peugeot sint tare iscusiti in a "ambala" produsele in haine atractive. Trebuie sa recunosc ca exceptie facind citeva detalii de asamblare, 407 se apropie si uneori se ridica chiar deasupra standardului ridicat al lui Audi. Cel putin la prima vedere. Carcotas cum sint ii pot gasi multe defecte insa progresul lui Peugeot in aceasta directie este evident.

Cu aceeasi ocazie am reintrat in CIVIC, o masina realmente revolutionara. Incredibil ce spatiu interior ofera, inclusiv portbagajul intr-o alura exterioara sportiva. Un detaliu semnificativ: hayonul este foarte in recul, nu exista spatiu pierdut de bara spate in relief fata de caroserie, portbagajul foloseste la maximum gabaritul masinii, spatiu pentru picioare in spate incredibil de mare la clasa sa. Pentru mine e in continuare un mister. Mai studiez. Insa acelasi plastic dur la pipait la bord .