Diesel + Clasa compacta + Pret decent !

Creat de Cloud no.75, Februarie 07, 2008, 02:43:57 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

nolo

#15
ce dracu', mai baieti, voi va luati masina doar consultind tabele? asta e politica de achizitie de flota, nu de masina personala... ca sa ma conving sa iau o masina din astea patru trebuie sa merg cu fiecare din ea si apoi sa-mi exprima opinia SUBIECTIVA (ati citit bine) despre fiecare din ele.

Asa... comparam tabele. URA!

si inca ceva: la masini comparabile ca preturi si dotari, e discutabil care e mai buna. intotdeauna vor exista pareri impartite si fiecare masina (marca) va avea fanii sai. uitati-va pe forumul Opel si veti vedea ca le place mai mult designul german decit cel frantuzesc. chestie de gusturi...
avocatul diavolului

Cloud no.75

Bun punct de vedere Nolo !

Totusi, inainte de DRIVE-TESTUL OBLIGATORIU cu fiecare model in parte, trebuie sa te gandesti la 3-4 variante si sa le compari si dpdv financiar ca sa stii care sunt "eligibile" sa intre in posesia ta.

Apoi, mergi sa le conduci si incepi sa tragi concluzii. Dar, de Excelul cu preturi si dotari eu zic sa nu uiti.
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




nolo

#17
...Nici sa tragi concluzii definitive doar din consultarea tabelelor. Nu poti sa spui "ma atrage mai mult aia pentru ca e mai ieftina". Tre' sa vezi DE CE e mai scumpa. Poate ca dupa ce o incerci vezi ca face banii si nu regreti ca trebuie sa mai scoti din buzunar surplusul.

...Sau faci cum fac multi: iti iei o masina oarecare, dupa care zici ca e cea mai misto din toate si mai buna nu exista :D

mod edit: Atentie la majuscule va rog !
avocatul diavolului

Cloud no.75

He, he, he :001_tt2: Misto replica !

Totusi, alegerea unei masini ar trebui sa implice o componenta rationala (tehnica + preturi) si emotionala (de ce iti place un anumit model), iar rezultatul sa fie o imbinare intre aspectele astea
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




dadu

Din pacate, la noi nu sunt prea multi care fac asa ceva.
When you set out for Ithaka,
ask that your way be long!

turbojack

Citat din: K-man din Februarie 07, 2008, 03:39:22 P.M.
....Motorul HDI este peste cel TDI. rafinament, silentioziatate, plaja de turatii laraga ( nu 1000 de ture ca la TDI )...
Hmmmm...cred ca deja devine discutabila comparatia.@Nolo spunea ceva depre aprecieri facute din configurator.... :biggrin:
Asa ca am sa comentez ultima "jucarie" ce mi-a cazut in mana: Golf iV,1.9 TDI ,2006(sfarsit de serie),98 000 km.
I-am facut revizie cu schimb distributie inclusa,ocazie cu care am constat facilitatea schimbarii tuturor filtrelor (in 15 minute am schimbat filtrele aer,ulei,polen,motorina) ,fapt ce se poate rasfrange asupra manoperei.O revizie simpla se poate face intr-o ora relaxat.
Nu mica mi-a fost surpriza sa vad ca este un diesel common rail.Pompa de apa lacrima (vasul de expansiune aproape gol),capacele distributiei sunt captusite cu un material fonoabsorbant (un fel de postav subtire),fulia motor dupa ultima conceptie cu amortizor de cauciuc ,care mi-a lasat o impresie de robustete mult mai mare decat in cazul unei fulii Peugeot.
Scutul motor de-a dreptul firav si acopera exact motorul cu baia de ulei din aliaj aluminiu,deci foarte vulnerabila loviturilor.
Discurile de frana (fata-spate) sunt Momo,dar asta nu pot garanta ca sunt originale a masinii (ma informez).
Trepidatiile si galagia motorului la rece se estompeaza mult la cald,probabil si datorita bunei antifonari a masinii.Cutia de viteze.... :blink:...mi-a facut impresia ca a fost forjata rau.Levierul de comanda are un joc peste normal si...agata usor la schimbarea treptelor.In plus in cutia de viteze se aude un zornait la relanti (daca asculti atent),daca nu calci ambreiajul,oricum nu fac obiectul in acest thread,doar asa ca idee de fiabilite a vestitei VW.
Pe strada masina sta bine ,directie precisa,stabila in curbe,asta poate si datorita telescoapelor Bilstein si arcurilor KW ce le are montate.Iar motorul.....de la 2000 la 4500 este in elementul lui si trage ca un zimbru.L-am dus pana in 5500 si inca mergea bine,dar mi-a lasat impresia de gatuire,deci distractia se cam termina la 4500,eventual o urci in 5000 sa-ti ramana in 4500 dupa schimbarea vitezei in sus.La calitatea internelor nu ma pronunt cu amanunte deoarece pot fi puternic subiective,cert este ca mi-a lasat o impresie de ...bleachhhh...totul sumbru,fara alta culoare decat pe ceasurile de bord.
Intentionat am calcat in cele mai grozave gropi ce le-am gasit pe traseu si...suspensiile au ramas remarcabile,fara senzatia ca se rupe masina bucati.

Referitor  la Opel...Ca fiabilitate,intretinere si consum ,motoarele sunt mai mult decat multumitoare.Cel pe care il cunosc bine este un Corsa 1.3 CDTI din 2005,la un drum de Verona-Cluj a avut consum mediu de 3.7%.Fara nici un fel de probleme pana acum la aproape 100 000 km.Din acei kilometri 30 000 au fost facuti in RO,inclusiv pe drumuri de tara,care stiti cum sunt ,iar suspensiile sunt inca ok.Motorul este suficient de silentios si chiar sprinten pentru capacitatea lui.Cutia de viteza precisa ,necesitand totusi o anumita fermitate la manevrare.

PS.niciodata nu m-au impresionat configurarile pe hartie,deoarece de multe ori realitatea concreta s-a dovedit mult diferita de ce vedeam in pliante.

Cloud no.75

@turbo: avea o problema sigur la cutie. La mine, la 125,000km si 3 ani totul e impecabil la cutie
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




andrei

Eu unul nu sustin ca e suficient sa faci niste tabele si sa compari ca sa iei o decizie de achizitie.

Dupa cum s-a mai spus, se pare ca in ziua de azi achizitionarea unui "exemplar" reusit e o loterie, la mai toate marcile care propun modele accesibile omului de rand - nu vorbim aici de Aston Martin sau mai stiu eu ce.

Cat despre modalitatea "emotionala de a alege" - cateodata e mai utila decat varianta cu tabele si comparatii - in sensul e pacat sa te enervezi, daca ti-a placut o masina si ti-ai cumparat-o, asta e, te bucuri cat poti, nu e o nenoricire daca se mai si strica din cand in cand. Cum ar fi sa incep sa ma supar ca am dat 15000 pe un 206 si fiindca s-a stricat pompa de servo sa zic ca e o masina varza, ca 206 nu e fiabil, si sa ma enervez !? Ce rost ar avea ? E clar ca masinile se strica... Poate ca e chiar mica masura in care "statisticile" aferente producatorului sunt de vina... Sa nu uitam ca mergem cu ele printr-o tara care mai are si acteva petice de asfalt, printre gropi, pe ici pe colo...
Peugeot 206 Starline, 1.6 HDI FAP, gris cendré, ESP, pack aluminium, 195/65/R15, Iulie 2006

a_mic

#23
@Turbo: "Referitor  la Opel...Ca fiabilitate,intretinere si consum ,motoarele sunt mai mult decat multumitoare.Cel pe care il cunosc bine este un Corsa 1.3 CDTI din 2005,la un drum de Verona-Cluj a avut consum mediu de 3.7%"

Poti detalia ? Suna bine !
Cum a mers ? Cat a fost de incarcat ? Corsa 1.3 diesel a fost una din masinile din "lista mea de achizitii" in 2005....


Cred ca fie deschideti un topic nou pentru a afla ce e cu Corsa asta, fie pe PM.
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

AIR

 :offtopic:@ a-Mic: ai gasit o masina interesanta cu care e posibil sa scoti consumuri sub 2,5% :blink: !Haide maestre da-l pe 206 si treci la ceva ce merge cu pipeta de combustibil.Cu un rezervor te duci si pana la Paris si te intorci! :001_smile: :biggrin: :offtopic:
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim