Peugeot 307 BK/SW vs. Skoda Octavia combi vs. Renault Megane Estate

Creat de Kman, Februarie 16, 2007, 01:14:18 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Kman

Ce ati alege si care sunt punctele forte, dar si punctele slabe ale modeleor de mai sus indiferent de mototizarea diesel sau benzina.

Radon

Eu deja am ales. Motive:
1. Personalitatea puternica pe care o degaja PEUGEOT comparativ cu celelate 2 (chiar astea au fost cele 3 modele luate in calcul la momentul achizitiei), am o masina "cu fatza".
2. Confortul interior (Megane Estate e mai cizelata si mai eleganta, insa era prea eleganta pentru mine, hehe)
3. Spatiul mare de incarcare, si mai ales solutia cu cele 3 scaune din spate in locul clasicei banchete, pe mine ma ajuta enorm, am scapat de stresul provocat de lipsa unei masini mici de marfa, am si volum suficient si sarcina utila pe masura nevoilor mele.

La puncte slabe pentru 307SW nu stiu ce sa zic. Am avut eu mici probleme cu ea, dar mult prea mici ca sa le pot generaliza la nivelul de puncte slabe. Si probleme apar la toate masinile de pe piata, indiferent de cine le face sau cit costa, treaba tine de noroc, daca ai, te duce mult si bine, daca n-ai, iti cade ceva dupa 50km.
Despre celelalte 2 modele nu ma pot exprima, as fi subiectiv bazindu-ma pe ce stiu de la altii.

Kman

Si la mine o fost simplu.
In 16 600 de euro am primit suficient de multa masina.
Skoda a iesit din calcule repede pentru ca la aceeasi bani era cam chela.
Finala s-a dat intre Megane Estate si 307 bk/ sw. Se apropiau ca pret si dotari,dar castig de cauza o avut sw care desi a costat 600 de euro in plus fata de bk a meritat pentru plafonul vitrat si pentru scaunele individuale in spate in loc d ebanchet acare iti ofera posibilatai de modulare multiple.
Stiam iarasi din teste ca 307-lea avea un tren de rulare apreciat, motorizarile frantuzelor erau similare asa ca nu mi-o fost chiar greu sa aleg  . Vorba si lui radon si personalitatea puternica a modelului 307 a contribuit la luarea deciziei.

SportWagon

Ca sa va necajesc putin. Regretam ca 307 a pierdut suspensia spate independenta de la 306.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Radon

Dar nu ne necajesti deloc ! N-am avut 306, asa ca nu stim ce am pierdut ! Mai bine asa...

Dic84

Citat din: 407SW din Mai 10, 2007, 12:21:47 A.M.
Ca sa va necajesc putin. Regretam ca 307 a pierdut suspensia spate independenta de la 306.
T5-ul....la T6 s-a remediat situatia.Nu stiu daca este independenta dar stiu ca e mai bine pusa la punct decat la T5

Gabriel

De pe site-ul peugeot citire: "Type de suspension arriÚre: Roues indépendantes - Essieu à traverse déformable, amortisseurs hydrauliques pressurisés à 3 bar"

Dic84

Citat din: BeeJay din Mai 10, 2007, 09:18:54 P.M.
De pe site-ul peugeot citire: "Type de suspension arriÚre: Roues indépendantes - Essieu à traverse déformable, amortisseurs hydrauliques pressurisés à 3 bar"
ce inseamna?identific eu cateva cuvinte dar nu-mi dau seama de intelesul ei.poti sa traduci?

Gabriel

Roti independente, bara de torsiune, amortizoare hidraulice.

SportWagon

Citat din: Dic84 din Mai 10, 2007, 09:55:28 P.M.
Citat din: BeeJay din Mai 10, 2007, 09:18:54 P.M.
De pe site-ul peugeot citire: "Type de suspension arriÚre: Roues indépendantes - Essieu à traverse déformable, amortisseurs hydrauliques pressurisés à 3 bar"
ce inseamna?identific eu cateva cuvinte dar nu-mi dau seama de intelesul ei.poti sa traduci?

tip suspensie spate: roti independente, punte cu traversa deformabila, amortizoare hidraulice presurizate la 3 bar.
aduce a suspensie spate 307.
Ofer consultanta in domeniul auto,

theprince


Gabriel

Rotile sunt semi-independente adica puntea spate nu este rigida. Acum nu stiu sa zic daca e mai bine sau mai rau ca la 406 de obicei rotile independente asigura un confort si o tinuta de drum mai buna dar intregul ansamblu ocupa loc mai mult deci se micsoreaza portbagajul. Initial am gresit in traducere gandindu-ma la suspensiile ce le-am vazut pe Citroen care erau cu bare de torsiune in loc de arc. Si ca sa revenim on topic Renault Megane Estate se lauda cu "ax suplu cu puncte de fixare exteriorizate si epura programata-resorturi elicoidale" care e acelasi lucru, iar Skoda Octavia Tour Combi are "Suspensie semi-independenta, punte rigida, bara stabilizatoare" adica cam ce gasim pe 206. Pe de alta parte Skoda Octavia 2 se poate sa aiba un mic avantaj in privinta puntii spate, cel putin pe hartie: "Suspensie independenta multi-brat, un brat longitudinal si trei transversale, bara stabilizatoare". Posibil, ba chiar sigur avand in vedere concurenta, ca si 308 sa beneficieze de roti independente.

Kman

Nu cred ca ascestea sunt definitorii in alegerea unui masini de catre majoritatea cumparatorilor.Asa ca sa ramanem totusi in sfera "normalului"

theprince

Ca bine zici.
Eu recunosc - prea multe nu am inteles.  :embarassed:

Cloud no.75

@Beejay: suspensia de la Octavia 2 e mult peste cea de la 307, fara suparare. Puntea multibrat ofera un confort si o "citire" a drumului excelenta, iar pe viraje cu denivelari nu topaie spatele
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."