308,1,6THP, 175HP - BVM6 vs. concurenta

Creat de turbojack, Februarie 05, 2009, 10:02:22 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

turbojack

La discutia despre Insignia,colegul @cristic ,imi atragea atentia asupra faptului ca exista varianta de 1,6THP 16 175ch - BVM6,care insa este la pretul de 26.600 Ăą,ÂŹ TTC  .Pret corect?
La acelasi pret mai avem  o Octavia RS break cu full optiuni minus piele, costa 27 000 euro,cheia in mana.Intre cele doua variante pe benzina de 147 kw si cea diesel de 125 kw diferenta este de doar 700 euro,iar pentru renumita cutie de viteze DSG se platesc in plus doar 1500 euro.
Ce oferta mai avem la acesti bani? Eventual un  Audi A3 Attraction 1,8 FSI/ 160 CP/ Stro / benzina / 1.8l / 118 kW/160 CP / S tronic / 3-usi
Ce ofera versiunea 308?

1,6THP 16 175ch - BVM6
A partir de 26.600 Ăą,ÂŹ TTC
La nouvelle technologie THP (Turbo High Pressure) permet une remarquable synthÚse entre performances et consommations grùce à son turbocompresseur et son systÚme d'injection directe à haute pression.  Caractéristiques techniques
Puissance administrative  10cv 
Cylindrée (cm3)  1598 
Puissance maxi en kW CEE / ch DIN à tr/min  128/175 à 6000 
Couple maxi en Nm CEE à tr/min  240 à 1600 
Vitesse maxi (en km/h)  225 
0-100 km/h (en secondes) conducteur seul  8,3 
Consommation urbaine (l/100km)  10,7 
Consommation extra-urbaine (l/100km)  5,7 
Consommation mixte  7,6 
Emissions de CO2 (mixte) - g / km  180 
Capacité du réservoir (litres)  60 

Kman

Atentie turbo!!
Colegul cristic, ti-a trimis un link de pe configuratorul din Franta, unde preturile sunt ceva mai mari decat la noi (sau nu)..sic!
Spre o buna comparatie are trebui sa configuram si concurenta tot in Franta pentru a avea un versus corect.

turbojack

#2
Diferentele de pret sunt date doar de echiparile standard dictate de normativele europene in vigoare,care la noi sunt incalcate flagrant un exemplu revoltator fiind vanzarea de masini fara ABS.
La versiunile occidentale,1000 euro in plus o pot reprezenta niste airbag-uri suplimentare sau alte sisteme de siguranta.
Facand o analogie cu modelele marcii,exista un parametru  care imi da de gandit :
0-100 km/h (en secondes) conducteur seul  8,3  ,adica exact cat un 205 GTI din '90. :crying:
Ce sa mai zic? Acel 205 este un aspirat ,iar 308 un scrollturbo.

Gabriel

Da Turbo, dar cat cantarea un 205 si cat cantareste 308? 207 scoate 7.1 si mi se pare destul de bine. Din pacate nu e un hot-hatch adevrat.

SportWagon

Mi se par foarte mari preturile pentru clasa compacta.
La limita fiindca SKODA se intimpla sa fie spatioasa la nivelul portbagajului mai ales sa zicem ca ar avea un avantaj.
Insa in acest caz pierdem de tot caracterul sportiv al masinii din pricina caroseriei banale.
Asa ca sincer nu cred ca as alege niciuna din optiunile prezentate decit daca as fi fortat sa ma limitez la clasa compacta.
Cu aceeasi bani si chiar cu mai putini te poti alege cu un 2.0l aspirat din clasa medie cu suspensii si stabilitate si habitabilitate net superioare.
Ofer consultanta in domeniul auto,

turbojack

Citat din: 407SW din Februarie 05, 2009, 10:10:06 P.M.
Mi se par foarte mari preturile pentru clasa compacta.
Asta ma uimeste si pe mine in permanenta.
Clasa hatchback,a pornit de la necesitatea utilizarii ei de catre oamenii cu potenta financiara minima,ajungand in zilele noastre sa depaseasca in cea mai mare parte a modelelor,ideea pentru care au fost create.
Clasa compacta nu mai este adresata omului de rand,ci unei trepte superioare.
Este adevarat ca includ foarte multa cercetare,multa tehnologie,cheltuieli de productie si publicitate,respectarea normelor de poluare,ecologie si siguranta,insa constructorii vor ajunge pe un drum infundat,cand nu va mai fi cine sa le cumpere produsul deoarece a devenit prea scum,chiar prohibitiv.
Facand un calcul sumar,pe european il costa minim un sfert din venit,masina,ceea ce mi se pare enorm ,lucru ce se vede acum prin implozia industriei auto.
In acest moment ,vorbindu-se despre o suma de 26 000 Ăą,ÂŹ,eu ca utilizator vreau sa am cat mai multa masina,cat mai versatila,de aceea am introdus si Octavia in ecuatie.
Cum spunea si @k-man,la un moment dat pe aici,nu mai putem gandi doar cu sufletul.

SportWagon

Nu contest ca initial aceasta clasa a aparut din considerente economice in conditiile in care dimensiuniule masinilor au crescut constant. In ultimii ani clasa compacta speculeaza si raspunde la dificultatile de parcare din orase si la nivel de dotari ajung comparabile cu modele din clase superioare fara insa sa le intreaca (referindu-ne la gama unui acelasi constructor. Dar de aici si pina la situatia in care pretul depaseste gama de preturi de la clasa medie e un pas cammare facut.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Fux

Nu vad de ce ai alege 1.6 THP de 175 CP la un pret mult mai mare cand ai la dispozitie 1.6 THP 150 CP la un pret mult mai bun. Performantele sunt aproape identice.
Preturile din Franta sunt mai mari decat cele din Romania cu aproximativ 3000 Eur.
308 1.6 THP 150 CP Premium pack 20.600 Eur (pentru ca nu vad utilitatea in a da 1500 Eur in plus pentru versiunea cu +25 CP, care ofera aceleasi senzatii). Asta ar fi modelul si pretul de referinta pentru comparare din punctul meu de vedere.

Dior


Motorul 1.6 218cp a fost confirmat pentru 308rcz. Sa speram ca o sa il vedem cat mai curand si pe 308rc.