Menu

Afișare Mesaje

Aici puteți vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afișate doar mesajele făcute în secțiuni în care aveți acces.

Afișare Mesaje Menu

Mesaje - udarnus

#1
Cedez leasing: avans 1000 euro - negociabil (initial am platit in jur de 3000 euro),
contract pe 60 luni, rata reziduala la final (20%)
achitate 18 rate, ramase 42
rata = 368 euro (include CASCO si TVA)

Accept variante de schimb cu contract leasing cu rata pana in 200 euro.

Masina se prezinta in stare f. buna tehnic, la 7-8000 km am schimbat uleiul si filtrul, are o revizie completa la 22.000 km. Masina are acum 33.000 km, se comporta impecabil. Nu a papat decat Efix si Evo5, ocazional Alpin.
Estetic prezinta o singura pb: o zgarietura laterala stanga pe ambele usi, o rezolv eu pe CASCO.

Optionale (in plus fata de varianta stoc):
1. plafon vitrat
2. airbaguri lateral
3. airbag cortina

Cadou:
1. Bare transversale portbagaj originale Peugeot
#2
niste foto cu leul.

[attachment deleted by admin]
#3
Atlassib Leasing. dobanda 9.4%. vin si pozele, doar sa-i trag o spalare.
#4
URGENT !!! Cedez leasing 207 1.6HDI/90CP PREMIUM 26.000km
fabricatie 2007, inmatriculata 2008, I revizie la 8.000 km, II revizie 23.000 km
culoare Bleu Neysha
clima bi-zone
volan + schimbator piele
senzori ploaie, lumina
jante aliaj, etc.
Dotari suplimentare: 6 airbaguri, pavilion vitrat, bare transversale portbagaj (cadou)
Stare perfecta, zgarietura usoara usi stanga (posibil o cheie a unui vecin) - rezolvabila CASCO.

Detalii leasing: avans initial = 3000 euro. rata lunara = 368 euro (include TVA si CASCO), rate achitate 14, rate ramase 46, rata reziduala aprox. 2200 euro.

Cerinte: 1500 euro

ID YM: postatny
#5
Utilitare / Noul Partner Tepee - preturi si dotari
Septembrie 21, 2008, 02:30:25 P.M.
Am fisele de pret si dotari la noul Partner. Sunt in format pdf dar depasesc marimea maxim admisa pentru fisiere atasabile. Ma poate ajuta cineva cu  postarea lor? Din pacate, pentru Romania nu exista varianta 1.6hdi fap 110cp.
#6
Jurnal de bord / Re: A venit felinu' meu
Iulie 22, 2008, 08:27:05 A.M.
S-a rezolvat, azi sosesc barele de portbagaj si le si monteaza gratuit. Valoarea lor e in jur de 750 RON cu tot cu TVA. Deci se mai poate. Ideea este ca eu am facut sesizarea direct la francezi pe peugeot.com si am trimis in jur de 10 email-uri. Intr-adevar a durat in jur de 4 luni pana sa fiu contactat de romani, dar in acest mod am scapat de tot felul de nervi si parlamentari inutile. M-au sunat, ne-am intalnit, mi-au oferit o revizie gratuita, eu am cerut barele transversale si le-am primit. Simplu ca buna-ziua.

Radon edit: Chiar asa de greu sa fie sa pui majuscula la inceputul postarii?
#7
Jurnal de bord / Re: A venit felinu' meu
Iulie 15, 2008, 07:37:32 P.M.
Le-am cerut, astept decizia finala a importatorului in 2 zile.
#8
Jurnal de bord / Re: A venit felinu' meu
Iulie 15, 2008, 07:52:56 A.M.
Am constatat ca diferenta de franare (oprire de la 100km/ora la 0) intre 207 1.6hdi cu tamburi de frana si 207 1.6hdi cu discuri frana pe spate este aproximativ 2,5-3m. Mi se pare enorm de mult avand in vedere faptul ca e posibil sa-ti apara un obstacol in fata. Mi se pare o chestie de prost gust din partea francezilor, sa reduci cheltuielile de productie sacrificand ceva din siguranta masinii. Am fost contactat de dealer ca urmare a sesizarii mele catre francezi si mi s-a propus o revizie gratuita. Eu am refuzat, vreau bare transversale pt portbagaj.
#9
Eu cred ca se pregatesc rapid pentru lansarea lui 408 ca sa faca fata concurentei si au gandit ca nu mai merita sa investeasca prea mult in modificarile liniei de productie la 407 ca sa-l mai tina pe linia de plutire 2-3 ani. Cred ca sunt insa unele mici noutati care le testeaza acum pe 407-le nou pentru a le avea "de bune" pe 408.
#10
Sincer nu vad ceva notabil la exterior. poate la interior sau sub capota. Insa e dezamagitor noul 407. Poate ca nu mai vor sa traga mult pe el, se pregatesc pt 408 ca trebuie sa se grabeasca si ei, concurenta a lansat modele noi in clasa. Asa ca PSA prefera sa nu mai bage bani intr-o linie veche ci economisseste pentru boom-ul cu 408. Speram totusi ca noul 407 sa aiba macar ceva din conceptul 407 Elixir. Vedem 408 cum va fi. Eu cred ca deja o pun baietii la bataie in scurt timp. Foarte scurt timp.

Radon edit: Atentie la majuscule ! Si prima propozitie a postului se scrie tot cu majuscula !
#11
Vanzari/cumparari diverse / Mobilier pictat rustic
Mai 28, 2008, 09:21:36 A.M.
Salut,
Vand mobilier pictat transilvanean, motive sasesti. Se poate "invechi" la cerere.
Este lemn de brad, la scaune e folosesc intarituri de fag/stejar, culorile si lacul sunt non toxice, modelele de pictura sunt foarte numeroase.
#12
A propos de comparatie: prefer stabilitatea si fiabilitatea Peugeot in fata dotarilor Renault. Nu contest faptul ca si Renault face masini bune. Dar unde sunt de vanzare, ca la noi nu gasesti din alea bune :D Ca ansamblu design/motorizare/fiabilitate/finisaje/siguranta/confort locul fruntas ii revine felinei. Renault e doar o masina mai ieftina si se vede asta la toate capitolele. Singura masina Renault care ma face curios e Renault Velsatis. As vrea sa testez unul candva. Saptamana trecuta i-am facut leutului botezul de foc. Cine cunoaste traseul Saliste-Sibiel-Crint-Poiana Soarelui-Saliste (20km drum forestier oribil pe alocuri) stie ca nu e indicat sa intri cu un 207 pe acolo. Am facut acest traseu acum ceva vreme cu un PArtner VTC si a fost destul de obositor. Vreau sa spun ca 207 s-a comportat admirabil, are o stabilitate de invidiat, iar sasiul+suspensiile sunt dementiale. Atat de bine se aseaza pe bolovani si atat de bine incaleca denivelarile incat am ramas placut surprins si sunt si mai mandru de masina mea. Recunosc ca am razuit scutul o singura data, dar de o brazda de pamant ramasa de la rotile unui tractor.
#13
Tuning / Re: Pareri despre chiptunning...
Mai 14, 2008, 06:46:08 A.M.
Sunt impotriva acestui gen de remapare. E ceva de genul: daca vrei sa lumineze beculetul asta mai tare schimba-i bateria de 9V si pune-i una de 12V. Sa nu uitam ca beculetul e facut pt 9V. Logica imi spune ca din moment ce scoti mai multa putere dintr-un motor, e logic ca solicitarea lui sa fie mai mare, deci creste si uzura. Din aceasta cauza, daca se vrea tuning eu cred ca ar trebui umblat si la piese pe la motoras. Schimbate cele la care creste solicitarea, asta ca sa nu se duca motorul mai repede. Oricum, a propos de Doc, la cati "prieteni" are pe la Peugeot, e posibil sa se sesizeze specialistii si sa verifice chipurile la Puguri, la revizii macar, ca prea a luat-o treaba razna si nu cred ca le convine sa tot schimbe piese pe garantie :D or sa mai dea vina si pe chip/flash/doc tunning.
Cum spunea cineva, daca vrei masina sport, cumpara-ti :D Lasa-le pe astea cu piticii lor. Plus ca sunt unii care baga CP in ele de nu mai incap si o mai dau si prin stalpi. Luati-va un 207 Spider THP ca e numai 45.000 euroi :D
#14
Jurnal de bord / Re: A venit felinu' meu
Martie 03, 2008, 08:50:36 P.M.
Multzam fain tuturor. Intr-adevar culoarea e bestiala, mai ales cand e soare afara. Da, felinu' vine la Bazna doar sambata pt ca vineri sunt in BV cu sotia si bebe (control medic). Vorbim atunci despre rodaj K-man.
#15
Jurnal de bord / Re: A venit felinu' meu
Martie 03, 2008, 05:37:37 P.M.
Multumesc, multumesc de urari si felicitari.

@Air, ma reintorc cel tarziu la anul in grupa Partner. Strangem bani pt noul Partner Tepee Outdoor. Sper sa mi-l pot permite atunci. deci considera-ma intr-un fel de tabara de experienta.

Multumesc celor din Sfatul Batranilor pt sfaturile batranesti (a se citi "intelepte") si rog sa ma invete cum se face un rodaj ca la carte. Ca de condus ca la carte dieselu' am cititara. Deci, cum se face RODAJU' perfect?