Menu

Afișare Mesaje

Aici puteți vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afișate doar mesajele făcute în secțiuni în care aveți acces.

Afișare Mesaje Menu

Subiecte - dadu

#1
S-au rupt doi dinti la antifurt si am cumparat patru prezoane, sa le inlocuiesc pe cele antifurt. Cele pe care le-am gasit (cu greu) nu prea seamana cu cele originale: cele origiale au o suprafata de contact de doua ori mai mare pe janta datorita unei saibe pe cand celelalte, dupa filet, au doar o parte conica ce intra direct in orificiul jantei. Nu prea stiu ce sa fac, sa le inlocuiesc pe toate saisprezece, sa incerc sa iau originale, sa le pun pe cele patru si sa le las asa...?

PS: roata dreapta spate nu vrea sa se dea jos, parca e lipita de butuc. I-am tras vreo cativa pumni  :biggrin: in speranta ca se dezlipeste dar fara noroc. Sugestii?
#2
Cum se intelege, cauciucul dreapta fata e tocit pe exterior iar masina trage usor dreapta.
Nu stiu daca e bine incadrat topicul dar poate ma lamuriti si pe mine.
#3
..... grea zi! Pe scurt, au vopsit un balcon la etajul al doilea, la cca 30-40 de de masina mea si au folosit pistol de vopsit.
Acum, masina are pe ea numeroase particule de vopsea alba care se vad in special pe geamuri si plastice. Am incercat sa curat usor cu carpa dar nu fac decat sa zgarii vopseaua (asta daca nu raman bucati din carpe pe tabla pentru ca aspra acum) si pe plastice e si mai rau, ca sa nu mai vorbesc de chedere. Primul sfat a fost sa ma abtin de la a folosi diulant ceea ce am facut iar acum nu fac decat sa dau telefoane sa aflu cat mai multe.
Aveti idee ce se poate face?

LE: cam asa arata toata suprafata masinii, mai rau luneta.
#4
Peugeot vs... / Hot Hatch
Ianuarie 09, 2008, 08:41:47 P.M.
[youtube=425,350]iUS3xmhz04c[/youtube]
autocar e o revista pe care o cred. voi ce parere aveti, 2 secunde?
#5
Peugeot vs... / 4007, RAV4, CR-V, Tiguan
Noiembrie 25, 2007, 08:51:39 P.M.
testul este facut de ams Germania si, sincer, m-a surprins rezultatul final al testului:
1. VOLKSWAGEN Tiguan 2,0 TDI Sport & Style  476 of 650 points
2. Peugeot 4007 HDI Platinum                       441 of 650 points
3. Honda CR-V 2,2 CDTi Executive                 426 of 650 points
4. Toyota RAV4 2,2 D-4D CROSS sport           423 of 650 points

in testele pe care le-am mai citit, facute sau nu de nemti, tiguanul a iesit invingator dar de data asta zic ca 4007 este surpriza. mitsu kicks toyo`s ass? :devil2:

testul il gasiti la http://www.auto-motor-und-sport.de/tests/vergleichstest/hxcms_article_508358_13987.hbs
pentur traducere in engleza v-as sugera sa folositi http://babelfish.altavista.com/. traducerea mi se pare mai buna decat cea oferita de google si puteti naviga in pagina cu traducere automata.
#6
207 / 207 - Impresii
Octombrie 31, 2007, 07:02:53 P.M.
I

azi la ora 12 am luat masina, 207 sport 1.6 hdi 90 cp.
am mai primit la ea si "faimosul" si atat de doritul breloc, un mic port pentru acte, trusa cu cele necesare si plasa pentru bagaje. sa nu visati la mai mult!

am mai platit 520.000 lei pentru numere, rca pe un an - 3.300.000 si un plin de motorina 1.600.000 (au intrat 48 l - cred ca mai era ceva prin el).

trec direct la partea functionala si va spun ca masina e destul de incapatoare. in fata se poate sta fara probleme, chiar daca ai niste "dimensiuni" ceva mai mari (>120 kg - e probata chestiunea) dar in cazul asta, cei din spate vor sta cam inghesuiti. cu putin efort si scaune mai bine pozitionate intra familionul foarte bine.

bordul e chiar imens, se vede clar ca acolo au pierdut cel putin 10 cm din spatiul interior, in fapt sunt 20 de cm, materiale placute, guri de ventilatie mari si bine amplasate, totul la indemana. scaunele sunt bine profilate, cu sprijin lateral foarte bun.

imi place schimbatorul - scurt si bine amplasat cu toate astea, in oras, l-am pierdut de doua ori :oops:. adica nu l-am mai gasit pur si simplu si a trebuit sa ma uit unde dracu` e (este mult mai jos ca la megane). la inceput am avut impresia ca nu vrea sa intre in viteza dar de fapt trebuie sa te arunci cu el in treapta, altfel nu intra si asa e in toate treptele (nu cred ca e pe cabluri ;)).

pedalele (in special ambreiajul) - sa nu ai norocul sa te urci cu febra musculara in el ca nu pleci de pe loc.

in timp ce ma plimbam fericit, am inceput sa am niste dureri de spate (s-a trezit discopatia - nu-i place masina) si atunci mi-am dat seama ca nu are reglaj lombar :mad:, lucru prioritar la mine pana sa ma fraiereasca 207 asta. am dat spatarul mai pe spate si am observat ca trebuie sa stai fie bagat cu totul in scaun, fie tebuie sa "iei" in brate suporturile laterale pentru a putea conduce, ca sa nu mai spun ca, dupa ce m-am bucurat ca nu am cotiera si nu o sa mai dau cu cotul in ea, acum ma lovesc direct de suportul lateral cand schimb :wacko:.

a mai sunat si telefonul de doua ori si, cum nu am reusit sa dau de cap satelitului (nici macar nu am avut timp sa ma uit in manual), am incercat sa reduc volumul direct din caseton dar am nimerit, tot de doua ori, butonul stanga de la clima :blushing:.

deschisul geamurilor e un lucru destul de incomod, panoul cu butoanele respective se afla prea in spate si cam ai nevoie de o aripa in locul mainii ca sa reusesti sa le deschizi si la 1.75 m ai mei nu cred ca am maini prea lungi :001_rolleyes:.

trecand peste toate astea, azi am vrut, in principal, sa vad cum sta cu motorul si dinamica.
inca de la turatii joase, trage mai bine decat ma asteptam, e destul de sprinten si parca are o tenta usoara sportiva, in sensul ca nu trebuie sa te rogi de el (ca la megane dci 100 cp desi nici el nu e de aruncat). pe 200 de km am un consum de 5.1 %, cu o medie de 54km/h

II

suspensia, e tare (la propriu)! pe denivelari mici, nu sunt deloc probleme dar unde ai parte de ceva mai mare sau "valuri" de asfalt, mi-a tasat vertebrele. de cateva ori, am avut impresia ca are un ruliu neasteptat si la banii astea, asa ceva nu acceptabil!

dupa ce am scris cel mai lung post din viata mea si probabil multi se vor speria de ceea ce am scris trebuie sa specific ca aceste impresii sunt pur subiective, bazate pe comparatii directe cu alte modele si coroborata cu o neadaptare imediata la acest model, in timp si dupa o acomodarea cat mai buna, sper sa fiu cat mai elocvent si obiectiv.

de asemena, am mari rezerve asupra motorului si a suspensiilor/tinutei de drum pentru simplu motiv ca va trece o perioada pana voi putea evalua (atat cat imi sta in putinta si pricepere) cat mai corect aceste elemente dar tin sa ii linistesc pe cei care se tot leaga de directia electrica: este asistata si chiar foarte bine, de la 40 km/h devine foarte rigida iar diferenta intre ea si una hidraulica este aproape nula. buna treaba!

deci si inconcluzie ca sa zic asa, masina nu a excelat la nici un capitol pe ziua de azi dar a impresionat placut si cu timpul sper sa devina un companion demn de banii cheltuiti.

cu scuzele de rigoare pentru posibila incoerenta si inadvertente precum si alte greseli gramaticale, dupa o zi lunga si foarte obositoare (200km parcursi cu ea, plus "udarea" masinii) si cateva ore pe seara petrecute in frig, ma retrag la somn :yawn:.