Presiune marita in turbina standard?

Creat de momo, August 13, 2008, 10:57:14 A.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

momo

Am si eu o mica nelamurire. Am auzit la cativa baietasi ca s-ar putea mari presiunea creata de turbina standard la motoarele de 1.4 hdi. este adevarat? La ce cote poate fii marita? Cum se procedeaza? Unde sa merg?

Daca ma puteti ajuta cu raspunsuri si sfaturi, v-as ramane recunoscator! Multumesc si astept pareri!

turbojack

Faci o remapare si totul e ok.Da un search pentru cip tuning sau remapare.
Subiectul este larg dezbatut

momo

Remaparea ca remaparea, dar se poate umbla si in turbina? Sau se schimba "electronic" cotele turbinei?

turbojack

Daca ai motorul de 110 CP este ok si electronic,deoarece ai turbina cu geometrie variabila,comandata vacuumatic,vacuum gestionat electronic.

marius.v

Vezi ca e motorasul mic 1.4 HDI.
Nu are cum sa aiba 110 CP.
Prin remapare se creste printre altele si presiunea creata de turbina.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

turbojack

Adevarat,ca este 1.4 HDI.Doar 1.6 vad in fata ochilor. :biggrin:
1.4 HDI se doreste o motorizare in primul rand economica.Nici in urma unei remapari,masina nu va deveni racheta.

momo

Nici nu vreau sa devina racheta. La greutatea masini as fi multumit din partea ei si cu 90 de caluti.

costin_dsm12

De la 70 de caiuti la 90 e cale mare si trebuie sa iei in calcul varsta masinii. Dupa poza din avatar imi dau seama ca este un T5 fabricat cel tarziu in 2004, cand a fost scoasa motorizarea de 1.4 HDI de pe 307; de aici rezulta ca masina are ceva ani si eu unu nu recomand remapare, motorul a fost facut pentru a rezista cat mai multi km si a scoate un consum cat mai mic, iar prin remapare nu faci altceva decat sa maresti viteza de uzura a motorului.
Am avut si eu placerea de a testa un 307 cu 1.4 HDi si intr-adevar se misca greu in depasiri, dar prin retrogradarea unei trepte de viteza reuseam sa depasesc relativ usor.
206 HDi, Nature will remember.

ventura

Si eu zic sa inveti sa-l exploatezi la maxim si sa abandonezi gandurile de tuning pentru ca vei atrage altele cu aceasta operatie. Motorul a fost gandit pentru un regim de exploatare si trebuie luat ca atare. Atata poate. Gogosile pe care le baga marii tuneri de pe la noi, cum ca masinile sunt limitate din fabrica la 70% din ce pot, eu unul nu le inghit si nu as experimenta pe masina mea. Impaca-te cu ideea si foloseste-o sanatos.

momo

Mersi baieti pentru sfaturi. Cat despre depasiri... Nu sunt genul sa intru in depasire si sa dorm aiurea ca am uitat sa schimb sau mi-a fost lene. Pur si simplu este singurul repros pe care-l fac masinii. Nu stiu ce a fost in capul celor de la Peugeot... :|

costin_dsm12

Daca imi permiti un raspuns la intrebarea ta... :biggrin: Motorizarea de 1.4 HDI oferita pe 307 este dedicata familiilor cu un venit mic si 1/2 copii si in special englezilor care sunt mai zgarciti de felul lor.
206 HDi, Nature will remember.

momo

#11
 :biggrin: :biggrin: Nu ma deranjeaza! Am avut de ales intre asta (care avea in momentul cand l-am luat 40 si ceva de mii de km) si unu care era sarit de 200.000 si normal, ca l-am ales p-asta.

PS: Scuze de edit dar se pare ca conducem cu acelasi motor  :001_tt2:

costin_dsm12

Si crede-ma ca ai facut o alegere foarte buna, acelasi motoras il am si eu si se comporta minunat :clap: ; numai ca acum e putin ragusit in urma interventiei celor de la Servunion IASI.
206 HDi, Nature will remember.

coyote

Prin remapare se mareste si presiunea furnizata de turbina, ca sa iti raspund la una dintre intrebari. Nu mecanic, ci electronic. La cele cu geometrie variabila efectul este mult mai pronuntat.
Road-runner: BIP BIP!
Coyote: lol
Proud owner of Peugeot 207 RC / 107

momo

Ma uitam aseara la "mini-turbinuta" de pe masina si stateam si ma intrebam oare ce presiune scoate acum, fara modificari si interventii? Altcineva mi-a pus o intrebare la care, spre rusinea mea nu am stiu ce sa-i raspund. Intrebarea suna ceva de genu "de ce nu fasaie la turatii"... :|